Skoči na vsebino

Mazda 6 rjavi(gnije)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo!

Danes sem opazil da mi je japon?ek(Mazda 6 karavan l.2004) za?el rjaveti :(?zmeden? na zadnjem desnem blatniku.

Nekaj sem sli?al da je bila kao neka tovarni?ka napaka na teh Mazdah sam se ne spomnem kaj pa kako

je s tem.Mogo?e kdo kaj ve? ve o tem in bi prosu ?e lahko napi?e ali pa mi pove kje se lahko kaj ve? pozanimam glede tega.

Hvala!

LP!

Napisano

?ivjo!

Danes sem opazil da mi je japon?ek(Mazda 6 karavan l.2004) za?el rjaveti :(?zmeden? na zadnjem desnem blatniku.

Nekaj sem sli?al da je bila kao neka tovarni?ka napaka na teh Mazdah sam se ne spomnem kaj pa kako

je s tem.Mogo?e kdo kaj ve? ve o tem in bi prosu ?e lahko napi?e ali pa mi pove kje se lahko kaj ve? pozanimam glede tega.

Hvala!

LP!

 

ziv, tukaj dosti napisanega - uporabi malo search, vem da so pod garancijo to urejali 8sam ne vem kero, standardno ali tisto na pleh)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?ivjo!

Danes sem opazil da mi je japon?ek(Mazda 6 karavan l.2004) za?el rjaveti

 

Velkam tu da klab... :D:(

Kar na servis ?njim ,to zrihtajo pod garancijo...

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Tako je... to porihtajo pod garancijo... Meni so na stari menjali zadnje blatnike... To sem dal postimat tik preden sem ga prodal in ko je sestica bila stara dobrih 5 let ...

 

 

 

Meni no?ejo, ker je moj italijanski in nima urejene servisne.

 

To pa verjetno zato, ker ce ga redno servisiras na pooblascenem servisu, pregledajo tudi karoserijo (potrjeno v servisni knjizici).

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tako je... to porihtajo pod garancijo... Meni so na stari menjali zadnje blatnike... To sem dal postimat tik preden sem ga prodal in ko je sestica bila stara dobrih 5 let ...

To pa verjetno zato, ker ce ga redno servisiras na pooblascenem servisu, pregledajo tudi karoserijo (potrjeno v servisni knjizici).

 

He,he,kaj pogledajo na rednem servisu je pa druga zgodba. ;)

To,da no?ejo popravit,?eprav je pod garancijo prerjavenja nima nobene veze z servisiranjem na "njihovem"

poobla??enem servisu.Jim je le izgovor,da pri?parajo ?.

Zanimivo bi bilo,kako bi se obna?ali potem,ko bi pri?el z kak?nim Matosom k njim. :P

 

 

Napisano

He,he,kaj pogledajo na rednem servisu je pa druga zgodba. ;)

To,da no?ejo popravit,?eprav je pod garancijo prerjavenja nima nobene veze z servisiranjem na "njihovem"

poobla??enem servisu.Jim je le izgovor,da pri?parajo ?.

Zanimivo bi bilo,kako bi se obna?ali potem,ko bi pri?el z kak?nim Matosom k njim. :P

 

Res je... vendar ti udarijo stempiljko v servisni knjizici, da je pregled karoserije opravljen... :bravo:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Najlep?a hvala za odgovore zdej se bom zapelu na servis pa da vidmo kaj bodo rekl.

?e se ne motm j e garncija za prerjavenje od znotraj navzven 12 let.(bi moral to upo?tevat)

A Matos je uporanik foruma mogo?e da njega po?lem ?e bojo nabijal preve?. :D:D:D

Napisano

Evo folk ?ou na MMS v BTC-ju in kaj pravjo.

Najprej se pogovarjam z gospodom za pultom in prav da se ne da to upo?tevat ker avto ni bil na servisu 2.8.09.In mu pravm da kak?no povezavo ma servis avta z tem da karoserija rjavi in da pi?e v knjigici za servis da ima garancijo za rjo odznotraj navzven 12 let, ter da itak avto ko je na servisu sam vizuallno pregledajo pa je.Ampak gospod lepo pove da ?ou z njegove strani pa? ne bo ?lo ker jim je tak?na navodila dal uvoznik in mi celo gospoda uvoznika da ne telefon kjer g. uvozniku povem isto kot na mms-u.Nato mi ta isto pove kot prej?nji gospod pa jaz zopet njemu o garanciji pa tko naprej ampak brezveze, pove mi ?e da tudi ?e bi zdej naredil servis mi ne pomaga ker sem zamudil termin ko bi moru pripejat avto.Sploh neve? kaj bi takemu reku sem mu pa reku da so zlo fer do lastnikov vozil mazda, ki avto dejansko kupijo iz salona in ga redno serviserajo kar je njim zelo v?e? saj dobivajo evr?ke za to da ko pa stranka pride zaradi rje ki naj bi bila v garanciji pa po doma?e ko te j..... kaj si pa zamudu servis al pa bodo kej drugega na?lli da podj..avajo. Svaka jim ?ast!!! Zdej ?ist razumem folk k oboleva na servisih ko jig je.... za brezveze.

