Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz sem tud ?e kr na letnih pa sem bil v soboto pri Boj?u na zasne?eni Rakitni sramezljiv - se opro??am M+S vernikom, ?e sem koga u?alil s tem mojim dejanjem, obljubim, da ne bom ve? sramezljiv

 

Ko bo? letu s ceste ti bomo rekli, kamor je ?u bk, nej gre pa ?e ?trk... :ouje:

:rozico:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A ?e bom pa letu ven z zimskimi gumami bo pa v redu? :hohoho:

 

 

Sej ve? kako je to, ?e je ?lovek nepreviden se bo skantu tko al pa druga?e. Zimska guma ti pa daje eno la?no zanesljivost in marsikdo se tega ne zaveda in tera k zme?an z mislijo v glavi, da se mu itak ne more ni? zgodit, ker ima zimske gume obute. To je ve?ji problem kot pa to, da ?lovek obti?i na kakem klancu oz. mora natakniti ketne na letne (hehe rima se).

 

Govorim pa o tem, da ?e na cesti ni snega, da se da normalno vozit tud z obi?ajnimi gumami pa ?e malo manj te peska spodi, saj letna ne grabi tolk posipnega peska in ga ne me?e tako silovito v pragove. Aja pred desetimi leti pa itak sploh nismo vedeli, da obstajajo neke M+S gume ?e manj pa smo jih pozimi natikali na svoje avtomobile pa smo na?eloma ?e vsi ?ivi pa velika ve?ina nas ni nikoli imela slabih izku?enj z vo?njo po snegu - po ravnem z normalno hitrostjo gre popolnoma v redu za v klance pa natakne? ketne pa je.

 

Se pa strinjam, da so zimske v redu, ?e le niso preve? stare in da se zaveda?, da so v suhi ali mokri cesti ve?inoma slab?e od enakovrednih enakostarih letnih gum. Sploh so pa bolj komot kot telovadenje s ketnami razen, ?e ni klanec tako hud, da tudi zimaki ne pomagajo in da so edino ketne re?itev. Zaradi tega vozim ketne s sabo tudi takrat, ko imam obut avto v zimske gume.

 

 

 

 

 

 

 

 

****Sicer pa tisti , ki imate radi teorije zarot poglejte kdo je bil prometni minister v ?asu ko so prvi? uzakonili skoraj obvezno uporabo zimskih gum. Zanimivo je predvsem v kak?ni medsebojni relaciji sta bila s ?panom iz Brezovice pa vam bo prec jasno zakaj je ?pan tako hitro zrastel v enega najve?jih vulkanizerjev. Dobro je imeti prijatelje na pravih mestih, da ti lahko omogo?ijo do?ivljenski zaslu?ek :jezicek:

33112_1.png

Napisano

To pa ni res mam letnjake z na skoraj ?rnih feltnah in ?e vedno na avtu. :blush:

 

Se opro??am-tvoje so izjema,ker so v redu ?rne barve. :bravo:

Pa sej pri vas gor na gorenjskem ni nikoli snega in ne rabi? zimskih.Najve? zimskih gum opa?am zadnje ?ase tukaj pri nas na obali...sneg in to pa zameti. :harhar:

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz se pa strinjam s tem in bi bil navdušen, če bi država to prepoznala kot ekološko in pomagala s kakšnimi davčnimi olajšavami. Bi bil učinek boljši kot npr. 'elektromobilnost'.   Zakaj?   Ne bi rad delal kakšne hude reklame, ampak iz prve roke vem, da Honda CB125F je v bistvu malo večji moped z 9 kW. Brez težav zmore 95 km/h, če imaš dovolj prostora, jo spraviš na 105 km/h. Kar pomeni, da je povsem zadosti za mestni in primestni promet, ni pa neki drkalnik ali dolgoprogaš. Torej, da se en (ali pa morebiti dva) človek vozi v službo in nazaj ter kdaj po manjših nakupih, je povsem zadosti velik in zadosti zmogljiv. In tudi kakšnega mulca iz šole lahko pripelješ domov... In iz prve roke vem, da pri mestni rabi ter vožnji po hribih z enim rezervoarjem (12 do 12,5 litra) naredi 700 km.    Sicer bom zdaj ugibal (in bi bil hvaležen komu, ki to zna, da izračuna in dokaže), da če vzamemo v račun vse izpuste (ne samo CO2, ampak tudi ostale pline, onesnaženo vodo, ... ...), ki nastajajo že pri proizvodnji vozila in nato med življenjsko dobo in na koncu razgradnjo, pa če vračunamo še vso energijo, ki jo porabimo za proizvodnjo in razgradnjo, je en tak močnejši moped za okolje najbolj prijazen. Poleg tega skrajšuje kolono (dva motorja sta lahko vštric in zasedeta 3 tekoče metre ceste, dva avta sta pa en za drugim in zasedeta vsaj 10 tekočih metrov ceste...), kar pomeni bolj tekoč promet.   Ja, motoristi so "na prostem" in odvisni od vremena. Ampak spodobna motoristična obleka brez težav zdrži pol ure naliva. Pol ure mestnega in primestnega prometa je pa že kar razdalja: iz Ljubljane je to Kranj, Kamnik, Višnja Gora, Turjak, Logatec, ... ... ...   En tak močnejši moped skupaj s kovčkom za čelado in spodobno motoristično obleko vključno s čelado in škornji dobiš za 4.500€. Če bi država to prepoznala kot eko-mobilnost in dala davčno olajšavo, bi zadevo dobili že za 3.500€. In če bi še na cestah uredili, da bi motoristi lahko šli mimo kolone do semaforja, bi pa že marsikoga zamikalo... Pa bi bilo za okolje precej boljše kot dvo-tonska baterijska vozila...
    • Očitno nisem samo jaz takega mnenja!   Danes sodelavka razlaga, da so ji na banki odobrili kredit in da bo končno lahko kupila avto.   Ta sodelavka zdaj vozi Forda. In se ji bo zdaj končno izpolnila želja, da si kupi avto...
    • Kdor dela, greši...    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.