Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda 6, 2004, bencinar, 1.8

 

Pribli?uje se mi servis na 100.000, predra?un na servisu sem dobil 435? :blink:

 

Pa razmi?ljam, da ga bom peljal k mojstru, ki je sicer specialist za volvo.

 

Prosil bi pa za nekaj nasvetov :)

 

Kak?ne sve?ke naj kupim (glede na do, da se menjajo na 100.000 so o?itno neke bolj?e)?

A se Dexelia 5w30 dobi samo na uradnem servisu ali tudi kje v prosti prodaji?

Kak?no olje gre v menjalnik (menjava)?

 

Thanks!

Napisano

?ak mal, kaj ti pa bodo vse naredili za ta denar, ker to je znesek, ki je vsaj za 2x predrag glede na stvari, ki se delajo na rednem servisu.

33112_1.png

Napisano

Naredili bi naj bi zadeve, ki so kao za ta servis potrebne...

 

- menjava olja v ma?ini in filtra

- menjava sve?k

- menjava hladilne teko?ine

- menjava olja v menjalniku

- ostale kontrole po spisku

 

Ker zna vse urediti tudi moj "lokalni mojster", mu bi sam nabavil vse ustrezne "teko?ine" zato i??em nasvete :)

Napisano

olje npr. tukaj:

http://www.motornoolje.com/component/virtu...17&vmcchk=1

 

sve?ko od?raufa?, prebere? oznako, in kupi? v ?tacuni...

 

zakaj bi menjal olje v menjalniku ?

 

poleg rednega servisiranja je potrebno preveriti ?e filter kabine, o?istiti in preveriti zavore,

preveriti zra?nost vpetja podvozja, priporo?eno je testirati amortizerje...pa pa? splo?ne stvari, ki jih dela? ob servisu, namazat te?aje vrat, itd...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

sve?ko od?raufa?, prebere? oznako, in kupi? v ?tacuni...

zakaj bi menjal olje v menjalniku ?

 

Thanks za URL.

 

Ja sve?ko ?e lahko tako preverim, mislil sem, ?e ve kdo na pamet, kaj je notri..

 

Glede olja v menjalniku, menjava pri 100k se omenja tudi v mazdinih navodilih za uporabo.

Napisano

Vidim, da si regsitriral moj "bivsi" nick :bravo::D ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Vidim, da si regsitriral moj "bivsi" nick :bravo::D ...

 

Hm, biv?i... kako si pa ostal brez njega? ?zmeden?

Aja, tebe pa poznam s forumov mobilne telefonije :bravo:

Napisano

Hm, biv?i... kako si pa ostal brez njega? ?zmeden?

Aja, tebe pa poznam s forumov mobilne telefonije :bravo:

 

Ko sem se registriral tukaj, nevem zakaj sem dal tak nick :) ... Pa mi ga je YavarYe X6V6 pred kratkim spremenil v takega, ki ga uporabljam povsod drugje :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

No vidi?, mene je pa presenetilo, kako je "mazda6" ?e prosto, ko sem se registriral :ouje:

 

No, da se vrnemo k temi, bo kdo namignil, katera olja privo??ite svojim mazdam 6, tistim na bencin ;)

 

Gledam sedaj tole:

Mobil 1 ESP 5W30................................................... 10 ?

bo to ok? :)

 

LP

Napisano

o olju smo se pogovarjali tudi tukaj

 

ne vem pa, ali to velja tudi za mazdo6?

 

tukaj ima? olje za mazdo.

 

prav me zanimajo mnenja na to temo...

 

 

 

?e nekaj me zanima: za mojo M626 je servisni cikel 15K km. ali je za M6 kaj druga?e - ?e ne, kako si pri?el do servisa na 100K km?

Napisano

Gledam sedaj tole:

Mobil 1 ESP 5W30................................................... 10 ?

bo to ok? :)

 

mislim da bo kar dobro... :) gradacija je v redu, in moja 323F se z Mobil oljem odli?no po?uti :)

6ko pa dosedaj samo na poobla??encu servisiram... dajo not, kar pa? dajo.. Dexelio...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

prav me zanimajo mnenja na to temo...

?e nekaj me zanima: za mojo M626 je servisni cikel 15K km. ali je za M6 kaj druga?e - ?e ne, kako si pri?el do servisa na 100K km?

 

Servisni interval za mazdo 6 je 20K km.

Napisano

jaz pa v mojo ,Diesel power, tankam Mobil 1-0w40.

 

Po kak?ni ceni ga dobi??

 

No sem malo raziskal, Olje dexelia 5w30 je na servisu 24?/l, dobim ga za 14?/l

Sve?ke so ITR6F-13, na servisu po 29?/kom, dobim jih po 10?/kom

Itd ...

 

Auuu, kako navite cene sem jim pla?eval do sedaj :dudek:

Napisano

jaz pa v mojo ,Diesel power, tankam Mobil 1-0w40.

