Skoči na vsebino

alu platisca 19 col

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

a se nisi ti tam zgoranj nekje bunil, da 18 col prevec stane

se pravi bos resu problem z nabavo 19 :D

 

ok, drugace pasejo, ce pod "hude predelave" ne stejes siritev blatnika

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

a se nisi ti tam zgoranj nekje bunil, da 18 col prevec stane

se pravi bos resu problem z nabavo 19 :D

 

ok, drugace pasejo, ce pod "hude predelave" ne stejes siritev blatnika

[/qa

 

 

 

a siritev blatnikov steje zravn tudi licarska dela?ker ce je to zravn potem pa odpade,ker ko grem k licarju mi je isto kot ce bi sel k zobozdravniku..ker nekak ne upam se spravit v to...a da bi pa sam montoral gor ne gre?

www.trziskisladoled.si

Napisano

hehe, ve? kako porabo bo? mel :blush:

 

:jezicek::hohoho:

 

 

sj ze zdej imam 7,3l tko da veliko vec ne morem imet..

www.trziskisladoled.si

Napisano

za te feltne moras prej k zobozdravniku :)

pa tud pol po plombe :hohoho:

 

 

potem pa odpadejo,ker se mi ne da to delat oziroma nimam casa za take stvari..odpadejo 19col feltne razen ce se najde kdo da bi sel namesto mene to delat ane tukaj v kranju...labi ti vrjetno mas veliko casa lahko ti posodim avto za par dni :D:D:D

www.trziskisladoled.si

Napisano

Kako zapeglat blatnik

 

samo ni podnapisov, samo mislim da je dovolj jasno :)

 

 

to je prevec zame...

 

ce bi blo kj z elektriko povezano ne bi blo problema...to pa ni sans da bi se spravu delat...

www.trziskisladoled.si

Napisano

Mislim da tud Fayer v bitnjah to dela, za kolk pa ne vem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz sem to naredil u a3m-u ker sem kupil feltne z premajhnim et-jem (35) in vi?ino gume 50 namesto 45 tako da mi je drgnilo ob luknjah po gumi in so res dobro zrihtal. Edino kar je treba paziti je peljati k tapravemu ker je nevarnost pokanja laka ali ?e huj?e farbe....

  • 12 let kasneje...
Napisano

da ne odpiram nove teme, ve mogoče kdo bi šle na Mazdo 6 zadnje generacije alu platišča 9Jx19 ET40? To še grejo gor gume 225/45R19?

Napisano (urejeno)

glede na tale diagram bi naj šlo... nvem pa kolk je tole zanesljivo

 

 

 

felge.jpg

Popravljeno od Deeyan
Napisano
pred 4 urami je Deeyan napisal:

da ne odpiram nove teme, ve mogoče kdo bi šle na Mazdo 6 zadnje generacije alu platišča 9Jx19 ET40? To še grejo gor gume 225/45R19?

To ti bo najbrž zadaj  drsalo (če)-ko bo avto poln. 

Jaz imam gor 19x8,5" ET 45 pa je spredaj čisto poravnano z blatnikom.

Zadajj bi mogoče še šlo.

Švabi in Švicarji (pri njih se to da) montirajo tako zadaj 9",spredaj pa 8,5". Računaj, da bo  guma 22 mm bolj ven pomaknjena  proti blatniku.

Gume 225 pa absolutno ne. Jaz sem jih imel na začetku montirane na 8,5" in so bile že ful  raztegnjene. Pa  rob feltne je ful izpostavljen, da jih poružiš. 

Na te feltne 9" gredo gor gume 245/40/19".

 

 

Napisano (urejeno)
pred 19 minutami je Alex napisal:

To ti bo najbrž zadaj  drsalo (če)-ko bo avto poln. 

Jaz imam gor 19x8,5" ET 45 pa je spredaj čisto poravnano z blatnikom.

Zadajj bi mogoče še šlo.

Švabi in Švicarji (pri njih se to da) montirajo tako zadaj 9",spredaj pa 8,5". Računaj, da bo  guma 22 mm bolj ven pomaknjena  proti blatniku.

Gume 225 pa absolutno ne. Jaz sem jih imel na začetku montirane na 8,5" in so bile že ful  raztegnjene. Pa  rob feltne je ful izpostavljen, da jih poružiš. 

Na te feltne 9" gredo gor gume 245/40/19".

 

ok hvala, se pravi da nebo šlo, gume pa ne mislim menjavat, ker so še dokaj nove :)

 

drugače so mi pa res hude te, ki bi jih dobu po dobri ceni 

 

AEZ-Crest-dark-Gunmetal-Polished-Lip-1024-1.jpg

Popravljeno od Deeyan
Napisano
pred 16 minutami je Deeyan napisal:

 

ok hvala, se pravi da nebo šlo, gume pa ne mislim menjavat, ker so še dokaj nove :)

 

drugače so mi pa res hude te, ki bi jih dobu po dobri ceni 

 

AEZ-Crest-dark-Gunmetal-Polished-Lip-1024-1.jpg

Škoda. So feltne bomba.👍 Saj gume 245/40/19 niso toliko dražje od 225.

Homologacija je pa 45€. Bi pa mazda izgledala vrhunsko s temi feltnami in širšim gumami. 😊

 

 

Napisano
pred 4 urami je dvorjan napisal:

@Deeyan: A te feltne tudi v 18'' dobiš po dobri ceni?

 

Hm, to nevem, moznost mam rabljene dobit za uredu ceno

Napisano

že preveč gledam te felge in so mi zdej te padle tele v oči 🙈

 

WWW.EBAY.CO.UK

Die Felgen sind in der Größe 8,5x19 et40 5x114,3. 1 x Gutachten ( ABE) somit eintragungsfrei auf diversen Fahrzeugen. 1x Anbausatz inkl. MAM Nabendeckel.

 

Napisano
pred 45 minutami je Deeyan napisal:

že preveč gledam te felge in so mi zdej te padle tele v oči 🙈

 

WWW.EBAY.CO.UK

Die Felgen sind in der Größe 8,5x19 et40 5x114,3. 1 x Gutachten ( ABE) somit eintragungsfrei auf diversen Fahrzeugen. 1x Anbausatz inkl. MAM Nabendeckel.

 

+davek. 😕... in zopet gume 245/40/19".

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.