Skoči na vsebino

M6 turbina pu??a


Priporočeno sporočilo

Hja, sre?a ali smola. Kakor se vzame.

O?itno pu??a turbina. Danes pri mehankarju gledali, cevi so ble mastne, pokrov tudi, doma sem pa tudi opazil fleke na tleh.

Spucali smo motor in cevi v tistem predelu, da vidim ?ez par dni, kolk mastno bo. V 11 tiso? kilometrih mi je spilo kak liter olja. Oz sem ga zgubil.

 

Zdej me pa zanima.

 

1. A to pomeni ,da je dejansko turbina fu?, al je mo?no ,da kje kaka cev pu??a?

2. Koliko ?asa se lahko ?e tako vozim? ?e mu mal olj?ka dolivam, mi ni panike.

 

3. Obnovljena turbina ali nova?

Gledal sem na www.turboloader.net, tam jih kar pohvalijo. Bom videl, kake cene so sploh.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ic je pred mislim, da levo spredno gumo. To bo znal povedat kdo, ki jo ima, vem pa da so imele ene napake na IC

 

Jap,interkuler je spredaj levo-na voznikovi strani.In jap,skoraj vsi pu??ajo,ampak ni panike-pu??a v sprednji blatnik in se od zunaj ne vidi.Avto gre isto naprej brez problema. :P

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi meni malo pu??a turbina - ni ?e kapljic ali porabe olja.

Serviser mi je povedal, da je to obi?ajna "napaka", ker naj bi se cev, katera gre na turbino malce... iztaknila, oz. nalomila.

Menda se to zgodi, ko malo prisloni? odbija? na plo?nik, ta pa malo pritisne na turbino in zvije cev. Turbina ni v nevarnosti, ko pa se pove?a poraba olja, je priporo?ljivo zadevo popraviti - zavariti. Stro?ek naj bi bil cca. 200 ?.

Zaenkrat samo spremljati porabo olja oz. gledati, ?e se bo na tleh pojavila kaka lu?ica.

 

Ps. Mi je ?e to povedal, da tudi ?e za?ne mo?no pihati iz turbine, da ni panike, naj se kar pripeljem domov, potem pa na servis. Kar pa se ti?e porabe olja, naj bi to najprej zmanjkalo v karterju, nato pa ?ele v turbini. Tako, da te na pomanjkanje olja ?e opozori lu?ka - ampak takrat je itak ?e malo pozno... :glare:

 

Toliko od mene. lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo pri njem ne pu??a cev pri IC, ampak nekje pri motorju. Upajmo da ni turbina.

 

Ja , kokr smo gledal ni IC. Je zadaj za ma?ino, k gre cev za izpuh tudi..V petek, soboto grem spet peljat pogledat, pa da se to?no vidi kaj in kako. Najbr? bo res turbina, druzga skor ne more bit tam :angry2:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi meni malo pu??a turbina - ni ?e kapljic ali porabe olja.

Serviser mi je povedal, da je to obi?ajna "napaka", ker naj bi se cev, katera gre na turbino malce... iztaknila, oz. nalomila.

Menda se to zgodi, ko malo prisloni? odbija? na plo?nik, ta pa malo pritisne na turbino in zvije cev. Turbina ni v nevarnosti, ko pa se pove?a poraba olja, je priporo?ljivo zadevo popraviti - zavariti. Stro?ek naj bi bil cca. 200 ?.

Zaenkrat samo spremljati porabo olja oz. gledati, ?e se bo na tleh pojavila kaka lu?ica.

 

Ps. Mi je ?e to povedal, da tudi ?e za?ne mo?no pihati iz turbine, da ni panike, naj se kar pripeljem domov, potem pa na servis. Kar pa se ti?e porabe olja, naj bi to najprej zmanjkalo v karterju, nato pa ?ele v turbini. Tako, da te na pomanjkanje olja ?e opozori lu?ka - ampak takrat je itak ?e malo pozno... :glare:

 

Toliko od mene. lp

 

Odbija? in turbina sta ?isto na drugih koncih motorja, tako da je tole eno veliko nategovanje folka !

Odbija? je pred motorjem in hladilnikom in kondenzatorjem klimo potem nekaj ?asa ni ni?, potem je ?ele motor. Turbina pa je zadaj na motorju, to pa lahko zbije? samo ?e ga direktiva nabije? v kak steber, samo prej mora? vse prejna?teto prebiti-premaknit.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alora je neka stvar, v katero pride cev, in tam pu??a olje.

