Skoči na vsebino

Mazda3 2.0gt

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

shell v power diesel ima bistveno manjo porabo pa lahko napisete kar hocete :D

 

tudi sam ne verjamem v to, da z enimo gorivom prevozis vec, ampak pri tem (in edino tale) je tako kot je...pa prevozil sem isto razdaljo z istim avtom 100 krat, tko da...

 

boss a nisi ti do par mesecov nazaj "promoviral" petrol, da naredis z njim vec kilometrov?

 

Se popolnoma strinjam.To gorivo je pa? bolj?e.

 

 

  • Odgovori 98
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

boss a nisi ti do par mesecov nazaj "promoviral" petrol, da naredis z njim vec kilometrov?

 

:aaaaa:

 

a dej no :lol: ... verjetno sem edini, ki sem res skepti?en glede tega, da je bistvo za nizko porabo v kvaliteti goriva. ?e za petrolov ultimax sem rekel, da bom videl ali je kej na tem pa ni bilo ni? ali pa bolj malo, da bi se dalo ocenit.

 

Druga? je pa tema o tem tukaj http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=6288 pa lahko preveri? :P

 

Shellov benz je tud bolj?i, nasledn tedn grem spotoma tankat v avstrijo.

 

Mora bit bolj?i saj je bistveno dra?ji - vpra?anje pa je kolk je vse to povezano s porabo :ne vem: nekaj deci ja ve? pa - vpra?anje

33112_1.png

Napisano

Sploh zame ker tankam na 3 mesece. :vesel:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sploh zame ker tankam na 3 mesece. :vesel:

 

No zdej mi pa en oreng razlog povej zakaj bo? glih Shella tankal? :ne vem:

 

Glede na to, da ti poraba goriva ni ve? pomembna, ker si na LPG-ju je verejtno pa res ?ist vseeno ker bencin notri nato?i?, al sem mogo?e zgre?u kak drug point. :huh:

33112_1.png

Napisano

No zdej mi pa en oreng razlog povej zakaj bo? glih Shella tankal? :ne vem:

 

Glede na to, da ti poraba goriva ni ve? pomembna, ker si na LPG-ju je verejtno pa res ?ist vseeno ker bencin notri nato?i?, al sem mogo?e zgre?u kak drug point. :huh:

 

je pomembno, ravno zaradi tega ker bencin stoji + hladi benz pumpo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

No zdej mi pa en oreng razlog povej zakaj bo? glih Shella tankal? :ne vem:

 

Glede na to, da ti poraba goriva ni ve? pomembna, ker si na LPG-ju je verejtno pa res ?ist vseeno ker bencin notri nato?i?, al sem mogo?e zgre?u kak drug point. :huh:

 

Point je da je benz dlje cajta v rezervoarju, ?e je ?e v osnovi v kvaliteti tam tam, ka?en je potem po 3h mesecih, razlika je ?e pri webastu, ki dlje rabi da kresne(v?asih ?ele v tretjem poizkusu :( ), z "starim" benzom kot ko na sve?e nato?im.

Sej verjetmo je fora samo v tem koliko vode(ki nastane iz kondenza v rezervoarju) je v njem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

je pomembno, ravno zaradi tega ker bencin stoji + hladi benz pumpo

 

Ok ok vem zakaj mora bit benz notri... gre se zakaj ne bi bil dober benz iz OMV-ja, Agipa, mola al pa Petrola? Sem prepri?an da to, da stoji resni?no nima nobenga vpliva sej ni hidriran etanol/alkohol, da bi ne vem hitro izhlapel al kej podobnega. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Point je da je benz dlje cajta v rezervoarju, ?e je ?e v osnovi v kvaliteti tam tam, ka?en je potem po 3h mesecih, razlika je ?e pri webastu, ki dlje rabi da kresne(v?asih ?ele v tretjem poizkusu :( ), z "starim" benzom kot ko na sve?e nato?im.

Sej verjetmo je fora samo v tem koliko vode(ki nastane iz kondenza v rezervoarju) je v njem.

 

Se pravi po tej logiki avto, ki stoji celo zimo (recimo kak?en kabrio) potem z Slo gorivom sploh ne v?ge z avstrijskim Shellom pa takoj? :huh: Pa tukaj gre za avto, ki stoji in je kondenzacija res lahko malenkosten problem. Ti se pa s svojim avtom vozi? in se gorivo ves ?as vo?nje stresa, ruka in me?a tako, da ni teorije, da bi lahko bil kakr?enkoli problem vsaj kar se ti?e vode (?e je seveda voda glaven problem pri kvaliteteti med Slo gorivom in Shellom).

 

?e pa je to res tak problem kot navaja? potem pa za na?e razmere uporaba LPG-ja ni najbolj priporo?ljiva glede na o?itno za en kurc kvaliteto goriva, kot nekateri pravte, pri nas.

