Skoči na vsebino

M6: zvok v levih ovinkih


Priporočeno sporočilo

Na moji Mazdi6 ?e nekaj ?asa opa?am "?uden" zvok na (ob) desnem prednjem kolesu, ki pa se pojavi samo v levih ovinkih (pa ?e to ne vedno). Skoraj vedno ga sli?im v zelo ostrih levih ovinkih, ali pa ?e je ovinek hkrati v hrib. Zvok je pa tak "rotirajo?", TK-TK-TK, kot da ob vsakem obratu kolesa nekaj tol?e... Ne znam bolje opisat :blush:

 

Sem povpra?al ?e na servisu pa kao "niso ni? ugotovili". Kaka ideja?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na moji Mazdi6 ?e nekaj ?asa opa?am "?uden" zvok na (ob) desnem prednjem kolesu, ki pa se pojavi samo v levih ovinkih (pa ?e to ne vedno). Skoraj vedno ga sli?im v zelo ostrih levih ovinkih, ali pa ?e je ovinek hkrati v hrib. Zvok je pa tak "rotirajo?", TK-TK-TK, kot da ob vsakem obratu kolesa nekaj tol?e... Ne znam bolje opisat :blush:

 

Sem povpra?al ?e na servisu pa kao "niso ni? ugotovili". Kaka ideja?

 

Homokineti?ni zglob, simple as that.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm, ?e bi blo naprimer kot pokanje, bi dejal da je zglob al pa kon?nik, se pravi ?e ti v levem ovinku, bi bla lahko desna stran, enako je praviloma pri le?ajih (tuli ko je najbolj obremenjen; se prav v levem ovinku bi desni tulil, medtem ko v desnem bi bil (desni) tiho, saj ni obremenjen)! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na moji Mazdi6 ?e nekaj ?asa opa?am "?uden" zvok na (ob) desnem prednjem kolesu, ki pa se pojavi samo v levih ovinkih (pa ?e to ne vedno). Skoraj vedno ga sli?im v zelo ostrih levih ovinkih, ali pa ?e je ovinek hkrati v hrib. Zvok je pa tak "rotirajo?", TK-TK-TK, kot da ob vsakem obratu kolesa nekaj tol?e... Ne znam bolje opisat :blush:

 

Sem povpra?al ?e na servisu pa kao "niso ni? ugotovili". Kaka ideja?

 

meni se tudi nekaj podobnega ogla?a.Mi je rekel mehanik,da ?e ni panike za menjavo-kolo se ?e obra?a. :P

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

meni se tudi nekaj podobnega ogla?a.Mi je rekel mehanik,da ?e ni panike za menjavo-kolo se ?e obra?a. :P

 

aha... ziher ti je rekel nekaj v tem stilu: "... ko se bo kolo nehalo obra?at pol pa le prit na servis ... " :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pri meni pa na cajte ?kriplje neki, kokr da bi pleh ob pleh drajsu pa ni pakna. Pa ?e to da samo ob suhem se sli?i ko je mokr pa ne pa nevem kaj bi to lahko bilo

 

Pa smo ko se prehitro pelje? oziroma speljuje? ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Yep pa poceni je...20-40?

 

Homokineti?ni zglob torej? Hm, sem mislil da to crkuje samo pri zastavah ipd :P

 

?e par vpra?anj (sem bolj netehni?ne sorte, zato prosim za razumevanje):

- ali je mo?no da je krogli?ni le?aj in ne zglob? Kako sploh lahko 100% postavim diagnozo?

- ?e menjam na desni strani ali moram tudi na levi?

- kje dobim zglob za 20-40EUR? In koliko pribli?no me lahko pride delo (predvidevam, da to lahko naredi vsak mehanik)?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je zglob bolj poka ko ima? zavito in speljuje?, ko gre? naravnost na?eloma ne ropota.

?e je pa le?aj pa ropota-tuli skozi, nalja?je pa naredi? tako da pred ovinkom da? iz prestave in ovinek zvozi? brez da motor zavira ali pa vle?e in ?e ?e vedno ropota je le?aj, ?e pa ne je pa homokineti?ni zglob, ?e pa je pa lahko tudi sam ugotovi? tako da pogleda? "mehove-man?ete" na polosivinah pri kolesih, ?e so kaj razpokane, ?e so pol je to to, ?e pa ne pa .... <_<

Menja se lahko samo enega, ni to tako kot pri zavorah.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Po preverjanjih (hvala Yavarye in ostali za nasvete) ugotavljam, da je o?itno res homokineti?ni zglob.

