Skoči na vsebino

Dnevne lu?i

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Po?asi se bli?a februar 2011, ko bo v vsej EU obvezno, da imajo novi avtomobili lo?ene dnevne lu?i. Se pravi samo dve beli lu?i spredaj in ni? ve? ne bo dovoljena alternativa v klasi?nih zasen?nih lu?eh.

 

Se pravi bo za?elo veljati naslednje

 

-vo?nja z lu?mi po vsej EU

-vsi novi avti bodo torej to morali imeti serijsko - Mazda tega 3/4 leta pred zakonom ne ponuja niti kot dodatno opremo, da ne re?em, da zastopniki in serviserji sploh ne vejo kaj pojem dnevne lu?i sploh je in nam to ponujajo le kot "funkcionalnost, da se lu?i pri?gejo skupaj z motorjem avtomobila in se jih ne da ugasniti :blink:

 

Zaenkrat za stare avte to ne bo potrebno bo pa zanimivo, kako se bodo tega lotili pri nas, kjer je treba homologirat ?e celo di?e?o smrekco. Mislim, da bo zelo zanimivo kako bodo na?e homolomo institucije reagirale na ta zakon oz. ali bo dovolj le ustrezen certifikat na lu?kah ali bodo ?e vedno zahtevali cel homo postopek.

33112_1.png

Napisano

eheh.. jaz sem pa ravno pri Polotu izbral mo?nost brez dnevnih lu?i v prostoru ob meglenkah... ker zgleda glupo ko sto hudi?ev....

 

pa ?e kako bo? policaju dopovedal, da vozi? z dnevnimi lu?mi, ne pa z meglenkami...

 

pa potem se meglenke ?e v ovinkih pri?igajo.... eh...

 

res pa je, da se v mojem primeru dnevne lu?i, oz. klasi?ne zasen?ene lu?i vklju?ijo ?e ob vklju?enem kontaktu... ne dela pa notranja osvetlitev stikal in ?tevcev...

 

:) koje finte :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

in zakaj normalne lu?i niso dnevne lu?i???

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e prav razumem so dnevne lu?i po svetilnosti med pozicijskimi in zasen?enimi lu?mi, gorijo pa samo dnevne lu?i in ni? drugega (zadnje lu?i, v armaturki, .....)

 

Jures a nima? ti ?e dnevne lu?i :)

Napisano

Tudi meni to ni jasno. A se da celo zgodbo bolj po kme?ko povedat?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

in zakaj normalne lu?i niso dnevne lu?i???

 

Niso... ker smisel je v tem, da podnevi avto ne rabi bit osvetljen kot novoletna jelka ampak samo od spredaj, da nakazuje ostalim, da je v gibanju.

 

Raznorazne pozicijske lu?i, pa zadaj, pa za tablico pa notri za armaturko res ne rabijo goret in tro?it energijo za brezveze. Pa ?e pozicijska lu?, ki gori zadaj zmanj?uje (sicer rahlo ampak vseeno) vidnost zavornih lu?i - se pravi la?je je podnevi videti razliko med ?isto ugasnjenimi lu?mi in nato pri?gano zavorno kot pa razliko med pri?ganimi pozicijskimi lu?mi (?e posebej ?e so to kake LED zadnje lu?i) in nato pri?gano zavorno.

 

?e so dnevne lu?i z LED tehnologijo pa je poraba el. energije minimalna. Po nekih izra?unih se to na porabi goriva pozna do 2 deci na 100km, ?e so pri?gane zasen?ne lu?i in vse ostale pozicijske v primerjavi z ugasnjenimi in pri?ganimi le LED dnevnimi lu?mi.

 

 

Sicer Jures, kaj te toliko moti, sej si ?e na?timal dnevne lu?i na svoji CX7.

33112_1.png

Napisano

Niso... ker smisel je v tem, da podnevi avto ne rabi bit osvetljen kot novoletna jelka ampak samo od spredaj, da nakazuje ostalim, da je v gibanju.