Kakorkoli, tam levo spodaj za odbija?em je ta zadeva.

 

lp

 

Temu pa re?emo interkuler, pa tudi se nebi smel premikat z odbija?em, ker ima popolnoma svoje nosilce, razen ?e odbija? pritsne? za 5-10 cm, pol pa se bo interkuler premaknil.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Interkooler je na?eloma hladilnik zraka, ki ga turbina komprimira. Ta je zaradi stiskanja in vpliva toplega dela turbo-kompresprja segret. Da bi dosegli ve?jo gostoto zraka, ki ga dovajamo v cilindre se ta s pomo?jo intercoolerja, ki je ni? drugega kot gosto satje v katero v notranjost prihaja topli zrak iz turbine, na zunanji strani pa kro?i zrak zrak iz okolja, ki je ni?je temperature in mu odvzema toploto. Na ta na?in dose?emo ve?je polnjejne cilindrov z zrakom in mo?nost ve?je koli?in vbrizganjega goriva, posledica - ve?ja mo? motorja pri enaki prostornini.

Olje nima kaj iskati v gladilniku zraka. Obstaja pa drugi hladilnik, hladilnik motornega olja, ki ga navite ma?ine imajo. V njega se dovaja motorno olje in hladi. Iz tega sistema je mo?no pu??anje olja, iz hladilnika zraka pa ne.

 

Obstaja mo?nost, da olje, ki ma?e turbino in pu??a na dovodni cevi in kaplja na cev zraka, ki vodi do interkoolerja. Po njej se zliva in kaplja na tla v bli?ini hladilnika zraka. To pa ?e ne pomeni, da pu??e olje iz njega, ker ga noter ni.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo malo te bom dopolnil, mazde 6 diesel in bencin, pravtako mazde 3, xedosi imajo VSI hlajenje olja brez hladilnika skozi katerega gre zrak, ker ima pred oljnim filtrom dejnsko dvojno ohi?je skozi katerega te?e voda in hladi olje, ki gre iz filtra naprej v motor.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo malo te bom dopolnil, mazde 6 diesel in bencin, pravtako mazde 3, xedosi imajo VSI hlajenje olja brez hladilnika skozi katerega gre zrak, ker ima pred oljnim filtrom dejnsko dvojno ohi?je skozi katerega te?e voda in hladi olje, ki gre iz filtra naprej v motor.

 

Tega nisem vedel (ne vem pa? vsega). Vsekakor zanimiva re?itev, ki zagotavlja optimalno delovno temperaturo olja. Mogo?e je tudi v tem odgovor na vpra?anje, zakaj dolga ?ivljenjska doba mazdinih motorjev.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tega nisem vedel (ne vem pa? vsega). Vsekakor zanimiva re?itev, ki zagotavlja optimalno delovno temperaturo olja. Mogo?e je tudi v tem odgovor na vpra?anje, zakaj dolga ?ivljenjska doba mazdinih motorjev.

 

To majo tudi vsi motorji, razen BMW.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Hm, zanimivo je tole. Od servisa sem naredil cirka 3 jur?ke, olja je pa ?e kr mal manj..Nekje na polovici med F in L al kva je ?e.

Cev tam na turbini je mastna. Zdej pa ne vem.

 

Ali je fu? cev, ali je fu? turbina? Avto NE kadi modro, pospe?ki so normalni, tudi kakega piskanja nisem zaznal. Mogo?e bi moral kak expert to poslu?at.

 

Ma kdo kako idejo? Baje pride nova cev (mislim da gumijasta) 300? na servisu.

 

?e je cev mastna, a to pomeni da cev pu??a, al to pomeni da turbina pu??a pa te?e po cevi. Ne poznam to?no delovanja. Je lahko ?e kaj drugega, kaka dihtunga?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

post-483-1265878619_thumb.gif

 

Na sliki je sistem mazanja turbo-kompresorja. Olje po cevi prihaja na le?aje (cevi ni na sliki). ?e se obrabi tesnilo(a)le?ajev turbine, je najverjetneje, da bo odpovedalo tisto na toplem delu proti turbini. V kolikor bi to tesnilo pu??alo, bi se olje stekalo v ohi?je turbine. Turbina (ohi?je) je zatesnjeno. Po mojem mo?nosti, da bi olje samo na tem spoju po??alo, ne da bi se na zadnjem delu, izza izpu?ne cevi, videle kaplijice olja na karoseriji, ni. Torej, ?e je avtmobil na zadnji vezni steni ni masten, je mo?nost pu??anja olja skozi turbino mala.

