Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Koliko imate povpre?no porabo na 100km?

 

Zanima me za razli?ne modele M6 (modeli 2008/2009):

- M6 1.8 bencin

- M6 2.0 bencin

- M6 2.0 dizel (140KM)

- M6 2.0 dizel (125KM)

 

Lahko tudi za druge modele.

 

Thnx, LP

  • Odgovori 57
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

- M6 2.0 dizel (140KM)

 

Dejanska poraba je od 7.0 do 7.1. Vozim se vecino po avtocesti ampak vecinoma se nas vozi 4.

Na BC mi kaze 7.5

 

lp

Napisano

M6 dizel 140 KM

 

poraba ce mislis divjat bo tam 8 litrov,ampak to je tam 180km/h normalno 140 150 km/h pa bo pod 7 litri,js z mojo mazdo ce se vozim po pamet imam porabo tudi 6,5l po BC.tako da lahko procakujes tam 7 l.

www.trziskisladoled.si

Napisano
  je iceman22 napisal:

M6 dizel 140 KM

 

poraba ce mislis divjat bo tam 8 litrov,ampak to je tam 180km/h normalno 140 150 km/h pa bo pod 7 litri,js z mojo mazdo ce se vozim po pamet imam porabo tudi 6,5l po BC.tako da lahko procakujes tam 7 l.

 

Ja ja pri 180 pa poraba 8l? ?zmeden? 12 najmanj.... pri 200km/h 16-18, 140-150 km/h ...8, 120-130 6.5-7...pa ravna cesta, pa dva v avtu - preverjeno dosti.. x! :jezicek:
Napisano
  je RoKo napisal:

Ja ja pri 180 pa poraba 8l? ?zmeden? 12 najmanj.... pri 200km/h 16-18, 140-150 km/h ...8, 120-130 6.5-7...pa ravna cesta, pa dva v avtu - preverjeno dosti.. x! :jezicek:

 

 

Jp, bo kr dr?al (okvirno), jo tule bavarci zlo stegnejo, na ?alost :glare:

(npr. smo od kolega BMW 5-ka, letnik 2000, 2.5, 6 valjni diesel, avtomatik, povpre?je pri normalni vo?nji 7l /100km, na AC 130km/h-2300 o/min ima 6-6,5l/100km)

Lp,

D

Napisano

2.3 Motor

Benz povpre?je 8,5 (22000 km), dolge fure po ac(nem?ija na njihov benz s 4 komadi v avtu) 7,5, hitrost od 130 do 230 km/h.

Kratke fure, ?e vedno pod 9, na LPG pa od 9.2 do 10,1 /100 km = na okroglo 10l*0,552? = 5.52 ? na 100 km. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

M6 2.0 dizel karavan, 140 KM ... dobrih 7l oz. nekje med 6,5 do 7,5l/100km ....

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

M6 2.0 benz...

vsakdanje gu?vanje u lublano pa domov na kmete.. 8.1 - 8.6

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

2.3 Motor

Benz povpre?je 8,5 (22000 km), dolge fure po ac(nem?ija na njihov benz s 4 komadi v avtu) 7,5, hitrost od 130 do 230 km/h.

 

a se ti ne zdi mal nerealno tole?

 

ker pol ima 2.3 benz nizjo porabo kot dizel :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je LabiGT napisal:

a se ti ne zdi mal nerealno tole?

 

ker pol ima 2.3 benz nizjo porabo kot dizel :)

 

?lovk to je iz prakse, ni to kar iz glave pa na u?. ?e te pa moti najni?ja poraba pa imam vsaj 3 pri?e ki so skozi bile poleg, Res pa da sem tankal na Shell-u nek njihov super 5 100 racing, najdra?ji benz na pumpi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

kok ti kaze BC pri 160 180 in 200 km/h?

me prav zanima, ker zgleda, da ima 2.3 nizjo porabo od dizla

 

sicer pa moje povrecje po 211.000km je cca. 7.5l/100km

recimo pri povprecni 133km/h po navigaciji (kar je okoli 140 po stevcu), po prevozenih 414km je 7.8l/100km

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Tle je zdej sam te?ava da med 130 in 230 kmh je ogromen razpon (tut v momentalni potro?nji benza), tko da zdej odvisno kok cajta je ?lo 230?! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  je LabiGT napisal:

kok ti kaze BC pri 160 180 in 200 km/h?

me prav zanima, ker zgleda, da ima 2.3 nizjo porabo od dizla

 

sicer pa moje povrecje po 211.000km je cca. 7.5l/100km

recimo pri povprecni 133km/h po navigaciji (kar je okoli 140 po stevcu), po prevozenih 414km je 7.8l/100km

 

Pri 250 je trenutna med 25 in 28 litri. :blush:

Lej finta je v na?inu vo?nje, tako kot je bilo pri testu CX-7, gas do daske potem samo tolk da vzdr?uje hitrost, pa nogo z gasa takoj ko se poka?ejo kake rde?e lampe lap pa semafor in to je vsa znanost. Ne pa do semaforja po gasu tam bremza pol pa spet do naslednjega gas, to ni ql.

