Skoči na vsebino

BPT v mx-3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Vedno bolj se ubadam z mislijo da bi v avto sklacil BPT motor iz 323 GTX/GTR mazde l. okol 90. Pa me zanima ce je kak majster tule, ki bi vedel kak se stvari streze, kaj vse je problem in nasploh kje bi se dala dobit masinca itd... ??? :D:D

 

165 oz. do 185 KM majo ti motorji tovarnisko :P:P:P

---------------------------------------

user posted image

Napisano

za GT-R ti lahko kar povem da pozabi, saj so jih naredili samo 2200 komadov (po drugh podatkih 2500) in je logi? malo te?ko dobit ta motor. Za GT-X je malo ve? mo?nosti, ampak pri nas jih je tudi samo za vzorec, ima? pa ?e varianto 1,6T ki jih je pa nekaj ve?. ?e pa bi ?el tudi v Nem?ijo po motor, pa ima? kar velike mo?nosti za nabavo T motorja. Pri sami vgradnji motorja, bo pa verjetno najve?ji problem menjalnik, verjetno ne bo vzdr?al brutalne sile motorja B)

IPB Image
Napisano

Ja sej a ne pride menjalnik zraven iz 323 avta? mislim, menjan skupaj z masino in sklopko kot celota?

 

Sicer pa.. GTR ima 185 konjev a ne? kolk jih ma pa GTX?

 

Kam pa so vgrajevali B6T motorje?

 

Najbolj pa me zanima kje bi se zapletlo? Vse pase na nosilce al je treba kej spreminjat? oz. ce kupis staro 323 GTR/X, lahko potem iz moje mx-3 SOHC + onega avta sestavis skupaj mx-3 z novo masino(+ nekaj malenkosti) al se pri kaki vecji stvarci zaplete?

 

Kak se pa drugac kej obnasa masinca? Je taprava al ne? :P je ne? :P

 

ajd

---------------------------------------

user posted image

Napisano

?e se ne motim je B6 motor od stare GT-X 132hp. Moja ima 136kW - motor je pa divji grozno :D .

 

Ja zaplete se npr. pri menjalniku ker je 4x4 pogon pri GT-X in GT-R, tak da da? pa? ta juhu :P motor not in upa? na njbolj?e. Te pa moram opozorit GT-R je samo na zunaj enaka navadni 323 in GT-X, v resnici pa je ob?utno te?ja (razne oja?itve).

 

So pa ?e delali v MX3 turbo motor, bom probal poiskat ko pridem domov - zdaj sem v slu?bi :ph34r:

 

Druga?e ?e ho?e? avto ki je divji in nevpadljiv, je pa GT-R prava stvar, pa ?e huj?a postane z malenkostno predelavo B)

IPB Image
Napisano

Ja... pa pase navadn menjalnik od mx-3 na B6T? potem lahko polosi ostanejo iste? kaj pa elektronika? :P

 

Potem mi je bolsa varianta kupit sam masino al cel avto da bom mel vse dele? ker bi blo treba zamenjat se pumpo, pa ne vem...kuhler mogoc? pa se kej? Sj sm ze dost strani bral (ameriskih) sam bi raj tule videl da mi nekdo to pove ko obvlada, s cem nastanejo problemi.

 

thanx zaenkrat

---------------------------------------

user posted image

Napisano

http://www.323gtx.co.uk/pn/index.php

na trm naslovu je kar veliko zanimivega branja o turbo motorjih, glede same monta?e turbo motorja v tvojo MX3 pa ti nebi ravno vedel povedat ali pa?e kot ata na mamo (ok saj to dostikrat tudi ne pa?e skupaj, pa se vseeno prena?ajo :lol: ). tako da nevem, kaj ti naj svetujem, ?e ne ?raufa? sam ti tak?no predelavo odsvetujem - v vsakem primeru ni malo dela.

IPB Image
Napisano

sem pa na?el tisto MX3 za katero sem mislil da ima vgrajen turbo sr?ek od GT-Xa, pa sem se zmoto - je v resnici V6 z kompresorjem

IPB Image
Napisano

Nekje sem zasledil, da v ta model vgrajujejo tud 2.5l motor, tako da je pomoje mozna tud vgradnja turbo motorja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

sej vse pase (nosilci od motorja pa podobno)... pa elektroniko bi tut kupu zraven od prejsnega avta, sam ne vem in povejte mi kje zvedet - kak je z menjalnikom, kuplungo, polosmi?