Veliko ve?ja mo?nost je, da olje pu??a na dovodbi cevi in na povratnem delu prozi karterju, kot , da bi pu??ala turbina.

No, je ?e ena mo?nost pu??anja turbine. ?e popusti zatesnitev spoja ohi?ja turbine in ohi?ja le?aja. Vendar je po mojem pri pu??anju ve?ja verjetnost, da se to dogaja na dovodnih in odvodnih ceveh.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

post-483-1265878619_thumb.gif

 

Na sliki je sistem mazanja turbo-kompresorja. Olje po cevi prihaja na le?aje (cevi ni na sliki). ?e se obrabi tesnilo(a)le?ajev turbine, je najverjetneje, da bo odpovedalo tisto na toplem delu proti turbini. V kolikor bi to tesnilo pu??alo, bi se olje stekalo v ohi?je turbine. Turbina (ohi?je) je zatesnjeno. Po mojem mo?nosti, da bi olje samo na tem spoju po??alo, ne da bi se na zadnjem delu, izza izpu?ne cevi, videle kaplijice olja na karoseriji, ni. Torej, ?e je avtmobil na zadnji vezni steni ni masten, je mo?nost pu??anja olja skozi turbino mala.

Veliko ve?ja mo?nost je, da olje pu??a na dovodbi cevi in na povratnem delu prozi karterju, kot , da bi pu??ala turbina.

No, je ?e ena mo?nost pu??anja turbine. ?e popusti zatesnitev spoja ohi?ja turbine in ohi?ja le?aja. Vendar je po mojem pri pu??anju ve?ja verjetnost, da se to dogaja na dovodnih in odvodnih ceveh.

 

Kaj sem ?e reku ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

post-483-1265896924_thumb.jpg

Na zgornji skici ima? z rumeno ozna?eno dovodno oljno cev za turbino. Skica motorja je simboli?na. Mogo?e je ?lo samo tesnilo na cevi, ali pa pu??a cev (poroznost). Torej ta cev ne bi smela stati 300?, razen, ?e je prevle?ena s platino. Prvi korak bi bil , preverjanje cevi, oziroma tesnila na njej. Pri menjavi je potrebno precej pozornosti glede ?isto?e, saj so oljni kanali v turbini malega premera. ?e manj?a smet je lahko usodna za turbino.

To je teoreti?no, kako to zgleda v praksi pa bi moral kako forumski mojster vedeti. Syimon je strokovnjak za turbine. Mogo?e bi on kako na to temo rekel.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem, ?e se spla?a nabaviti, ?e ne ve? ?e je sploh turbina v okvari? :zvizga: So ti prav napisali, da je bolj verjetno, da pu??a kak?na cev. Sploh, ?e avto ni? ne kadi in vle?e normalno. ?e pa nikjer ne pu??a, zna biti pa problem. Za turbino se pa prime za vetrnico pa preveri, ?e ima kaj lufta. Se pa dogaja tudi, da nima lufta ampak ima le preplozana tesnila. Ampak, ko je meni ?la pri (ok sicer bencinarju sramezljiv ) kar opazno kadilo. Raje pelji k Yavaryetu pa naj ti pregleda avto ker ne poznam nikogar, ki bi se bemtil ?ez njegov servis. ;)

@Sirius: Vodno hlajen oljni hladilnik ima ve?ina znamk. Ampak za ?e bolj?e in predvsem bolj zanesljivo hlajenje ter posledi?no dalj?o dobo je prava stvar zra?no hlajen. ?e ga naprimer dlje ?asa tera? (AC v Nem?iji kjer ni omejitve, dirkali??e, avtoslalom) se konec lahko segrejeta voda in olje in ne hladi dovolj, kve?jemu drug drugega grejeta. :) Zato ve?ina tunerjev daje oreng zra?no hlajen oljni hladilnik. Da se olje normalno segreje pa pomaga termostat, ?e ne bi avto rabil dlje ?asa, da se segreje. :zvizga: Kot zanimivost.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.