 

No ja sej nebi bil rad pameten samo to se mi lih ne zdi najbolj primerno olje za mazdo. Uradno naj bi bilo olje za mazdo6 5w30, ?eprav ravno nevem kake ?kode nemore? narest ali pa?, ?e nalije? kako drugo olje?

Jas uporabljam olje castrol 5w30. Mislim da je uredu kaj pravte?

Eno leto sm mel pa castrol 10w30...samo to ne uporabljam ve? da nebi blo kaj narobe.

Bo?tjan

Napisano

No ja sej nebi bil rad pameten samo to se mi lih ne zdi najbolj primerno olje za mazdo. Uradno naj bi bilo olje za mazdo6 5w30, ?eprav ravno nevem kake ?kode nemore? narest ali pa?, ?e nalije? kako drugo olje?

Jas uporabljam olje castrol 5w30. Mislim da je uredu kaj pravte?

Eno leto sm mel pa castrol 10w30...samo to ne uporabljam ve? da nebi blo kaj narobe.

 

Zakaj pa ne?

Razlika je edino ta,da je v mrazu (pozimi) bolj viskozno in prej za?ne mazati,poleti pa malo kasneje. ;)

Vse vzemi samo dextelie raj?i ne. :P

 

 

Napisano

Vzemi karkoli razen Dexelie, ne more? falit. Na?eloma ti bo drugih olj malo ve? porabil(ni pa nujno), samo ti pa ziher ne bo zaribal, kar pa pri Dexelii ne moremo re?i. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vzemi karkoli razen Dexelie, ne more? falit. Na?eloma ti bo drugih olj malo ve? porabil(ni pa nujno), samo ti pa ziher ne bo zaribal, kar pa pri Dexelii ne moremo re?i. :angry2:

 

Zakaj pa dexelio tako kritizirate?

Jaz sem pravkar naro?il 5l 5w30 za 49? :)

 

Razmi?ljam, da sam nabavim originalni material (ker ga dobim precej ceneje), potem pa peljem na uradni servis in pla?am samo delo. Garancija bi mi morala tako ostati.

Napisano

Tudi ?e pripelje? svoje dele garancija velja.

Dexelia in dizel ne gresta skupaj dolgo, pobrskaj malo po forumu, pa bo? najdu zakaj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tudi ?e pripelje? svoje dele garancija velja.

Dexelia in dizel ne gresta skupaj dolgo, pobrskaj malo po forumu, pa bo? najdu zakaj.

 

Aha, jaz imam bencinarja :)

Kul, potem bom res nabavil svoje dele (veliko ceneje se dobijo v tujini), peljal na uradni servis, pa mi bo garancija vseeno ostala.

 

 

Dodatek: sem malo poklical servise, ?e je kak problem, ?e prinesem svoje originalne dele.

Celjski Selmar (Andreas) pravi, DA TEGA NE DOVOLIJO?! ?zmeden?

 

Potem sem pa malce preveril ?e pri ostalih, ki pravijo, da ni problema...

Napisano

Aha, jaz imam bencinarja :)

Kul, potem bom res nabavil svoje dele (veliko ceneje se dobijo v tujini), peljal na uradni servis, pa mi bo garancija vseeno ostala.

Dodatek: sem malo poklical servise, ?e je kak problem, ?e prinesem svoje originalne dele.

Celjski Selmar (Andreas) pravi, DA TEGA NE DOVOLIJO?! ?zmeden?

 

Potem sem pa malce preveril ?e pri ostalih, ki pravijo, da ni problema...

 

Ma men prpel ti bom js zrihtal.

Pel na gamo ala pa kozmos pa bodo vse zrihtal, bp.

Dele se dobi pri nas ultra ogodno, zame je ves materijal bil 88?, olje menjalnik, motor, oljni filter, sve?ke, zra?ni filter , mikrofilter klime in mikro jermen, dol?ine 2150 mm.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tole so pa res ugodne cene delov. :rispekt:

 

Sem iz Celja, tako da bom verjetno peljal kar v Velenje k Skorn?ku, ker mi je precej bli?je :)

 

Druga?e pa hvala za tole informacijo, mi zna ?e priti prav. :bravo:

Napisano

Samo ?e nekaj, za 2.3 motor je servis cca 40? cenej?i kot za 1.8 ali 2.0 motor, sveda na uradnem servsu z materijalom. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ma men prpel ti bom js zrihtal.

Pel na gamo ala pa kozmos pa bodo vse zrihtal, bp.

Dele se dobi pri nas ultra ogodno, zame je ves materijal bil 88?, olje menjalnik, motor, oljni filter, sve?ke, zra?ni filter , mikrofilter klime in mikro jermen, dol?ine 2150 mm.

 

ovadbica....

mazda6 - to je ?ala ki jo tudi tu na forumu najde?.

 

PA ?e nekaj stari uporabnik mazda6 se je preimenoval v uporabnika 'jest' in zgleda da imamo novega uporabnika 'mazda6' :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.