Skoči na vsebino

Preizku?nja...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kaj rabim jaz ?e ho?em preizku?njo dobit... Naprimer da ne registriram motorja na obali ampak si ga gor prpeljem in tukaj dam registrirat? ?e zdej nima ni?... Oz je odjavljen... Kolko je cena vsega skupaj in kaj rabim... Gre se za 150ccm 4T Aprilio Leonardo...

If in doubt, flat out... 

Napisano

Kaj rabim jaz ?e ho?em preizku?njo dobit... Naprimer da ne registriram motorja na obali ampak si ga gor prpeljem in tukaj dam registrirat? ?e zdej nima ni?... Oz je odjavljen... Kolko je cena vsega skupaj in kaj rabim... Gre se za 150ccm 4T Aprilio Leonardo...

 

Rabi? os dokumet in pa kupoprodajno pogotbo ki jo dobi? od prodajalca! In seveda dokumente od motorja!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

pa dnar....(ni poceni)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Fnt, raj 4-kolesno mazduro nabavi, bo? ve?ji car! :danzoman::P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ma tole okol avta sem za?el razmi?ljat... ?tudiral bom tukaj logistiko (vem nism za ?urke itd..), pe? mam 20min faksa, ?e rabim avto stoji v gara?i Mazda, kadar je pa ni pa je ulico naprej pr dediju Hyundai na voljo.. Ne vidim neke potrebe po avtu ko smo mel pogovor na to temo doma.. Sploh potem tankanje, vzdr?evanje, servisi, parkirnine,... S skuterjem cik caka? po mestu gre? ?ez ulice ko avto ne more, zastonj parkira?, kjub temu bi pa ?e vedn lahk komot ?el vedn prek 100kmh, poraba je sme?no mala okol 2L/100km, registracija je okol 120? letno vse skupaj brez bonusa,...

Glede preizku?nje ceno sem vedel okoli 9? tablica, 4? ne?esa ?e pla?a? in zavarovanje od 12-20? pi?e... Nisem pa vedel kake pogoje rabi? izpolnjevat da jo lahko zaprosi?...

 

Bom malo ?e spremljal avto.net pa bolho, mal oglasnike po cajtngih ?e se kaj pojavi in je to to... Trenutno sem to Aprilio Leonardo 150ccm 4T na?el... Sem pa ugotovil da je zra?no hlajena... Bom videl kako in kaj...

 

L.P. Q

If in doubt, flat out... 

Napisano

imas izpit za motor?

drugace bi pa jaz raje runnerja 200 vrx gledal ce hoces 4tak t ali pa bi si brzinca vzel.kakega endurota. za po mestu pomoje zakon. glede skuterjou na obali pa pazi da te ne nategnejo..to je vse iz italije vec al manj iz odpadov.

Od nekdaj lep? so Miate slovele,

a lep?e od moje bil? ni nobene.
15195ad9.gif

Napisano

imas izpit za motor?

drugace bi pa jaz raje runnerja 200 vrx gledal ce hoces 4tak t ali pa bi si brzinca vzel.kakega endurota. za po mestu pomoje zakon. glede skuterjou na obali pa pazi da te ne nategnejo..to je vse iz italije vec al manj iz odpadov.

 

Po novem butastem zakonu naj bi avgusta ?el ?e enkrat vozit izpitno za 35kW... Kar se mi zdi idiotsko ker sem naredil izpit pred uvedbo novega zakona... Izpit mam ?e od avgusta 08 za A1 kategorijo... Do 11kW... Samo ali je ?e vedno do ali enako 125ccm ali so sedaj spremenili samo na omejitev mo?i? Ker v roza izpitu mi pi?e ?e <=125ccm <=11kW za A1, A2 je <=25kW (po novem je 35kW) in <= 0.16kW/kg... A kategorija je pa neomejena...

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.