Skoči na vsebino

Chipanje nove Mazde6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

lepo videt, da ze serijsko ima vec moci kot je uradni podatek

slabo videt, da je kar dosti izgub (sploh glede na sprednji pogon)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Obremenitve pogona in prenosa so zaznavno porasle.

Svetujem ti EP aditiv (extremely pressure) za visoke obremenitve.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

lepo videt, da ze serijsko ima vec moci kot je uradni podatek

slabo videt, da je kar dosti izgub (sploh glede na sprednji pogon)

 

Ma kaj mo?... poglej navor, kam ga je odneslo +100Nm ?zmeden?

33112_1.png

Napisano

Odli?no...za tanke vla?it na fronto , njive orat.. :bravo:

 

In kolk stane takole ?ipovanje..?

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

navor je torque

kgm*9.81m/s^2 = Nm

 

prej je blo 302Nm, potem pa 401Nm

 

lepa stevilka, kaj pa KM? in km/h?

www.trziskisladoled.si

Napisano

Power CV so pa konji

 

km/h pa predvidevam cca. 5 do 10km/h, sicer pa to ni glavno, ko gres tunat avto ampak pospeski v vseh prestavah

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Power CV so pa konji

 

km/h pa predvidevam cca. 5 do 10km/h, sicer pa to ni glavno, ko gres tunat avto ampak pospeski v vseh prestavah

 

Zgolj in samo to :ouje:

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Nekaj me moti:

1. Zakaj je skala od 2200 naprej? :whatever:

2. Zakaj je navor najve?ji pri 3000? ;)

3. Zakaj je navor samo 310 Nm original in ne 350?

 

Sej je to 2.0 CD a ne?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

jz se nea znajdem z tega... kira barva je kira pa mam napisan pa nwm... ker jih je prev?... :blush:

If in doubt, flat out... 

Napisano

jz se nea znajdem z tega... kira barva je kira pa mam napisan pa nwm... ker jih je prev?... :blush:

 

Rde?a in oran?na sta navor. Temno siva in svetlo siva sta mo? na kolesih (ki je bistvenega podatka saj so konji izmerjeni na kolesih). Temno modra in svetlo modra je prera?unana mo? iz koles na gredi. Torej koliko ima avto na glavni gredi, kar je tudi podatek, ko se prodaja nov avto. Kot je razvidno iz grafa je najve?ji prirastek navora v srednjih obratih sicer pa je dosti enakomeren prirastek mo?i in navora ?ez celo obmo?je vrtljajev, do blokade. :bravo:
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Rde?a in oran?na sta navor. Temno siva in svetlo siva sta mo? na kolesih (ki je bistvenega podatka saj so konji izmerjeni na kolesih). Temno modra in svetlo modra je prera?unana mo? iz koles na gredi. Torej koliko ima avto na glavni gredi, kar je tudi podatek, ko se prodaja nov avto. Kot je razvidno iz grafa je najve?ji prirastek navora v srednjih obratih sicer pa je dosti enakomeren prirastek mo?i in navora ?ez celo obmo?je vrtljajev, do blokade. :bravo:

 

danke ?on za obrazlo?itev :P zadeve vem kaj so sam ?pure na grafu mi niso ble jasne zkaj jih je tolko :P ko lab rat :D zdej vem da je primerjava gor dveh meritev... :blush::bravo:

If in doubt, flat out... 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Kaj M6 l.2009 1.8 bi se dalo chipat in ali je sploh smiselno? Lp :harhar:

 

sej se heca?, a ne? :hohoho:

33112_1.png

Napisano

Vse se da chipat. Kaj je smiselno naj se odloci vsak sam.

 

Majstr, a bi blo mo?no ?e bi kdaj poleg zraven dal ?e kak podatek, samo vpra?am ? :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vse se da chipat. Kaj je smiselno naj se odloci vsak sam.

 

Ja kolk "konjev" bo pa dobu? 5? :ne vem: mater sej ?e s kak?no racing nalepko jih bo dobu ve? :hohoho:

33112_1.png

Napisano

Ja kolk "konjev" bo pa dobu? 5? :ne vem: mater sej ?e s kak?no racing nalepko jih bo dobu ve? :hohoho:

 

He,he,pa ausuh lahko menja?.Bo vsaj zvok bolj ?porten in avtomatsko misli?,da si hitrej?i. :D

 

 

Napisano

sej se heca?, a ne? :hohoho:

 

ma ne. mogo?e imam mo?nost ?ipat za 'đabe', mislim da ti naredijo iz 120 na 132KM. Ni ne vem kaj, je pa nekaj ve? navora za v klance...

 

http://www.tuner.at/

 

Kaj menite, iz vidika varnosti motorja, bi mu to kaj ?kodilo , ali ne? :D

Napisano

Na tej strani samo turbinarje ?ipajo :huh:

 

Ne vem kje si dobil to informacijo samo mi ni jasno kako bi lahko atmosfercu za toliko pove?al mo? motorja samo s posegom v programje.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti....
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
    • Trenutno je tam koruza, za oba vpletena...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.