Skoči na vsebino

Mazda 6, po?en bat


Priporočeno sporočilo

Zdravo!

 

Na servisu so ugotovili, da imam na mazdi 6 2.0 (136) po?en bat in da je baje precej opilkov ter je po?kodovan tudi blok motorja. Ima kdo kako podobno izku?njo, se da to popraviti, ker na servisu so mi svetovali, da zamenjam motor!

 

Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

LabiGT je imel isti problem - saj ti bo kej napisal okrog tega

 

Kolk km pa ima? narejenih na avtu?

 

 

190000km, nisem pa prvi lastnik, tko da je lahko zadeva zvrtena. Sem pa avto kupil pred dvemi leti in pol iz Italije, takrat je imel 60000km, tako da sem jih jaz naredil 130000, pa moram re?i, da do sedaj nisem imel nobenih izrednih te?av, razen nek magnetni ventil prostega teka je bilo potrebno zamenjat, druga?e pa same ''noramlne'' zadeve

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz sem mel pocen bat...so mi zamenjali bat in to je to

za zdaj je vse ok

(zgodilo se je pri manj kot 180.000km, zdaj jih mam 206.000km)

 

Po mojem najbol optimano.Zakaj le zamenjat cel motor? ?zmeden?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 leti kasneje...

?ivjo vsem!

 

Vem da je tema ?e stara pa vendar, problem je zame nov.

S na? serviser iz Medvod je pri ?i??enju mre?ice na?el kar nekaj aluminijastih del?kov (velikost cca. 3x4x5mm) na mre?ici v karteju.

 

Sedaj me pa zanima, ali se mogo?e komu sanja kaj bi ti del?ki bili? Ali je lahko to del?ek enega od batov, ?eprav bi jaz prej sklepal, da je del?ek ojnice - glede na obliko.

Serviser mi je rekel, da je to del?ek bata, vendar nekako mi to ne gre, ker avto te?e zelo mirno, edina razlika je, da za 136KM motor nima pri?akovanih pospe?kov.

 

Avto je Mazda 6, letnik 2004, in ima 200kkm (kolk so realni kilometri ne vem, ker sem lastnik avtomobila ?ele pol leta).

 

 

?e vnaprej hvala za komentarje.

LP Rok

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aluminijski delci so lahko samo od bata. Ojnica ni iz aluminija. ?e je blok motorja iz aluminija imajo cilindri jeklene vlo?ke. Torej edina razlaga je, da so to delci od bata. ?im prej razdret od spodaj in preveriti stanje batov.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
    • In kaj si pričakoval drugega? Eno je prodaja, drugo pa je psihologija ter ostale zadeve. Danes se ego žal bilda prego značk in izdelkov, ne pa več kdo s kom in kako manipulira. Dovolj jasno? Pa danes nisi ''in'' če nisi LGBT, kardašiant, eko, bio in podobne nebuloze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.