Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Imamo mazdo 5 in zadnje ?asa opa?amo da porabi ogromno goriva-nafte.Pa me zanima kaj bi

lahko bilo narobe naprimer v?eraj to?imo gorivo 10eurov danes je tank bil prazen in smo ponovno

morali to?iti gorivo.Avto se ve?ino ?asa vozi po mestu

Hvala za va?e odgovore

 

lp

Napisano

?aki mal... ta podatek pa ?ist ni? ne pove, da si za 10? tanku zdej ma? pa prazen tank.

 

Prvi? kot prvi? za tako majhna tankanja bo? te?ko prera?unal porabo. Natankaj polno (ko vr?e ro?ko ven), resetiraj ?tevec dnevnih kilometrov in se vozi recimo vsaj 200km, da se izni?i napaka. Nato spet na pumpo pa ponovno natankaj polno in preveri koliko litrov si porabil ter si prera?unaj porabo.

 

 

?e pa si po ob?utku ugotovil, da je poraba prevelika pa verjetno gre za to, da ti je v teh 9 litrih potekala regneracija DPF filtra, ki trenutno porabo dvigne za 2-3 litre. ?e si imel kratke vo?nje pa da si vozil z nizkimi obrati (pod 2.000) se ?as regeneracije podalj?a in temu primerno ima? na koncu vi?jo porabo kot sicer. Na?eloma je to normalno ?eprav je zelo priporo?ljivo, da naredi? tudi kako dalj?o razdaljo oziroma takrat ko se dela regeneracija odvozi? ?e toliko ve?, da se le ta zaklju?i.

 

Da bo? pa ziher a je to al ni pa se resni?no dr?i predloga, da naredi kako dalj?o turo in preveri kak?no je stanje glede porabe.

33112_1.png

Napisano

Tukej tut manjka podatek, kok se je prevozil od u?eri do danes, predvidevam da minimalno al kako? :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

10? = manj kot 10 litrov in v mestu je lahko to tudi hitro le 70km....???

Ne vem kaj sporo?a?....

 

Poglej primer drugega uporabnika, ki je tudi na M5 zijal nad porabo, ampak je vozil napa?no, ko je z avtom za?el voziti dinami?no da ga ni mu?il, je spravil iz 10 na 6 (litrov ne evrov)!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hvala vam za odgovore,res sem narobe napisal avto je delal v?eraj pribli?no 30 kilometrov samo po mestu.

Me pa ?e nekaj drugega zanima plati??a se po nekaj vo?njah postanejo ?rne nekdo nam je rekel da so ?li diski ali to dr?i?

Napisano

Hvala vam za odgovore,res sem narobe napisal avto je delal v?eraj pribli?no 30 kilometrov samo po mestu.

Me pa ?e nekaj drugega zanima plati??a se po nekaj vo?njah postanejo ?rne nekdo nam je rekel da so ?li diski ali to dr?i?

 

NE.

 

?rne so od prahu, ki nastaja ob zaviranju.

 

 

ps. Kako pa grejo diski ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hvala vam za odgovore,res sem narobe napisal avto je delal v?eraj pribli?no 30 kilometrov samo po mestu.

Me pa ?e nekaj drugega zanima plati??a se po nekaj vo?njah postanejo ?rne nekdo nam je rekel da so ?li diski ali to dr?i?

 

hja pazi malo ce ti mislis da je tank prazen slucajno ko zagori lu?ka se moti?. Takrat je v tanku se veliko vec kot za 100km bencina, je pa tako prve M5 (moja je bila tudi 2006) so imele resne probleme z racunalnikom, lagal je tudi do 2L - preveri ce so ti odpravili to napako z novim SW (morali bi a nikoli ne ves)

 

Skratka malo razlozi kaj ti pomeni - tank je bil spet prazen, ce mislis lucko, se ta v mestu lahko prizge veliko prej

 

Poleg tega (mislim da pise v navodilih) se ti bo raccunalnik ponastavil na nove vrednosti ce tankas min 20L - ce pa ga ti filas po 10L ne zazna razlike!!

P.S. NE vem v cem je poanta tankat po 10?......

 

Distance-to-empty mode

This mode displays the approximate distance you can travel on the remaining fuel based on the fuel economy.

The distance-to-empty will be calculated and displayed every minutes.

When this mode is selected, 'REMNG' will be displayed.

NOTE: Even though the distance-to-empty display may indicate a sufficient amount of remaining mileage before refueling is required.

Refuel as soon as possible if the fuel gauge needle nears E or the low fuel warning light illuminates.

The display won't change unless you add more than approximately 20 L of fuel.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

P.S. NE vem v cem je poanta tankat po 10?......

 

Tud js ne. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e tanka? po 10?, se benz ne podra?i sploh :)

 

hehe, to?no tako :bravo:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.