 

:angry::angry::D

---------------------------------------

user posted image

Napisano

Zakaj pa bi dal notri motor iz gtr??????Raje daj motor od mx3 1.8 V6. Pa z malo tuninga ga komot spravi? na 200KM, s turbopolnilnikom pa se da celo na 300KM.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Tud js bi na tvojem mestu raje vgradil 1.8V6 motor, manj problemov mas z vgradno in vsemi ostalimi stvarmi, tudi z A-testom nebo te?av, ker tak avto obstaja v originalu s takim motorjem. Pa ?e nekaj ti lahko svetujem, ko bo? enkrat mel V6 motor v avtu te 4 cilndrski z turbo in brez sploh nebodo ve? zanimal, to vem iz lastnih izku?enj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Tud js bi na tvojem mestu raje vgradil 1.8V6 motor, manj problemov mas z vgradno in vsemi ostalimi stvarmi, tudi z A-testom nebo te?av, ker tak avto obstaja v originalu s takim motorjem. Pa ?e nekaj ti lahko svetujem, ko bo? enkrat mel V6 motor v avtu te 4 cilndrski z turbo in brez sploh nebodo ve? zanimal, to vem iz lastnih izku?enj.

Oprosti, ampak pol se pa nisi vozo z pravim 1,8T, pa ne sanjat o 300KM in turbotu na navadnem 1.8 motorju , pa tudi ?e je V6 - je potrebno ogromno posegov v sam motor in ?e pol pravtako ne bo tisto tapravo. Se pa strinjam, da bi z V6 varianto bilo mnogo la?je, kon?ni efekt pa zadovoljiv oz. ?isto dovolj.
IPB Image
Napisano

Ne ne... :D

 

Hocem podivjan turbo stirivaljnik... ne pa V6 motorja. Pol bi meu doma bemfla :D Pa ni to to.

---------------------------------------

user posted image

Napisano

Tako za informacijo,BMW nima v 6 motorjev pod 2.5l ampak ima inline 6 cilindrov.

Pa kolikor casa ne probas V6 motorja, se ga ne otepaj preve?. Tudi js sem hotel turbo avto, ko pa sem preizkusil V6, sem se ?isto premislil. Sicer to je samo moje mnenje, nobenemu ne vsiljujem in nikogar ne prepricujem da je V6 bolje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa ?e z razliko ma? tu manj?i cestni sklad pa ta 1.8 V6 sploh ne pije tako dosti kot kak BMW.Glede tehnike pa se BMW ne more primerjati.Japonci so stalno na prvem mestu. :D:D

 

Pa BMW se zadnje ?ase stalno bolj kvarijo.Jih poznam dosti ki so zamenjali nem?ke avte za japonske.

 

Zakaj pa rabi? sploh tako mo?no ma?ino v avtu,saj pri nas je sploh ne more? izkoristiti do konca.Ali kje tekmuje? na drag-race??

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

nic ne tekmujem pa tut ne mislim. bolj za duso kot kej druga. sploh turbaca :P

 

dejte mi pa to povedat: v katerih avtih pa lahko najdem B6T masince? to je 1.6 turbo z okoli 135 hp? pa kteri letniki so bli to?

---------------------------------------

user posted image

Napisano

Hm... men nekak bolj disi, da ce bi se spravu to delat, da prpelem cel avto, ne pa samo masince. To pomeni da mam zraven se elektroniko, menjalnik, kuplungo, polosi, kuhler, svsta. Bi blo bols pomoje <_<

 

 

ps: dobr link od cork sporta :D

---------------------------------------

user posted image

Napisano

Jp res dober link :rolleyes:

 

Zgleda, da je bila MX3 ?e original z tem motorjem

1.6L T4cyl (B6T) w/approx 132 HP

88-89 GT/GTX

92+ Mx3

$899

 

 

Ta pa o?itno zaj**** za vgradnjo

1.8L T4cyl (BPturbo) w/approx 180 HP

90-94 Protege

90-95 Escort GT

86-94 323 ##

95-98 Protege ##

92+ Mx3 ##

$1150

 

## installation can be difficult and expensive. (wiring/ECU, mounts, tranny)

 

pa veliko sre?e pri iskanju

IPB Image
Napisano
  je Ti? napisal:

Ne ne... :D

 

Hocem podivjan turbo stirivaljnik... ne pa V6 motorja. Pol bi meu doma bemfla :D Pa ni to to.

BMW ima V6 ma?ine na 3-ki ali 5-ki?

Kaj niso samo 6L ma?ine not?

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

 

ja ja.......my mistake, I admit :D:D:D

 

Linijski sestaki od 2,0 do 3,5 pol pa mislim da so V8 :P

 

No pac...frend ma starga (okol 88 letnik) 735i.... no...ce bi to hotu, bi tist kupu. Za male pare.

 

 

Zej BPT sem tak ze odpisal, ker se vseen hocm met zanesljiv avto. Kaj pa tocno potrebujem ce bi hotel B6T? Samo golo masino al se kej ostalo? Mislim da menjalnik, polosi, elektronika in podobno lahko ostane kar staro not a ne?

