Skoči na vsebino

M6 DPF crknila


Priporočeno sporočilo

?akam junaka, ki se bo opogumil in ?el na "navadnega kadilca".

Ideja je samo izvesti jo je treba.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?akam junaka, ki se bo opogumil in ?el na "navadnega kadilca".

Ideja je samo izvesti jo je treba.

 

Kaj, ?e bi naredili kopijo ohi?ja filtra z mesti za vgradnjo senzorjev. Torej enako "?katlo" s senzorji. Razbijanje delujo?ega filtra nima smisla za preizkus. Varianta je tudi, da se preko kake veze na servisu dobi okvarjen filter iz katerega se potem odstrani satovje.

Mogo?e pa bi iz rega ratal celo biznis.

YavarYe ????

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem, ?e je mo?no odstraniti satovje.

Glede ekologije pa je ta re?itev nekak?na brca v temo.

Podatki o izpustih CO2 prej?nje generacije dizlov z DPF so prav gotovo druga?ni od prikazanih. Napaka je o?itno v tem, da ra?unalnik nima pojma kaj narediti, ko se regeneracija prekine. Najverjetneje bi bila re?itev v spremembi programa regeneracije, ta bi se morala po prekinitvi (ugasnjen motor) nadaljevati takoj ko se motor ponovno ogreje na delovno temperaturo. Tako pa se ne nadaljuje in po?asi pride filter v fazo, ko se ne more ve? sam regenerirati. Navodola strokovnjakov, kako postopati, ko se to zgodi pa so TU

 

Po moje se moti?, ker ?e prekine? regeneracijo se ta nadaljuje takrat, ko se spet pelje?. je pa vseeno mali problem, da z nadaljevanjem regeneracije ?aka, da se motor ogreje. Se pravi, da ?e ma? ve? takih zaporednih kratkih vo?enj od prve nedokon?ane ali pa komaj za?ete in prekinjene regeneracije lahko naredi? problem.

 

To kar pi?e na tem linku pa mislim, da ne velja popolnoma za sistem v Mazdi saj se regeneracija ?isto lepo za?ne ?etudi se vozi? v mestnem ciklu.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj, ?e bi naredili kopijo ohi?ja filtra z mesti za vgradnjo senzorjev. Torej enako "?katlo" s senzorji. Razbijanje delujo?ega filtra nima smisla za preizkus. Varianta je tudi, da se preko kake veze na servisu dobi okvarjen filter iz katerega se potem odstrani satovje.

Mogo?e pa bi iz rega ratal celo biznis.

YavarYe ????

 

?e ?e, samo ni tolk simpl, je treba pre?tudirat, kaj dela jo senzorji(kar sem ?e naredu), pa ni mi treba uni?it tega filtra mapak ga zamenjat z "mojim izdelkom".

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ?e, samo ni tolk simpl, je treba pre?tudirat, kaj dela jo senzorji(kar sem ?e naredu), pa ni mi treba uni?it tega filtra mapak ga zamenjat z "mojim izdelkom".

 

To sem tudi pri?akoval od mojstra tvojega kova.

Problem bo, ?e ima ra?unalnik dolo?eno tudi spodnjo mejo pritiska v DPF in bi ob manj?i vrednosti od programirane javil napako.

Mislim, da bo 1. forumovec, ki mu bo DPF crknil, tvoj "poskusni pacient". :bravo:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A ni to žalostno. Ker Fiat 124 oz. Preoblečena mx5 je imel Fiatov motor.   Tu pa je Ford samo drugo logo nabil. Za to pa ga v Fordovih delavnicah ne znajo servisirat.
    • odgovoriš: "lahko ja, za domov pa zavijte mi jo prosim"
    • No recimo že če bi delal popis izjav serviserjev, bi dobil nesmiselne zapise totalka.     S spiranjem se ga menja samo v primeru, če res želiš vse olje spravit ven, tudi iz wandlerja
    • Potem vse tiho je bilo...   Kar sem jaz uspel raziskati okrog tega menjalnika je absolutno, da je mnenj kolikor je ljudi, ki ga uporablja 😁. Najbolj pametno je za dolgi rok brez problemov verjetno upoštevati nasvet menjave kot je napisan tu na forumu pod oddelkom avtomatski menjalniki.   Drugače pa imaš verjetno en kup ljudi, ki ga nikoli ne zamenja in nima problema. Nekateri ga spirajo in imajo probleme, drugi jih nimajo. Na forumu se verjetno znajdejo večinoma tisti, ki imajo probleme in tisti, ki za te avte nadpovprečno skrbijo - če malo upoštevamo statistiko.   Na uradnem servisu v Celju mi je bilo rečeno, da ne menjajo, delajo kontrolo in preverijo če je olje skurjeno zaradi čudnega načina vožnje. Tudi omenjeno mi je bilo da se olje menja samo s spiranjem za kar pa nimajo opreme. Ko se bom v kratkem lotil menjave po postopku, ki je opisan tu, sporočim, če se mi bo uspelo zmeniti, da naredijo tako. Bi menjal sam, pa se mi vseeno ni za valjati pod avtom, dvigala pa nimam.
    • Danes mam že kar polno mero vsega. In tako se zdaj ustavimo v neki restavraciji, da nekaj pojemo. Si mislim, da je to neka fraza, s katero naj bi bili natakarji prijazni do gostov, ampak men je prav butasto.    Pridemo noter in natakar pri vratih reče: - "Dober dan. Želite mizo?"   Sem mu že mislil reč: - "Ne, prišel sem, da bom jedel na tleh. Tepih za štiri, prosim."   Še sreča, da je bila z nami tudi sodelavka, ki me dobro pozna in me je že videla, pa je vskočila in odgovorila natakarju. Saj običajno bi tudi jaz lepo odgovoril, ampak ko imaš cel dan delo z ljudmi, ki ti pametujejo ali pa se sprenevedajo, imaš počasi že polno mero vsega in ni treba dosti...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.