No po tem vsem ko sem konn?al na telefonu razgovor z g.uvoznikom me gospod na mms-u vpa?a kaj in kako pa mu povem kaj je bilo.pa prijazni gospod nato stopi z menoj da avta in vidi kak?na je stvar in mi pove da nej naredim pa? osnovni srvis(menjava olja itd..) ter da bojo potem ko bo to potrjena na digitalni knjigici dali naprej za rjo in bo zrihtan.Pa mu re?em da je uvoznik reku da se ne da ker sem zamudu, sam pa mms-gospod pravi da se da .Inn zdej na konncu ne vem sam kaj bi naredu sam najral? komu glavo odtrgu pa je mer.Sorry k sm na dolgo pisal sam te res razkur tak?na stvar pa avto ?ele 5 let star. :(:(:(:(:(:angry2::angry2:

tko da ?e ma ?e do kak komentar je dobrodo?el al pa ?e lohk kej svetuje.

LP!!!

Napisano

Evo folk ?ou na MMS v BTC-ju in kaj pravjo.

Najprej se pogovarjam z gospodom za pultom in prav da se ne da to upo?tevat ker avto ni bil na servisu 2.8.09.In mu pravm da kak?no povezavo ma servis avta z tem da karoserija rjavi in da pi?e v knjigici za servis da ima garancijo za rjo odznotraj navzven 12 let, ter da itak avto ko je na servisu sam vizuallno pregledajo pa je.Ampak gospod lepo pove da ?ou z njegove strani pa? ne bo ?lo ker jim je tak?na navodila dal uvoznik in mi celo gospoda uvoznika da ne telefon kjer g. uvozniku povem isto kot na mms-u.Nato mi ta isto pove kot prej?nji gospod pa jaz zopet njemu o garanciji pa tko naprej ampak brezveze, pove mi ?e da tudi ?e bi zdej naredil servis mi ne pomaga ker sem zamudil termin ko bi moru pripejat avto.Sploh neve? kaj bi takemu reku sem mu pa reku da so zlo fer do lastnikov vozil mazda, ki avto dejansko kupijo iz salona in ga redno serviserajo kar je njim zelo v?e? saj dobivajo evr?ke za to da ko pa stranka pride zaradi rje ki naj bi bila v garanciji pa po doma?e ko te j..... kaj si pa zamudu servis al pa bodo kej drugega na?lli da podj..avajo. Svaka jim ?ast!!! Zdej ?ist razumem folk k oboleva na servisih ko jig je.... za brezveze.

No po tem vsem ko sem konn?al na telefonu razgovor z g.uvoznikom me gospod na mms-u vpa?a kaj in kako pa mu povem kaj je bilo.pa prijazni gospod nato stopi z menoj da avta in vidi kak?na je stvar in mi pove da nej naredim pa? osnovni srvis(menjava olja itd..) ter da bojo potem ko bo to potrjena na digitalni knjigici dali naprej za rjo in bo zrihtan.Pa mu re?em da je uvoznik reku da se ne da ker sem zamudu, sam pa mms-gospod pravi da se da .Inn zdej na konncu ne vem sam kaj bi naredu sam najral? komu glavo odtrgu pa je mer.Sorry k sm na dolgo pisal sam te res razkur tak?na stvar pa avto ?ele 5 let star. :(:(:(:(:(:angry2::angry2:

tko da ?e ma ?e do kak komentar je dobrodo?el al pa ?e lohk kej svetuje.

LP!!!

 

?al imam tudi sam zelo slabe izku?nje z "gospodom uvoznikom". :(

Po moje ne bo? dosegel ni? in ?e ne bo moj naslednji avto Mazda,bo to zaradi takih pacientov in servisa tu v Kp. <_<

 

 

Napisano

vsaj so vsi uvozniki enaki ko ti je treba prodati avto ti obljubljajo nebesa z figo v ?epu ni razlike med uvozniki avta ,politiko, zavarovalnicami in podobnimi :angry2::angry2:

gremo na?i.....

 

Napisano

Hehe, Spid, Franci MatoZ je eden na?ih advokatov, z najve?jim renomejem, v?eri si ga mel ?ast videt na Pop TV kot gosta! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Evo folk ?ou na MMS v BTC-ju in kaj pravjo.

