Skoči na vsebino

Kako ?ivimo Slovenci


KAALman

Priporočeno sporočilo

No ?e moje skromno mnenje. Jaz za vse te razloge in te?ave vidim problem v dr?avnem aparatu. Dejstvo je, da je na?a dr?ava preve? po?re?na in pohlepna.

?e samo primerjam npr. eno ve?je svetovno mesto, recimo Tokio. Mesto ima 18 mio prebivalcev, kar je 9x ve? prebivalcev, kot je pa nas Slovencev. Pa nimajo ne lastne vojske, nimajo nevem koliko ministrstev in dobro pla?anih uradnikov. Res je, da imajo veliko mestno upravo s ?upanom na ?elu, kateri pa ima ve?jo funkcijo in mo?, kot pa na primer na? predsednik dr?ave. Delajo v dobro mesta, na?i politiki in uradniki pa delajo v korist sebe (beri: so po?re?ni) in ne naroda, zato se pa vsem fu?ka za standard in kvaliteto ?ivljenja svojih sodr?avljanov. Komu pa je recimo bilo posebej hudo za eno Murino delavko???

 

Eh, brezveze......! :angry::angry::angry:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ?e moje skromno mnenje. Jaz za vse te razloge in te?ave vidim problem v dr?avnem aparatu. Dejstvo je, da je na?a dr?ava preve? po?re?na in pohlepna.

?e samo primerjam npr. eno ve?je svetovno mesto, recimo Tokio. Mesto ima 18 mio prebivalcev, kar je 9x ve? prebivalcev, kot je pa nas Slovencev. Pa nimajo ne lastne vojske, nimajo nevem koliko ministrstev in dobro pla?anih uradnikov. Res je, da imajo veliko mestno upravo s ?upanom na ?elu, kateri pa ima ve?jo funkcijo in mo?, kot pa na primer na? predsednik dr?ave. Delajo v dobro mesta, na?i politiki in uradniki pa delajo v korist sebe (beri: so po?re?ni) in ne naroda, zato se pa vsem fu?ka za standard in kvaliteto ?ivljenja svojih sodr?avljanov. Komu pa je recimo bilo posebej hudo za eno Murino delavko???

 

Eh, brezveze......! :angry::angry::angry:

 

 

Slaba lastnost dr?avnega aparata je v tem da za svoj obstoj nujno potebuje toliko in toliko ljudi/funkcij saj druga?e ne more delovati......in tukaj vedno potegnejo kratko majhne dr?ave :ne vem: <_<

 

Pa? en politik/uradnik na Japonskem (?e si jo ?e dal za primerjavo) odlo?a za toliko ve? ljudi kot v sloveniji.....more? ga pa met.....jebiga!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Slaba lastnost dr?avnega aparata je v tem da za svoj obstoj nujno potebuje toliko in toliko ljudi/funkcij saj druga?e ne more delovati......in tukaj vedno potegnejo kratko majhne dr?ave :ne vem: <_<

 

Pa? en politik/uradnik na Japonskem (?e si jo ?e dal za primerjavo) odlo?a za toliko ve? ljudi kot v sloveniji.....more? ga pa met.....jebiga!

 

 

Dalo bi se biti enako ucinkovit s precej manj ljudmi ... Kolega se je pred desetimi ali vec leti odselil v Svico... Tam je v enem kantonu, ki je priblizno tako velik kot Ljubljana, zaposlen le en zupan in ena tajnica ... Koliko ljudi pa ima pri nas Jankovic okoli sebe?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dalo bi se biti enako ucinkovit s precej manj ljudmi ... Kolega se je pred desetimi ali vec leti odselil v Svico... Tam je v enem kantonu, ki je priblizno tako velik kot Ljubljana, zaposlen le en zupan in ena tajnica ... Koliko ljudi pa ima pri nas Jankovic okoli sebe?

 

Sej to je to.V tujini ni odve?nega balasta ljudi-svetovalec,svetovalec svetovalca,namestnik svetovalca...

V glavnem en kup ljudi,ki ne dela prakti?no ni? in vle?e pla?e za enih pet delavcev ali ?e ve?. :angry2:

 

Bo treba tudi v javni upravi naredit malo reda.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej to je to.V tujini ni odve?nega balasta ljudi-svetovalec,svetovalec svetovalca,namestnik svetovalca...

V glavnem en kup ljudi,ki ne dela prakti?no ni? in vle?e pla?e za enih pet delavcev ali ?e ve?. :angry2:

 

Bo treba tudi v javni upravi naredit malo reda.

 

 

ne da se neposredno tega primerjat. strinjam pa se, da je ucinkovitost pri nas slaba.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dalo bi se biti enako ucinkovit s precej manj ljudmi ... Kolega se je pred desetimi ali vec leti odselil v Svico... Tam je v enem kantonu, ki je priblizno tako velik kot Ljubljana, zaposlen le en zupan in ena tajnica ... Koliko ljudi pa ima pri nas Jankovic okoli sebe?

 

Problem ni Jankovi?, problem je to, da ma vsaka kur?eva vas svojga ?upana, tajnico, svetovalca in fikus. Zdej pa samo pre?tej kolk je to ljudi v SLo pol bi pa eni kreteni ?e pokrajne delal - pri dva milijona ljudi :huh: pa sej to je ?e oreng sme?no.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Problem ni Jankovi?, problem je to, da ma vsaka kur?eva vas svojga ?upana, tajnico, svetovalca in fikus. Zdej pa samo pre?tej kolk je to ljudi v SLo pol bi pa eni kreteni ?e pokrajne delal - pri dva milijona ljudi :huh: pa sej to je ?e oreng sme?no.

 

ne sme?no,to je ?e en krog okoli in je orenk ?alostno vse skupaj. :angry:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.