Skoči na vsebino

Mazda 6 2010...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?al ne morem iz svoje ko?e

 

avtomatik je sovra?nik ugodne porabe in dobrih pospe?kov

 

bolj ali manj nelogi?no je, da imajo potem hibridi ve?inoma vsi avtomatiko ali CVT... ;)

 

vse je odvisno od stila vo?nje (beri: od te?e in ob?utka v desni nogi) !

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

?al ne morem iz svoje ko?e

 

avtomatik je sovra?nik ugodne porabe in dobrih pospe?kov

 

 

to je blo v?asih ;) kar se pa pospe?kov ti?e so pa ?e razni gumbi "sport"....

Napisano

to je blo v?asih ;) kar se pa pospe?kov ti?e so pa ?e razni gumbi "sport"....

 

brez skrbi, ?e vedno je tako... kr malo poglej v tehni?ne podatke avtov s klasi?nim in avtomatskim menjalnikon in je razlike kar precej

 

?e samo novo Mazdo 6 vzame? je z avtomatiko poraba 6 deci vi?ja, pospe?ek sekundo slab?i in 10km/h po?asnej?a - ?e to ni velika razlika pol res ne vem kaj je

33112_1.png

Napisano

Se ne bom strinjal, ke smo predlani imeli toyoto higlander 3.5V6 avtomatik in je kurila vse 4 gume, poraba pa cca 9,5-10 litrov.

 

Halo stari to si ti gledal MPG (miles per galon) - to pomeni porabo okrog 23litrov/100km :jezicek:

33112_1.png

Napisano

brez skrbi, ?e vedno je tako... kr malo poglej v tehni?ne podatke avtov s klasi?nim in avtomatskim menjalnikon in je razlike kar precej

 

?e samo novo Mazdo 6 vzame? je z avtomatiko poraba 6 deci vi?ja, pospe?ek sekundo slab?i in 10km/h po?asnej?a - ?e to ni velika razlika pol res ne vem kaj je

 

 

lohk, da je tut od avta do avta to ?ist razli?n, pri Mitsubishi Lancerju 1.8 ni konkretne razlike, razen malo v pospe?kih CVT in ro?ni menjalnik

 

CVT

 

-poraba:

Mestna vo?nja: 10,9 lit./100 km

Izvenmestna vo?nja: 6,2 lit./100 km

Kombinirana vo?nja: 7,9 lit./100 km

 

-pospe?ek:

0-100 km/h: 11,2 sek.

 

Ro?ni

-poraba:

Mestna vo?nja: 10,4 lit./100 km

Izvenmestna vo?nja: 6,1 lit./100 km

Kombinirana vo?nja: 7,7 lit./100 km

 

-pospe?ek

0-100 km/h: 9,8 sek.

Napisano

Halo stari to si ti gledal MPG (miles per galon) - to pomeni porabo okrog 23litrov/100km :jezicek:

 

Ne ne, smo jo kr nape? ra?unal, ker BC-ja sploh NI imela.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ne vem, samo poraba za ta motor je 11,5 litrov pa vsi vemo, da za ta score se je treba ?e kr mal potrudit. Razen ?e ste se furali 70mph relacijsko non stop :jezicek: that was fuckin' dull drive :hohoho:

33112_1.png

Napisano

Ne vem, samo poraba za ta motor je 11,5 litrov pa vsi vemo, da za ta score se je treba ?e kr mal potrudit. Razen ?e ste se furali 70mph relacijsko non stop :jezicek: that was fuckin' dull drive :hohoho:

 

?e bi blo skoz 70 bi blo luxuz, ampak je blo velikokrat 60-50 mph.

Nisem pa najdu kakega neurejenega makadama, da bi konkretno sprobal zadevo, sem pa zao ve?krat delal burnoute s cestninskih. :D

Oblubm, da se bom letos potrudu(upam da mi bo ratal it) da ga bom malo bolj na obratih fural, pa da vidimo kak?en bo rezultat, ne da se pa tam testirat vo?nje v klanec in po ovinkih, ker najvi?ji klanec je 50-100m visok :angry: .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Avtomatika je fajn, vendar je strup pozimi....se posebej ko je treba bremzati na spolzkih terenih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ampak o?itno Mazda pripravlja novosti za 2010, vsaj po zapisu v Delu sode?:

"... Maja bo na slovenske ceste namre? zapeljal novi touareg, v prodajno paleto pola pa bodo dodali model s pristavkom cross spredaj. ?koda namerava pokazati prenovljena fabio in roomsterja, Mazda pa proti koncu maja mazdo6...." in

"Veliko novosti ima pri predvidenem prihodu na trg zapisano jesen. BMW bo seriji 5 v tem letnem ?asu dodal karavansko razli?ico touring, Toyota namerava osve?iti avensisa in versa, Mazda bo na trg poslala jubilejne razli?ice mazde2, mazde3 in mazde6. Znamka namre? letos praznuje 90-letnico."

(VIR Delo: http://www.delo.si/tiskano/html/20100109/Delo/0), str. 11)

 

So ?e kje kak?ne slike?

Napisano

Saj bi znalo bit, ker Mazda 6 II je pri?la ven konec 2007 in konec 2010 je tri leta po predstavitvi. Ponavadi se delajo facelifti nekje 3-4 leta, ki nato podalj?ajo ?ivljenej modela ?e za 2-3 leta.

 

?e gledam prej?njo ?estko, ki je pri?la na trg konec 2001 so jo prenovili sredi 2005 oziroma po 3,5 letih in je zdr?ala do konca 2007, kar je pomenilo ?e dve leti in pol do upokojitve.

 

Po tej logiki bo res nova ?estka Mk III verjetno pri?la na svetlo nekje leta 2013.

33112_1.png

Napisano

Gre za novo 2010 ameri?ko M6 - prasci kok je lepa (mi?i?asta)

http://www.mazdausa.com/MusaWeb/displayPag...mazda6#/Gallery

 

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Med drugim pa uvajajo Mazdo 2 :bravo:

http://www.mazdausa.com/MusaWeb/MAZDA2.action?bhcp=1

 

Je pa tudi CX-9 faceliftan:

http://www.mazdausa.com/MusaWeb/displayPag...vehicleCode=CX9

 

Pa to ne morem verjeti z V6 ma?ino:

 

Which CX9 is right for me?Sport $29,385*

Touring $31,305*

Grand Touring $33,395*

 

Faaaak od 20.000? naprej!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Gre za novo 2010 ameri?ko M6 - prasci kok je lepa (mi?i?asta)

http://www.mazdausa.com/MusaWeb/displayPag...mazda6#/Gallery

 

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Med drugim pa uvajajo Mazdo 2 :bravo:

http://www.mazdausa.com/MusaWeb/MAZDA2.action?bhcp=1

 

Je pa tudi CX-9 faceliftan:

http://www.mazdausa.com/MusaWeb/displayPag...vehicleCode=CX9

 

Pa to ne morem verjeti z V6 ma?ino:

 

Which CX9 is right for me?Sport $29,385*

Touring $31,305*

Grand Touring $33,395*

 

Faaaak od 20.000? naprej!

 

Lepo,samo "na?a" gta-jka ima lep?i sprednji odbija?. :P

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.