Skoči na vsebino

Posko?ni vrtljaji M6


Priporočeno sporočilo

Enkrat sem ?e pisal e ta?avici, in zahvala za odpravo gre forumu in X6Y6, hvala ?e 1x.

Sicer z mazdico je vse ok ima sedaj 135k. Moti me pa ko vozim recimo na 3. ali 4. prestavi na cca 2.200 obratih in pohodim plin brez menjave prestave, mi vrtljaji kar posko?ijo na cca 3.200 avto sicer pospe?uje , vendar je ta nenaden skok vrtljajev malo ?uden.

Poleg tega imam ob?utek, da je moja sklopka zelo trda ali so vse sklopke M6 malo tr?e (ne zahtevam, da so kot npr Citroenove)

 

Lahko da je to vse to narmalno, ne vem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sklopka je naredila svoje. Lahko pa da je za?ela ?tekati hidravlika sklopke (cilinder na sklopki ali pa pedalu), ?e je to potem ?imprej zrihtat, ker druga?e bo stro?ek menjave sklopke prevelik.

Verjetno potem tudi smrdi okrog avta ko se ustavi? ?

Pa vedno gre do enakih obratov, ko ga "pohodi?" ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sklopka je naredila svoje. Lahko pa da je za?ela ?tekati hidravlika sklopke (cilinder na sklopki ali pa pedalu), ?e je to potem ?imprej zrihtat, ker druga?e bo stro?ek menjave sklopke prevelik.

Verjetno potem tudi smrdi okrog avta ko se ustavi? ?

Pa vedno gre do enakih obratov, ko ga "pohodi?" ?

 

res je vedno gre do enakih obratov. glede smrada pa zaenkrat nosem za?util ni?, bom pa bolj pozoren na to.X6V6 hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...

Pri moji m6 se je za?elo dogajati isto. Prva pohodim gas - ne zgodi se ni? nenavadnega. Druga - gas do konca - tudi ni?. V tretji grejo obrati od 2000 do 3000, avto se pa ful dere. Najprej nisem bil pozoren in sem to pripisoval spolzkemu cesti??u in da se kolesa vrtijo v prazno. ?udno pa je bilo, ker v tem primeru tudi brzinomer popizdi.

 

A je to sklopka ali kak?na hidravlika. Smrdi ni?.

 

Sem pa probal tudi dat v prvo zategnit ro?no in potem sem spu??al sklopko, Avto je crknil na zadnjih 3-5 centimetrih.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri moji m6 se je za?elo dogajati isto. Prva pohodim gas - ne zgodi se ni? nenavadnega. Druga - gas do konca - tudi ni?. V tretji grejo obrati od 2000 do 3000, avto se pa ful dere. Najprej nisem bil pozoren in sem to pripisoval spolzkemu cesti??u in da se kolesa vrtijo v prazno. ?udno pa je bilo, ker v tem primeru tudi brzinomer popizdi.

 

A je to sklopka ali kak?na hidravlika. Smrdi ni?.

 

Sem pa probal tudi dat v prvo zategnit ro?no in potem sem spu??al sklopko, Avto je crknil na zadnjih 3-5 centimetrih.

 

Kuplunga je podelala svoje.

Tisti test pa naredi v 4-5 prestavi pa bo? potem videl kaj se bo zgodilo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kuplunga je podelala svoje.

Tisti test pa naredi v 4-5 prestavi pa bo? potem videl kaj se bo zgodilo.

 

Ampak pravi, da tud brzinomer popizdi. Po moje se meri hitrost nekje na gredi se pravi za menjalnikom in ?e bi sklopka drsela bi brzinomer ?e vedno kazalrealno hitrost. Al se motim? :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak pravi, da tud brzinomer popizdi. Po moje se meri hitrost nekje na gredi se pravi za menjalnikom in ?e bi sklopka drsela bi brzinomer ?e vedno kazalrealno hitrost. Al se motim? :ne vem:

 

 

Narobe sem napisal. V mojem primeru se brzinomer obna?a normalno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa ?e je z protizdrsnim sistemom kaj narobe?

 

To dela druga?e.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najprej ko po?tudira da se eno od gnanih koles prehitro vrti, glede na ostala kolesa, ga enostavno zabremza, tako da se mo?-navor "po?lje" na kolo ki ima bolj?i oprijem, ?e pa tud s temi prijemi ne re?i zadeva pa za?ne ni?at vrtljaje in jemat mo?.

Kuplunga tle nima veze.

Pa predno kdo vpra?a, lu?ka dela z konkretno zamudo 3-6 sekund, ponavadi po?miga ?ele pol ko je ?e vse mimo. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najprej ko po?tudira da se eno od gnanih koles prehitro vrti, glede na ostala kolesa, ga enostavno zabremza, tako da se mo?-navor "po?lje" na kolo ki ima bolj?i oprijem, ?e pa tud s temi prijemi ne re?i zadeva pa za?ne ni?at vrtljaje in jemat mo?.

Kuplunga tle nima veze.

