Skoči na vsebino

Nov lastnik mazde 6


SpEkTr

Priporočeno sporočilo

Klima dela tudi pod ledi?ćem in ?e je lufal ventilator pol je bila klima in brez panike, mater so logi?ne stvari tako te?ko razumljive.

Klima dela vedno ?e je na avto ali pa pasmo na a/c ali pa a/c(eco), ko vklopi kompresor se ponavadi vklopi tudi ventilator-ja na hladilniku ni pa nujno, recimo ved vo?njo, ker ?e se ventilator ne bi vklopil klima nebi delala tako kot mora in bi kompresor laufal 2X - 3X dlje ko ?e laufa ventilator, pa ?e poraba bi bila ve?ja. <_<

 

Pa ?e to, zakaj se kompresor vklaplja neglede na to da je zunaj"hladno" , zato ker klima tudi prepre?uje da bi se zarosila stekla oziroma jih odrosi in to tudi pri minus 20.

Pa dejte si navodila vsaj prelistat, vse pi?e.

 

Ok to mi je nekak jasno. Take poglobljene razlage v navodilih nisem na?el. Jaz si razlagam tako, da se kompresor vklopi takrat, ko je dejansko potreba po hlajenju zraka. ?e je pa zunaj 8 stopinj, v notranjosti imam pa nastavljeno na 23, mi je pa malo ?udno. Ampak ok, ?e mora tko bit. Kako mate pa ostali nastavljeno, tudi na AUTO?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 140
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Ok to mi je nekak jasno. Take poglobljene razlage v navodilih nisem na?el. Jaz si razlagam tako, da se kompresor vklopi takrat, ko je dejansko potreba po hlajenju zraka. ?e je pa zunaj 8 stopinj, v notranjosti imam pa nastavljeno na 23, mi je pa malo ?udno. Ampak ok, ?e mora tko bit. Kako mate pa ostali nastavljeno, tudi na AUTO?

 

Ne niti nimam vklopljene razen ?e se mi ?ajbe zarosijo ali pa je vro?e, ker ni potrebe da bi jo skozi laufal, poraba pa to :blush: .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha, se pravi ima? potem na ECO :)

 

Ne sploh nimam vklopljene, niti na A/C niti na A/Ceco in niti na A/CecoAUTO.

AUTO je sploh krneki, piha tam da se ziher prehladi? oziroma kar nekam.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, AUTO vedno nekam pod noge piha. Meni to poleti tudi ne ustreza.

 

Po?ak da se bo? 1X usedu u vro? avto ki bo cel dan na soncu stal pa bo? pol videl kam ti bo pihalo. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ima? na AUTO se klima neglede na zunanjo temperaturo vklaplja......

LP D

 

Je to kaj druga?e ?e ma? Xenon al pa ?e ga nima? ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Direeeeeekt u glavo..... :bravo:

 

Pri novi ?estki najprej direkt v noge in malo v steklo. Je kr v redu sam s ?asoma najde ta avtomatika tudi pihanje direkt u betico in takrat rata veselo :D

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta avtomatika je kr neki- najprej ti zmrznejo noge tko da si skor paraliziran , pol pa pre?alta v ditekt v mo?gane da ?e mislit ne more? kaj se dogaja.... :hohoho:

 

ja sej, pa ?e spizdit ne more?, ker ma? noge paralizirane... to je taktika japonski dizajnerjev, da potem lahko govorijo kolk so vozniki Mazde z avtom kot eno in da sploh iz avta no?ejo, ko so 1x notri. :P

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eno vpra?anje. Prejle mi je za?ela utripat DPF lu?ka. O?itno sonda sporo?a napa?ne informacije o zmesi al zraku, kaj jaz vem...Pa se temu filtru me?a, al pa se paca. Skratka za?elo je utripat, avto gre normalno. Ni padel v noben zasilni re?im al kej podobnega.

V ponedeljek sem tako ali tako zmenjen na servisu, da ga pripeljem. Samo sem v dvomih, a se lahko peljem zdej jutri z avtom al ne...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eno vpra?anje. Prejle mi je za?ela utripat DPF lu?ka. O?itno sonda sporo?a napa?ne informacije o zmesi al zraku, kaj jaz vem...Pa se temu filtru me?a, al pa se paca. Skratka za?elo je utripat, avto gre normalno. Ni padel v noben zasilni re?im al kej podobnega.

V ponedeljek sem tako ali tako zmenjen na servisu, da ga pripeljem. Samo sem v dvomih, a se lahko peljem zdej jutri z avtom al ne...

 

Tole je pa tuma?, dej si preber temo o DPF. :(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sj sm :unsure:

 

?e si pol si jo bolj za en qur..

?e sveti DPF lu?ka se ti je nabralo preve? saj v DPF filtru, kar je povzro?ilo pove?an tlak v izpu?nem sistemu.

