Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Je to normalno, da ti pride vlaga v zadnje lu?i pri M6 (model 2008)? Bi rekel, da ne. Vendar, ker sem kupil rabljeno, nikoli ne ve?, ?e pa morda vseeno ni bil zadnji del zaleten??? Tudi zadnji odbija? ni ?isto 100% iste barve v dolo?enih kotih pada svetlobe.

Napisano

Je to normalno, da ti pride vlaga v zadnje lu?i pri M6 (model 2008)? Bi rekel, da ne. Vendar, ker sem kupil rabljeno, nikoli ne ve?, ?e pa morda vseeno ni bil zadnji del zaleten??? Tudi zadnji odbija? ni ?isto 100% iste barve v dolo?enih kotih pada svetlobe.

 

Ne vlaga definitivno ne sme priti na notranji del lu?i! To sem jas pri sebi enkrat opazil na sprednji levi lu?i ko se je nabrala rosa. Nikjer se ne vidi da bi bila kje po?ena, mogo?e pride od zadaj kje, da kje ne dihta uredu ali....kaj js vem :huh:

U glavnem to ni uredu. ?e je kasko tut na svetlobna telesa narjen in te stvari se mi zdi da bi lohk celo to uveljavljal....a se motim?

Bo?tjan

Napisano

Da barva na odbija?ih in karoseriji ne ?tima ?e pri novih se lahko sam prepri?a? v najbli?jem mazda salonu, tako da najve?krat tisti ki so bili po?kodovani ali menjani manj ali pa sploh ne falijo barve.

 

Kar se pa vlage ti?e pejd na servis, pa naj ti zamenajo in bo mir, verjetno nisi edini s to te?avo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Je to normalno, da ti pride vlaga v zadnje lu?i pri M6 (model 2008)? Bi rekel, da ne. Vendar, ker sem kupil rabljeno, nikoli ne ve?, ?e pa morda vseeno ni bil zadnji del zaleten??? Tudi zadnji odbija? ni ?isto 100% iste barve v dolo?enih kotih pada svetlobe.

 

Barva zna biti ker je 'dodana'.....

Za lu?i pa na servis...mei so ze obe prvi menjali...vlage notri za majhen bazen

 

?udno je ze da nekdo prodaja letnik 2008....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To a je avto bil zaleten ali ne bo? najla?je preveril tako, da najde? nekoga z istim modelom avta pa mal prekontrolirata spoje in morebitna kitanja. Pomaga tudi merilec laka ali pa magnetna nalepka, da se prepri?a? ali je kje kaj kitano.

 

Odbija?i pa so najbolj izpostavljen del avtomobila in prava redkost je, da ima kdo po parih letih odbija? ?isto brez praske.

 

Sploh pa pri prodaji avtomobila, ve?ji prodajlaci radi ?trihnejo oba za lep?i izgled in la?jo prodajo ampak s tem na?eloma ni ni? narobe.

33112_1.png

Napisano

To a je avto bil zaleten ali ne bo? najla?je preveril tako, da najde? nekoga z istim modelom avta pa mal prekontrolirata spoje in morebitna kitanja. Pomaga tudi merilec laka ali pa magnetna nalepka, da se prepri?a? ali je kje kaj kitano.

 

Odbija?i pa so najbolj izpostavljen del avtomobila in prava redkost je, da ima kdo po parih letih odbija? ?isto brez praske.

 

Sploh pa pri prodaji avtomobila, ve?ji prodajlaci radi ?trihnejo oba za lep?i izgled in la?jo prodajo ampak s tem na?eloma ni ni? narobe.

 

True, pa v?asih napiz mazda6 pove vse, ker nekateri ga nalimajo izven standardnega polja :):)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Barva se mogo?e ne ujema zaradi tega ker se verjetno druga?e pod kotom odbija od plastike oz. kovine. Npr. poglej cliote kateri imajo plasti?ne prednje blatnike in se pod dolo?enim vidi da se barva ne ujema z vrati oz. havbo, sploh pri kak?ni rde?i barvi se to hitro opazi. Lahko da je bil odbija? barvan samo to ni panike v kolikor ni bilo kaj ve? razsuto, glede vode v lu?i pa kar na servis.

Napisano

Res je,kar se ti?e barve-?e posebej kovinske,je pod vsakim kotom drugi odtenek.

Tudi,?e je prebarvan kak odbija? ali blatnik,mene to ne moti-pa? parkiri??e,kasko in to.