Pa predno kdo vpra?a, lu?ka dela z konkretno zamudo 3-6 sekund, ponavadi po?miga ?ele pol ko je ?e vse mimo. <_<

 

To je pa absolutno res.Ima malo kasno paljenje. :D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

To je pa absolutno res.Ima malo kasno paljenje. :D

 

 

No ko sem ?e na?el tole debato je res sklopka vsega kriva, poleg tega me je razveselila vest o novem vztrajniku - to je ?ele stro?ek cca 600 eur , superca. sklopka sploh ni problem v primerjavi z vztrajnikom.

no kakorkoli bomo ?e pre?iveli

l.p

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti si opisal okvaro tako kot, da bi se to dogajalo na ra?unalni?ki igrici, kjer opazi? samo nagel skok ?tevca obratov. Pa ni tako. Pri dodajanju gasa ti se je motor zavrtel v "prazno". A nisi imel ob?utka kakor, da so ti kolesa pri?la na ledeno podlago in spodrsujejo? S takim nepoznavanjem tehnike se prav lahko dovedemo v kako neprijetno situacijo. Ko se spodrsavanje za?ne lahko z avtomobilom ?e dale? pripeljemo, ?e se spodrsavanju izognemo, lahko pa sklopko skurimo takoj in je potem potrebna avtovleka. Tako si lahko nepotrebno nabijemo stro?ke, ki so sorazmerni oddaljenosti od servisa. V svoji karieri sem ?e ve?krat menjal sklopko, vendar nikoli ni bilo potrebno zamenjati vztrajnika. Zakaj bi to bilo potrebno pri Mazdi pa mi ni jasno. ?emu si dvigati stro?ke popravila?

Da ni slu?ajno "vztrajnik" ko?ara sklopke?

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vztrajnik je tisti velik metalni disk na zadnji strani (pogonski) motorja, ki ima na zunanjem robu narezane zobe. Preko teh zob ?tarter po?ene motor. Na njega se na?raufa sklopka.

Sklopka je na spodnji sliki

post-483-1264670480_thumb.jpg

to pa je vztrajnik. Ta na sliki je ?portna izvedba z luknjami so zmanj?ali maso, kar omogo?a ve?jo posko?nost motorja.

post-483-1264670503_thumb.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vztrajnik je tisti velik metalni disk na zadnji strani (pogonski) motorja, ki ima na zunanjem robu narezane zobe. Preko teh zob ?tarter po?ene motor. Na njega se na?raufa sklopka.

Sklopka je na spodnji sliki

post-483-1264670480_thumb.jpg

to pa je vztrajnik. Ta na sliki je ?portna izvedba z luknjami so zmanj?ali maso, kar omogo?a ve?jo posko?nost motorja.

post-483-1264670503_thumb.jpg

 

Z luknjami ga tudi centrirajo, da ne trese.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z luknjami ga tudi centrirajo, da ne trese.

 

Seveda ne more? vrtati lukenj kar tja v en dan, vendar ko je tako veliko lukenj, kot jih je na zgornji sliki, je osnovni namen zmanj?anje te?e in tako inertnosti vztrajnika. Morajo pa biti tako razporejene, da je vztrajnikov disk balansiran.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam Matdo6 100kw 2004 z 138000km.

Pred ne davnim sem opazil da mi pri speljevanju avto cuka kot da bi drsela sklopka. Pri spu??anju pedala sklopke ?utim da prime nekje 2 cm preden spustim pedal sklopke do konca.

Druga?e med samo vo?njo se avto obna?a normalno in nimam nobenih iznenadnih skokov obratov, kot se nekateri napisali. Je pa opazit med ni?anjem iz 3 v 2 brzino to isto cukanje oz. spodrsavanje.

 

Zato me zanima va?e mnenje ali je ?la sklopka, ali pa kaj drugega.

 

Uro?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

potro?ni material je ponavadi poceni, tako da mislim da je to nateg, ne pa potro?ni material .. :angry:

 

..no po mojem pisanju lahko sklepate, da gre tudi meni vztrajnik po?asi h koncu ( M6d, 2004, 160k km)..

 

zvok je zelo podoben

. Ob?asno ?utim tresljaje na sklopki. Ne ?utim pa tresljajev pri speljevanju ali menjanju navzdol.. teh tresljajev (?e) ni..

 

zanima me.. ali je pri menjavi sklopke potrebno vzeti motor ven? ali se da dvomasnega zamenjati na 'good old' enomasni? ..pri VW sem bral da na nekateri modelih je to mo?no.. tukaj na mazda forumu tega ?e nisem zasledil. Kaj je najbolje menjati zraven? ?e potisni le?aj in sklopko? Je tukaj kak mojster ki to zna oz. mi da kdo kak?no priporo?ilo za kakega mojstra (najraje v okolici NM ali na severnem primorskem)? Le?i kaj od tega komu doma v gara?i (:blush:) oz. ima kake veze pri nabavi le tega... svoje avtomobile vedno lepo skrbim.. ampak 1400? z en kur.ćev vztrajnik mi je pa vseeno malo tuma?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.