 

Raznorazne pozicijske lu?i, pa zadaj, pa za tablico pa notri za armaturko res ne rabijo goret in tro?it energijo za brezveze. Pa ?e pozicijska lu?, ki gori zadaj zmanj?uje (sicer rahlo ampak vseeno) vidnost zavornih lu?i - se pravi la?je je podnevi videti razliko med ?isto ugasnjenimi lu?mi in nato pri?gano zavorno kot pa razliko med pri?ganimi pozicijskimi lu?mi (?e posebej ?e so to kake LED zadnje lu?i) in nato pri?gano zavorno.

 

?e so dnevne lu?i z LED tehnologijo pa je poraba el. energije minimalna. Po nekih izra?unih se to na porabi goriva pozna do 2 deci na 100km, ?e so pri?gane zasen?ne lu?i in vse ostale pozicijske v primerjavi z ugasnjenimi in pri?ganimi le LED dnevnimi lu?mi.

Sicer Jures, kaj te toliko moti, sej si ?e na?timal dnevne lu?i na svoji CX7.

 

Ne me ne moti, ampak mi ni jasno zakaj to ce lahko samo en k. rele da? not....

Kao definicija novih dnevnih lu?i.....to o energiji je tud en kvazi moto, da imajo novi avti SAMO dnevne lu?i je spet potrebno nekaj elektronike ki kuri energijo...100%, tle je bolj styling :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

torej, ?e se?tejemo:

 

1 parabola: kratka lu?

1 parabola: ?migavc

1 parabola: kratka meglenka

1 parabola: kratka dolga lu?

1 parabola: dnevna lu?.....

 

 

hmm to je ?e skor kot honda civic: ves prednji del je lu?.

 

kr neki.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Po?asi se bli?a februar 2011, ko bo v vsej EU obvezno, da imajo novi avtomobili lo?ene dnevne lu?i. Se pravi samo dve beli lu?i spredaj in ni? ve? ne bo dovoljena alternativa v klasi?nih zasen?nih lu?eh.

 

Se pravi bo za?elo veljati naslednje

 

-vo?nja z lu?mi po vsej EU

-vsi novi avti bodo torej to morali imeti serijsko - Mazda tega 3/4 leta pred zakonom ne ponuja niti kot dodatno opremo, da ne re?em, da zastopniki in serviserji sploh ne vejo kaj pojem dnevne lu?i sploh je in nam to ponujajo le kot "funkcionalnost, da se lu?i pri?gejo skupaj z motorjem avtomobila in se jih ne da ugasniti :blink:

 

Zaenkrat za stare avte to ne bo potrebno bo pa zanimivo, kako se bodo tega lotili pri nas, kjer je treba homologirat ?e celo di?e?o smrekco. Mislim, da bo zelo zanimivo kako bodo na?e homolomo institucije reagirale na ta zakon oz. ali bo dovolj le ustrezen certifikat na lu?kah ali bodo ?e vedno zahtevali cel homo postopek.

 

Jaz sem jih pred leti moral homologirat, da sem bil potem za??iten pred :policaj:

Dovolj jim je bila samo ?tevilka ki je bila napisana na lu?i RL E1......

 

Homolo pa je potrebno pri nas tudi ?e si da? meglenke na vozilo, oz ne vem kdo je to ?e naredil ampak zakoni so tak?ni :angry2: .

 

Po moje bo ta zakon za?el veljati za vozila, ki bodo kot nova prihajala na EU trg.?

 

Verjetno bo zado??ala tudi samo kratka lu? z zmanj?ano svetilnostjo??

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

 

Po moje bo ta zakon za?el veljati za vozila, ki bodo kot nova prihajala na EU trg.?

 

Verjetno bo zado??ala tudi samo kratka lu? z zmanj?ano svetilnostjo??

 

Sej sem lepo napisal, da gre samo za novo vozila, kjer bo obvezno, da bodo imela namenske dnevne lu?i.

