Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

V sredo sem narocen pri Pogacarju za regularni servis na 100k km.

 

V prvi vrsti me zanima, kaksno olje (predvsem me zanima performance olja - delam cca 4k mesecno in pri olju ne bom sparal) naj vlijem, in kaj tocno je tisti dodatek, ki mu vsi na forumu recete "zlatko", ker ce se se tako trudim, te informacije ne najdem? :)

 

Glede na to, da bom servis delal prvic, me okvirno zanima tudi cena vsega tega, kar bom nastel. Poleg olja in filtrov pa moram menjat se lezaj(e) in ploscice, ne dela mi "rikverc" luc, tu naj bi slo za stikalo pri menjalniku, zato je treba menjat tudi to.

 

Verjetno bo moral pogledat tut, kaj je narobe z avtom, ki neogret ob speljevanju iz 1. prestave v 2. brez dodajanja gasa crkne, ker mu obrati padejo pod stant gas.

 

Ko ze sprasujem, bi rad popravil tudi original lita platisca 16col, ki so taka, kot bi jih prejsni lastnik grizel na robovih, koliko pride tako popravilo in barvanje? Platisca niso kriva.

 

Upam da me lahko okvirno pripravite na ceno in hvala ze vnaprej.

Napisano

V sredo sem narocen pri Pogacarju za regularni servis na 100k km.

 

V prvi vrsti me zanima, kaksno olje (predvsem me zanima performance olja - delam cca 4k mesecno in pri olju ne bom sparal) naj vlijem, in kaj tocno je tisti dodatek, ki mu vsi na forumu recete "zlatko", ker ce se se tako trudim, te informacije ne najdem? :)

 

Glede na to, da bom servis delal prvic, me okvirno zanima tudi cena vsega tega, kar bom nastel. Poleg olja in filtrov pa moram menjat se lezaj(e) in ploscice, ne dela mi "rikverc" luc, tu naj bi slo za stikalo pri menjalniku, zato je treba menjat tudi to.

 

Verjetno bo moral pogledat tut, kaj je narobe z avtom, ki neogret ob speljevanju iz 1. prestave v 2. brez dodajanja gasa crkne, ker mu obrati padejo pod stant gas.

 

Ko ze sprasujem, bi rad popravil tudi original lita platisca 16col, ki so taka, kot bi jih prejsni lastnik grizel na robovih, koliko pride tako popravilo in barvanje? Platisca niso kriva.

 

Upam da me lahko okvirno pripravite na ceno in hvala ze vnaprej.

 

 

1.Jaz nimam filtra trdih delcev in imam noter sinteti?no olje mobil 1 ,5W30.Lahko da? tudi druga olja z isto oznako.

2.Za original mazda servise ne vem,mene pride navaden servis z vsemi filtri,oljem in in delom vred okoli 100?.

3.?e bo? menjal le?aje koles bo kar drag hec,za plo??ice ne-original Ferodo,ki so mnogo bolj?e od originala

bo? dal okoli 100?.Stikalo po mojem ni toliko drago.

4.Za popravilo felten,?e je samo podrsano po robovih,lahko popravi? sam.Najprej zakita?,?e je kak?na ve?ja odrgnina ali luknjica na robu,nato kit pobrusi?,da je raven z ostalo povr?ino.

Potem to dobro vse razmasti?,malo izolira? (ni dobro,da nalepi? raven trak,ker se ti pozna rob barve) in

z sivo-srebrnim metalik lakom v spreju (naj bo ?im bolj podoben barvi feltne) to pospreja?.Ko se posu?i,prelakira? ?ez popravljeni del na rahlo ?e z brezbarvnim sijajnim lakom.Izdelek pride super,?e se dr?i? postopka in ima? vsaj malo "umetni?ke" ?ilice. :D

Druga?e pa sem vpra?al pri li?arju in bi pri?lo barvanje okoli 100? za prelakirat vse ?tiri feltne.

 

 

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Sem si sposodil kar to temo, da ne odpiram nove, ker me zanima koliko pribli?no stane 2.redni servis za Mazdo6, bencinar, letnik 2008, pri poobla??enem serviserju.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sem si sposodil kar to temo, da ne odpiram nove, ker me zanima koliko pribli?no stane 2.redni servis za Mazdo6, bencinar, letnik 2008, pri poobla??enem serviserju.

 

Jaz sem dal 290 eur.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Smo se pa tukaj v službi danes kar smejali. Glavni zvezdi pa dva stroja: BTjc in John Deere. No, v bistvu njuna lastnika...   Gleda sodelavec BTjca, pa se obrne k meni, da če bi mu lahko traktor pripeljal domov, ker da se je ravno za enega rabljenega John Deera dogovoril, pa bi ga šli jutri iskat.   Vsi sodelavci vključno z menoj smo se začeli smejat češ dober štos, BTjc bo na prikolici John Deera vozil, ja. Potem ugotovimo, da mož čisto resno misli. Pa ga vprašam, kje bomo dobili tako prikolico, da bo šel John Deere gor. Možakar pa mrtvo hladno, da kar na navadno prikolico. Vsi spet v smeh, on pa čisto resen. Pa ga vprašam, da kolikokrat bi pa šli po tega John Deera, preden bi ga z BTjcem in prikolico pripeljali domov. On me gleda kot tele in čez nekaj časa se začne smejati. Pa mi razloži, da John Deere X167 tehta 230 kg - v bistvu je "vrtni" traktor...   Ja, kaj, sm kmet an s hribu doma, an John Deere je beštja, k jma nrmnj 6,8 litrski šest-valjni turbo dizel z 175 konji...
    • Kater set moment ključev priporočate? Rad bi take male, da lahko vijačim okrog motorja, pa potem tut klasiko do 200Nm, za kakšne felge zategnit
    • Ko bo imeli 1000 km dosega, mi bo zanimiva. Drugače oblikovno res huda.
    • Eto zadnja v močvirju ta teden.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.