Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni sem kupil lita plati??a 17 col in nisem vedel et-ja in mi sedaj zadnje gume ob veliki te?i in luknji drgnejo. Na forumu ne zasledim nikjer et od mazde 6 letnik 2004. moje feltne imajo et 35. Ker baje se tisti pleh da notr zakriviti pa potem naj bi bilo ok ali ?e podrejati feltne. Kak?ne izku?nje? feltne so Autec Z807

Napisano

?e ni preve? odstopanja, se da dost ugodno zadnje robove "zapeglat" :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

mi je prijatelj povedu da mi to odsvetuje ker mu je li?ar to delu in mu je lak po?il s ?asoma seveda.... ker to bi bila tudi meni najboljsa pa najla?ja kombinacija... naslednja je pa pol feltne drejat..

Napisano

Pozdravljeni sem kupil lita plati??a 17 col in nisem vedel et-ja in mi sedaj zadnje gume ob veliki te?i in luknji drgnejo. Na forumu ne zasledim nikjer et od mazde 6 letnik 2004. moje feltne imajo et 35.

 

saj se hecas ne? :P

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

V kerem smislu hecas?

PS ne manjka mi veliko ker mi drgne gumo ?isto ob strani ko ni ve? profila torej ?e bi rezkal feltne bi moru sam za kaka 2 mm da bi et spremenu ali pa pa? ta rob zakrivil.

 

Feltne so Autec, Z 807, 8J x 17H2, ET 35, LK5/114,3

Gume so pa gor Sava intesa 215 50 17

Napisano

ok prvo kot prvo dimenzija gum je napacna

moras met 215/45 17

 

potem (ze n-krat):

 

za sirino 8" je ET vsaj 50, ce ne se vec

 

 

meni je drgnilo pri 7.5" in ET 40 (205/55 16)

 

tko da ti ne preostane nic drugega, kot da gres do kakega mazda servisa ali kleparja in ti bojo zrihtali zadnje blatnike (ce bo to pravilno izvedeno, ni kakih problemov)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Za gume vem da je vi?ina napa?na. Zato imam 2 opciji ali et zmansat (podrejat feltne za 2-3mm) ali pa robove popraviti tako da tuki pi?em ?e je kdo imel podobne izku?nje.... in kaj predlagate

Napisano

Zamenjaj feltne in gume bo najbolj. :)

 

 

Tudi sam sem hotel to napisat :)

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Jz bi une robove pokrivil al pa porezu (kokr komu ljub?e), hkrati pa ?e preveru, ?e ti ?e kje ne gnijejo zadnji blatniki (fakin serijska napaka na teh avtih - katastrofa in sramota)! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz bi pa ?e poln prtlja?nik nalo?u pa 4 osebe not dal pa bo? videl potem ali ti drsa ali ne.

Za moje pojme premajhen ET.Res,da bi izgledalo carsko-nabit avto samo mislim,da ne bo ?lo. :ne vem:

Pa z tako vi?ino gum ti ?tevec la?e. ;)

 

 

Napisano

Sm ze naro?en pr a3m v ljubljani v cetrtek tako da gremo na krivljenje robov... je pa res da je et mau premajhen. ?tevec pa la?e za dobre 3 procente

Napisano

Evo avto je pri?el iz a3m-a robovi so povaljani in seveda feltne z et 35 so gor in ne drsa ve?, barva je ostala cela lak isto, zdy samo ?e za??ititi nazaj z gumi sprejom in operacija uspela :) aja pa ?e pokrov?ke za feltne sm dobu :)

Napisano

Lepo da si zadovoljen.

 

Samo meni te feltne ne sedejo na ta avto, ker naredijo gumo ?e manj?o kot je v resnici (zgleda kot ene 15").

Pa avto v poden, ker sedaj zgleda kot en "traktor".

Napisano

In kako avto zgleda :)

 

Oprosti, kot vedno pravim okusi so razli?ni, samo tele leitke so pa zelo dale? od tag da bi sedle na ta avto, vsaj zame. :unsure:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

100 ljudi, 100 okusov, ?koda je le, da ma? feltne na notr upognene (krake), ker ?e bi bili na ven, bi opti?no pove?al plati??e! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Men je bil pa ta stil notri pomaknjenih krakov v?asih sila v?e? zdej mi je pa vseeno sam da lepo zgledajo. Bi blo pa tole za videt v ?ivo, ker imam ob?utek, da tale slika malce vara.

33112_1.png

Napisano

Seveda da opti?no varajo. Se je kolega sam prepri?al :) Res je vsak ima svoj okus samo ko je videl slike mu niso bile usec ko je pa videl u zivo je pa spremenil mislenje ker avto res naredi ''bulco'' :) ker manjsi et je res naredil svoje samo malo preve? dvignjen je ...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.