Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Pri mazdi6 (2004 letnik) se voznikovih vrat ne da odpreti.

 

Simptomi okvare so se kazali zadnjih 14 dni in sicer v takem zaporedju...

 

Najprej sem opa?al, da se voznikova vrata ne zaprejo vedno ( tudi ?e sem dovolj mo?no zaprl vrata ). Nato so mi 2x ostala zaklenjena tudi ko sem vrata odklepal z daljincem, ampak sem jih lahko vseeno odklenil s klju?em.

 

Sedaj ni ve? na?ina kako jih odpreti. Bil sem pri mojem mehaniku in sva poskusila vse mo?ne kombinacije (odpiranje znotraj, s klu?em, centralno, odzunaj, malo na silo .. )... s tem, da sva skoraj popolnoma razdrla sovoznikova vrata, da sva videla kako sistem deluje. Sklepi so tak?ni, da elektro motor?ek dela ( se ga tudi sli?i ko odklene voznikova vrata ), vendar je nekaj narobe z mehanizmom in vrat se ne da odpreti.

 

Problem je, ker se mehanizem odvije s tremi vijaki, ki pa? niso dosegljivi ( ker so vrata zaprta ) hkrati pa se tudi notranjosti ne da odstraniti, ker je del tapicerije nedosegljiv.. ja .. ker so vrata zaprta. Kot je moj mehanik reku.. da to se nekako dalo re?it, ampak brez 'mrtvih' ne bo ?lo - se pravi vlamljanje na nek na?in? ?e kaka druga ideja?

Napisano

Sej ne da bi ti pamet solil ampak predno se gre? nekih drasti?nih destruktivnih ukrepov se obrni na kak poobla??eni Mazda servis, ker sigurno imajo najve? izku?enj kako odpreti taka vrata brez, da jih uni?i?.

33112_1.png

Napisano

Sej ne da bi ti pamet solil ampak predno se gre? nekih drasti?nih destruktivnih ukrepov se obrni na kak poobla??eni Mazda servis, ker sigurno imajo najve? izku?enj kako odpreti taka vrata brez, da jih uni?i?.

 

Vsekakor. V Ponedeljek grem na uradni mazda servis.. vendar tudi oni dvomim da imajo kak?no bolj ne?no varjanto. Sam ne bom ni? lomil..

 

 

tudi pri vlamljanju morejo vrata odpret. ?e odklenjenih ne gre odpret, pol vlamljanje tudi ne bo imelo efekta.

 

tudi tega se popolnoma zavedam. Razni slim jimi in 'coat hangerji' ne bodo pomagal.. Vseeno bodo nekako mogli prist do mehanizma.

Napisano

Vsekakor. V Ponedeljek grem na uradni mazda servis.. vendar tudi oni dvomim da imajo kak?no bolj ne?no varjanto. Sam ne bom ni? lomil..

tudi tega se popolnoma zavedam. Razni slim jimi in 'coat hangerji' ne bodo pomagal.. Vseeno bodo nekako mogli prist do mehanizma.

 

?koda,da nisi ?e prej ?el na servis,ko se ti je to za?elo pojavljati. :whatever:

Bi vsaj vrata lahko odprli.Je pa ?udno,da jih ne more? odpreti na naben na?in-niti od znotraj.

Se pravi,da se je ali kaj zlomilo ali pa popolnoma blokiralo.Ali pa oboje. :ne vem:

 

 

Napisano

Vsekakor. V Ponedeljek grem na uradni mazda servis.. vendar tudi oni dvomim da imajo kak?no bolj ne?no varjanto. Sam ne bom ni? lomil..

tudi tega se popolnoma zavedam. Razni slim jimi in 'coat hangerji' ne bodo pomagal.. Vseeno bodo nekako mogli prist do mehanizma.

 

Ugibam, da lahko vrata na servisu vedno odprejo od znotraj - nekako snamejo tapeto in pridejo do mehanizma.

Napisano

?koda,da nisi ?e prej ?el na servis,ko se ti je to za?elo pojavljati. :whatever:

Bi vsaj vrata lahko odprli.

