Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, sem nov uporabnik foruma in nov lastnik mazde 3.

 

Imam naslednji problem z ventilacijo:

 

Nekaj ?asa po za?etku vo?nje mi ne pihajo ventilatorji ne v ro?nem na?inu in ne ko je vklopljena klima.

Ta ?as je skoraj 5 minut (+/- pol minute).

Tudi ?e ro?no nastavim pihanje na stekla in katerokoli mo? ventilatorja, ni ni? zraka iz zra?nikov.

Po nekaj ?asa (teh 5 min) in ko je motor ze davno topel, mi za?ne vse pihat in delat (ro?na kontrola in klima). Zadeva je zelo mote?a, saj ni? ne piha tudi ko se za?nejo rositi stekla.

 

Prosim za pomo? kaj bi to lahko bilo.

 

 

 

PS: Se opravi?ujem ?e je ?e bila debata na to temo, a je jaz nisem na?el.

 

LP, Marjan.

LP, Marjan.
Napisano

samo ob mrazu al vedno?

 

pa si probal z notranjim krozenjem - je isto?

pa predvidevam da je avtomatska - ko govoris v ro?nem na?ini?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

samo ob mrazu al vedno?

 

pa si probal z notranjim krozenjem - je isto?

pa predvidevam da je avtomatska - ko govoris v ro?nem na?ini?

 

 

Vedno je tako, ?e je zunaj pod ni?lo ali plus 15. Ve? pa ?e ni bilo odkar mam avto.

 

Ro?no in avtomatsko pa mislim tako:

Ro?no: ko sam nastavim kam naj piha in kako mo?no

avtomatsko: ko je vklopljena avtomatska klima in ona vse uravnava

 

sem poskusil s notranjim krozenjem in je isto :angry:

LP, Marjan.
Napisano
  je Marjan_klo napisal:

Vedno je tako, ?e je zunaj pod ni?lo ali plus 15. Ve? pa ?e ni bilo odkar mam avto.

 

Ro?no in avtomatsko pa mislim tako:

Ro?no: ko sam nastavim kam naj piha in kako mo?no

avtomatsko: ko je vklopljena avtomatska klima in ona vse uravnava

 

sem poskusil s notranjim krozenjem in je isto :angry:

 

nekaj z elektriko, releji....v glavnem tistim ki se skriva pod imenom 'avtomatska'.....pri tebi se vklopi verjetno ko doseze voda (motor) dolo?eno temperaturo.....za foro probaj samo kontakt in ?akaj, ?e naredi isto brez zagona motorja (mrzel)

 

drugace so pa fantje elektricarji tuki....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

nekaj z elektriko, releji....v glavnem tistim ki se skriva pod imenom 'avtomatska'.....pri tebi se vklopi verjetno ko doseze voda (motor) dolo?eno temperaturo.....za foro probaj samo kontakt in ?akaj, ?e naredi isto brez zagona motorja (mrzel)

 

drugace so pa fantje elektricarji tuki....

 

Aha, torej nic kaj dobrega me ne caka.

Samo je pa zanimivo da ne piha tudi takrat ko klima ni vklopljena.

 

Hvala za hitre odgovore zaenkrat bom poskusil to s kontaktom in porocal kak je.

 

Ce se ker kaj ve, pa kr z besedo na dan.

LP, Marjan.
Napisano
  je Marjan_klo napisal:

Aha, torej nic kaj dobrega me ne caka.

Samo je pa zanimivo da ne piha tudi takrat ko klima ni vklopljena.

 

Hvala za hitre odgovore zaenkrat bom poskusil to s kontaktom in porocal kak je.

 

Ce se ker kaj ve, pa kr z besedo na dan.

 

 

Evo me, da porocam o novem stanju.

 

Danes sem se peljal v sluzbo in nazaj ( v vsako stran po 7 km in kakih 7-10 min) in se mi ventilator sploh ni vklopil, tak da sem popolnoma brez ventilacije.

prav tako sem poskusil samo kontakt in nic.

Sem pa opazil da ko vklopim klimo se klima normalno vklopi (na motorju spredaj ventilator) tako da je narobe nekaj v kabini.

Je mozno da crknil ventilator za ventilacijo?

Danes se imam v planu 60 km poti, tako da bom videl ce se bo se sploh kaj vklopilo .

 

Hitro me zacela mazda zajebavat, tega nimam rad.. :angry2:

LP, Marjan.
Napisano

Verjetno ti je crknil regulator motorja ventilacije, motorji zelo zelo redko odpovedo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Btw, a te motorje za ventilacijo, se da kaj 'uti?at'. Se mi zdi kot da bi bil kak list notr, pa bi tko nekaj praskalo...?eprav najbr? ni listja :) Samo sli?i se tako..

