Skoči na vsebino

Mazda 6 ckrnila pri 24k km


Priporočeno sporočilo

Evo, v?eraj zve?er se normalno pripeljem 150 km, parkiram avto pred blokom, zjutraj sedem v avto, zaverglam in naredi "hrrrrr" in samo ?e vergla. Avto dali na AMZS in v BTC, pravijo, da naj bi presko?il jermen, ker je hidravli?ni ?paner in da se to rado zgodi, ko je mraz.

 

Ok, ampak u PM, moja mazda ma 24k kilometrov ?ele.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kakor je meni znano je ta motor tako skonstruiran, da se ventili in bat ne morejo sre?at tako da ?e to dr?i bo treba samo ?ponar in jermen zamenjat pa nastaviti fazo in bo vse ok.

 

 

 

A lahko eno vpra?anje? Zakaj si se odlo?il za diesla ko ima? tako malo kilometrov. O?itno je avto premalo vo?en, da se je kaj takega zgodilo :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo tale mi je malo bosa,ne vem no.A je avto nov in kako to,da ima tako malo km in nima ve? garancije? :whatever:

A je mogo?e uvo?en?

 

Ja tako je to pa?, ne, avto je slovenskega porekla, zadnja serija 6 prej?nja, vo?en je pa? malo, ker ni edini avto, ampak to, da avto crkuje, ker ga ne vozi?, je pa ?e bolj bosa!
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bosa al pa ne bosa - skoraj sigurno si vsaj na tem forumu z dieselco z dale? najmanj prevo?enimi km. Glede na to, da se kaj takega (vsaj ne po moji vednosti) ?e ni zgodilo foruma?em pa imajo ljudje ?e ogromno prevo?enih se kar samo od sebe pojavlja tako razmi?ljanje.

 

Pa da ne bi mislil, da je to iz trte zvito saj avto ni edina zadeva, ki crkne zaradi (pre)malo uporabe. Nekaj takega so recimo CD/DVD pogoni pri ra?unalnikih, pa pralni stroji, pomivalni stroji in da ne na?tevam.

 

Vse povsod, kjer je v igri mehansko gibanje je lahko problem premajhna uporaba sploh pa se to izka?e v kak?nih bolj extremnih razmerah kot so nizke temperature.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

znanan hiba mazde 6 CD prve generacije je, da ?e ga pusti? v prestavi na kak?nem hribu, da se lahko zgodi, da presko??i jermen pri ?tartanju (kako in zakaj ne vem)... in ?al nima nobene zveze s prevo?enimi kilometri, obstajajo govorice, da se je to zgodilo tudi na avtu z manj kot 5k km...

 

to so potrdili tudi nekateri mehaniki, prebral sem pa to na tujih forumih

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

znanan hiba mazde 6 CD prve generacije je, da ?e ga pusti? v prestavi na kak?nem hribu, da se lahko zgodi, da presko??i jermen pri ?tartanju (kako in zakaj ne vem)... in ?al nima nobene zveze s prevo?enimi kilometri, obstajajo govorice, da se je to zgodilo tudi na avtu z manj kot 5k km...

 

to so potrdili tudi nekateri mehaniki, prebral sem pa to na tujih forumih

 

Res je.

 

Gled ciganov pa tako, zgleda da spadate med ljudi ki vse posplo?ujejo, pravtako bi bli krivi japponci ?e bi vam motor zaribal, ke je pokuril olje in ga niste pogledali ?e 15 kkm, pa ?eprav vam v navodilih lepo pi?e. Ne zagovarjam nikogar, samo ?e bi se vi "normalno "pogovarjali z ljudmi na servisu bi vam 100% zrihtali motor da bi deloval tako kot mora, in ker steverjetno bolj vzkipljivi, tako kot jaz, pa? v?asih potem ne gre.

Ne kapiram pa zakaj navor in ne bencin ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne, pa saj je vse lepo in prav... Avto je 1 mesec po izteku garancije, kar pomeni, da je bil tud en mesec nazaj na rednem servisu, kjer so naredili tri popravke v smislu vpoklica in zamenjali teleskope za vrata prtlja?nika (pod garancijo, se niso ve? odpirala do vrha).

 

Avto bodo na Cosmosu zrihtali do srede in bo vse lepo in prav, matra me samo to, da imam zelo omajano zaupanje tako v ta motor v nosu zdaj kot tudi do Mazde.

 

Kolik?na je verjetnost, da se to zgodi spet? In kaj takrat, ?e se? :)

 

(Btw: avto je dan pred tem naredil neproblemati?nih 300 km, bil nekje na polovici poti polno tankan s sve?o dozo OMV-jevega dizla in bil parkiran na ?ist ravni podlagi - vem za ta ?tos, ?e je na klancu - pa? nekaj s ?panerjem, ki je hidravli?en, je ?lo narobe.)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej ?e parkira? na hribu, mor? met u leru in potegnit ro?no? al v vsakem primeru presko??

 

to je pa res cvetka prava.....

 

avto se premakne in v prestavi se upre na jermen.

PArkiraj najpre ro?no in 'nasloni avto na ro?no' potem pa ?e v prestavo daj - blokada te?e je na ro?ni, prestava pa bolj za backup

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, M6 je ?e v?eraj zve?er priplu?ila na doma?e parkiri??e ozdravljena prehlada... Zahvala in pohvala gre mojstrom na A-Cosmosu v BTC z g. Majesom na ?elu, ki so se maksimalno potrudili, da je avto manjkal pravzaprav samo 2 dni in da za praznike ne bomo pe?.

 

Sicer pa un Tad?ioki Kacumoto iz Hiro?ime, ki je risal ta motor, je spil en sake preve?. V vsej svoji zgodovini ?e nisem videl ?panerja za jermen, ki ima to "dobro" lastnost, da re?i tudi od?pana (zakaj se potem ne imenuje od?paner?).

 

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Panika je sam v tem, kdaj se je to zgodilo in v kakih okoli??inah. Pa?, vsaki? bom zdaj z malce straha sedel za volan avta. :)

 

 

Ve?, k se bo? vozil manj ga bo sralo :hohoho:

 

Glej ne jemlji to kot, da se ti bo zdej vsaki? tole zgodlo ampak lepo vozi naprej. :bravo:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.