Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me zato ker bi zdej mogu nardit servis na 30.000. Glupo se mi jo zdi na servis vle?t ?e mi bojo sm filter, olje pa sve?ke menjal. To lahko nardim tud sam, zanima me ?e ?e kaj ?telajo al pa kej..... :whatever:

Napisano

Mislim,da bi ti tudi v servisni knjigi moralo pisat kaj naj bi se delalo pri servisu na dolo?enih kilometrih.

Drga? pa ma? na emuli service manual za MX-5ko.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Pa za kaj folk menja sve?ke tako pogosto, js osebno jih zamenjam ne 100 kkm. Je pa res da jih na vsakih 20 kkm vzamem ven spucam, nastavim in jih dam nazaj. V vsakih navodilih pi?e da se sve?ke menjajo po potrebi ali pa na 100 kkm oziroma ob menjavi zobatega jermena, vsaj kolikor se spomnim. Druga?e pa dokler avto ne za?ne te?ko v?igat(hladen), ali pa ne "prime" na vse cilindre, jih nima smisla menjat.V svojih 23 letih "?raufanja", sem do?ivel marsikaj, kar pa se sve?k ti?e, pa nimam slabih izku?enj,problem je bil ponavadi, ker je folk montiral kr ene sva?ke, pol pa ni v?igal, cukal ko je bil mrzel in ?e in ?e. Najpomembnej?e je, da se ob menjavi vgradi to?no take kot so bile prej in problemov nebo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Glede sve?k dr?i napisano je pa zelo pomembno upo?tevati razmak anode (tisti jezi?ek na koncu sve?ke, kamor preskakuje iskra). Obvezno je upo?tevati pravilen "luft", ki ga dolo?i proizvajalec in napi?e v priro?nik za uporabo avta. Ponavadi je od 0,6mm do 1.0mm (odvisno od motorja).

 

Pri mojem prej?njem avtomobilu so bile sve?ke kupljene za motor 2.0 in so imele 0,4mm ve?ji odmik kot predpisano za motor 1.8. Dokler nisem stisnil tega jezi?ka je avto v nizkih vrtljajih cukal in rukal, da je bilo kot na rodeu.

33112_1.png

Napisano

Super sm kje hudi?a pridem na e-mule :whatever:

 

Kaj ventile pa elektronko sploh kej nastavljajo na servisih al je to kr....

 

Vuk...v knjigi so ti sm kvadratki za obklukat kaj je naredu ne pa kaj bi moral.

Napisano

Ventili skrbijo sami zase, brez skrbi, oz. natan?neje zanje skrbijo avtomatski hidravli?ni dro?niki. Dokler se kaj nenavadnega ne sli?i ali kaj trokira in sika, se nima? zanje kaj bat.

Napisano

Na?el na muli:

ed2k://|file|Complete.Mitchel.Repair.Service.Manual.Mx5.1990.-.2000.Mx-5.Miata.Eunos.Mazda.rar|494954120|E40C50860247F0782FB5B10BFA47544D|/

cca. 470 MB

ed2k://|file|2_Mazda.MX5.Miata.Werkstatthandbuch.pdf|39427319|87F0AE0C69EB631EF6BC4C70E6BEDF86|/

cca. 37 MB

ed2k://|file|MX5.Service.Manual.(USA).1999-01.pdf|18078482|D5FD06CA819D56686CF82E15A9655A06|/

cca. 17 MB

lp

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

@zoom - werkstatthandbuch mi je ?e dol potegnilo;zadeva je v nem??ini in ma 370 strani...?e te zanima ti po?ljem po mailu.-37 mb.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

vuk, hvala res, sm ne vem ?e mi bo mail to potegnu....?voh linija pa to...

 

kaj pa ?e te prosm da mi po?lje? samo del o tipu sve?k ter predpisanem luftu, olju...

Se bova neko za kak?no pivce zmenila :blink:

 

mail ti po?ljem po PM

  • 1 leto kasneje...
Napisano

V svojih 23 letih "?raufanja", sem do?ivel marsikaj

Kmalu si za?el ?raufati! ?zmeden?

OK zdaj pa resno. Da ne bom odpiral nove teme bom uporabil tole, ker ima li?en naslov, to?en tak?en kakr?nega bi napisal jaz. :lol:

Torej: Rabim service manual za mojo Mazdico. To je 323 C BA generacija. Tudi za F bo OK. Saj pomoje sta to v isti knjigi. Mogo?e celo kdo najde za Ford Laserja (isti avto z druga?no zna?ko).

I??e se Service manual for Mazda 323 BA

Kakr?nikoli namigi bi mi prav pri?li. Sam tole i??em ?e kar nekaj ?asa pa ni nikjer za najdt. ?e ima kdo kaj tak?nega ali pa ve kje najti dobi na sre?anju (oz. ko se prvi? vidimo) za :pepsi:

Imam pa za MX-3 service manual. :cheers:

Napisano

Ups, Symon, pa res... sramezljiv

Se opravi?ujem, ponavadi pregledam samo nove objave, pa se je tole vpra?anje pojavilo med njimi...in sem odgovorila...

Veter v laseh...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.