Skoči na vsebino

Riž

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tudi meni se je za?elo podobno dogajat, sploh ker dva odbija?a delam ?e ve? kot pol leta, pa ?e kar nisem kon?al ker mi vedno nekaj serje vmes, ko kon?am odbija?a bom v kratkem verjetno prodal body kit, potem pa kako KJ-ZEM (2.3V6) ma?ino ubost, pa bo oznaka 323 po nem?kih standardih taprava!! Btw, ima kdo za za?etek kako 2.0V6 ma?ino in GT podvozje za 323f-ba za prodt? :P

 

KJ-ZEM so ?e bolj redke kot KL-ZE ;)

 

Symon, sej kot si opazu je tut men za?el bolj na performance ?gat, ?e je pa pol ?e styling zravn pa tut n? ne ?kodi, ?e je v pravi meri :)

  • Odgovori 314
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Ploki, na plin se spla?a predelovat 4-cylindra?e...z 6 je po moje ?e kr velika investicija.

 

Sej mi imamo doma ?tedilnik za vozit, tako da ko je sila ali dalj?a pot pa? mazda po?iva :P

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

Ploki, na plin se spla?a predelovat 4-cylindra?e...z 6 je po moje ?e kr velika investicija.

 

Sej mi imamo doma ?tedilnik za vozit, tako da ko je sila ali dalj?a pot pa? mazda po?iva :P

 

mislim da je razlika ene 30% v ceni.. je pa razlika v porabi tud ponavadi tolik?na. :hohoho:
Napisano

Vi2 sta pa malo za?la ... :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

to ma tolko downforce-a da se zasidra pri 28 km/h!

 

?e sam zarad te?e spojlerja ma? precej downforca :blush:

33112_1.png

Napisano

Kok lohk folk sploh pomisli dat kej tajga gor, kaj ?ele dejansko pol to izvedit :vskalo::vskalo::vskalo:

 

post-1139-1285715562_thumb.jpg

 

tud ror ni od muh :hohoho:

33112_1.png

Napisano

Ej, tak ror imam namen v prihodnosti namontirat :P

 

V wcju?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

okej, sam da gre? pa lamborđinija kole rajsat, mor? bit pa ?e res mal "locko" :blink:

 

boogi lambo ja... :(

If in doubt, flat out... 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Mene pa ful spominja na Megana Kupeja od Kamni?kega Rockyja! :danzoman::bravo:

post-185-1288158247_thumb.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Bom se jaz dodal svoja videnja. Predno sem se odlocil za mx-30 sem sprobal še kar nekaj ostalih električarjev. Zoe, mokka, id3, tudi mg4 med drugim. Edina resna prednost mg4 pred mx-30 je bila večja baterija. Mobilno aplikacijo npr. Ima tudi mx30. Kar je mene zmotilo in odvrnilo od mg4 in ostalih zgoraj naštetih je kvaliteta izdelave in uporabljeni materiali napram mazdi. Tukaj je res vsaj dva koraka spredaj. Res ne vem kje najdejo to cunga lunga plastiko🤣, ki jo zadnja leta vgrajujejo predvsem v električna vozila. Da bi se odločil za mg4 bi moral biti kar precej cenejši, kar pa takrat ni bil. Seveda je na koncu bila glavna skepsa velikost baterije, ki mazdi res ne gre v prid. Ampak za drugi avto pri hiši narediš kratko analizo kolikokrat ga npr. rabis za več kot 150km v dnevu. V večini primerov se izkaže, da zelo malokrat oz. nikoli. Pri nas se polni doma na navadno vtičnico, kjer se itak preko noči večja baterija sploh ne bi napolnila. Polni se pa vsak dan oz. vsak drugi dan odvisno od relacij ki jih naredimo. V bistvo je kot mobilni telefon😀 in čist vredu funkcioniramo.   Kar se tiče servisov je res na vsako leto, sicer čist brezveze. Kao pregled vozila in filter kabine. Cca 60e ter zamenjava zavorne tekočine na dve leti cca 85e, kar tudi nepotrebno. Večino časa itak bremzas z rekuperacijo. Dokler je v garanciji pač voziš na pooblaščenca, kasneje se lahko znajdeš po svoje. Jaz sedaj se čakam na menjavo motorckov ogledal v garanciji, sicer delajo, vendar se včasih prav matra z zapiranjem. To bodi pozoren pred iztekom garancije. Pri gumah nisem nič opazil večje obrabe. To je odvisno od stila vožnje.
    • Pohvalno, da si vztrajal in nanizal toliko. kilometrov. Lepa tura je ta od Sečovelj do Grožnjana. Tebi bo všeč, meni je po Parenzani dolgočasna, ker se nič ne dogaja na njej. 🤗 Je pa Grožnjan lep za pogledat. Priporočam. Ko boš naslednjič na obali te vabimo, da greš z nami, da vidiš malo gozdove in pravo Istro od znotraj. Samo je priporočljivo polnovzmeteno kolo. 😊
    • Nekateri pač zaupajo vsemu, kar jim uturijo. 😉
    • Glej-kaj te pa stane,da pogledaš ta video? Saj jaz sem nekdaj tudi tako mislil...pa se do smrti učimo. Ja res je-veliko tonskih tehnikov tudi tako misli...res je pa tudi,da so največji grešniki za slab zvok ravno tonski tehniki...pišeš o komprediji itd...-točno to!   Poglej si video,pa se bova po tem dalje pogovarjala...upam,da ti ne bo padla krona z glave😅  Kralj je nag!
    • MG4 sem vozil. Sem napisal, zakaj je pri meni odpadel. Da ne omenjam delovanja varnostnih sistemov, ko bi me recimo ACC v snegu zapeljal v vozilo spredaj. Večkrat, ne enkrat. In pa pozimi mi zavore prvič skoraj niso nič prijele, si moral najprej zavirat v prazno, potem je bilo ok. Pač nekomu lega na cesti in kvaliteta notranjosti ne pomeni nič, drugemu pa vse. No, jaz sem ta čudak. In kot sem napisal, to je drugi avto in baterija ne bi smela biti težava. Vsekakor pa bi imel večjo baterijo, ampak to je to, za to ceno.   PS: Tisto z več konji je pa tudi smeh. Recimo meni osebno je še teh 107kW preveč, saj za dinamično vožnjo po ovinkih ne potrebuješ konjev, ampak dobro podvozje, da je hitrost čim bolj enakomerna. In glede na način vožnje večine EV vozil, bi tudi pol teh konjev zadostovalo. Se strinjam, eGolf 7.5 je top avto. Tudi lega na cesti, itd. je odlična. Kot sem napisal je v osnovi Golf in potem prirejen na EV, torej še nižje težišče. Kolikor se spomnim, se pelje precej lahkotneje kot MX-30. Baje pa precej žrejo prve pnevmatike, kar pa je verjetno posledica večje teže. Tudi pri MX-30 bo očitno enako.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.