 

Tisto s homotom pa sem podal bolj v razmi?ljanje, saj recimo pri novih bo to obvezno, ?e pa bo? hotel na starej?em avtu na lastno ?eljo dati dnevne lu?i v skladu z zakonodaje za nova vozila, bo? moral o?itno iti ?e ?ez stro?ke homologacije. ?e se dr?ava gre za ekologijo, varnost in po drugi strani za spo?tovanje EU zakonov bi vsaj po moji logiki moral bit takle homolomo postopek (?e je sploh nujen) popolnoma brezpla?en. :whatever:

33112_1.png

Napisano

Meni je pri novej?ih Mazdah grozno neumno ?e to, da ko da? kontakt se pri?gejo lu?i :angry2: . Dokler je akumulator v tip top kondiciji, to ?e gre. Pozimi in z leti ko akumulatorju mo? pojenja, pa v?asih "trd" grata?, ko se za?ne zaganja? bolj po?asi vrtet. Leto?njo zimo se mi je pri dve leti starem avtu to zgodilo. Poleg tega tudi ?arnice trpijo, ker jim napetost ob zagonu zaganja?a pade.

?enin avto je bil narejen v Franciji in kar moji novej?i Mazdi manjka ima ta avto normalno vgrajeno. In to je to, da ko se motor zavrti se pri?gejo tudi lu?i - simpl.

 

Hvala Evropi oz, ?vedom, da je njihova ideja o posebnih dnevnih lu?eh za?ivela :danzoman::bravo: . Dostikrat bezzveze kratka lu? pregori, fokusi zgubijo svojo bistrost, goriva gre ve?, Co2 je ve?, ?arnice pa je vedno bolj kompicirano menjat.... sami nepotrebni stro?ki.

 

?e enkrat hvala nekaj pametnim in?enirjem v Evropi :danzoman: .

 

Ni ?udno da Kitajci kupujejo Evropsko tehnologijo - je edina uporabna.

Napisano

sam tko za pomoc: preden das kontakt daj luci na pozicijo pa bos mel manj problemov...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Hvala LabiGt za nasvet <_< . ?enin avto to sam naredi, pa je bil nov pol manj vreden. O tem sem za?el razm?ljati po tem dogodku sredi najhuj?e zime. Ob prvem sevisu pa bom poskusil z idejo o ?asovni zakasnitvi vklopa lu?i. Z leti zna biti samo slab?e. Da bi pa vsak zimski dan lu?i uga?al, pridem pa na slab?e kot pri prej?njem avtu, ko sem lu?i po zagonu motorja moral samo vklopiti. Razlika bi bila samo 17000? manj na ban?nem ra?unu :huh: , na drugin strani pa veliko bolj varen avto :bravo: .

Napisano

kar se ti?e zakasnitve pri?iganja lu?i....

ko sem kupil to mazdo sem dal montirat notr "Lu?ko"

Ta zadeva mi vklopi lu?i ?ele potem ko motor ?e nekaj sekund laufa in ?e vse 4 ?migavce vklopi kadar prestavi? v rikverc (to naj bi po zakonu vsi mogl delat...) Pa mislem da ta igra?a niti ni tolk draga-takrat mislem de je blo biv?ih 15 jurjev

Napisano

Tisto o 2 dcl manj?i porabi zaradi borih cca 90W manj mo?i pri razsvetljavi je mo?no pretirana ocena. ?e bi bil cilj zni?anje porabe, bi morala EU prepovedat uporabo klim - kurijo kilovat, ali pa zni?at dovoljeno hitrost na avtocestah za, recimo, 20km/h.

 

Pri audiju imajo dnevne lu?i izvedene tako, da se vidijo bolje (?ir?i kot), kot bi se sicer videle kratke. Sicer verjetno obstajajo standardi, ampak prepri?an sem, da pa vsem znamkam ne bo uspelo zadeve izvesti tako, da bi bila vidljivost na ustrezni ravni. LED tehnologija niti ni tako zelo enostavna - lep primer je pasat s svojimi zadnjimi lu?mi s premajhnim kotom svetenja (pa frekvenca krmilnika je tudi prenizka).

 

In kar se meni zdi najpomembneje, tako na oko bi rekel da je vsaj 80im %om ljudi pravilna uporaba zadnje meglenke nere?ljiva uganka. Grem stavit da bodo z uporabo dnevnih lu?i velike te?ave.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

  • 4 let kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.