Je pa res,da je avto ?e lep?i za videt,ker ni ni? od kamen?kov popikan in ni nobene rajse od plo?nikov gor na prebarvanem odbija?u. :bravo:

 

 

Napisano

Je to normalno, da ti pride vlaga v zadnje lu?i pri M6 (model 2008)? Bi rekel, da ne. Vendar, ker sem kupil rabljeno, nikoli ne ve?, ?e pa morda vseeno ni bil zadnji del zaleten??? Tudi zadnji odbija? ni ?isto 100% iste barve v dolo?enih kotih pada svetlobe.

 

koliko je te vlage? Jaz opazim ene 4 cm2 zaro?eno notranjost zadnje lu?i. Zdej pa ne vem ?e je nekaj zaro?enosti lahko zaradi kondenza... :huh:

 

dej kak?no sliko od tvoje. <_<

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

js ti priporo?am, da tole pelje? na servis ;)

 

 

Tole je samo kondenz, tko da zato ne bo? dobil novih lu?i, ?e pa bi bla notri dejansko voda, je pa to sigurno razlog za reklamacijo. druga? je pa kondenzacija normalen pojav.

Napisano

Tole je samo kondenz, tko da zato ne bo? dobil novih lu?i, ?e pa bi bla notri dejansko voda, je pa to sigurno razlog za reklamacijo. druga? je pa kondenzacija normalen pojav.

 

Tale bo bolj bosa :rispekt: . Jaz ?e v nobeni normalni lu?i nisem videl kondeca.

Napisano

Tale bo bolj bosa :rispekt: . Jaz ?e v nobeni normalni lu?i nisem videl kondeca.

 

Jaz tudi ne. :P

 

 

Napisano

Tole je samo kondenz, tko da zato ne bo? dobil novih lu?i, ?e pa bi bla notri dejansko voda, je pa to sigurno razlog za reklamacijo. druga? je pa kondenzacija normalen pojav.

 

meni so menjali obe spredaj zaradi vlage

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

meni so menjali obe spredaj zaradi vlage

 

Jures, a CX-ka nima odprtih prednjih lu?i? A si jih kaj pogledal? ?estka ima na prednjih lu?eh dve luknji spodaj (dve odprti 2cm dolgi trdi plasti?ni cevki) in se lahko zgodi, da se ob nizkih temperaturah po kak?ni avtopralnici nabere notri kondenz.

Zadnje lu?i so pa zatesnjene in se na?eloma, ko so enkrat dobro posu?ene ne bi smel notri nabirati kondenz.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Jures, a CX-ka nima odprtih prednjih lu?i? A si jih kaj pogledal? ?estka ima na prednjih lu?eh dve luknji spodaj (dve odprti 2cm dolgi trdi plasti?ni cevki) in se lahko zgodi, da se ob nizkih temperaturah po kak?ni avtopralnici nabere notri kondenz.

Zadnje lu?i so pa zatesnjene in se na?eloma, ko so enkrat dobro posu?ene ne bi smel notri nabirati kondenz.

 

Ne ne popolnoma zaprte

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 1 mesec kasneje...
  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Je ?e kdo mel te?ave z vlago v zadnjih lu?eh pri M6 sw?

Jaz sem v?eraj opazil da se mi je nabrala vlaga v desni lu?i na zadnjih vratih.

Napisano

Je ?e kdo mel te?ave z vlago v zadnjih lu?eh pri M6 sw?

Jaz sem v?eraj opazil da se mi je nabrala vlaga v desni lu?i na zadnjih vratih.

 

Jaz sem imel tudi nekaj vlage v lu?i.Ko je pri?lo res toplo vreme je te?ava sama izginila. ;)

 

 

Napisano

Pri moji novi M3 je bilo tudi ?ist malo vlage, vendar je po nekaj dneh ispuhtela. Sedaj mal pogledam lu?i ?e se spomnem, vendar sedaj ne duha ne sluha o vlagi. Mal po?akaj na toplo vreme in ?e ne izgine pokli?i servis (upam da je ?e garancija) in se dogovori za saniranje.

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Evo sem opazil v?eraj vlago-kondenz tudi na moji M6 (2008/11) na zadnjih lu?eh.

 

Jaz sem imel akvarij v zadnji desni (M6 2009) in vlago v zadnji levi. Sem raz?raufal vse, obrisal in posu?il, nato sestavil in dobro zategnil - od takrat ni ve? te?av. Obe sta lepo suhi..

 

LP

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.