Skoči na vsebino

Odrgnine od kamn?kov


Priporočeno sporočilo

In kje je to?

Mene zanima, kaj se poleg tega da nanosi? korekturo na odrgnino od kamn?ka, lahko ?e stori?? Poznal se bo tko al tko v vsakem primeru...

 

V SG. On mi je rekel, da ko avto polira zraven to korekturo naredi in se ni? ne vidi. >Ve? ga nisem spra?eval. ?e ?eli? ti dam GSM na ZS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 leti kasneje...

Pozdravljeni, danes sem iskal po avtomobilu oznako barve za Mazdo 3, l. 2005, pa je nikjer ne najdem. Na netu sem zasledil, da naj bi bila oznaka 16W (metalik ?rna).

 

Je kdo ?e kaj naro?al s to oznako, namen imam dati name?ati nekaj barve za popraviti udarce od kamen?kov, pa je v trgovini rekel, da rabi kodo barve.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni, danes sem iskal po avtomobilu oznako barve za Mazdo 3, l. 2005, pa je nikjer ne najdem. Na netu sem zasledil, da naj bi bila oznaka 16W (metalik ?rna).

 

Je kdo ?e kaj naro?al s to oznako, namen imam dati name?ati nekaj barve za popraviti udarce od kamen?kov, pa je v trgovini rekel, da rabi kodo barve.

 

v stranskem speglu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ni ta podatek napisan v prometnem dovoljenju ali v homologacijskem kartoncku?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ni ta podatek napisan v prometnem dovoljenju ali v homologacijskem kartoncku?

 

komercialna oznaka je to

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Zdravo fantje in dekleta.

 

Ne bi odpiral nove teme, ker je povezana s to. Imam namre? M6 karavan, letnik 2011. Lak je po mojih izku?njah katastrofa. Spredaj po haubi imam ?e kar nekaj pik, in to pri cca. 30 000 km :vskalo: , ve?inoma kraj?e relacije brez AC. Pri zadnjem pranju pa sem opazil tudi, da mi barva odstopa in sicer na dveh mestih, toliko, da je vidna pocinkana plo?evina velikosti pribli?no 5 x 5 mm. Udarnin ni videti, poleg tega je to na vrhu pokrova, skoraj pri ?ipi. Enkrat sem dal sicer popravljati manj?e udarnine od to?e (na vakuum), sam to ne bi smel biti problem, res pa ne vem, ?e je bilo to to?no tam. Mogo?e je, da je od pti?jh "kakcev", namre? ena flikca ima odebeljen rob, kot bi nekaj raz?iralo barvo.

Priznam, da nisem tako pikolovski, da bi avto pral vsak teden. :zvizga:

Mal mi je ?udno to, avto je sicer ?e v garanciji in ga peljem na servis, da to pogledajo, ker je sicer ?e garancija ampak, kaj pa po garanciji? :huh:

A ima ?e kdo podobne izku?nje?

A ja, barva je "Midnight Bronze", metalik rjava po doma?e.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz mam svojo ravnokar na Cosmosu, mi je neki k.... hotel vlomiti, pa sem dal popravljat, saj skoda ni velika, pa se zavarovalnica casti. No zraven sem narocil, da mi popravijo se pikice od kamenckov, ki pa se jih je v treh letih vseeno nabralo prevec za tak razred avta. Ce M6 kaj ocitam, je to slab lak in slabe zavore. Ce pa si veliko na avtocesti, to se veliko bolj obcutis. Skoda, ker drugace je avto fajn za vozit.

Ce se lak krusi, pa obvezno na servis, saj je na lak 3-letna garancija.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.