Skoči na vsebino

Letne gume in plati??a.Vpra?anje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam eno vpra?anje.O?e vozi megana coupe-ja sedaj pa bi rad dal letne gume na plati??ih gor na avto z dimenzijami 195/50 R15.

Sedaj pa me zanima ?e lahko dam te komplete na avto nrez da grem na homologacijo? Spodaj sem navedel dimenzije ki pi?ejo v navodilih od avta?

 

Za plati??a pi?e: 5,5B13-5,5J14

6J14-6,5J16

Dimenzije pnevmatik:175/70 R13T

175/65 R14T-175/65 R14H

185/60 R14H-195/50 R16V

Napisano

se mi zdi hecno da so dal 195/50 16, ker je 195/50 15 bolj pravilna dimenzija (glede ne ostale dimenzije)

 

drugace pa, ce hoces upostevat zakon moras na homologacijo (ceprav tehnicno ni nobenega problema z 195/50 15)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Imam eno vpra?anje.O?e vozi megana coupe-ja sedaj pa bi rad dal letne gume na plati??ih gor na avto z dimenzijami 195/50 R15.

Sedaj pa me zanima ?e lahko dam te komplete na avto nrez da grem na homologacijo? Spodaj sem navedel dimenzije ki pi?ejo v navodilih od avta?

 

Za plati??a pi?e: 5,5B13-5,5J14

6J14-6,5J16

Dimenzije pnevmatik:175/70 R13T

175/65 R14T-175/65 R14H

185/60 R14H-195/50 R16V

 

homologacija obvezna, predvsem pa poprej preveri na 'kalkulatorju gum' ce je obseg teh ki zelis dati gor enak tistim homologiranim, drugace ti bo vse lagalo v iber....

 

ce primerjas 195/50 16 proti 195/50 15 ima 15 colka 8cm manj?i obseg, oz 24 obratov manj na km....in je tako kot je rekel Labi bolj podobna tisti 185/60 R14 - sme?no

http://www.miata.net/garage/tirecalc.html

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mislim da ti v praksi (sem se vozu kr neki let brez homologacij, prevozu precej km)ne bi noben te?il, ne pozabi pa na centrirni obro?ek (sredina feltne, da totalno pol sede notr in ni lufta)! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

aha pol bi lahko dal te gume+plati??a gor. ja saj za centrirni obro?ek vem da ga nesmem pozabit :)...ja upostevanje zakona se strinjam samo pa? ?e v knjigi pi?e tako sem pa? povpra?al malo kako je kaj s tem:). druga?e pa res hvala za odgovore :bravo:

Napisano

Mislim da ti v praksi (sem se vozu kr neki let brez homologacij, prevozu precej km)ne bi noben te?il, ne pozabi pa na centrirni obro?ek (sredina feltne, da totalno pol sede notr in ni lufta)! :bravo:

 

odvisn kok naleti?, js sm mel na Daihatsuju sam 3 mesce 14" gor, pa so me ?e zajebaval

Napisano

odvisn kok naleti?, js sm mel na Daihatsuju sam 3 mesce 14" gor, pa so me ?e zajebaval

 

aja? za 14"tudi. Tega pa ?e nisem sli?al da te za 14" lahko tudi zajebavajo.

Napisano

odvisn kok naleti?, js sm mel na Daihatsuju sam 3 mesce 14" gor, pa so me ?e zajebaval

 

?zmeden? ?e bi dal gor 15" bi mogo?e ?e razumel,ma za 14"?kako pa so to opazili?

Ker skoraj ni razlike. :whatever:

 

 

  • 1 leto kasneje...
Napisano

I??em in i??em, toda ne najdem. Preiskal sem ?e (skoraj) vse, ta tema pa je nekako ?e najbolj podobna. Torej, k stvari:

 

Imam Hondo Jazz 1,4i, ki ima pnevmatike 185/55R15. Pravkar sem jih menjal in montiral Michelin Energy Saver. Za eno pnevmatiko skupaj z menjavo in centriranjem sem dal 92?. Vulkanizer mi je pa rekel, da so pnevmatike 195/50R15 precej cenej?e (okoli 65?), imajo pa enak obseg. So samo za centimeter ?ir?e. Vendar jih nimam vpisanih v homologaciji. Torej ni druge, kot da se lotim postopka homologacije.

 

Kako?

Kje?

Koliko ??

Koliko ?asa?

Ali naredim najprej homologacijo in nato menjam pnevmatike ali najprej zamenjam pnevmatike in nato delam homologacijo?

?e moram najprej zamenjat pnevmatike, kako vem, da bo stvar ?la skozi homologacijo?

Moram bit ?e na kaj pazljiv?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

I??em in i??em, toda ne najdem. Preiskal sem ?e (skoraj) vse, ta tema pa je nekako ?e najbolj podobna. Torej, k stvari:

 

Imam Hondo Jazz 1,4i, ki ima pnevmatike 185/55R15. Pravkar sem jih menjal in montiral Michelin Energy Saver. Za eno pnevmatiko skupaj z menjavo in centriranjem sem dal 92?. Vulkanizer mi je pa rekel, da so pnevmatike 195/50R15 precej cenej?e (okoli 65?), imajo pa enak obseg. So samo za centimeter ?ir?e. Vendar jih nimam vpisanih v homologaciji. Torej ni druge, kot da se lotim postopka homologacije.