 

Do avstrijske meje smo imeli povpre?no hitrost(od pumpe malo ven iz friderichshaffna) 178 km/h, ko pa smo pri?li skozi karavanke pa je bila ?e vedno 138 km/h.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

2.0 Bencin

 

- 100% mestna vo?nja: 11+ l/100km,

- avtocesta oz. relacija: 7+ l/100km.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Pri 250 je trenutna med 25 in 28 litri. :blush:

Lej finta je v na?inu vo?nje, tako kot je bilo pri testu CX-7, gas do daske potem samo tolk da vzdr?uje hitrost, pa nogo z gasa takoj ko se poka?ejo kake rde?e lampe lap pa semafor in to je vsa znanost. Ne pa do semaforja po gasu tam bremza pol pa spet do naslednjega gas, to ni ql.

 

Do avstrijske meje smo imeli povpre?no hitrost(od pumpe malo ven iz friderichshaffna) 178 km/h, ko pa smo pri?li skozi karavanke pa je bila ?e vedno 138 km/h.

 

jaz govorim o konstanti voznji ne semaforjih pa to...

drugace pa moram rec, da dokler sam ne probam ni sans, da verjamem da si mel s povprecno hitrost 178km/h (kar je v bistvu nemogoce) porabo 7.5...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je LabiGT napisal:

jaz govorim o konstanti voznji ne semaforjih pa to...

drugace pa moram rec, da dokler sam ne probam ni sans, da verjamem da si mel s povprecno hitrost 178km/h (kar je v bistvu nemogoce) porabo 7.5...

 

opa, voham nov test pa tud ?evape pri Kaalmanu :bravo:

33112_1.png

Napisano

al pa ce gremo k labiju v pristino na prave cevape...ni tok dalec 900km

materiala za testirat bo kokr ces :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je JozaGulikoza napisal:

Tle je zdej sam te?ava da med 130 in 230 kmh je ogromen razpon (tut v momentalni potro?nji benza), tko da zdej odvisno kok cajta je ?lo 230?! :danzoman:

 

Pa ja, itaq :bravo: Saj ?ret za?ne pri 170+, BC je pa itak poglavje zase....pri 200km/h lahko ka?e porabo 0,0... tko da je na roke bolj zihr.... :hohoho:
Napisano

js govorim iz mojih izkusenj nazadnje ko sem sel iz makedonije,sem na meji s srbijo resetiral porabo in sem prevozu 900km v 7 urah in 30 min,z vmesnimi postanki..poraba je bila 8,1 l.ostalo se ne spomnim.vem pa da sem vozu skoraj vedno nad 180 km/h.

www.trziskisladoled.si

Napisano
  je iceman22 napisal:

M6 dizel 140 KM

 

poraba ce mislis divjat bo tam 8 litrov,ampak to je tam 180km/h normalno 140 150 km/h pa bo pod 7 litri,js z mojo mazdo ce se vozim po pamet imam porabo tudi 6,5l po BC.tako da lahko procakujes tam 7 l.

 

jest ti pa ne verjamem.
Napisano
  je iceman22 napisal:

js govorim iz mojih izkusenj nazadnje ko sem sel iz makedonije,sem na meji s srbijo resetiral porabo in sem prevozu 900km v 7 urah in 30 min,z vmesnimi postanki..poraba je bila 8,1 l.ostalo se ne spomnim.vem pa da sem vozu skoraj vedno nad 180 km/h.

 

To bo to, ja, se ne spomni?.... :blush::hohoho:
Napisano

Nevem kaj hudi?a mate vsi res tako te?ko nogo ali v ?em je ?tos??

Tu pa tam ga tudi jas rad pritisnem do daske ker je to dobro za motor... druga?e se pa ve?inoma dr?im omejitev in nisem med divjaki, ker samo nekaj si zapomnite, tisti ki radi divjate: tudi jas sem pa me je izu?ilo, pa nisem neki star ata ali kaj podobnega, sem dokaj mlad voznik, dobrih 10 let imam izpit, in to vam povem da tiste, ki ?e ni izu?ilo, da divjanje ni primerno za na?e ceste in tudi ne za tuje, vas ?e pa bo...upam da ne prepozno!

Hja povedat sem hotel nekaj drugega pa me je zaneslo... govora je o porabi, no men ra?unalnik ka?e 5.8, pa se mi je zdelo da la?e in sem to trikrat zapored preveril sam in izra?unal in ne la?e niti malo! Izra?unal sem 5,8 - 5,9.

Torej moja poraba je taka. To je povpre?je avtoceste, vo?nje v naselju, izven naselja, in ker sem doma na nadmorski 650, je tudi malenkost hribovske vo?nje. Vozim se normalno, in ne ciazim kot bi se lahko reklo, marsikdaj mi je v napoto ka?en voznik in komaj ?akam da ga pihnem...;) Po avtocesti se ne vozim 180 ali ve? kot pi?ete nekateri, ker ne mislim pla?evat za take brezvezne stvari raje se ustavim kje pa dam za kako rundo pa kaj pojem dobrega kot pa, da bi polnil dr?avni prora?un s temi neumnostmi. Ponavadi se peljem 130 ali raje 140.