Re?itev, pojdi na cesto in ga vsaj 20-30 minut teraj nad 2000-2500 obrati pa ga bo minila lu?ka.

Prej in potem pa poglej koli?ino olja, ?e je na X pol samo direktiva na servis.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja to glede olja vem ja. ?udno se mi zdi, ker olje sem menjal dober teden nazaj. Bom jutri zjutraj preveril kak?no je stanje z oljem.

Pa ne delam mestnih vo?enj...Ljubljana-lesce, autobahn...?e je pa to nepravilna uporaba potem pa tut ne vem..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je tuk hudo (ok pr men zaenkrat ?e ni, trkam) da bi bilo treba ukrepat na nek na?in. Glede na to, da avto s tem DPFjem ni predmet kakr?nekoli subvencije, lastniki nismo zakonsko vezani da ga imamo in vzdr?ujemo ter pla?ujemo.

 

Pa za?nimo zbirat podpise vsi lastniki Mazd CD po letniku 2006, naj nam Mazda na svoje stro?ke ta kur*ev DPF odstrani kakor vejo in znajo. ?e niso sposobni nardit stvari da dela, pol je naj ne bo noter in konec, ne glede na ekologijo.

 

?e bi v letalstvu takole novotarije uvajal.... raj? ne pomislim, kaj bi blo.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolikor sem jaz uspel razumet kako je ta tehnologija narejena, bi bilo najenostavnej?e, da bi cev, ki nezgorelo nafto vodi v karter, speljali drzgam, v neko posodo pod avtom, ki bi jo pa? praznil na servisih, ali pa ?e vmes kdaj.

 

S tem bi DPF deloval naprej.

 

Odstranitev pa je hud poseg v elektroniko in softwer (preprogramiranje senzorjev oziroma odstranitev, potem dodajanje gorvia pa vse tak) Po mojem je popolna odstranitev hudimano te?ka.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolikor sem jaz uspel razumet kako je ta tehnologija narejena, bi bilo najenostavnej?e, da bi cev, ki nezgorelo nafto vodi v karter, speljali drzgam, v neko posodo pod avtom, ki bi jo pa? praznil na servisih, ali pa ?e vmes kdaj.

 

S tem bi DPF deloval naprej.

 

Odstranitev pa je hud poseg v elektroniko in softwer (preprogramiranje senzorjev oziroma odstranitev, potem dodajanje gorvia pa vse tak) Po mojem je popolna odstranitev hudimano te?ka.

 

Ni ?isto tako kot se sli?i, pa vsako elektroniko se da mehansko"nategnit", tako da ..... <_<

 

BTW.. pa ga je mo?no odstranit iz avta brez posledic?

 

Working on that. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Oh tg DPF. Dans greva s punco na morje, vozim lepo v 6-ti prestavi z 2500 obrati. Ustaviva se na ravbarkomandi, ko greva dalje se pri?ge lu?ka dpf. Mislim si, not again. Vozim se naprej, ?ez ene 10 minut ugasne. Ko je lu?ka gorela sm vozil v 5 prestavi,cirka 3000 obratov. Ni mi jasn zakaj se to pri?iga. ?e se pri?ge je to baje ?e kriza. Naj omenim da se vsak dan vozim po AC, tam okol 2500 obratov. Zdj naj mi pa nekdo re?e da ne znam vozt, oz da mam sam mestne voznje. Obcutek mam da ta sistem ciscenja nekak ne dela. Pred 14 dnevi so na servisu pucal ta filtr, zdj se bo zgodba ocitno s5 ponovila...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Oh tg DPF. Dans greva s punco na morje, vozim lepo v 6-ti prestavi z 2500 obrati. Ustaviva se na ravbarkomandi, ko greva dalje se pri?ge lu?ka dpf. Mislim si, not again. Vozim se naprej, ?ez ene 10 minut ugasne. Ko je lu?ka gorela sm vozil v 5 prestavi,cirka 3000 obratov. Ni mi jasn zakaj se to pri?iga. ?e se pri?ge je to baje ?e kriza. Naj omenim da se vsak dan vozim po AC, tam okol 2500 obratov. Zdj naj mi pa nekdo re?e da ne znam vozt, oz da mam sam mestne voznje. Obcutek mam da ta sistem ciscenja nekak ne dela. Pred 14 dnevi so na servisu pucal ta filtr, zdj se bo zgodba ocitno s5 ponovila...

 

Po vseh napisanih tvoj postih, se meni vse bolj zdi, da si se ti s tem avtom mi?keno nategnil (ali so te nategnili)... ?al :(

 

A si pol dobil odobreno garancijo al ne?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • X2 strmo? Pol rabiš pa dereze in cepin ne pa kolesa.
    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.