 

Ampak zdaj smo pa spet pri rezervnih delih in (ne)dostopnosti le-teh.

 

Uradni Mazda servis (?erbinek) odgovarja, da orignal dela ni (!) in da lahko zamenjam komplet polosovino. Cena? Sitnica, 750EUR :vskalo: Ostale trgovine, ki sem jim pisal bodisi nimajo ali pa sploh ne odgovarjajo na mail.

 

Ma kdo kako idejo kam se obrnit? Nekdo je omenjal zglob za 40EUR?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po preverjanjih (hvala Yavarye in ostali za nasvete) ugotavljam, da je o?itno res homokineti?ni zglob.

 

Ampak zdaj smo pa spet pri rezervnih delih in (ne)dostopnosti le-teh.

 

Uradni Mazda servis (?erbinek) odgovarja, da orignal dela ni (!) in da lahko zamenjam komplet polosovino. Cena? Sitnica, 750EUR :vskalo: Ostale trgovine, ki sem jim pisal bodisi nimajo ali pa sploh ne odgovarjajo na mail.

 

Ma kdo kako idejo kam se obrnit? Nekdo je omenjal zglob za 40EUR?

 

Nekje pri LJ je mojster, ki obnavlja zglobe. Saj ni to niti kak?na velika modrost. Zamenjajo se kroglice v njemu in na novo podma?e. O zapletenosti posega sem se pogovarjal z mojstrom strugarjem, ki opravlja razna strojna popravila. Povedal mi je, da pretiravajo s ceno popravila, vendar je ta dale? od novega zgloba. ?e tok tok ni preglasen pomeni, da zra?nost rotirajo?ih delov ni prehuda. Lahko malo eksperimentira?. Zamejna? samo za??itno gumo in doda? Bondovo (?ude?no) hi-tech mast, ki se dobi v tubi 80g in bo ve? kot zadostovala za poseg. Cena tube je 9,05 ?.

Ta problem se praviloma dogaja zaradi slabega servisiranja. Ena od osnovnih stvari na servisu je pregled man?et na zglobih, saj je zglob zelo ob?utljiv na vpliv vode in drugih ne?isto?.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po preverjanjih (hvala Yavarye in ostali za nasvete) ugotavljam, da je o?itno res homokineti?ni zglob.

 

Ampak zdaj smo pa spet pri rezervnih delih in (ne)dostopnosti le-teh.

 

Uradni Mazda servis (?erbinek) odgovarja, da orignal dela ni (!) in da lahko zamenjam komplet polosovino. Cena? Sitnica, 750EUR :vskalo: Ostale trgovine, ki sem jim pisal bodisi nimajo ali pa sploh ne odgovarjajo na mail.

 

Ma kdo kako idejo kam se obrnit? Nekdo je omenjal zglob za 40EUR?

 

 

Zelo verjetno bos dobil obnovljeni zglob za solidno ceno pri firmi PREKOM (www.prekom.si).

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...

Ta problem se praviloma dogaja zaradi slabega servisiranja. Ena od osnovnih stvari na servisu je pregled man?et na zglobih, saj je zglob zelo ob?utljiv na vpliv vode in drugih ne?isto?.

 

?e en razlog, da me na AS Skorn?ek ne vidijo ve?. Na pokanje sem jih opozoril 2x, pa (po mojem) niti pogledali niso, ker so mi samo rekli, da "se ni? ne sli?i". :angry2:

 

Sicer pa hvala za nasvet, bom preveril, zaenkrat pa ?e i??em nadomestni del (ena firma ga sicer ima v ceniku ampak "nikjer ne najde").

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravzaprav, zakaj ti sili? v leve ovinke??

 

Malo pogledaj v smeri velikega "J". Potem bo? vozil samo desne ovinke. :jupiii::jupiii:

 

:hohoho: Bom probal danes na poti domov, poro?am.

 

?zmeden? Pa saj je te?je dobit ta zglob kot zadet na italijanskem lotu. :aaaaa:

 

:P ?e ni bil podeljen? Torej gre? po nove listke? ?e dobi?, mi pa btw zrihtaj ?e ta zglob pliz :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.