U glavnem res imate te?ko nogo ?e vam je poraba pri nekaterih 8 ali ve?! Ali pa je v ?em drugem ?tos.:)

 

Aja.... hja pa ?e to: Vozim namre? Mazdo6 sport combi disel, 136 KM

Lep pozdrav!

Bo?tjan

Napisano

?e ne bi blo ve? nekoga na forumu sem pomislil...ah ni?. :P

 

p.s. 5,9 l/100 ni normana poraba za tak avto ampak podnormalna. ;)

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Ta tema je totalna subjektivna debata, ne pričakuj tukaj nekih resnih razlag   Vsekakor kot laiku ti najlažje razložim tako: zaganjač je štarter in poskrbi, da ko obrneš ključ, z elektro motorčkom zažene glavni motor v vozilu..torej specifično za Mazdo: ko avto "vergla" ob pritisku na start gumb, takrat dela zaganjač - več si preberi na https://www.silux.si/avto-moto-novice/418/kaj-je-zaganjac-in-kako-deluje     Potem pa imaš okoli motorja mikrojermen, ki s tem ko laufa, dovaja silo ostalim komponentam, npr kompresor klime ali altenatorju   Altenator pa s pomočjo obratov mikro jermena (in te sile) generira elektriko, s čimer polni baterijo/akumulator   Ko se aktivira start/stop sistem in motor ne laufa, ne laufa niti mikrojermen, kar pomeni da kompresor klime ne stiska plina in ne hladi... prav tako ne laufa altenator, kar pomeni da se glavna baterija ne polne, se pa takrat elektrika za napajanje komponent v vozilu porablja iz ločenega kondenzatorja/baterije (odvisno kateri Mazdin motor imaš)   Da se zažene start/stop, morajo biti izpolnjeni trije pogoji - motor mora biti ravno prav topel (ne mrzel in ne prevroč), klima nesme laufat na polno in zdravje baterija/akumulatorja mora bit nad nekim procentom   Če se pripelješ poln gas po AC in ustaviš na semaforju na izvozu, bo avto še ene 10 sekund laufal, predno bo vklopil start/stop..ravno zato da malo shladi motor... sicer pa je to res robna meja, v resnici če bi tak avto takoj ugasnil, bi hitro slišal ventilator na hladilniku, ki bi se po zaklepu vozila že takoj aktiviral, da shladi motor.... tako da stvari so narejene dobro, ni pa to narejeno optimalno (za pravo hlajenje motorja je dobro, da olje še malo pokroži skozi njega in odvede ustrezen višek toplote poleg hladilne količine   Tako na kratko, in to je edina in prava resnica glede start/stopa v Mazdah, ne glede na to, kaj drugi bluzijo        
    • Tale iStop ima en kup pogojev, da se vklopi oz. bolj pravilno rečeno, da izklopi motor. Malo si v priročnikih preberite. Če je turbina v avtu je smrt recimo, ko pripelješ na izvoz iz avtoceste in tam počakaš za vstop na navadno cesto. Tam je sigurno sranje, če se motor izklopi, ko je še par sekund prej delal na obratih. Sigurno so pa zaganjači tudi dimenzionirani večji in vse ostalo kar pride zraven, saj je v teh primerih zagonov motorja veliko več kot včasih. Zelo jim pomaga pozicija batov, kot je omenil Boss, ni pa to vse.  
    • Jaz sem šel kar kmalu na en makadam furat, in se je sigurno dobro zaprašilo na tisto olje. Kot sem razumel, je to neka osnova vsega. Da se naredi zaščitni film na podvozju. Tudi razne bolj obstojne mase po drugih postopkih se zasušijo šele ko jih zaprašiš z vožnjo. Podvozja se pa ne sme prati, ko je enkrat tole gor, ker samo škodo delaš, še posebej s kakšnimi čistili.   Edina negativna stran je zaenkrat to, da iz vseh pragov teče to olje in se šele zdaj počasi umirja. Saj ne da direktno teče, samo skozi je neka umazanija prisotna, ker se steka iz notranjih delov karoserije ven. Enkrat sem ga že opral vmes, pa ga bom moral še enkrat. Pa iz zadnjih vrat tudi, je bilo vse mastno spodaj na odbijaču pred vstopom v prtljažnik. Zdaj je počasi malo bolje. Ne vem kako bi bilo, če bi imel tlakovce doma. Bi bili sami fleki gor, ki pa nimam pojma kako so dolgoročno obstojni.
    • Prav sitni ste s tem X motorjem, k v otroškem vrtcu. Še enkrat vsi Skyactive bencinarji znajo tole kombinirati s pravilnim tajmingom vžiga. Tako, da komot pustite i-Stop.   Pri dizlih pa tole ni glih, da bi non stop delovalo, ker vsak vžig obremeni zaganjač in aku. Tko, da tam bolj po pameti in res načeloma samo takrat, ko dejansko vidiš, da se bo stalo dlje in ne samo par sekund.
    • Včasih povratna informacija rada pretirava.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.