Napisano
  je SpEkTr napisal:

Btw, a te motorje za ventilacijo, se da kaj 'uti?at'. Se mi zdi kot da bi bil kak list notr, pa bi tko nekaj praskalo...?eprav najbr? ni listja :) Samo sli?i se tako..

 

Verjetn je notr kak?na ?ara in pol ropota.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tavelko macolo oa en orng pajsar pa je to to. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Verjetno ti je crknil regulator motorja ventilacije, motorji zelo zelo redko odpovedo.

 

Tudi sam sem razmisljal v tej smeri, da bi lahko bilo to.

 

Me pa zanima kaj je tu treba menjat in kje je to?

To je kaksna velika elektronika za tem ali kaj manjsega? (kak rele al pa kaj podobnega)

 

Da vidim kak dalec bo spet treba v zep poseci, ker popravit tak morem.

LP, Marjan.
Napisano
  je Marjan_klo napisal:

Tudi sam sem razmisljal v tej smeri, da bi lahko bilo to.

 

Me pa zanima kaj je tu treba menjat in kje je to?

To je kaksna velika elektronika za tem ali kaj manjsega? (kak rele al pa kaj podobnega)

 

Da vidim kak dalec bo spet treba v zep poseci, ker popravit tak morem.

 

Evo zrihtal.

 

Ocitno je stekal in pol se crknil rele za ventilacijo.

Taksna mala skatlica in toliko problemov.

 

Tak da ce bo mel podobne problem kot jaz, naj prvo to preveri.

 

Hvala vsem za pomoc.

LP, Marjan.
Napisano

Js mam kar dva, pol ni take panike ? :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 leta kasneje...
Napisano
  je Marjan_klo napisal:

Evo zrihtal.

 

Ocitno je stekal in pol se crknil rele za ventilacijo.

Taksna mala skatlica in toliko problemov.

 

Tak da ce bo mel podobne problem kot jaz, naj prvo to preveri.

 

Hvala vsem za pomoc.

 

Pozdravljeni!

 

Imam enak problem na mazdi 3, pa bi vas prosil, ?e mi poveste kje je rele za ventilacijo.

 

Hvala!

  • 1 leto kasneje...
Napisano

?ivjo.

 

Jaz imam enak problem. Nekaj ?asa ventilacija dela, potem ne dela ni?, potem spet dela... Sem danes zamenjal upor pa dela isto. Kaj si mislil ti Marjan_klo ko si napisal da je ?el rele? Je to ta upor, kateri regulira vrtljaje motorja (10cm dolgo, 3cm ?iroko, s hladilnimi rebri) ali prav kak?en rele? Ve mogo?e kdo kje se nahaja ta rele, kateri vklaplja ventilator?

To bi pa rad ?imprej popravil, ker v soboto grem z avtom na dopust. 

Imam pa Mazdo 3, l.2006, avtomatska klima.

 

Hvala ?e vnaprej za odgovore.

Napisano

Zadevo sem popravil. Prvo sem razdrl pol avtomobila, ker sem hotel pogledati, ?e je mogo?e kaj narobe z ventilatorjem (slab kontakt, mogo?e je fu? motor). Potem sva s sosedom, ki se malo bolj spozna na elektriko, malo gledala sheme po internetu, kje bi bil kak?en rele za ventilator in po dolgem ?asu iskanja sva na?la shemo. Rele se nahaja v ?katlici pod pokrovom motorja zraven akumulatorja. Rele sva ohmsko preverila in ta ni imel kontakta. Na sre?o je imel sosed na zalogi rele (navaden rele s 4 kontakti). Priklopili smo nov rele in ventilator dela.

 

?e bo kdo imel enak problem: prvo preverite rele (ta v ?katlici zraven akumulatorja), ?e je rele ok pa preverite upor ( nahaja se na sovoznikovi strani, levo od varovakl).

Napisano

A lahko slika? ali pove? pozicijo rejela, da ne bo vsak spet rabil iskati po netu shem.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Rele:

 

1.jpg

 

2.jpg

 

Upor:

 

upor-mazda3.jpg

 

upor-mazda32.jpg

 

Lokacije upora nimam slikane. Nahaja se na sovoznikovi strani (kjer ima sovoznik noge), levo od varovalk, ?isto spodaj v levem kotu. Za demontirat ta upor je najprej potrebno odstranit varovalke iz nosilce, nato pa ?e nosilec varovalk (?elezen nosilec, ?isto na koncu za varovalkami, 2 vijaka klju? 12), nato se s kri?nim izvija?em odvije 2 vijaka, odklopi konektor (konektor ima 3 ?ice) in odstrani upor.

 

Upam, da bo pri?lo komu prav, da ne bo kot jaz razdrl pol avta bez veze :)

 

Lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.