Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Imamo mazdo 5 in zadnje ?asa opa?amo da porabi ogromno goriva-nafte.Pa me zanima kaj bi

lahko bilo narobe naprimer v?eraj to?imo gorivo 10eurov danes je tank bil prazen in smo ponovno

morali to?iti gorivo.Avto se ve?ino ?asa vozi po mestu

Hvala za va?e odgovore

 

lp

Napisano

?aki mal... ta podatek pa ?ist ni? ne pove, da si za 10? tanku zdej ma? pa prazen tank.

 

Prvi? kot prvi? za tako majhna tankanja bo? te?ko prera?unal porabo. Natankaj polno (ko vr?e ro?ko ven), resetiraj ?tevec dnevnih kilometrov in se vozi recimo vsaj 200km, da se izni?i napaka. Nato spet na pumpo pa ponovno natankaj polno in preveri koliko litrov si porabil ter si prera?unaj porabo.

 

 

?e pa si po ob?utku ugotovil, da je poraba prevelika pa verjetno gre za to, da ti je v teh 9 litrih potekala regneracija DPF filtra, ki trenutno porabo dvigne za 2-3 litre. ?e si imel kratke vo?nje pa da si vozil z nizkimi obrati (pod 2.000) se ?as regeneracije podalj?a in temu primerno ima? na koncu vi?jo porabo kot sicer. Na?eloma je to normalno ?eprav je zelo priporo?ljivo, da naredi? tudi kako dalj?o razdaljo oziroma takrat ko se dela regeneracija odvozi? ?e toliko ve?, da se le ta zaklju?i.

 

Da bo? pa ziher a je to al ni pa se resni?no dr?i predloga, da naredi kako dalj?o turo in preveri kak?no je stanje glede porabe.

33112_1.png

Napisano

Tukej tut manjka podatek, kok se je prevozil od u?eri do danes, predvidevam da minimalno al kako? :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

10? = manj kot 10 litrov in v mestu je lahko to tudi hitro le 70km....???

Ne vem kaj sporo?a?....

 

Poglej primer drugega uporabnika, ki je tudi na M5 zijal nad porabo, ampak je vozil napa?no, ko je z avtom za?el voziti dinami?no da ga ni mu?il, je spravil iz 10 na 6 (litrov ne evrov)!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hvala vam za odgovore,res sem narobe napisal avto je delal v?eraj pribli?no 30 kilometrov samo po mestu.

Me pa ?e nekaj drugega zanima plati??a se po nekaj vo?njah postanejo ?rne nekdo nam je rekel da so ?li diski ali to dr?i?

Napisano

Hvala vam za odgovore,res sem narobe napisal avto je delal v?eraj pribli?no 30 kilometrov samo po mestu.

Me pa ?e nekaj drugega zanima plati??a se po nekaj vo?njah postanejo ?rne nekdo nam je rekel da so ?li diski ali to dr?i?

 

NE.

 

?rne so od prahu, ki nastaja ob zaviranju.

 

 

ps. Kako pa grejo diski ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hvala vam za odgovore,res sem narobe napisal avto je delal v?eraj pribli?no 30 kilometrov samo po mestu.

Me pa ?e nekaj drugega zanima plati??a se po nekaj vo?njah postanejo ?rne nekdo nam je rekel da so ?li diski ali to dr?i?

 

hja pazi malo ce ti mislis da je tank prazen slucajno ko zagori lu?ka se moti?. Takrat je v tanku se veliko vec kot za 100km bencina, je pa tako prve M5 (moja je bila tudi 2006) so imele resne probleme z racunalnikom, lagal je tudi do 2L - preveri ce so ti odpravili to napako z novim SW (morali bi a nikoli ne ves)

 

Skratka malo razlozi kaj ti pomeni - tank je bil spet prazen, ce mislis lucko, se ta v mestu lahko prizge veliko prej

 

Poleg tega (mislim da pise v navodilih) se ti bo raccunalnik ponastavil na nove vrednosti ce tankas min 20L - ce pa ga ti filas po 10L ne zazna razlike!!

P.S. NE vem v cem je poanta tankat po 10?......

 

Distance-to-empty mode

This mode displays the approximate distance you can travel on the remaining fuel based on the fuel economy.

The distance-to-empty will be calculated and displayed every minutes.

When this mode is selected, 'REMNG' will be displayed.

NOTE: Even though the distance-to-empty display may indicate a sufficient amount of remaining mileage before refueling is required.

Refuel as soon as possible if the fuel gauge needle nears E or the low fuel warning light illuminates.

The display won't change unless you add more than approximately 20 L of fuel.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

P.S. NE vem v cem je poanta tankat po 10?......

 

Tud js ne. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.