 

Kako?

od proizvajalca gum ali hondinih felten mora? najti TUV ali podoben certifikat ki ima vpisan v certifikatu tvoj avto in dimenzijo. Primer - od ENZO felten - obe tvoji ?eljeni dimenziji

41679539.pdf

Kje?

Na tehni?nih kjer delajo omologacije, samo ne v LJ na LPP, ker so zoprni kak Kranj ali pri vas na primorskem je bolj prijazen

Koliko ??

40-50?

Koliko ?asa?

pride? tja izpolni? nekaj papirjev, slikajo gume in ?ez nekaj dni dobi? homo karton?ek nazaj

Ali naredim najprej homologacijo in nato menjam pnevmatike ali najprej zamenjam pnevmatike in nato delam homologacijo?

 

Po pravici ne vem, jaz sem imel ENZO 17 feltne in gume izven homologacije ze na avtu - povpra?aj prej

 

?e moram najprej zamenjat pnevmatike, kako vem, da bo stvar ?la skozi homologacijo?

 

jaz bi zloudal tale moj certifikat, ?el na homologacije s karton?kom se naredil malo neumnega reko?, zastopnik za hondo mi je dejal da je tole certifikat za hondo Jazz in da je tovarni?ko vpisana le ena dimenzija, ti pa bi rad vpisal ?e drugo....

 

?e bodo rekli Ok - potem pla?a? in si tiho, mogo?e pa ti bodo znali ?e naprej svetovati kako oz. kaj rabi?

 

Moram bit ?e na kaj pazljiv?

vseeno bi jaz prej imel potrjeno omologacijo v roki pred nakupom :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • pismo glede na zgoraj napisano se počutim da mam velik preveč cunj za na kolo. 2x spodno majco (wind stoper) eno s kratkimi in eno z dolgimi rokavi 1x spodnjo termo dolgi rokavi 1x termo dolgi rokavi majco 3x dolgi rokavi majco enepar kolesarskih majc s kratkimi rokavi, sam večino uporabim kar tech t-shirt 3-4 kratke hlače pa še 4-5 spodnje kolesarske  3 al 4 pare kolesarskih nogavic, ampak so obične športne nogavice tud ok, sam je fajn da niso čist niske 2x kolesarski čevlji 2x čelada 1x maska (za zimo) 2x buff 1 zimska termo jakna od dirtlej 2x zimske hlače (ne najbolše ker so ene brez žepov druge so pa dekatlonove, ampak za zimo pa da ne zebe so ok ) 1x vetrovka  2 para letnih in 2 para zimskih rokavic pa še kaj bi se našlo   je pa polovica stvari starih 5-6 let   
    • 7,5 sekund 0-100kmh pa res ni nek hud "sunek v hrbet", zlasti pa ne za EV, no sicer je vse relativno, odvisno kakšne zmogljivosti je kdo vajen in kakšen je njegov "režim vožnje", ali bolj poskočen ali DeSUS  
    • Trenutno imam še do jutri na testu Mazdo 6e ...    Vtisi? V garažo mi ne paše  ... je nekaj cm predolga ... in vrat ne morem zapreti ... Pa meni osebno je prenizka, čeprav vozi se fajn. Sem mislil, da bo bolj problem, ker nima skoraj nobenih gumbov, pa se kar da. OK... včasih iščem kakšno nastavitev, ki jih ogromno. Nekaj se da rešit z bližnjicami... ne pa vsega ...   Opozorilni toni za prekoračetav hitrosti so komaj opazni... tako da nisem niti pogrešal tega, da se ne da izklopit za stalno ampak samo za vsako vožnjo sproti. Pospeški so fenomalni in tudi sama vožnja je zelo v redu. Je precej drugačna kot pri moji CX-60... ker CX-60 ima vseeno 8-stopenjski samodejni menjalnik in se čuti ko prestavlja... sicer ne tako, da cuka... ampak se čuti. Pri Mazdi 6e je to čisto brestopenjsko.    Kar me je zelo pozitivno presenetilo, je sama poraba. Po prevoćenih slabih 200 km je povprečna poraba 14,6 kWh/100 km ...   Pospeški pa so odlični, čeprav sem imel na testu Long range, ki ima večjo baterijo (80 kW) in ima manj KM (245) kot verzija z manjšo baterijo (68 Kw), ki ima 258 kW... Iz mesta do 100 km/h je pospešila v 7.47 sekundah ... in se dejansko čuti "sunek v hrbet" ...  ...  Upravljanje preko zaslona na dotik je zelo tekoče, tudi meniji so dokaj pregledni, ko se jih enkrat navadiš...    Nekaj slik in posnetkov...        Aja... če bi jo kdo rad videl v živo ali malo probal... in je jutri dopoldan v Ljubljani, se lahko kje dobimo. Vrnit jo moram do 14ih ...
    • Vodo vrze vanj tudi ce se kje vodna pot zabase in pride do prevelikega pritiska. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.