 

Jures dej ti povej, k skuri? precej ve? benza poleg LPG-ja, a je res tak problem, da je treba tolk upo?tevat kvaliteto goriva? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Brez zamere ampak Boss a ti vedno tako komplicira?? :P

 

To ni kompliciranje, ?e bi ga rad videl, prid k men na en sestank, kjer se pogajamo za kak kos ki je dejansko brez napak, naro?nik pa nekaj motovili in muti da bi mu nekaj "popravili", ?eprav je v kos tolerancah in brez napak. Dejansko bi pa rad da mu naredimo ?e kako SPREMEMBO in to za đabe seveda, samo ko pa sprevidi da ne bo ?lo pola pa ni panike, vse se pla?a.

 

Se pravi po tej logiki avto, ki stoji celo zimo (recimo kak?en kabrio) potem z Slo gorivom sploh ne v?ge z avstrijskim Shellom pa takoj? :huh: Pa tukaj gre za avto, ki stoji in je kondenzacija res lahko malenkosten problem. Ti se pa s svojim avtom vozi? in se gorivo ves ?as vo?nje stresa, ruka in me?a tako, da ni teorije, da bi lahko bil kakr?enkoli problem vsaj kar se ti?e vode (?e je seveda voda glaven problem pri kvaliteteti med Slo gorivom in Shellom).

 

?e pa je to res tak problem kot navaja? potem pa za na?e razmere uporaba LPG-ja ni najbolj priporo?ljiva glede na o?itno za en kurc kvaliteto goriva, kot nekateri pravte, pri nas.

 

Jures dej ti povej, k skuri? precej ve? benza poleg LPG-ja, a je res tak problem, da je treba tolk upo?tevat kvaliteto goriva? :ne vem:

 

Da ne v?ge ali pa takoj , se mi zdi ali pa malo pretirava?.

Sej na?eloma avto zalaufa, samo kaj ko pa otem cuka, ker ima pa? vmes vbrizge vode in ne benza in podobne napake.

 

Skratka prodam, kupim hibrida obvezno v kombinaciji z navorom, jebesh benz,lpg,dpf,..., baje to dela tik tak.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Brez zamere ampak Boss a ti vedno tako komplicira?? :P

 

A ne... sam klele mi je gu?t :harhar: Sicer ne vem kje si najdel, da jez kompliciram, ?e pravim, da je isti kurac kje tanka, Ajvar bo pa ?el tankat dra?je gorivo na Shell v Avstrijo ?eprav ?e zdaj ne vem zakaj to?no? Sam firbec me matra zakaj je to tolk potrebno - nimam LPG-ja pa me pa? zanima in glede na to, da se Ajvar na avte full spozna me res zanima zakaj na?e gorivo v navezavi z LPG ni dovolj dobro. Sej mrbit sem narobe zastopu tole tankanje na Shellu. :blush:

33112_1.png

Napisano

Da ne v?ge ali pa takoj , se mi zdi ali pa malo pretirava?.

Sej na?eloma avto zalaufa, samo kaj ko pa otem cuka, ker ima pa? vmes vbrizge vode in ne benza in podobne napake.

 

Skratka prodam, kupim hibrida obvezno v kombinaciji z navorom, jebesh benz,lpg,dpf,..., baje to dela tik tak.

 

Sej ne trdim... spra?ujem, ker me zanima kako je mo?no, da ti gorivo tolk vpliva. Nisem kemik samo a ni pri benzu tako, da se kondenzacija dela samo takrat, ko avto stoji, ?e pa se gorivo premika po tanku pa se voda ne izlo?a iz goriva in na?eloma ne bi smela vplivat na delovanje - lahko pa da se motim in je to problem zato spra?ujem tud druge LPG-jevce al se jim dogaja isto.

33112_1.png

Napisano

Kaj ?e bi tole temo po?as zaprli, ?la je direkt u maloro (vsak je pa dodal svoje, z mano vred)! <_<:zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

A ne... sam klele mi je gu?t :harhar: Sicer ne vem kje si najdel, da jez kompliciram, ?e pravim, da je isti kurac kje tanka, Ajvar bo pa ?el tankat dra?je gorivo na Shell v Avstrijo ?eprav ?e zdaj ne vem zakaj to?no? Sam firbec me matra zakaj je to tolk potrebno - nimam LPG-ja pa me pa? zanima in glede na to, da se Ajvar na avte full spozna me res zanima zakaj na?e gorivo v navezavi z LPG ni dovolj dobro. Sej mrbit sem narobe zastopu tole tankanje na Shellu. :blush:

 

Pol pa direkt tako vpra?aj.

Zato ker pa? grem gor in mi je spotoma, ker mi zarad LPG tolk dnarja ostane, ker je bolj?i(vsaj na lastnih izku?njah verjame? al ne TP), pa tud zato ker je treba fu? zagonit predno ga baba zvoha,drga? mi ga bo pa davkarija vzela.

Pa ?eprav sem na LPG, mejbi bo ta kestl zdr?u 3,5-4 mesece in ne 3 kot na?, treba je probat pa bom-o vedl.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

a plin je odzuni tud bolj?i kot pri nas? :ne vem:

 

Pri hrvataih je razlika naredim cca 50 km ve? kot z na?im, drugje ?e nisem probal.