 

:P

 

ciao

---------------------------------------

user posted image

Napisano

elektroniko bi moral preprogramirati ali zamenjati,?e ne bi ti razneslo ma?ino zaradi turboja.razli?na kompresijska razmerja.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Meni je všeč naraven zvok in v glavnem poslušam pri nizki glasnosti.     Kaj pravi Copilot?   Koaksialni gonilniki združujejo več gonilnikov v eni enoti, kar omogoča boljšo fazno usklajenost in bolj enakomerno širjenje zvoka. To pomeni, da lahko ponujajo bolj naraven zvok, še posebej v manjših prostorih ali pri sistemih, kjer je pomembna kompaktna zasnova.   Ločeni gonilniki pa omogočajo boljšo prilagoditev posameznih frekvenc, saj ima vsak gonilnik svojo nalogo – nizkotonec za globoke tone, srednjetonec za srednje frekvence in visokotonec za visoke frekvence. To lahko prinese večjo natančnost in boljšo dinamiko zvoka, še posebej pri višjih glasnostih ali v večjih prostorih.   Če ti je pomembna kompaktnost in enakomernost zvoka, so koaksialni gonilniki dobra izbira. Če pa želiš večjo prilagodljivost in boljšo ločljivost zvoka, so ločeni gonilniki boljša možnost.
    • Še nekaj,kar zna @Janez007 @Alex in mogoče še za koga drugega biti zelo zanimivo.   Nubertovo publikacijo Technik Satt sem že omenjal-zelo priporočam. https://www.nubert.de/en/downloads/ pod Technische Dokumentationen/Technik Satt   Tukaj pa sedaj malce enostavnejše-Videi na določene tematike....nekaj zanimivih.   Pristop bass-reflexa v primerjavi z zaprtim ohišjem zvočnika – kaj je boljše?     Se najbrž marsikdo ne bo strinjal,ker "prepričanega prepričati".... Zakaj zaprti subwooferji ne predvajajo natančneje kot modeli z bass reflexom?     Za @Janez007 zelo zanimivo,čeprav se ne bo strinjal🙄 Zakaj koaksialci ne zvenijo bolje kot ločeni pogoni.   Tukaj...kdor je gledal do konca...postane jasno,za kaj koaksialni sistemi postajajo vedno večji...celo tako veliki,da po premeru prekašajo zvočnikove nizkotonce....torej zaradi problemov v osnovni konstrukciji gredo v kompromis drugje (veliki srednjetonci👎),in seveda spet stopijo v drugi drek...in spet...zgodbi ni konca.... Seveda-zaradi intermodulacije,ki ti "pljuva v skledo" se trudijo k čim manjšem nihanju srednjetonske membrane,kar pa v posledici potegne probleme pri občutljivosti in glasnosti. Takšni sistemi "še užitno"zvenijo le pri zelo nizkih glasnostih,in glasneje kot igra,bolj se mu "fuzla".   Tukaj je v mojih očeh še najboljši t.i. Manger Schallwandler  Manger® Schallwandler - Manger Events MANGERAUDIO.COM Über Manger Audio - Präzision im Schall - Unsere Systeme werden alle in Deutschland handgefertigt, wobei der einzigartige... ,ki pa je še zmeraj daleč od perfekcije.   Dobri so tudi Cabasse https://www.cabasse.com/   Mislim bolj "krogeljne" sisteme,ki pa imajo seveda druge probleme (cena,fazni problemi značilni za Sub/Sat sisteme itd...)   Ostalo je vsaj v mojih očeh👎
    • Bi skoraj rekel da ja... 🥴 Če je kje možno padet je sigurno Rogla zraven....  Se ga res smola drži.... 🥴
    • @Bini bi rekel, da ima premal izkušenj na biciklu.
    • @Tilen5   Ti bom odkrito napisal. Ne morem ti svetovati,če ne vem nič o tebi,prostoru,željah itd.....si nekaj pisal,da si imel "studio"... Napiši,kje bo igralo,koliko kvadratov je vse skupaj,ali boš poslušal "near field" ali tako mimogrede,kako lahko zvočnike vse postaviš itd...,ali ti je važna kvaliteta zvočnikov oz. si usmerjen v Hi-fi,ali so lahko zvočniki slabše kvalitete,sam,da so glasni (Klipsch) itd.... Preference glede glasbe,ali bi rad,da zmorejo vse enako dobro,ali nameravaš kupiti še woofer ali ne itd... Slike tudi zelooo pomagajo zaradi akustičnih razlogov,in razumevanja prostora in možnosti postavitve zvočnikov itd....čim več napišeš,lažje ti svetujem.   Vse ostalo je brez veze,ker ne veš niti približno,kaj boš dobil. Vedel pa kaj imaš tudi ne boš,ker ne boš imel primerjave.   Še nekaj o Nubert zvočnikih. Te zvočnike lahko en mesec doma preizkušaš,jih brez problema pošlješ nazaj,in ti vrnejo kupnino (brez potnih stroškov seveda). Torej ti za strošek poštnine omogočajo test tam kjer boš dejansko poslušal-v svojih prostorih na svoji elektroniki-kje drugje ti to omogočajo?!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.