Skoči na vsebino

CX-7 dizel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nova Mazda CX-7 z dizelskim motorjem

Nova Mazda CX-7 je na svoji predstavitvi na avtomobilskem salonu v Bologni potrdila svoj okoljevarstveni ugled. Ker se je izvedbi zdaj pridru?il ?e nov zmogljiv dizelski motor z nizkimi izpusti, je ta ?portni kri?anec ?e ?istej?i, okolju prijazen in pametnej?i. Prijavite se na prejemanje Mazdinih elektronskih novic.

 

Visoka mo?, nizka poraba

2,2-litrski dizelski motor prihodnje generacije s turbinskim polnilnikom zdru?uje velik navor 400 Nm z nizkimi izpusti in majhno porabo goriva. Zato boste z novo Mazdo CX-7 ve? na cestah in manj na ?rpalkah :harhar:

 

Bencinar:

380nM pri 3000 rpm (260KM pri 5500 rpm)

Co2 243 Euro 5

 

Dizel

400nM pri 2000 rpm (173KM pri 3500 rpm)

Co2 199 Euro 5 DPF

 

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Poraba 7,5 kombinirano - pa to je ?e zavajanje no.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • Odgovori 74
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

A ni to malo malo malo konji?ev za tak?no mrcino?

 

O tem govorim....za speljevanje je dober navor pri nizkih obratih - kar sedaj tepe bencinarja, potem pa se bo avto matral.

 

Lep dokaz je vcerajsnja voznja s prikolico po AC....res ne morem verjeti da so dali 7,5L....O?itno pa so tar?a mestni kupci, ?e bolje bejbe z avtom za ?minkanje.

 

Mazda 6 ima mo?nej?i dizel motor!!!!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A ni to malo malo malo konji?ev za tak?no mrcino?

 

Zakaj? OK od 0-100 se res pozna, da je 100konjev manj ampak pri medpospe?ku pa ima diesel ?e celo 20Nm ve? navora in ?e ta je lepo najvi?ji pri obratih okoli 2.000 .

 

Zdej pa kaj ve? rabi? a ?tartat kot norec iz nule al je bolj fino imet navor pri prehitevanju.

 

Po moje sta oba motorja super izbira ker sta oba turbaka je pa vseeno fino, da so dali 173KM in ne 185KM kot pri 2.2 dieslu v ?estki saj so se s tem izognili najdra?je registracije (to pomeni vsaj 400? manj?i stro?ek registracije).

 

Glede porabe pa se mi zdi ?isto realna ocena 7,5 vendar v delovanju brez da bi se vklopil DPF filter. Na cesti bo to pomenilo povpre?je okrog 8 litrov.

 

Sicer pa tud 10,4litra/100km v povpre?ju za bencinarja je tudi kar te?ko izvedljiva naloga (smo pred kratkim sprobali v supertestu porabe CX-7).

 

Tako, da cca 3 litre razlike je kar realna ocena se bo pa to v praksi vseeno najbolj videlo, ko bodo prve dieselce na cestah.

33112_1.png

Napisano

Zakaj? OK od 0-100 se res pozna, da je 100konjev manj ampak pri medpospe?ku pa ima diesel ?e celo 20Nm ve? navora in ?e ta je lepo najvi?ji pri obratih okoli 2.000 .

 

Zdej pa kaj ve? rabi? a ?tartat kot norec iz nule al je bolj fino imet navor pri prehitevanju.

 

Po moje sta oba motorja super izbira ker sta oba turbaka je pa vseeno fino, da so dali 173KM in ne 185KM kot pri 2.2 dieslu v ?estki saj so se s tem izognili najdra?je registracije (to pomeni vsaj 400? manj?i stro?ek registracije).

 

Glede porabe pa se mi zdi ?isto realna ocena 7,5 vendar v delovanju brez da bi se vklopil DPF filter. Na cesti bo to pomenilo povpre?je okrog 8 litrov.

 

Sicer pa tud 10,4litra/100km v povpre?ju za bencinarja je tudi kar te?ko izvedljiva naloga (smo pred kratkim sprobali v supertestu porabe CX-7).

 

Tako, da cca 3 litre razlike je kar realna ocena se bo pa to v praksi vseeno najbolj videlo, ko bodo prve dieselce na cestah.

 

Tole kar kri?i po novem testu...AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :ouje:

 

Naj jo nekdo kupi....al si jo pa sposodmo :D

 

Moje mnenje - te?a in kotalni upor, zra?ni upor - NE MORE IMETI PORABE POD 9 - govorim o vsakodnevnih razmerah, verjamem da ob super idealnih razmerah naredi? ?ude?e!