Je pa tudi pri nas zelo odvisno kje ga tanka?, najslab?e je na barju, tam sem tankal 3X in vedno je potem blo sranje, pa je avto cukal nemirno laufal na mestu, pol sem prilagodil parametre, je blo kukrtolk, ko pa sem recimo tankal v kranju sem moral prestavit nazaj na prej?nji program, ker je avto enostavno laufal z prebogato zmesjo in se mi je 1X pri?gala enđin ćek.

Drugje po sloveniji ni blo podobnih te?av, samo barje je ?it.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A misli?, da je procent me?anice med propanom in butanom kakorkoli napa?na, ker pri plinu pa res ne vem kaj bi lahko narobe ?lo. Vode notri ni, umazanije tud ne, edin, da bi bil prime?an ?e kak drug plin - recimo kisik.

33112_1.png

Napisano

A misli?, da je procent me?anice med propanom in butanom kakorkoli napa?na, ker pri plinu pa res ne vem kaj bi lahko narobe ?lo. Vode notri ni, umazanije tud ne, edin, da bi bil prime?an ?e kak drug plin - recimo kisik.

 

Lej mene v kon?ni fazi ne zanima kaj je narobe, vem samo ?e tankam na barju je pizdarija, ?e pa kjerkoli drugje je ok, z hrva?kim LPG naredim do 50 km ve?, ?e pa tankam pri kolegu doma pa naredim 100 km ve?,sam model no?e povedat kaj je to zaen LPG. :angry:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A misli?, da je procent me?anice med propanom in butanom kakorkoli napa?na, ker pri plinu pa res ne vem kaj bi lahko narobe ?lo. Vode notri ni, umazanije tud ne, edin, da bi bil prime?an ?e kak drug plin - recimo kisik.

 

Petrol (potrjeno) pozimi dodaja manj propana zaradi zunanjega skladi??enja.....tu pa nastanejo problemi v?asih pri vo?nji - uporabi.

 

Plin ima pozimi v cisterni ve?je raztezne karakteristike, na primer ga pripeljejo pri -15 in se pol na soncu segreje do 50 v cisterni (mogoce pretiravam, a vseeno), poleti se ga ze pripelje pod 'toplimi' pogoji

Skladi??i se zunaj, ne tako kot benz pod zemljo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne LPG -----> navor je bolj?i nakup,vsaj mene so prepri?al. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ne LPG -----> navor je bolj?i nakup,vsaj mene so prepri?al. :ne vem:

 

hehe cinik... :rozico:

33112_1.png

Napisano

?e mene vpra?a? je najbolje kolo.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Imamo naslednjo generacijo poganjalskih šampionov, bravo MRZU   Jakob Omrzel osvojil rožnato majico na "Baby Giru"! WWW.RTVSLO.SI Jakob Omrzel je zmagovalec Dirke po Italiji za mlade kolesarje! Na zadnji etapi je mladi Slovenec na raketni pogon osvojil drugo mesto, s...  
    • Telefon že dolgo ni samo telefon, ampak ena najbolj uporabnih stvari na svetu. Zato pač 20 let starega ne moreš imet tudi, če ima odlično baterijo.   Štos je v tem, da se izognemo menjavam na dve leti samo zato, ker je baterija degradirala. In da se bo obdobje menjave razpotegnilo tja na nekje 5 let, kot bo zahteva za podporo določenega modela. Tako baterija, kot SW ipd. Že to bo ogromni prihranek in dobrobit okoljevarstvu in trajnostnosti družbe, da se ne meče stran "novih" izdelkov.
    • Edini pravi in resni odgovor do zdaj.    Nakup rabljenega avta je veliko večji rizik, kot nakup novega. Problem je ker ne veš kaj se je prej počelo z njim. Ker pa zaradi vseh okoljevarstvenih nebuloz so bili proizvajalci prisiljeni narest tehnično zelo zahtevne in občutljive izdelke, kjer se bo prej zgodilo, da pride do napake, kot pa je to bilo recimo pri Golfu II turbodizel.   Kaj kupiti? Če bi imel kristalno kroglo in lahko preveril, kako se ti bo obnašal avto v prihodnje bi bil dizel super nakup. Ker pa žal kristalne krogle nimam in igram na varno karto bi rekel naslednje:   avto iz oglasa je iz prve serijeSkyactiv-D dizlov in je imel največ porodnih težav. Te so čez leta sicer odpravljali a dizel, ki bi rekel, da je najbolj zanesljiv se je pojavil šele z zadnjim FL in sicer leta 2018. S tem bi najmanj reskiral pri nakupu. Ampak še 1x, težko je rečt, mogoče tudi ta iz oglasa ne bi bil slab. Vprašaj jih a je bil kej čiščen sesalni kolektor. A se je delalo kakšne večje popravilo na motorju. Recimo ojnični ležaji, podložke injektorjev, čiščenje oljnega sita v karterju. Hitro boš videl na čem si.    Uporabniku foruma @Sishi so namreč prodali pred kakimi tremi leti takega dizla, ki je imel zaribane ojnične ležaje in hvala bogu se je to odkrilo in da je uveljavljal vračilo za prikrito napako.
    • 🍻🤗😉Drugo pivo druga lokacija. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.