Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Na moji Mazdi6 ?e nekaj ?asa opa?am "?uden" zvok na (ob) desnem prednjem kolesu, ki pa se pojavi samo v levih ovinkih (pa ?e to ne vedno). Skoraj vedno ga sli?im v zelo ostrih levih ovinkih, ali pa ?e je ovinek hkrati v hrib. Zvok je pa tak "rotirajo?", TK-TK-TK, kot da ob vsakem obratu kolesa nekaj tol?e... Ne znam bolje opisat :blush:

 

Sem povpra?al ?e na servisu pa kao "niso ni? ugotovili". Kaka ideja?

Napisano

Na moji Mazdi6 ?e nekaj ?asa opa?am "?uden" zvok na (ob) desnem prednjem kolesu, ki pa se pojavi samo v levih ovinkih (pa ?e to ne vedno). Skoraj vedno ga sli?im v zelo ostrih levih ovinkih, ali pa ?e je ovinek hkrati v hrib. Zvok je pa tak "rotirajo?", TK-TK-TK, kot da ob vsakem obratu kolesa nekaj tol?e... Ne znam bolje opisat :blush:

 

Sem povpra?al ?e na servisu pa kao "niso ni? ugotovili". Kaka ideja?

 

Homokineti?ni zglob, simple as that.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hm, ?e bi blo naprimer kot pokanje, bi dejal da je zglob al pa kon?nik, se pravi ?e ti v levem ovinku, bi bla lahko desna stran, enako je praviloma pri le?ajih (tuli ko je najbolj obremenjen; se prav v levem ovinku bi desni tulil, medtem ko v desnem bi bil (desni) tiho, saj ni obremenjen)! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Homokineti?ni zglob, simple as that.

 

Yep pa poceni je...20-40?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Na moji Mazdi6 ?e nekaj ?asa opa?am "?uden" zvok na (ob) desnem prednjem kolesu, ki pa se pojavi samo v levih ovinkih (pa ?e to ne vedno). Skoraj vedno ga sli?im v zelo ostrih levih ovinkih, ali pa ?e je ovinek hkrati v hrib. Zvok je pa tak "rotirajo?", TK-TK-TK, kot da ob vsakem obratu kolesa nekaj tol?e... Ne znam bolje opisat :blush:

 

Sem povpra?al ?e na servisu pa kao "niso ni? ugotovili". Kaka ideja?

 

meni se tudi nekaj podobnega ogla?a.Mi je rekel mehanik,da ?e ni panike za menjavo-kolo se ?e obra?a. :P

 

 

Napisano

meni se tudi nekaj podobnega ogla?a.Mi je rekel mehanik,da ?e ni panike za menjavo-kolo se ?e obra?a. :P

 

aha... ziher ti je rekel nekaj v tem stilu: "... ko se bo kolo nehalo obra?at pol pa le prit na servis ... " :ne vem:

33112_1.png

Napisano

pri meni pa na cajte ?kriplje neki, kokr da bi pleh ob pleh drajsu pa ni pakna. Pa ?e to da samo ob suhem se sli?i ko je mokr pa ne pa nevem kaj bi to lahko bilo

Napisano

pri meni pa na cajte ?kriplje neki, kokr da bi pleh ob pleh drajsu pa ni pakna. Pa ?e to da samo ob suhem se sli?i ko je mokr pa ne pa nevem kaj bi to lahko bilo

 

Pa smo ko se prehitro pelje? oziroma speljuje? ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Yep pa poceni je...20-40?

 

Homokineti?ni zglob torej? Hm, sem mislil da to crkuje samo pri zastavah ipd :P

 

?e par vpra?anj (sem bolj netehni?ne sorte, zato prosim za razumevanje):

- ali je mo?no da je krogli?ni le?aj in ne zglob? Kako sploh lahko 100% postavim diagnozo?

- ?e menjam na desni strani ali moram tudi na levi?

- kje dobim zglob za 20-40EUR? In koliko pribli?no me lahko pride delo (predvidevam, da to lahko naredi vsak mehanik)?

Napisano

?e je zglob bolj poka ko ima? zavito in speljuje?, ko gre? naravnost na?eloma ne ropota.

?e je pa le?aj pa ropota-tuli skozi, nalja?je pa naredi? tako da pred ovinkom da? iz prestave in ovinek zvozi? brez da motor zavira ali pa vle?e in ?e ?e vedno ropota je le?aj, ?e pa ne je pa homokineti?ni zglob, ?e pa je pa lahko tudi sam ugotovi? tako da pogleda? "mehove-man?ete" na polosivinah pri kolesih, ?e so kaj razpokane, ?e so pol je to to, ?e pa ne pa .... <_<

Menja se lahko samo enega, ni to tako kot pri zavorah.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Po preverjanjih (hvala Yavarye in ostali za nasvete) ugotavljam, da je o?itno res homokineti?ni zglob.

 

Ampak zdaj smo pa spet pri rezervnih delih in (ne)dostopnosti le-teh.

 

Uradni Mazda servis (?erbinek) odgovarja, da orignal dela ni (!) in da lahko zamenjam komplet polosovino. Cena? Sitnica, 750EUR :vskalo: Ostale trgovine, ki sem jim pisal bodisi nimajo ali pa sploh ne odgovarjajo na mail.