 

Navsezadnje ima bencinar moj tudi najve? navora pri 3.000 rpm, sem prikolo peljal na 2500-3500 cez ravbarkomando, ?rni kal itd kot da ni bilo ni?...

 

Zanimivo bo. Je pa o?itno da ?elijo prodati samo dizle od sedaj naprej...poglej cenik...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Co2 izpust je pa .... :rolleyes:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Co2 izpust je pa .... :rolleyes:

 

nisem hotu pisat ampak ja, cenovno ne bo vpliva.....isti razred...samo da mas DPF..:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tole bo res za sprobat, da vidmo razliko. :bravo:

 

In sedaj nadgradimo test - bencinarka in dizel v paralelu....pa da se bolj zanimivo skombiniramo relacijo, gorski prelaz (Vrsic na primer) in AC....

 

:bravo:

 

Boss zmen se na Gami...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Bom, ko dobijo prvo za test. ;)

 

?e je treba pridam jaz podpisat, kot admin SLO mazda foruma.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

No pa ena dobra novica, nekaj sem se danes oglasil na gami, in iz ?leparja je zapeljala prva CX-7 diesel v SLO in sicer ?rne barve :bravo::bravo: Sem pa s prodajalcem na kratko tudi spregovoril glede tega da je to malo manj konjev, za kar se je strinjal, vendar tako kot ostali tukaj pravite, potrebno jo je sprobati. Druga?e se pa strinjam s tabo Boss, tehle 127 kw so odli?no ujeli glede registracije. ?koda ker niso tole ?e v ?estko dali, tam bi se pa poznalo da je avto la?ji.

Napisano

No pa ena dobra novica, nekaj sem se danes oglasil na gami, in iz ?leparja je zapeljala prva CX-7 diesel v SLO in sicer ?rne barve :bravo::bravo: Sem pa s prodajalcem na kratko tudi spregovoril glede tega da je to malo manj konjev, za kar se je strinjal, vendar tako kot ostali tukaj pravite, potrebno jo je sprobati. Druga?e se pa strinjam s tabo Boss, tehle 127 kw so odli?no ujeli glede registracije. ?koda ker niso tole ?e v ?estko dali, tam bi se pa poznalo da je avto la?ji.

 

Torej Boss - kli?i danes, ne ?e pokli?e? takoj, dobi? ?e prazen tank bencina zastonj!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Torej Boss - kli?i danes, ne ?e pokli?e? takoj, dobi? ?e prazen tank bencina zastonj!

 

a spet - to sem ?e zadnji? dobu :(

33112_1.png

Napisano

No pa ena dobra novica, nekaj sem se danes oglasil na gami, in iz ?leparja je zapeljala prva CX-7 diesel v SLO in sicer ?rne barve :bravo::bravo: Sem pa s prodajalcem na kratko tudi spregovoril glede tega da je to malo manj konjev, za kar se je strinjal, vendar tako kot ostali tukaj pravite, potrebno jo je sprobati. Druga?e se pa strinjam s tabo Boss, tehle 127 kw so odli?no ujeli glede registracije. ?koda ker niso tole ?e v ?estko dali, tam bi se pa poznalo da je avto la?ji.

 

Verjamem, da bo kmal na voljo tud tuning na ene 150kw, za tiste ki jim osnova ne bo dost B)

Lp,

D

Napisano

nisem hotu pisat ampak ja, cenovno ne bo vpliva.....isti razred...samo da mas DPF..:)

 

Hmmm... neki novi dpf menda ?

 

Ravnokar sem prebral eno staro novi?ko,

da je Mazda v Frankfurtu predstavila novej?o ,bolj?o varianto tega filtra.

Ki jo uporabljajo tudi druge firme ,kolker vem..

 

AdBlue... :bravo:

 

In za za?etek ga bojo vgrajevali ravno v cx7 dizla..

 

?e to ni priznanje poraza... :ouje:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

?e to ni priznanje poraza... :ouje:

 

Ne ne, to je samo prilagajanje trgu....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne ne, to je samo prilagajanje trgu....

 

Khm.. se pardoniram... res, tako je.. :whatever:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Hmmm... neki novi dpf menda ?

 

Ravnokar sem prebral eno staro novi?ko,

da je Mazda v Frankfurtu predstavila novej?o ,bolj?o varianto tega filtra.

Ki jo uporabljajo tudi druge firme ,kolker vem..

 

AdBlue... :bravo:

 

In za za?etek ga bojo vgrajevali ravno v cx7 dizla..

 

?e to ni priznanje poraza... :ouje:

 

AdBlue je poseben dodatek, ki zmanj?uje koli?ino du?ikovih oksidov v dizelskem izpuhu in (menda) nima veze s trdimi delci, ki jih lovi DPF.