 

 

Mal si pomesal pojme :) ... MMS je uvoznik... servis v BTCju pa je Gama oz. sedaj ze nekaj casa A-Cosmos :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mal si pomesal pojme :) ... MMS je uvoznik... servis v BTCju pa je Gama oz. sedaj ze nekaj casa A-Cosmos :) ...

 

baje da italijanske ne rjavijo, tko so men rekl
Napisano

baje da italijanske ne rjavijo, tko so men rekl

 

 

Ja moja je italijanska letnik 2003, pa za enkrat ?e ni? ne rjavi-upam, da tako tudi ostane... :P

Napisano

Evo folk ?ou na MMS v BTC-ju in kaj pravjo.

Najprej se pogovarjam z gospodom za pultom in prav da se ne da to upo?tevat ker avto ni bil na servisu 2.8.09.In mu pravm da kak?no povezavo ma servis avta z tem da karoserija rjavi in da pi?e v knjigici za servis da ima garancijo za rjo odznotraj navzven 12 let, ter da itak avto ko je na servisu sam vizuallno pregledajo pa je.Ampak gospod lepo pove da ?ou z njegove strani pa? ne bo ?lo ker jim je tak?na navodila dal uvoznik in mi celo gospoda uvoznika da ne telefon kjer g. uvozniku povem isto kot na mms-u.Nato mi ta isto pove kot prej?nji gospod pa jaz zopet njemu o garanciji pa tko naprej ampak brezveze, pove mi ?e da tudi ?e bi zdej naredil servis mi ne pomaga ker sem zamudil termin ko bi moru pripejat avto.Sploh neve? kaj bi takemu reku sem mu pa reku da so zlo fer do lastnikov vozil mazda, ki avto dejansko kupijo iz salona in ga redno serviserajo kar je njim zelo v?e? saj dobivajo evr?ke za to da ko pa stranka pride zaradi rje ki naj bi bila v garanciji pa po doma?e ko te j..... kaj si pa zamudu servis al pa bodo kej drugega na?lli da podj..avajo. Svaka jim ?ast!!! Zdej ?ist razumem folk k oboleva na servisih ko jig je.... za brezveze.

No po tem vsem ko sem konn?al na telefonu razgovor z g.uvoznikom me gospod na mms-u vpa?a kaj in kako pa mu povem kaj je bilo.pa prijazni gospod nato stopi z menoj da avta in vidi kak?na je stvar in mi pove da nej naredim pa? osnovni srvis(menjava olja itd..) ter da bojo potem ko bo to potrjena na digitalni knjigici dali naprej za rjo in bo zrihtan.Pa mu re?em da je uvoznik reku da se ne da ker sem zamudu, sam pa mms-gospod pravi da se da .Inn zdej na konncu ne vem sam kaj bi naredu sam najral? komu glavo odtrgu pa je mer.Sorry k sm na dolgo pisal sam te res razkur tak?na stvar pa avto ?ele 5 let star. :(:(:(:(:(:angry2::angry2:

tko da ?e ma ?e do kak komentar je dobrodo?el al pa ?e lohk kej svetuje.

LP!!!

 

 

Kaj pa vem... ko sem jaz to zadevo urejal letos poleti, sem tudi ?e zamujal z rednim servisom, pa niso ni? komplicirali. Sicer pa ne gre zgolj za uveljavljanje garancije proti prerjavenju, ampak dejansko za kulanco, kjer veljajo druga?na pravila kot pri garanciji. Mislim da te ne morejo kar tako odje3ati... jaz bi na tvojem mestu napravil tisti redni servis in kar s poobla??enim serviserjem uredil saniranje rjavenja - milsim da je moj serviser poslal slike direkt na Japonsko in ni imel opravka z MMS :rispekt:

Napisano

Kaj pa vem... ko sem jaz to zadevo urejal letos poleti, sem tudi ?e zamujal z rednim servisom, pa niso ni? komplicirali. Sicer pa ne gre zgolj za uveljavljanje garancije proti prerjavenju, ampak dejansko za kulanco, kjer veljajo druga?na pravila kot pri garanciji. Mislim da te ne morejo kar tako odje3ati... jaz bi na tvojem mestu napravil tisti redni servis in kar s poobla??enim serviserjem uredil saniranje rjavenja - milsim da je moj serviser poslal slike direkt na Japonsko in ni imel opravka z MMS :rispekt:

 

Edino pravilno. :bravo:

Zagrozi? jim-Japoncem,da je bila to prva in zadnja Mazda,?e ne re?ijo zadeve in ?aka?.

Je pa res,da tudi moja (zaenkrat) ?e ne rjavi.Mogo?e,ker tukaj ni snega. :whatever:

 

 

Napisano

Edino pravilno. :bravo:

Zagrozi? jim-Japoncem,da je bila to prva in zadnja Mazda,?e ne re?ijo zadeve in ?aka?.

