Skoči na vsebino

Mazda RX-9

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 66
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Tole je slika koncepta. ;)

The rumours surrounding the RX-9 include the engine displacement rising from 1.3 to 1.8-litres, supposedly to alleviate issues such oil consumption and poor fuel efficiency whilst the transmission is said to be a dual-clutch six speed sequential setup, similar to the Mitsubishi Evo X.

Da bo avto pil manj olja in bencina so ?e nazadnje rekli. :P ?e bo imel 3 vrata bo to bolj naslednik RX-7 kot RX-8. Samo ?e turbino naj obesijo gor. :bravo:

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Me pa tako datum za?etka prodaje kot dizajn (nekateri detajli) zadaj rahlo spominja na Toyoto FT86, ki bo naslednik Toyote AE86. Kot zanimivost. ;)

Objavljena slika

Aja Deeyan, AE86 sta najmanj dve v Sloveniji preden se spet oglasi?, da tega avta pa pri nas ni. :jezicek:

Napisano

Dizajn spominja na Kaburo izpred treh let.

 

http://www.carbodydesign.com/archive/2006/...azda-kabura.php

 

ravn to sm hotu napisat, da je to ista Kabura, kar se pa ti?e izjave z benzom in oljem pa upam, da so resni?ne :)

Napisano

Odspredi mi je ful ok, od zadej pa prav ni?! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Meni pa je ta prva rde?a dale? lep?a.Ponavadi je prototip v redu in lep,serijska razli?ica pa ne ve?. <_<

 

 

Napisano

To?no tako! :danzoman:

 

Zadnji konec rde?e (od zadnjega stekla prot riti) me pa ful na prej?nga TT-ja spominja! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tarde?a je Toyota in ne Mazda in malce spominja na nissanovega Z-ja

 

 

Druga?e pa meni taki "stla?eni" avti ne potegnejo, ker zgledajo tako malo "pritlikavo" in ne kaj preve? ?portno :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Men tale Tojota ni nevemkaj, una zgoraj (rde?a = Mazda) pa je fajna za videt! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Men tale Tojota ni nevemkaj, una zgoraj (rde?a = Mazda) pa je fajna za videt! :danzoman:

 

tudi jaz sem na tega mislil in ne na Toyoto. :P

 

 

Napisano

Men tale Tojota ni nevemkaj, una zgoraj (rde?a = Mazda) pa je fajna za videt! :danzoman:

 

ups... aja ti si un PS komentiral... mah tist ne bo nikol videl serijske proizvodnje :(

33112_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Men pa zgleda tale Prototype kar zanimiv. mogo?e je malce preve? podoben Rx-8 od spredaj a na splo?no kar zgleda(?koda, da taka ne bo pri?la v prodajo 2012). ?e bo nekak?en duhovni naslednik Rx-7 potem mora zagotovo imeti sekven?ni turbo (pri 1.8 ma?ini :P ), druga?e bo bleda duhovna naslednica. Me pa zanima zakaj bodo po samo ?estih letih "ukinili" proizvodnjo Rx-8. Glede na to, da so vrhunski avtomobili (brez turbo 231 bhp, kar je takoj za hondo S2000),je malo ?udno, da bodo naredili "mo?nje?o" verzijo, ko pa bi lahko nagradili Rx8 z turbom ali kaj podobnega.Ravno tako pa dvomim, da bo prodaja Rx-9 dovolj velika, da bi se spla?alo narediti nov model(recesija pa to, pa ?e ne drugega DMV na vozila z velikim izpuhom Co2)...

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Napisano

Mene pa na mer?ko spominja :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Napisano

kolikor sem jaz bral kabura nej ne bi bila wankel.

sicer mi pa kabura bolj zgleda kot 323C predenal kot pa RX :)

 

eha. tazadnja RX7. enkrat bi jo peljal...

Napisano

Hja, ?e ne bo RX potem je res brez veze daje notri wankel.?e pa bo iz serije RX pa izpustijo wankel ma?ino(iz kateregakoli razloga), potem sem prepri?an da je marsikdo ne bo hotel kupiti(iz istega razloga).

 

@Ploki

Verjetno, si vsi ?elimo kaj takega, samo kaj ko nas je ta zadnji DMV tko zj**** pri uvozu avtomobila, da niti pod razno ne bo nih?e uva?al takega avta(navkljub relativno ugodnim cenam na evropskem tr?i??u), ne kateregakoli drugega, ki ima emisije CO2 vi?je od 150g/km.

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Napisano

jep, sem vidu.. :(

 

ceprav cakam od mazde se en RWD naslednik 323fke.. ;)

 

ce kabura BO serijska bo pomoje odgovor na nov toyota/subaru coupe.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.