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Men je bencinar ?ru 16,6 na testu, res pa da ga nisem ?parou. Z normalno vo?njo (mam kr te?ko nogo) pod 13 nikakor.

 

Pravo vpra?anje... a je bolj?i diesel pa chip tuning al je bolj? bencinar pa plin.

Bencinar s plinom ma kak?nih 230 konjev.

Diesel s chip tuningom pa cca. 200.

Poraba ve? al manj ista, navor je tut ?isto blizu.

 

Pomoje bol? disel? Sploh s to ceno. Rezervna guma ti ostane, pa ?e la?je se proda.

Va?e mnenje?

 

A je ta diesel ok? Baje da je osnova od PSA, skoraj isti motor ma c crosser pa c5 ...

Garancija bo 5 let? Na kok km bo pa servis?

Last but not least?? A bo mel automatik. :ljubezen:

Napisano

AdBlue je poseben dodatek, ki zmanj?uje koli?ino du?ikovih oksidov v dizelskem izpuhu in (menda) nima veze s trdimi delci, ki jih lovi DPF.

 

Atako... torej klasi?ne te?ave s filtrom in nara??anjem olja ostajajo ?e naprej

posebnost mazde .. :angry:

 

Carr ,damauzavijeva temo off topic...

(na ajvarjevo veselje ) ;)

 

Eno leto je okrog.

Si ?e bil na prvem servisu ? Koliko te je ko?tal ..?

Mene 255 ?

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Atako... torej klasi?ne te?ave s filtrom in nara??anjem olja ostajajo ?e naprej

posebnost mazde .. :angry:

 

Carr ,damauzavijeva temo off topic...

(na ajvarjevo veselje ) ;)

 

Eno leto je okrog.

Si ?e bil na prvem servisu ? Koliko te je ko?tal ..?

Mene 255 ?

 

Ma ja, men se zaenkrat ne dviga (nivo olja namre? :P ) in nimam te?av s tem DPF-jem. Moram potrkat...

Jebenti, servis na 20.000 km me je pa stal dobrih 300 EUR :angry2: . So moral kao pregledat ventile. Sej se sploh nisem razburjal, ko sem ugotovil, da so mi zara?unali skoraj tri ure dela, na avtu so pa delali najve? tri?etrt ure (sem mal opazoval). Ampak jebiga, tak je normativ. Nimajo prav, ampak jaz se ne mislim prepirat o teh stvareh, ker je drugje ?e dra?je, tukaj so mi pa ?e ?li precejkrat na roko <_< .

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Mercedes je posku?al patentirati Bluetec tehnologijo, vendar mu ni uspelo, ker je bila thnoligija zman?evanja NOx z dodajanjem ureje (to je namre? skrivnostna teko?ina AD Blue in bi jo jaz raje poimenoval AD Yellow)

Evo citat testa, ki to tehnologijo opisuje, sicer ?e na drugi stopnji razvoja, ko Ad Blue ni potreben.

 

"Glavni krivec za test, ki ga prebirate, je tehnologija Bluetec. Osnovno znanje prihaja iz tovornja?ke sekcije. Tam je obdelava izpu?nih plinov ?e toliko pomembnej?a. Dizelski motor je v svoji osnovi precej ekolo?ki, porabi namre? manj goriva, zato v zrak izpusti manj ogljikovega dioksida. Obenem so dizelski izpu?ni plini nevarnej?i ali bolj strupeni, kakor ho?ete. Poleg trdnih delcev ? saj, imajo ?e precej?en dele? du?ikovih oksidov, ki jih oksidacijski katalizator ne obdela. Zato potrebujejo vsi dizli, ki ustrezajo najsodobnej?im, prihajajo?im izpu?nim normam, tudi NOx katalizator. Ta pretvarja NOx v du?ikov oksid, ki je v obi?ajnem zraku, in vodo. V E 300 Bluetec je pretvorba mogo?a tudi brez dodatka skrivnostne spojine AdBlue, in sicer s posebnim programom vbrizga goriva. Tako vsakih nekaj minut, ob optimalnih pogojih, agregat sam prilagodi vbrizg dizla, da dose?e popolno pretvorbo v NOx katalizatorju. Ker v postopku nastane tudi nekaj neprijetnega amonijaka, so Mercedesovi in?enirji uporabili tudi SCR katalizator, ki uspe?no pretvarja amonijak v gornje, nenevarne produkte. Vmes sodi ?e filter trdnih delcev in ?istilna naprava »Made by Mercedes-Benz« je opravila svoje."

 

?e bo citroenov motor, bodite brez skrbi, saj nima te?av z DPF.

 

Druga?e je Ad Blue sistem sestavljen kar iz treh "filtrov"

-filter trdih delcev

-filter NOx

-filter amonijaka

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ma ne zgleda neki baš
    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.