Skoči na vsebino

Sumim okvaro turbine M6


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

 

Hm, do ene ure nazaj sem samo hvalil svojo Mazdico, zdaj jo moram pa tud malo pograjat :angry:

 

Prevozil sem normalno cca. 130 km ve?inoma po avtocesti, nato iz avtoceste na regionalno cesto ?e kak?nih 5 km nato pa ?ok :blink: sli?i se zvok kot da bi v trenutku nekaj odzra?il. Pritisnem stopalko za gas ni ne gre ?ez 1800 obratov. :( Do doma sem imel ?e kak?en kilometer, kjer sem se vozil kot po jajcih. Avto pa nima nikakr?ne mo?i.

 

Sam sumim, da je ?la rakom ?vi?gat turbina :(

 

Kak?no bi bilo va?e mnenje, ker drugo v avtu deluje OK, samo mo?i avta ni nikjer.

 

Za Va?a mnenja ?e vnaprej hvala.

 

LP

Andrej

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni!

 

Hm, do ene ure nazaj sem samo hvalil svojo Mazdico, zdaj jo moram pa tud malo pograjat :angry:

 

Prevozil sem normalno cca. 130 km ve?inoma po avtocesti, nato iz avtoceste na regionalno cesto ?e kak?nih 5 km nato pa ?ok :blink: sli?i se zvok kot da bi v trenutku nekaj odzra?il. Pritisnem stopalko za gas ni ne gre ?ez 1800 obratov. :( Do doma sem imel ?e kak?en kilometer, kjer sem se vozil kot po jajcih. Avto pa nima nikakr?ne mo?i.

 

Sam sumim, da je ?la rakom ?vi?gat turbina :(

 

Kak?no bi bilo va?e mnenje, ker drugo v avtu deluje OK, samo mo?i avta ni nikjer.

 

Za Va?a mnenja ?e vnaprej hvala.

 

LP

Andrej

 

Ni panike turbine ne crkavajo kar tako, tebi je spustila kaka cev kmed turbino in sesalnim kolektorjem, lahko pa je izdahnil intercooler.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sedaj sem ?e malo pogledal okrog avta in sem videl da je mastno okrog intercoolerja (naprava pred prvim levim kolesom)

 

Tako da je lahko ?el tudi intercooler (kaj naj bi sploh bilo v intercoolerju)

 

Upajmo na najbolj?e, ker cene turbin mi niso ni? v?e? :angry2:

 

Mislim da je intercooler hladilnik tek?ine za turbino. ?e se motim, me bodo pa tak popravili :P

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim da je intercooler hladilnik tek?ine za turbino. ?e se motim, me bodo pa tak popravili :P

 

Kak?no teko?ino pa naj bi hladilo? Men se pa zdi da je interkoler hladilnik zraka, ki gre v turbino in jo interkoler ohladi in tako pride ve? zraka v turbino kar da ?e ve?jo mo?.

?e nimam prav me bo itak kdo popravil...;)

Bo?tjan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e spusti intercooler ni neke ve?je panike sploh zdejle k je mraz se tudi poznati ne bi smelo. So pa ve? ali manj vse ?estke diesel prve generacije s te?avo spu??anja intercoolerja.

 

Verjetno ma Ajvar prav in ti je strgalo kako izmed cevk s podtlakom ali kej podobnega.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Intercooler je hladilnik komprimiranega zraka. Torej nahaja se med turbino in uvodnikom zraka v cilindre.

Namen je hlajenje komprimiranega zraka, ki gre v cilindre. S hlajenjem se dose?e ve?ja gostota zraka v cilindru kar omogo?a ve?je doziranje goriva in posledi?no ve?jo mo? motorja.

 

Tebi se je najverjetneje snela cev, ali pred, ali za hladilnikom. Preveri te spoje pa bo? videl, ali je mogo?e to vzrok. Pri tako naglem padcu mo?i in obratov je najverjetnej?i vzrok pomanjkanja zraka v "plju?ih" motorja.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni panike turbine ne crkavajo kar tako, tebi je spustila kaka cev kmed turbino in sesalnim kolektorjem, lahko pa je izdahnil intercooler.

 

Turbina sigurno ni, ?e ne bi se do doma pripelu z dimno zaveso. Prijatelju se je zgodilo popolnoma isto kot si opisal ti. Ko?talo pa ga je 8?. Ajvar ma prav! :D

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najprej bi se rad zahvalil vsem, ki ste mi prisko?ili na pomo? :)

 

STVAR JE RE?ENA snela se mi je cev na intercoolerju.

 

Ko sem videl kaj je narobe sem se kar oddahnil, pa ?e popravilo me je stalo 0? in 5 min dela :D

 

Hvala ?e enkrat

 

To je mazda, tut ko misli? da crkne, ne crkne! :harhar::P

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je mazda, tut ko misli? da crkne, ne crkne! :harhar::P

 

Skoraj self repairing car. :danzoman::danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Skoraj self repairing car. :danzoman::danzoman:

 

samo res,meni so tudi ?ude?no ugasnile same od sebe famozne lu?ke (engine+spolzko cesti??e) pa tudi

lufta na premi ali polosovini ni ve? ?utit. ?zmeden?:whatever:

V glavnem,tok- tok on wood,tenutno deluje vse b.p. :bravo:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če pogledaš na letni ravni, ja. Drugače je pa cestnina za vozila od 1350 - 1800 cc 90eur, 1800 - 2500 pa 150 eur. Mlinčki do 1350 so pa 60eur.  Njegov plan da si zniža cestnino in pol s to razliko registrira motor je ok, čeprov jest zaradi tega ne bi glih avta menjov, ampak, vsak dela kar sam hoče.
    • Od kje pa ti računica da boš kaj prišparal? Če ciljaš na cestnino so to zanemarljive vsote.
    • Počasi študiram da menjam svojo M3 za nekaj cenejšega pri registraciji, da bi na ta račun registriral še motor. Torej avto manj kot 2.0 in seveda turbina, ker drugače ne bom nikamor prišel. Kakšen avto priporočate? Vem da je precej široko zastavljeno vprašanje, ampak recimo nekaj podobnega Mazdi 3 ali 6, limuzina ali karavan, 20.000 € - plus minus kakega jurja ali 5. In da je približno tako zadovoljiv glede vzdrževanje kot M3. Predvsem te turbine, sklopke, dizl zadeve, menjalniki...   Vizualno so mi všeč Audi A3, A4, tudi A6, Mercedes CLA, C razred, Škoda Octavia, Jaguar XE, XF, Honda Civic novejša, Volvo V40, V60, Peugeot 508 in 408 (malenkost več €). Ampak ne poznam avtov, njihovih hib in napak itd.  Letnik bi vseeno raje od 2017 dalje, na starejšega od mojega ne bi šel. Bencin, dizl, hibrid - vseeno.   Bolj me zanima z vidika neproblematičnosti vzdrževanja, kot pa zunanjega izgleda - to bom že nekaj našel, saj novejši avti so dokaj lepi na oči.
    • Ok, se pravi olje ne bi smelo biti težava, če je pravo in količinsko zadostno. Naredi učenje menjalnika, da vidiš če bo kaj boljše.    
    • Kakšni časi so prišli...   Edino ženskam z majhnimi joški verjamem, da so na pošten način dobile službo...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.