Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam mazdo letnik 2003 z ditd motorjem (74kw). Opazil sem, da avto ne vle?e tako kot je. NPR po avtocesti v klanec ne gre ve? kot 130km/h prej cca 150 ni bilo noben problem(pri enako obremenjenem in obte?enem avtu)

Ima mogo?e kdo kak?no idejo kaj bi bilo?(filter goriva in zraka je zamenjan)

 

Pa ?e nekaj se mi zdi malo ?udno - ne vem ?e je povezano; ko npr pri 100km/h pohodim stopalko za plin - za?ne avto pospe?evati s cca 1sekundno zakasnitvijo.

Napisano

kaj je pa z turbino ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kako bi lahko vedel kaj je s turbino? mislim da dela (?e se potrudim sli?im njen pisk)

 

Poglej malo drobne cevke po motorju, verjetno ja kaka sneta ali pa po?ena in potem navor NE dela prav.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ali pa po?asi turbina izgublja bitko pre?ivetja. Pri meni je trajalo eno leto. To so prvi znaki... ?e avto ugasne?, ?tarta? ponovno, potem povle?e normalno?

Napisano

Hvala vsem za informacije; bom pogledal najprej cevke in potem...

Ali mehanik lahko preveri delovanje turbine in ugotovi v kak?nem stanju turbina je?

Napisano

Hvala vsem za informacije; bom pogledal najprej cevke in potem...

Ali mehanik lahko preveri delovanje turbine in ugotovi v kak?nem stanju turbina je?

 

?e je za kej mehanik lahko, druga?e pa ...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e je za kej mehanik lahko, druga?e pa ...

 

Ali mi lahko prosim malo bolj natan?no opi?e? na kak?ne(katere in kaj povezujejo) cevke naj bom bolj pozoren?

Hvala

Napisano

Pojdi po vrsti in preglej vse cevke ki niso zunaj debelej?e od 10 mm.

Ni pravila.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri nas je bilo potrebno obnovit visokotla?no ?rpalko, ampak avto ?e od za?etka ni vlekel kot bi bilo treba po obnovi pa ga le lep?e vozit.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Cevke sem preveril zgleda vse OK.

Sem pa posumil nekaj drugega, namre? SENZOR ZRA?NEGA PRETOKA na zra?nem filtru - menda je podobna diagnoza.

 

Senzor sem pobral ven in ?el na vo?njo - popolnoma isti ob?utek pri vo?nji - nobene razlike.

Kaj se vam zdi ? Je mo?na ta napaka?

Napisano

Cevke sem preveril zgleda vse OK.

Sem pa posumil nekaj drugega, namre? SENZOR ZRA?NEGA PRETOKA na zra?nem filtru - menda je podobna diagnoza.

 

Senzor sem pobral ven in ?el na vo?njo - popolnoma isti ob?utek pri vo?nji - nobene razlike.

Kaj se vam zdi ? Je mo?na ta napaka?

 

Ja ?e ni razlike pol je nekaj narobe, na mestu laufa, al crkava. ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

jaz sem mel tocno iste simptome in je bil ta merilec pretoka zraka kriv

za mojo 6-ko pase tudi od benz. 323...

 

leta 2006 je stal okol 250 eur, meni so menjali v garanciji

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ja ?e ni razlike pol je nekaj narobe, na mestu laufa, al crkava. ?

 

se mi zdi da na mestu laufa normalno

 

sem pa naredil ?e en preizkus. Senzor sem pobral ven, avto v?gal ter opazoval nitko, ki naj bi ?arela. NI? tema nitka ob delovanju motorja ne ?ari. Ali lahko s tem potrdim okvaro senzorja?

Napisano

se mi zdi da na mestu laufa normalno

 

sem pa naredil ?e en preizkus. Senzor sem pobral ven, avto v?gal ter opazoval nitko, ki naj bi ?arela. NI? tema nitka ob delovanju motorja ne ?ari. Ali lahko s tem potrdim okvaro senzorja?

 

Tista nitka ne ?ARI ampak je samo topla topa lahko prever? z ir brezkontaktnim termometrom, potem bo? videl razliko. Nitka pa je titaq samo za temperaturo vstopnega zraka in ni nevemkolk pomembna, ker imajo navori ?e eno tipalo za temp predno gre zrak v motor.

Druga?e pa daj sliko, mogao?e je isti kot ga imajo ostale mazde, in enega imam doma.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tista nitka ne ?ARI ampak je samo topla topa lahko prever? z ir brezkontaktnim termometrom, potem bo? videl razliko. Nitka pa je titaq samo za temperaturo vstopnega zraka in ni nevemkolk pomembna, ker imajo navori ?e eno tipalo za temp predno gre zrak v motor.

Druga?e pa daj sliko, mogao?e je isti kot ga imajo ostale mazde, in enega imam doma.

 

Slike trenutno nimam - oznaka na njem pa je ZL01 197400-2010

Sicer ga bom popoldne premeril z ohm metrom

Imajo vse mazde ta senzor(tudi bencinske)?

Napisano

Slike trenutno nimam - oznaka na njem pa je ZL01 197400-2010

Sicer ga bom popoldne premeril z ohm metrom

Imajo vse mazde ta senzor(tudi bencinske)?

 

Ja to je klasika, vse 6ke in 3ke imajo istega in BG serija 323.

Pa za in?trumentom bo? ugotovil popolnoma 0, lahko pa se dela? da kaj ugotavlja?. :ne vem:

 

 

 

PS. Raje namesto merjenja pojdi na :vino:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja to je klasika, vse 6ke in 3ke imajo istega in BG serija 323.

Pa za in?trumentom bo? ugotovil popolnoma 0, lahko pa se dela? da kaj ugotavlja?. :ne vem:

PS. Raje namesto merjenja pojdi na :vino:

 

hm :) na zdravje :)

Preden grem v trgovino bi se le rad malo bolj prepri?al ali je res fu?;

Na konektorju je med pinoma 4 in 5 NTC upor, kateri, mora imeti pri 20°C cca 2.5kohm; Zaenkrat ?e ne vem na katerih pinih se nahaja grelna ?i?ka - bom ugotovil...

Sicer je verjetno edina mo?nost da se 100% prepri?am da se odpeljem na uradni servis??

 

Hvala

Napisano

Senzor sem odmontiral, ga o?istil(alkohol+pal?ke za u?esa) sedaj potegne bistveno bolj?e...

 

Sam sebi si odgovoril, lahko ga o?ist? s sprejem za zavore in spia? z zrakom ni pa priporo?ljivo da ga ?lata? s ?imerkoli.

Druga?e pa je pri ve?ini mazd serije BJ ta senzor cknil ali pa nagajal ?e v garanciji, moji mami so ga menjali.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jp, sem tudi sam imel probleme s tem senzorjem, ko sem ?e imel BJ. Druga?e ga pa za pameten denar najde? na e-bayu.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.