Skoči na vsebino

Servis Mazda 6


Priporočeno sporočilo

V sredo sem narocen pri Pogacarju za regularni servis na 100k km.

 

V prvi vrsti me zanima, kaksno olje (predvsem me zanima performance olja - delam cca 4k mesecno in pri olju ne bom sparal) naj vlijem, in kaj tocno je tisti dodatek, ki mu vsi na forumu recete "zlatko", ker ce se se tako trudim, te informacije ne najdem? :)

 

Glede na to, da bom servis delal prvic, me okvirno zanima tudi cena vsega tega, kar bom nastel. Poleg olja in filtrov pa moram menjat se lezaj(e) in ploscice, ne dela mi "rikverc" luc, tu naj bi slo za stikalo pri menjalniku, zato je treba menjat tudi to.

 

Verjetno bo moral pogledat tut, kaj je narobe z avtom, ki neogret ob speljevanju iz 1. prestave v 2. brez dodajanja gasa crkne, ker mu obrati padejo pod stant gas.

 

Ko ze sprasujem, bi rad popravil tudi original lita platisca 16col, ki so taka, kot bi jih prejsni lastnik grizel na robovih, koliko pride tako popravilo in barvanje? Platisca niso kriva.

 

Upam da me lahko okvirno pripravite na ceno in hvala ze vnaprej.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V sredo sem narocen pri Pogacarju za regularni servis na 100k km.

 

V prvi vrsti me zanima, kaksno olje (predvsem me zanima performance olja - delam cca 4k mesecno in pri olju ne bom sparal) naj vlijem, in kaj tocno je tisti dodatek, ki mu vsi na forumu recete "zlatko", ker ce se se tako trudim, te informacije ne najdem? :)

 

Glede na to, da bom servis delal prvic, me okvirno zanima tudi cena vsega tega, kar bom nastel. Poleg olja in filtrov pa moram menjat se lezaj(e) in ploscice, ne dela mi "rikverc" luc, tu naj bi slo za stikalo pri menjalniku, zato je treba menjat tudi to.

 

Verjetno bo moral pogledat tut, kaj je narobe z avtom, ki neogret ob speljevanju iz 1. prestave v 2. brez dodajanja gasa crkne, ker mu obrati padejo pod stant gas.

 

Ko ze sprasujem, bi rad popravil tudi original lita platisca 16col, ki so taka, kot bi jih prejsni lastnik grizel na robovih, koliko pride tako popravilo in barvanje? Platisca niso kriva.

 

Upam da me lahko okvirno pripravite na ceno in hvala ze vnaprej.

 

 

1.Jaz nimam filtra trdih delcev in imam noter sinteti?no olje mobil 1 ,5W30.Lahko da? tudi druga olja z isto oznako.

2.Za original mazda servise ne vem,mene pride navaden servis z vsemi filtri,oljem in in delom vred okoli 100?.

3.?e bo? menjal le?aje koles bo kar drag hec,za plo??ice ne-original Ferodo,ki so mnogo bolj?e od originala

bo? dal okoli 100?.Stikalo po mojem ni toliko drago.

4.Za popravilo felten,?e je samo podrsano po robovih,lahko popravi? sam.Najprej zakita?,?e je kak?na ve?ja odrgnina ali luknjica na robu,nato kit pobrusi?,da je raven z ostalo povr?ino.

Potem to dobro vse razmasti?,malo izolira? (ni dobro,da nalepi? raven trak,ker se ti pozna rob barve) in

z sivo-srebrnim metalik lakom v spreju (naj bo ?im bolj podoben barvi feltne) to pospreja?.Ko se posu?i,prelakira? ?ez popravljeni del na rahlo ?e z brezbarvnim sijajnim lakom.Izdelek pride super,?e se dr?i? postopka in ima? vsaj malo "umetni?ke" ?ilice. :D

Druga?e pa sem vpra?al pri li?arju in bi pri?lo barvanje okoli 100? za prelakirat vse ?tiri feltne.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 mesecev kasneje...
  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dobro jutro v nov, zadnji teden ta mesec.... 👍😉
    • Se strinjam.   In je zanimivo kako se spreminja. Dokler ni Roglič šel na Vuelto, je bil Giro takoj za Tour-om, Vuelta pa stranski tir.
    • Do konca napoolnjene baterije so pod višjo napetostjo med elektrodami,in so za to kemično veliko bolj aktivne...po domače-ne paše jim biti napolnjene. To je tudi razlog,za kaj jim pada kapaciteta,če jih zmeraj polniš do konca.   Seveda je najlažje trditi...ja ti grki nimajo pojma...ker ti pač paše v agendo...   Ali npr....ko sem pred kratkim dobival ali kupoval baterije za orodje...ena "črtica" od štirih...edino pravilno! Tudi tako...določeni polnilci za LiIon baterije imajo funkcijo za skladiščenje baterije,in jih ne polni do 100%,ampak največ 75%.
    • Morda so se ga pa malo ustrašili, nekaj je poškodovanih, ostalo je pa krivo še nekaj neresnosti organizatorja in sponzorjev.... 🤔😉
    • Res globok poklon maestru za tole predstavo, k je povozil vse.   Da ne bo narobe razumljeno, kar bom napisal v nadaljevanju, saj nikakor ne spremeni nič v zvezi z njegovim dosežkom. Tale Giro postaja drugorazredna dirka, saj razen Pogačarja, ki je številka ena so uspeli naslednjega po rangu na dirko dobiti šele 25. kolesarja sveta. Človek bi pričakoval vsaj še 10 kolesarjev v rangu vmes.   Tako, da očitno Tour ostaja liga zase, Vuelta nekje zadaj, Giro pa, če se bo tako nadaljevalo bo težko upihnil 110. rojstni dan. Se bodo morali Italijani krepko zamisliti kako naprej in kako spet bolj popularizirati Giro.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.