Je pa res,da tudi moja (zaenkrat) ?e ne rjavi.Mogo?e,ker tukaj ni snega. :whatever:

 

huh, kmalu Japoncem tud ta gro?nja ne bo zalegla ve?, ker majo samo letos pri Mazdi ?e 230m$ zgube :(

33112_1.png

Napisano

huh, kmalu Japoncem tud ta gro?nja ne bo zalegla ve?, ker majo samo letos pri Mazdi ?e 230m$ zgube :(

 

Samo z takim odnosom jo bodo imeli ?e ve?jo.In ne samo oni-tudi ostali,?e se bodo tako obna?ali.

Danes je namre? velika konkurenca in ljudje niso neumni.

 

 

Napisano

Koliko od teh 230 milijonov dolarjev izgube so si kaj prislu?ili s sanacijo gnilega pleha?? :whatever:

Koliko je vredna sanacija gnilih zadnjih blatnikov na enem avtu?

Napisano

700 EUR za eno stran, pa sej to je nora cena? ?zmeden?:whatever:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

ja ponudili so mi popravilo za 500? ker je zavarovalnica pla?ala barvanje.

 

Blatniki so ostali rjavi!!

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Moram tukaj izraziti svoje veselje😃 Kaj mi je včeraj zvečer "ratalo". Od kar sem zamenjal AV-receiver,sem imel problem,da moj Oppo BDP-93 ni kooperiral,kot bi moral. Na receiver in naprej na TV je šla slika,zvok pa ne🥺 In tako par dni delam "vse živo in mrtvo"...tovarniške nastavitve,razne vhode,različne HDMI kable,direkt na TV-nič...absolutno nič ni pomagalo...slika-ja,zvok pa ne🧐 In začnem malo brskati po internetu,in izvem,da je v firmwareju en hrošč,ki povzroča nekompatibilnost z HDCP-jem,ker ima Oppo HDMI v1.4,TV  v2.1 (HDCP 2.2),receiver pa 2.1 (HDCP2.3). Ker je imel stari Onkyo RZ900 HDMI v2.0 (HDCP2.2),je brez problema poslal video naprej in predvajal audio...in za problem pri HDMI v2.1 sploh nisem vedel...in tako več let..... Tačas...pred leeeti je Oppo kljub temu,da ne proizvaja in ne prodaja več BluRay predvajalnike vseeno izdal "kvazi" neuradno beta verzijo firmware-ja za 9x serijo,ki odpravi problem kompatibilnosti zaradi HDMI verzije,HDCPjem in Deep Color prenosa...   In najdem ta forum    Attention Required! | Cloudflare WWW.AVFORUMS.COM   Kjer sem našel fajl tega firmware-ja.   In seveda problem,k "nekdo" ponuja "napačno"US verzijo,problemi z USB ključki itd...da ne nakladam...noooro sem se namatral,formatiral z rufusom,Winsi,Easus-om ...,ker ni in nihotelo zaznati fajlov ali ključka ali oboje....a po cca. 7-8 poskusi je "zagrabilo" z prastarim 1GB Corsair-ovim USB ključkom...in "šlo skozi" brez problemov.😲   Komur je jasno,kak "kaliber" predvajalnika je ta Oppo,mu bo jasno kako "posran" sem bil😳...in na koncu tudi neizmerno zadovoljstvo,olajšanje in veselje,ko je vse "špilalo" kot mora   Torej k sreči bi moral Oppo delati še mnoga leta...tudi če ga je tehnika v ločljivosti prehitela...kot predvajalnik ima takšne prednosti,ki jih zelooo težko najdeš-predvaja video mape!!! ne fajle-nooora prednost,ko imaš komplet videoteko na diskih,in ene filme zripane,druge pa ne...kot CD,SACD oz. DSD player-ne rabim razlagati za tiste,ki vedo,za kaj gre (deluje kot t.i.pogon) vse ostalo obdeluje ojačevalec z najnovejšimi DACji...DSD,DTS HD Master,DTS-X,DD-TrueHD,in Dolby Atmos seveda le preko HDMI-ja)...in v tem je bil problem,ker seveda obvezno rabiš HDMI video in audio. Res referenčni stroj,ki bi kmalu lahko bil "za v kanto"...a sem imel srečo😄   Ajd,še par slik....dost nakladanja😅 VID_20250812_221656.mp4 VID_20250812_222817.mp4
    • Sicer gre za drug avto in enoto, ampak kljub temu android kitajc. Ce imas slucajno pri nastavitvah (cisto na dnu) factory settings probaj se tam. Moras sicer vedeti password, ampak jaz tam lahko veliko stvari nastavljam.    
    • A niso jajca....  😁😉
    • Evo jaz pa danes v močvirju ubijam žejo in vročino z MALTOM.... 🍻
    • Boss glavo v Šraufštok pa bodo pasale
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.