Skoči na vsebino

Mazda RX-9


Deeyan

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 66
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Tole je slika koncepta. ;)

The rumours surrounding the RX-9 include the engine displacement rising from 1.3 to 1.8-litres, supposedly to alleviate issues such oil consumption and poor fuel efficiency whilst the transmission is said to be a dual-clutch six speed sequential setup, similar to the Mitsubishi Evo X.

Da bo avto pil manj olja in bencina so ?e nazadnje rekli. :P ?e bo imel 3 vrata bo to bolj naslednik RX-7 kot RX-8. Samo ?e turbino naj obesijo gor. :bravo:

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Me pa tako datum za?etka prodaje kot dizajn (nekateri detajli) zadaj rahlo spominja na Toyoto FT86, ki bo naslednik Toyote AE86. Kot zanimivost. ;)

Objavljena slika

Aja Deeyan, AE86 sta najmanj dve v Sloveniji preden se spet oglasi?, da tega avta pa pri nas ni. :jezicek:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dizajn spominja na Kaburo izpred treh let.

 

http://www.carbodydesign.com/archive/2006/...azda-kabura.php

 

ravn to sm hotu napisat, da je to ista Kabura, kar se pa ti?e izjave z benzom in oljem pa upam, da so resni?ne :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To?no tako! :danzoman:

 

Zadnji konec rde?e (od zadnjega stekla prot riti) me pa ful na prej?nga TT-ja spominja! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tarde?a je Toyota in ne Mazda in malce spominja na nissanovega Z-ja

 

 

Druga?e pa meni taki "stla?eni" avti ne potegnejo, ker zgledajo tako malo "pritlikavo" in ne kaj preve? ?portno :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Men pa zgleda tale Prototype kar zanimiv. mogo?e je malce preve? podoben Rx-8 od spredaj a na splo?no kar zgleda(?koda, da taka ne bo pri?la v prodajo 2012). ?e bo nekak?en duhovni naslednik Rx-7 potem mora zagotovo imeti sekven?ni turbo (pri 1.8 ma?ini :P ), druga?e bo bleda duhovna naslednica. Me pa zanima zakaj bodo po samo ?estih letih "ukinili" proizvodnjo Rx-8. Glede na to, da so vrhunski avtomobili (brez turbo 231 bhp, kar je takoj za hondo S2000),je malo ?udno, da bodo naredili "mo?nje?o" verzijo, ko pa bi lahko nagradili Rx8 z turbom ali kaj podobnega.Ravno tako pa dvomim, da bo prodaja Rx-9 dovolj velika, da bi se spla?alo narediti nov model(recesija pa to, pa ?e ne drugega DMV na vozila z velikim izpuhom Co2)...

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja, ?e ne bo RX potem je res brez veze daje notri wankel.?e pa bo iz serije RX pa izpustijo wankel ma?ino(iz kateregakoli razloga), potem sem prepri?an da je marsikdo ne bo hotel kupiti(iz istega razloga).

 

@Ploki

Verjetno, si vsi ?elimo kaj takega, samo kaj ko nas je ta zadnji DMV tko zj**** pri uvozu avtomobila, da niti pod razno ne bo nih?e uva?al takega avta(navkljub relativno ugodnim cenam na evropskem tr?i??u), ne kateregakoli drugega, ki ima emisije CO2 vi?je od 150g/km.

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.