Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me zato ker bi zdej mogu nardit servis na 30.000. Glupo se mi jo zdi na servis vle?t ?e mi bojo sm filter, olje pa sve?ke menjal. To lahko nardim tud sam, zanima me ?e ?e kaj ?telajo al pa kej..... :whatever:

Napisano

Mislim,da bi ti tudi v servisni knjigi moralo pisat kaj naj bi se delalo pri servisu na dolo?enih kilometrih.

Drga? pa ma? na emuli service manual za MX-5ko.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Pa za kaj folk menja sve?ke tako pogosto, js osebno jih zamenjam ne 100 kkm. Je pa res da jih na vsakih 20 kkm vzamem ven spucam, nastavim in jih dam nazaj. V vsakih navodilih pi?e da se sve?ke menjajo po potrebi ali pa na 100 kkm oziroma ob menjavi zobatega jermena, vsaj kolikor se spomnim. Druga?e pa dokler avto ne za?ne te?ko v?igat(hladen), ali pa ne "prime" na vse cilindre, jih nima smisla menjat.V svojih 23 letih "?raufanja", sem do?ivel marsikaj, kar pa se sve?k ti?e, pa nimam slabih izku?enj,problem je bil ponavadi, ker je folk montiral kr ene sva?ke, pol pa ni v?igal, cukal ko je bil mrzel in ?e in ?e. Najpomembnej?e je, da se ob menjavi vgradi to?no take kot so bile prej in problemov nebo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Glede sve?k dr?i napisano je pa zelo pomembno upo?tevati razmak anode (tisti jezi?ek na koncu sve?ke, kamor preskakuje iskra). Obvezno je upo?tevati pravilen "luft", ki ga dolo?i proizvajalec in napi?e v priro?nik za uporabo avta. Ponavadi je od 0,6mm do 1.0mm (odvisno od motorja).

 

Pri mojem prej?njem avtomobilu so bile sve?ke kupljene za motor 2.0 in so imele 0,4mm ve?ji odmik kot predpisano za motor 1.8. Dokler nisem stisnil tega jezi?ka je avto v nizkih vrtljajih cukal in rukal, da je bilo kot na rodeu.

33112_1.png

Napisano

Super sm kje hudi?a pridem na e-mule :whatever:

 

Kaj ventile pa elektronko sploh kej nastavljajo na servisih al je to kr....

 

Vuk...v knjigi so ti sm kvadratki za obklukat kaj je naredu ne pa kaj bi moral.

Napisano

Ventili skrbijo sami zase, brez skrbi, oz. natan?neje zanje skrbijo avtomatski hidravli?ni dro?niki. Dokler se kaj nenavadnega ne sli?i ali kaj trokira in sika, se nima? zanje kaj bat.

Napisano

Na?el na muli:

ed2k://|file|Complete.Mitchel.Repair.Service.Manual.Mx5.1990.-.2000.Mx-5.Miata.Eunos.Mazda.rar|494954120|E40C50860247F0782FB5B10BFA47544D|/

cca. 470 MB

ed2k://|file|2_Mazda.MX5.Miata.Werkstatthandbuch.pdf|39427319|87F0AE0C69EB631EF6BC4C70E6BEDF86|/

cca. 37 MB

ed2k://|file|MX5.Service.Manual.(USA).1999-01.pdf|18078482|D5FD06CA819D56686CF82E15A9655A06|/

cca. 17 MB

lp

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

@zoom - werkstatthandbuch mi je ?e dol potegnilo;zadeva je v nem??ini in ma 370 strani...?e te zanima ti po?ljem po mailu.-37 mb.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

vuk, hvala res, sm ne vem ?e mi bo mail to potegnu....?voh linija pa to...

 

kaj pa ?e te prosm da mi po?lje? samo del o tipu sve?k ter predpisanem luftu, olju...

Se bova neko za kak?no pivce zmenila :blink:

 

mail ti po?ljem po PM

  • 1 leto kasneje...
Napisano

V svojih 23 letih "?raufanja", sem do?ivel marsikaj

Kmalu si za?el ?raufati! ?zmeden?

OK zdaj pa resno. Da ne bom odpiral nove teme bom uporabil tole, ker ima li?en naslov, to?en tak?en kakr?nega bi napisal jaz. :lol:

Torej: Rabim service manual za mojo Mazdico. To je 323 C BA generacija. Tudi za F bo OK. Saj pomoje sta to v isti knjigi. Mogo?e celo kdo najde za Ford Laserja (isti avto z druga?no zna?ko).

I??e se Service manual for Mazda 323 BA

Kakr?nikoli namigi bi mi prav pri?li. Sam tole i??em ?e kar nekaj ?asa pa ni nikjer za najdt. ?e ima kdo kaj tak?nega ali pa ve kje najti dobi na sre?anju (oz. ko se prvi? vidimo) za :pepsi:

Imam pa za MX-3 service manual. :cheers:

Napisano

Ups, Symon, pa res... sramezljiv

Se opravi?ujem, ponavadi pregledam samo nove objave, pa se je tole vpra?anje pojavilo med njimi...in sem odgovorila...

Veter v laseh...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.