 

Ma kdo kako idejo kam se obrnit? Nekdo je omenjal zglob za 40EUR?

Napisano

Po preverjanjih (hvala Yavarye in ostali za nasvete) ugotavljam, da je o?itno res homokineti?ni zglob.

 

Ampak zdaj smo pa spet pri rezervnih delih in (ne)dostopnosti le-teh.

 

Uradni Mazda servis (?erbinek) odgovarja, da orignal dela ni (!) in da lahko zamenjam komplet polosovino. Cena? Sitnica, 750EUR :vskalo: Ostale trgovine, ki sem jim pisal bodisi nimajo ali pa sploh ne odgovarjajo na mail.

 

Ma kdo kako idejo kam se obrnit? Nekdo je omenjal zglob za 40EUR?

 

Nekje pri LJ je mojster, ki obnavlja zglobe. Saj ni to niti kak?na velika modrost. Zamenjajo se kroglice v njemu in na novo podma?e. O zapletenosti posega sem se pogovarjal z mojstrom strugarjem, ki opravlja razna strojna popravila. Povedal mi je, da pretiravajo s ceno popravila, vendar je ta dale? od novega zgloba. ?e tok tok ni preglasen pomeni, da zra?nost rotirajo?ih delov ni prehuda. Lahko malo eksperimentira?. Zamejna? samo za??itno gumo in doda? Bondovo (?ude?no) hi-tech mast, ki se dobi v tubi 80g in bo ve? kot zadostovala za poseg. Cena tube je 9,05 ?.

Ta problem se praviloma dogaja zaradi slabega servisiranja. Ena od osnovnih stvari na servisu je pregled man?et na zglobih, saj je zglob zelo ob?utljiv na vpliv vode in drugih ne?isto?.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Po preverjanjih (hvala Yavarye in ostali za nasvete) ugotavljam, da je o?itno res homokineti?ni zglob.

 

Ampak zdaj smo pa spet pri rezervnih delih in (ne)dostopnosti le-teh.

 

Uradni Mazda servis (?erbinek) odgovarja, da orignal dela ni (!) in da lahko zamenjam komplet polosovino. Cena? Sitnica, 750EUR :vskalo: Ostale trgovine, ki sem jim pisal bodisi nimajo ali pa sploh ne odgovarjajo na mail.

 

Ma kdo kako idejo kam se obrnit? Nekdo je omenjal zglob za 40EUR?

 

 

Zelo verjetno bos dobil obnovljeni zglob za solidno ceno pri firmi PREKOM (www.prekom.si).

 

LP

Napisano

...

Ta problem se praviloma dogaja zaradi slabega servisiranja. Ena od osnovnih stvari na servisu je pregled man?et na zglobih, saj je zglob zelo ob?utljiv na vpliv vode in drugih ne?isto?.

 

?e en razlog, da me na AS Skorn?ek ne vidijo ve?. Na pokanje sem jih opozoril 2x, pa (po mojem) niti pogledali niso, ker so mi samo rekli, da "se ni? ne sli?i". :angry2:

 

Sicer pa hvala za nasvet, bom preveril, zaenkrat pa ?e i??em nadomestni del (ena firma ga sicer ima v ceniku ampak "nikjer ne najde").

Napisano

Zelo verjetno bos dobil obnovljeni zglob za solidno ceno pri firmi PREKOM (www.prekom.si).

 

LP

 

Prekom odgovarja, da homokineti?nih zglobov ne dr?ijo.

 

Vseeno hvala za pomo?.

Napisano

Pokli?i Gamma center

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pokli?i Gamma center

 

Thx. Sem ?e, oni so tisti, ki imajo samo v ceniku ampak ni dobaljiv. So pa obljubili, da bodo ?e malo iskali...

Napisano

Podjetje GKN driveline Slovenija iz Zre? proizvaja homokineti?ne zglobe.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Poskusi pri www.fd-avtodeli.si se pozanimat koliko stane obnova.

 

Jp, sem ?e poslal mail. Nanje so me napotili v Prekom (btw, to se mi je zdelo zelo fer). ?e ?akam odgovor...

Napisano

Pravzaprav, zakaj ti sili? v leve ovinke??

 

Malo pogledaj v smeri velikega "J". Potem bo? vozil samo desne ovinke. :jupiii::jupiii:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Jp, sem ?e poslal mail. Nanje so me napotili v Prekom (btw, to se mi je zdelo zelo fer). ?e ?akam odgovor...

 

?zmeden? Pa saj je te?je dobit ta zglob kot zadet na italijanskem lotu. :aaaaa:

 

 

Napisano

Pravzaprav, zakaj ti sili? v leve ovinke??

 

Malo pogledaj v smeri velikega "J". Potem bo? vozil samo desne ovinke. :jupiii::jupiii:

 

:hohoho: Bom probal danes na poti domov, poro?am.

 

?zmeden? Pa saj je te?je dobit ta zglob kot zadet na italijanskem lotu. :aaaaa:

 

:P ?e ni bil podeljen? Torej gre? po nove listke? ?e dobi?, mi pa btw zrihtaj ?e ta zglob pliz :bravo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ma ne zgleda neki baš
    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.