Skoči na vsebino

Mazda 3 MPS

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Britanci vsako leto organizirajo tekmovanje v porabi goriva za nove in ostale avtomobile. Tekmovanje se imenuje "Miles per Gallon" ali kraj?e MPG. Tekmovanja se je udele?il tudi Ian Robertson, ki si lasti rekord najni?je porabe goriva z dieselskim motorjem, in sicer nekaj malega preko dveh litrov plinskega olja na 100km. Mazda 3 MPS presene?a s svojo surovo mo?jo in odli?nim izkoristkom, saj so pospe?ki milo re?eno surovi tudi v ?esti prestavi, ki je pravi ?arovnik za prihranek goriva. Proga, ki so jo tekmovalci prevozili je bila dolga 568 kilometrov, Robertsonu pa jo je uspelo prevoziti s povpre?no porabo 5,6 litra bencina na 100 kilometrov. To se morda ne sli?i tako malo, vendar moramo upo?tevati, da gre za 2300-kubi?en motor s turbinskim polnilnikom, ki zmore 260KM in 380Nm navora. Mazda je s tako nizko porabo dokazala, da so tudi avtomobili z izrazito ?portno naravnanostjo lahko zelo var?ni. To pa je mogo?e le ob zelo dobro dodelanem krmiljenju motorne elektronike in pa ob na?rtno ?im bolj?em izkoristku motorja.

 

Vir: mobil oktober 2009, ?tevilka 24

Napisano

O?itno je MPS pravi ?parov?ek, jebe? dizlce! :harhar::hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ok test, samo pa ni realen, glede da se s tako porabo tud dizli ne morjo furat, me zanima kak?na bi bla pol pri dizlu, js ra?unam tam nekje okrog 2.8 litra. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ok test, samo pa ni realen, glede da se s tako porabo tud dizli ne morjo furat, me zanima kak?na bi bla pol pri dizlu, js ra?unam tam nekje okrog 2.8 litra. :ne vem:

 

Se popolnoma strinjam. ?zmeden? V realnem prometu bi gotovo porabil ve? razen, ?e so ?li na AC pa 1m za tovornjakom peljali v 6. prestavi vseh teh 500km. :whatever:
Napisano

Pa da bilo skozi naravnost al pa malo navzdol.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

kaj pa ve? kaj so po?el, to bi mogl lastnoro?no sprobat :D

 

6 urc vozit v 6. brzini 90km/h, ne hvala! <_<:D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

6 urc vozit v 6. brzini 90km/h, ne hvala! <_<:D

 

manj manj... po moje bi moral tam nekje med 50-60km/h

33112_1.png

Napisano

O jebemti, se prav cca. 10h cjazenja po cesti! :blush:<_<:jezicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.