Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Prosil bi, ?e lahko nekdo napi?e kako se uporablja zlatko oz. koliko se ga vlije ob menjavi olja. Ali se ga na za?etku vlije ve? in potem s?asoma manj? Avto je M6 136CD 2005.

Hvala

Napisano

Prosil bi, ?e lahko nekdo napi?e kako se uporablja zlatko oz. koliko se ga vlije ob menjavi olja. Ali se ga na za?etku vlije ve? in potem s?asoma manj? Avto je M6 136CD 2005.

Hvala

 

Tu je nekaj iz najnovej?ega navodila za uporabo.

 

Zamenjajte 5 do 10 procentov motornega in 10 procentov menjalnega olja z dodatkom.

Zgolj enkratna uporaba ni zadostna, postopek je najbolje ponoviti pri vsaki menjavi olja v enakem razmerju.

Dodaten nasvet:

V koliokr gre za manj?e intervale menjave olja se pri naslednji menjavi olja koli?ina zlatkota prepolovi.Polovi?ka velja tudi za normalno vo?ena vozila. Zgoraj navedenih do 10% se uporablja izjemoma pri zelo obremenjenih motorjih (tekmovalni namen). Tako da ena doza 250 ml gre v 4,75 l olja, kolikor ima ve?ina motorjev.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Aha, to se pravi pri vsaki menjavi na 15000km ena fla?ka, ?e prav razumem. V eni temi sem prebral, da ga zelo priporo?a?. Koliko ?asa pa ti to ?e uporablja? in kako se obnese na dolgi rok?

Napisano

Aha, to se pravi pri vsaki menjavi na 15000km ena fla?ka, ?e prav razumem. V eni temi sem prebral, da ga zelo priporo?a?. Koliko ?asa pa ti to ?e uporablja? in kako se obnese na dolgi rok?

 

Ne nisi prav razumel. ?e bi menjal na 30.000 km pride v po?tev ena fla?ka.

V tvojem slu?aju pa zadostuje prvi? 1, v nadaljevanju pa 1/2. :bravo:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Prej?nji teden sem mel servis na audiju, ki ma 125 konjev. Sem se pa ?e pred tem s svojim mehanikarom pogovarjal o raznih aditivih in je reko da je vse skup larifari.

Po servisu sem vseeno not vlil "zlatkota" in ?ez par minut sem opazil da avto hitreje pride v obrate.

Ta teden pa mi je ?e mehanikar menjal zadnje bremze in po probni vo?nji mi pravi da avto dosti bolj potegne ko pred servisom.

Nisem mu povedal da sem not vlil tisti "larifari"

Napisano

Prej?nji teden sem mel servis na audiju, ki ma 125 konjev. Sem se pa ?e pred tem s svojim mehanikarom pogovarjal o raznih aditivih in je reko da je vse skup larifari.

Po servisu sem vseeno not vlil "zlatkota" in ?ez par minut sem opazil da avto hitreje pride v obrate.

Ta teden pa mi je ?e mehanikar menjal zadnje bremze in po probni vo?nji mi pravi da avto dosti bolj potegne ko pred servisom.

Nisem mu povedal da sem not vlil tisti "larifari"

 

Si mu moral re?i,da je to zaradi tega,ker je on menjal zadnje zavore.

Bi bil zelo vesel. :P

 

 

Napisano

Ko sem avto kupil, se je 125 km-jev kar obetajo?e ?ulo, ko pa sem stisnil gas pedal, pa se ni zgodilo ni? kaj posebnega. Sem ?e za?el razmi?ljat o monta?i turba, ampak stro?ek +1000? me je spet postavil nazaj na tla.

Zdaj pa sem kr zadovoljen zaenkrat.

Napisano

sirius kje lahko narocim zlatkota?ali zlatko gre v olje notri ali drugam?se nekej se pravi ko naredim servis oni dolivajo olje notri ane?js pa potem dodatno zlatkota al kako ze?mal mi razlozi,ker do zdej nisem uporabljal raznih dodatkov..

 

hvala

www.trziskisladoled.si

Napisano

Jz ga grem pa glih zdele notr nalit GOLD-a (najprej mam u planu segret motor), pa nalit notr in takoj spet peljat ene par 10 km! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Je razlika, tud v CX7 in swiftu - bolj gladko te?e, lazje vzge in porabi motor manj, defakto

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

bom se jaz jutr porocal o romunih (bom dal golda in cleanerja)

ce ne bo v redu, casti sirius burek :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Je razlika, tud v CX7 in swiftu - bolj gladko te?e, lazje vzge in porabi motor manj, defakto

 

Sirius,pa je pametno dat to noter pri tako novem avtu z cca 10 kkm ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sirius,pa je pametno dat to noter pri tako novem avtu z cca 10 kkm ?

 

Je, je....verjem, se posebej ce ga madzari delajo....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

bom se jaz jutr porocal o romunih (bom dal golda in cleanerja)

ce ne bo v redu, casti sirius burek :)

 

Pazi na vrstni red. Najprej Cleanerja v staro olje in izpirati 10-15 min na minimumu in nato zamenjati olje in filter.

Sirijus je vedno pripravljen na ?a??enje. :pepsi:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Pazi na vrstni red. Najprej Cleanerja v staro olje in izpirati 10-15 min na minimumu in nato zamenjati olje in filter.