 

To naj bo opozorilo vsem ostalim.. Ravno vceraj sem bil naro?en na reden servis in sem verjel, da bo mehanizem zdr?al ?e teh nekaj dni do servisa..

 

Ugibam, da lahko vrata na servisu vedno odprejo od znotraj - nekako snamejo tapeto in pridejo do mehanizma.

 

Problem je v tem, da se armaturka in vrata pri pantih vrat prekrivata. Tam pa tapicerijo gor dr?ijo plasti?ni '?tifti'. To pomeni, da prav ne?no ne bo mogo?e priti do mehanizma. Pa tudi ko se pride do mehanizma.. si v bistvu na napa?ni strani - tam, kjer ni vijakov za odvitje le-tega

Napisano

Kaj pa ?e se od?ravfa blatnik, kjer se pride do ?ravfov ki dr?ijo pante od vrat? Nevem kako je pa z unim vodilom k skrbi da vrata ne plavajo ko so odprta.

panoramska.jpg
Napisano

Kaj pa ?e se od?ravfa blatnik, kjer se pride do ?ravfov ki dr?ijo pante od vrat? Nevem kako je pa z unim vodilom k skrbi da vrata ne plavajo ko so odprta.

 

Za crknt. :aaaaa::aaaaa::aaaaa::aaaaa::aaaaa:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Neverjetno, ampak po dalj?i vo?nji ( verjetno se je zaradi vibracij nekaj zgodilo) sem lahko spet odprl vrata :jupiii: . Mehanizem sem ?e obilno namazal z mastjo in zaenkrat dela bp. Kos sem naro?il ( 113? ) - to je cena za original del, ker ponaredki ne obstajajo. Monta?a pa bo baje 40?.

 

Hkrati sem se potola?il, ko sem na forumu prebral kaj je razlog brnenja pod havbo, ko ugasnem motor ( webasto ) :D .. in sede? mi je cvilil, kjer sem tudi upo?teval nasvet enega od foruma?ev, da naj sede? nekajkrat dvignem do konca gor in do konca dol. Super. Hvala vsem za nasvete.

Napisano

Neverjetno, ampak po dalj?i vo?nji ( verjetno se je zaradi vibracij nekaj zgodilo) sem lahko spet odprl vrata :jupiii: . Mehanizem sem ?e obilno namazal z mastjo in zaenkrat dela bp. Kos sem naro?il ( 113? ) - to je cena za original del, ker ponaredki ne obstajajo. Monta?a pa bo baje 40?.

 

Hkrati sem se potola?il, ko sem na forumu prebral kaj je razlog brnenja pod havbo, ko ugasnem motor ( webasto ) :D .. in sede? mi je cvilil, kjer sem tudi upo?teval nasvet enega od foruma?ev, da naj sede? nekajkrat dvignem do konca gor in do konca dol. Super. Hvala vsem za nasvete.

 

Vsaka ?ast da si prebral, ker vsak tukaj vpra?a v paniki. :jupiii:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Evo... da napi?em ?e epilog zgodbe :party0035:

 

V?eraj so se mi spet zataknila vrata :D, danes sem dobil pa klic z Makome, da je moj mehanizem dostavljen ( v?asih res nimam sre?e ). Vglavnem.. ker sem bil ravno v slu?bi, se je gospod s servisa ponudil, da pride avto iskati in ga on odpelje na servis ( :bravo: ) in 3 ure kasneje so me poklicali da je avto popravljen. Morali so na silo odstraniti notranjo tapicerijo ( kar sem itak slutil), nato so vzeli ?ipo ven in z roko nato nekako segli do mehanizma, da so odprli vrata. Kriva je bila po?ena vzmet na mehanizmu :whatever: . Cena za vse skupaj je bila preko 200?, ampak so mi pri?parali veliko ?ivcev. Hkrati so mi ?e oprali avto ( ki je bil resnici na ljubo - svinjski ). Vsa ?ast majstrom za ustre?ljivost, prijaznost in kvalitetno delo! :cheers:

 

p.s. admin lahko zaklene temo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.