Skoči na vsebino

MAZDA 6 - lita platišča

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Najprej me zanima koliko ima mazda 6 sploh razmak med vijaki?

 

In ker se bli?a menjava gum, smo se doma odlo?ili da bomo dali na mazdo ena lita plati??a in sicer gume pa bojo ostale iste 195/65/R15 (ker jih pa? ?e mamo)!

Ima kdo kak?ne predloge ?

In kje bi lahko najceneje pri?el do njh?

 

Hvala

 

LP,andraz

Napisano

Jaz sem se z istim vprasanjem ubadal pred enim letom. Res ti priporocam da gres na 205/55 16 (te gume k jih mas zdaj jih lahko prodas).

Podatki: 5x114.3, sredinska luknja 67.1mm, in glede ET-ja je kriticno: za sirino 7 , od 40 do 55, za 7.5 pa 45 do 55 itd..

 

Najceneje v sloveniji pa www.vulkanizerstvo-furlan.si in www.vulkanizerstvo-lasic.si

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Mala pripombica... po moje je ?koda kupovati 15 colske lite feltne za ?estko. Raje po?akaj, da znuca? gume potem pa kupi? vsaj 16 col (vizualno in cenovno ?e sprejemljivo).

 

Itak se boste doma odlo?ili sami, samo bi bilo ?koda, da ne bi bili potem zadovoljni z izgledom avta.

33112_1.png

Napisano

Jaz sem se z istim vprasanjem ubadal pred enim letom. Res ti priporocam da gres na 205/55 16 (te gume k jih mas zdaj jih lahko prodas).

Podatki: 5x114.3, sredinska luknja 67.1mm, in glede ET-ja je kriticno: za sirino 7 , od 40 do 55, za 7.5 pa 45 do 55 itd..

 

Najceneje v sloveniji pa www.vulkanizerstvo-furlan.si in www.vulkanizerstvo-lasic.si

<Podatki: 5x114.3, sredinska luknja 67.1mm, in glede ET-ja je kriticno: za sirino 7 , od 40 do 55, za 7.5 pa 45 do 55 itd..>

A mi lahko tole mal pove? kaj je kej? Ok 5x114.3 je razmak med vijaki pa sredinska lukna tut vem kaj je, sam ET pa nimam pojma. Pa tisto naprej mi tudi ni ?isto jasno?

 

Ali mogo?e kdo ve koliko stanejo original gume od mazde 195/65/15, se zdele trnutno ne spomnem kere so gor (avto pa je letnik 2004-marec)!

 

Lp,andraz

Napisano

Njabrz mas Bridgestone B390 (195/65 15 VR)

 

ET je razmak od sredine platisca do mesta kjer pridejo vijaki. Original jekleno platisce ma ET=50mm, in je siroko 6 inchev (6 x 2.54=15.24cm). Ce bi dal isto sirino (se pravi 6) in bi sel na ET 45mm, potem bi mel sirsi kolotek za skupaj 1 cm.

 

Jaz mam letne 7x16 ET50 (se pravi isti kolotek, ampak sirsa feltna).

 

Za te gume bi reku (od oka) da bi dobu okol 30.000sit

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Mala pripombica... po moje je ?koda kupovati 15 colske lite feltne za ?estko. Raje po?akaj, da znuca? gume potem pa kupi? vsaj 16 col (vizualno in cenovno ?e sprejemljivo).

 

Itak se boste doma odlo?ili sami, samo bi bilo ?koda, da ne bi bili potem zadovoljni z izgledom avta.

Se strinjam 1000% 15 col so definitivno premale za tako velik avto. lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

?ivjo,

 

V Mazdini pomladni akciji je trenutno na voljo kar precej 15 in 16 colskih litih plati?? tako za MAZDO 6 in MAZDO 3.( pa tudi precej drugih stvari). Letake in informacije dobite pri vseh mazdinih trgovcih, ali pa pokli?ite na MMS in ga dobite po po?ti...

 

son?en pozdrav

 

 

Nina

Napisano

Ja sej jst bi tut raj vzel 16ke, pa tut o?eta sem ?e skoraj prepri?al, vendar je potem rekel da on ho?e udobno vo?no, ne pa neko trdo ;) Tako da bomo kr 15ke kupil! Zdej pa ?e ima kdo kak?en predlog?

Aja kok pa kej stanejo feltne v tej ackiji, ker druga?e niso najbolj poceni, original od mazde??

 

Lp,andraz

Napisano

Z 16" ne bo krize sploh pa ne z vi?ino gume 55 to ?e je udobna vo?nja! Neudobno je samo ?e ima? nizkoprofilne gume, vendar lega bo bol?a z ve?jimi plati??i pa ?e avto lep?e zgleda, sploh pa z kak?nimi 18?! :)

 

Original Mazda feln se vam ne spla?a jemat so zelo drage pa ?e firme so od Fondmetala...., ko jih lahko v drugih trgovinah z alu felnami dobite ceneje!

Napisano

Voznja sploh ni neudobna s 16 col. Pozimi mam 15, poleti pa 16. Razlike v udobju ni. Sem opazil da je zaviranje veliko bolje s 16" (bolj stabilen je avto pri zaviranju iz visokih hitrostih)...serijske Bridgestone B390 so katastrofa od katastrofe. Za priblizno 200.000sit dobis komplet v 16".

 

Te original od mazde (pa tudi v akciji) so kar drage.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ja sej vem! sam ?e se je fotr tako odlo?u, pa ?e pravi da mu je ?koda da bi ?e zdej mogu nove gume kupvt! Tko da pomojem ne bo ni?! No mogo?e bom dav pa useen oglas az te gume in ?e bojo sle po dobri ceni, se bo tut fotr premislu:P

 

Lp,andraz

Napisano

Original Mazda feln se vam ne spla?a jemat so zelo drage pa ?e firme so od Fondmetala...., ko jih lahko v drugih trgovinah z alu felnami dobite ceneje!

Ve?ina ponujenih litih plati?? je od MAZDE! Le nekaj primerkov ni! ;)

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Napisano

Cena lito plati??e za Mazdo6 15 col v okvirju spomladanske akcije od 22.990 SIT /kos.

 

?e kdo ?e ni prejel letaka mi lahko sporo?i!

 

Lep pozdrav

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Napisano

Glede gum: ne vem kaksen stil voznje ampak z Pirelli P7 ne boste falili. V redu so tud Bridgestone RE720, Michelin Pilot Exalto2...itd itd. Jaz mam Good Year Eagle F1 gsd3 pa niso idealne za ta avto.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

No smo kon?no kupil 205/55/16! In sicer iz mazdine akcije, 5-krake 16ke z gumami goodyear ???? ! grrr spet sm pozabu kere, baje so v mokrem zlo uredu!

 

So pa dost lepse kot bi bile 15ke;)

 

LP,andraz

Napisano

Slike, ho?emo slike....

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

  • 17 let kasneje...
  • Jest je spremenil naslov v MAZDA 6 - lita platišča
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

@marto, imam konkreten odgovor na tvoje konkretno vprašanje:

 

Sredinska luknja:

image.png

 

Et je lahko pozitiven, enak nič ali negativen:

image.png

 

Končno en konkreten odgovor. 👍

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vsi 😀 Ampak ni bilo v sklopu SloRoadster, sam druženje s kolegi. Je pa tko, da vsi furamo roadsterje 😀     Pa še Busso
    • Pa končno ena AR Spider lepa vmes🤩
    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.