Sirijus je vedno pripravljen na ?a??enje. :pepsi:

 

Sirius,pa je pametno dat to noter pri tako novem avtu z cca 10 kkm ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sirius,pa je pametno dat to noter pri tako novem avtu z cca 10 kkm ?

 

Ne samo pametno tudi zelo priporo?ljivo.

Golda in varianto M se lahko uporablja od 0 k. Zato je bond 1. na stopni?kah aditivov, pa tudi zaradi tega, ker so ti aditivi pokazali svojo veljavo v industriji.

Ob prvi priliki, ko se bo zbralo nekaj ve? mazda?ev lahko tudi prakti?no poka?em u?inkovitost bonda, pa ?e za eno rundo dam. :mi pijemoo:

 

Znano je, da je od vtekanja avtomobilskega motorja odvisna njegova ?ivljenjska doba in tudi njegove karakteristike. Z primerno varianto bonda lahko idealno ute?emo motor. Tega drugi aditivi za tovrstno uporabo ne omogo?ajo, kar je ?e en + za bonda.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ne nisi prav razumel. ?e bi menjal na 30.000 km pride v po?tev ena fla?ka.

V tvojem slu?aju pa zadostuje prvi? 1, v nadaljevanju pa 1/2. :bravo:

 

Ok,kolko naj ga pol jaz dam drugi? ob menjavi, ker menjam na 20.000? Ali lahko podalj?am interval menjave olja recimo na 25000 in pol ruknem spet celo fla?o? :unsure:
Napisano

Ok,kolko naj ga pol jaz dam drugi? ob menjavi, ker menjam na 20.000? Ali lahko podalj?am interval menjave olja recimo na 25000 in pol ruknem spet celo fla?o? :unsure:

 

Tudi, ?e bo? menjal tam nekje pri 30.000 km ne bo ni? narobe.

Osebno sem pred precej leti s predhodnikom zlatkota na avtomobilu Citr. BX 1,6 podalj?al interval menjave olja s 20.000 na 40.000 km. Olje ki je prevozilo 40.000 km, je na testni ma?ini za merjenje prekinitve mazalnega filma (zaribavanje) ?e vedno zdr?alo 2,5x ve?jo silo od novega olja.

?e boste pozorno brali na bondovi strani, boste opazili, da je uporaba bonda koristna pri kriti?nih situacijah. V nekaj slu?ajih (izku?nja iz SLO)kot so: okvara oljne ?rpalke, iztek olja iz motorja, ni pri?lo do zaribavanja motorja kljub padcu pritiska olja. To ni TV reklama tako izku?njo ima mehanik iz Symonovega kraja.

 

Torej brez skrbi lahko pove?a? interval menjave. V tem slu?aju se priporo?a ponovno polna koncentracija aditiva v novo olje.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

ej by the way, strojniki bi imeli kar nekaj opazk glede teksta na metabondovi strani, najbolj obcutljivi so na "pritisk olja", pravilno je "tlak olja"...na to (tlak/pritisk) so se posebej obcutljivi profesorji :)

 

 

drugace pa danes ko sem dal oba aditiva noter so se mehaniki mal zajebavali, ces "to je vse larifari"

men pa je bla barva golda zelo vsec, skor sem ga sam spil (kot bi bil en cokoladen milk shake :) )

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Labi ti si nepopravljiv - sam da dobr zgleda pa bi pojedu al pa popil... :hohoho:

33112_1.png

Napisano

U?eri sm ga nalil, pa je moja draga (lastnica mazdure) sama od sebe porajtala, da voz stra?no tiho laufa, pa pri?ge precej bolj gladko kot prej! :rispekt::bravo::danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Labi ti si nepopravljiv - sam da dobr zgleda pa bi pojedu al pa popil... :hohoho:

 

He,he,lahko pa je u?itnen ta zlatko.Sam pol bi hrana prehitro ?la po grlu v ?elodec. :whatever::aaaaa:

 

 

Napisano

ej by the way, strojniki bi imeli kar nekaj opazk glede teksta na metabondovi strani, najbolj obcutljivi so na "pritisk olja", pravilno je "tlak olja"...na to (tlak/pritisk) so se posebej obcutljivi profesorji :)

 

 

Motorji pa ?e bolj :bravo: pa de?ve tudi :hohoho:

 

Naj se profesorji ?e tako hudujejo pravilno je :

pritisk // sila na enoto povr?ine; tlak: pritisk nara??a, pada; meriti pritisk; majhen, velik pritisk / pritisk zna?a 1.020 milibarov; kontrolirati pritisk v avtomobilskih gumah; nizek zra?ni pritisk; pritisk olja v motorju / lonec na (zvi?ani) pritisk

 

Tako pravi slovar slovenskega knji?nega jezika, zato lahko re?em, da profesorji "afne guncajo" ;)

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

vem da slovar pravi tako ampak fizika pa ne

uporabljajte prednosti slovenscine, ki zna razlikovat npr. tlak v gumah ali pa pritisk vode na sipi podmornice...

v anglescini je obakrat "pressure", tko da 1:0 za slovenscino :bravo:

 

 

da ne bom offtopic, prvi vtisi golda: v prostem teku je cista katastrofa, motorju se je zmesal (glasen tek in vrtljaji nihajo), medtem ko v visjih tece velik bolje (in hitreje) kot prej...to je kar lahko recem po cca. 100km prevozenih, bom porocal cez dva tedna ko jih bo 2500km

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Labi - mislm da se ti mora malo ?e ute?t! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.