Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ker me je zmeraj strah,da bom zgubil klju? recimo na dopustu ponavadi vzamem s seboj ?e rezervnega.

Pri mazdi je to fajn re?eno in si lahko sam sprogramira? novega :punk: brez,da bi te na servisu olupili.

To je potrebno naredit preden zgubi? en original,?e ne mora? na servis.

Klju? za 9.39$ sem naro?il tukaj:

 

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16640

 

Nesel sema ga vrezat in tip mi re?e to je pa kar brezpla?no ?zmeden? nimam kaj ra?unat za minuto dela,no najlep?e hvala.

Postopek za program je pa naslednji:

1.Vtakne? original klju?,da? kontakt 3 sekunde vzame? ven

2.Takoj za tem vzame? drugi original zopet kontakt 3 sekunde in spet ven

3.Takoj za tem vtakne? kopijo da? kontakt 3 sekunde in ven z njim

Klju? je sedaj sprogramiran.

In zdaj mam 3 klu?e :vesel:

Daljinca pa dobi? na ebayu za 40? in ga prav tako sam sprogramira?.Sam tega nisem ?e probal.

Ah bom kar copy/paste:

 

Step 1: Open drivers door and leave open.

 

Step 2: Lock and unlock the driver’s door using the power door lock switch on the door.

 

Step 3: Insert key into the ignition.

 

Step 4: Turn key to on position and return to off position. (IMPORTANT - use ON position NOT ACC position). Do this 3 times within 10 seconds. Leave key in the ignition.

 

Step 5: Open and close the driver’s door 3 times. (Door should be left open after this step).

 

Step 6: ECU should respond by locking and unlocking the doors.

 

Step 7: Press any button on remote #1 twice. ECU responds by locking and unlocking the car doors.

 

Step 8: Press any button on remote #2 (etc.) twice. Each time the ECU will respond by locking & unlocking the doors.

 

Step 9: Remove the key from the ignition and the ECU will respond a final time with a series of door locks and unlocks. You're done!

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

 

Nesel sema ga vrezat in tip mi re?e to je pa kar brezpla?no ?zmeden? nimam kaj ra?unat za minuto dela,no najlep?e hvala.

Postopek za program je pa naslednji:

1.Vtakne? original klju?,da? kontakt 3 sekunde vzame? ven

2.Takoj za tem vzame? drugi original zopet kontakt 3 sekunde in spet ven

3.Takoj za tem vtakne? kopijo da? kontakt 3 sekunde in ven z njim

Klju? je sedaj sprogramiran.

In zdaj mam 3 klu?e :vesel:

Daljinca pa dobi? na ebayu za 40? in ga prav tako sam sprogramira?.

 

 

To velja za use mazde? Jaz imam mx3 94l Imam pa samo en original klju? a bo to izvedljivo? Ne vem kaj naj naredim strah me je da bom izgubil klju? :( Nov je pa verjetno kr drag..

Napisano

Hvala za informacijo, bom takoj obvestil Hro??aVineta - kokr vem ma ?e vedno samo 1 klju? za svojo Mazdojklo ?t. 6! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hvala za informacijo, bom takoj obvestil Hro??aVineta - kokr vem ma ?e vedno samo 1 klju? za svojo Mazdojklo ?t. 6! :danzoman::bravo:

 

 

Ja ampak ?e jaz prav razumem potrebuje? dva original klju?a, da to izvede?. Najprej vstavi? prvega in nato drugega potem pa kopiran klju?. ?e se da samo z enim klju?em in ?e velja tudi za moj avto :jupiii:

Napisano

Zate bi rekel, da sploh ni nobenga problema, vsaj pri moji 323F, letnik 1993, sem klju?e ?tepal kar po teko?em traku (ne vem al sem jih mel 4 al 5 skupno), verjetno pri teb ni ni? druga?e! :bravo::danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zate bi rekel, da sploh ni nobenga problema, vsaj pri moji 323F, letnik 1993, sem klju?e ?tepal kar po teko?em traku (ne vem al sem jih mel 4 al 5 skupno), verjetno pri teb ni ni? druga?e! :bravo::danzoman:

 

A potem sploh ni kodiran? :D A mogo?e gdo ve tudi kaj za daljinca? Imam samo en daljinec proizvajalca Laserline in bi bilo tudi dobro ?e bi imel ?e kak?nega ker ?e izgubm klju? potem bom tudi daljinca :(

Napisano

?ist lep navaden ?e?ki klju?, ki ti ga klju?avni?ar ure?e v parih potezah, tvoj pa sem skor 100% je isti ?morn! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?ist lep navaden ?e?ki klju?, ki ti ga klju?avni?ar ure?e v parih potezah, tvoj pa sem skor 100% je isti ?morn! :danzoman:

 

mx5 ima immobilizer in transponder v klju?u....mx3 pa po pomoje odvisno od letnika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mx5 ima immobilizer in transponder v klju?u....mx3 pa po pomoje odvisno od letnika

 

Aha.. Potem bom dal narediti drugi klju? in probal ?e bo ?lo saj, ni tako drag. Kako bi pa daljinec sprogramiral? Al moram kupiti nov modul in daljice?

Napisano

Aha.. Potem bom dal narediti drugi klju? in probal ?e bo ?lo saj, ni tako drag. Kako bi pa daljinec sprogramiral? Al moram kupiti nov modul in daljice?

 

sem dal gor navodila za mx5, ampak me neki je** ne prime s tisto foro 5 x ON/OFF bo treba na servis zgleda.

Jaz sem dobil samo en klju? poleg avta, samo mi krije stro?ek drugega.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To velja za use mazde? Jaz imam mx3 94l Imam pa samo en original klju? a bo to izvedljivo? Ne vem kaj naj naredim strah me je da bom izgubil klju? :( Nov je pa verjetno kr drag..

 

MX 3 NIMA kodiranega klju?a !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

MX 3 NIMA kodiranega klju?a !

 

No pol se nisem zmotu - gre? do Klju?avni?arja, ga ure?e? k zmaja in pelje? (isto kot sistem Zastava 750, letnik 1970)! :danzoman::P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

:bravo:

?ist tko OFF TOPIC, a uni preklopni klju?i z ebay, to je za kaj? Pa daljinca lahko tud amater premesti v ohi?je?

 

Jaz sm ga dobu od enga iz foruma sem ze pozabu kdo je bil se more bit nekje tema!

Drgac je pa cist simpl prestavu sm sam transponder v ta kljuc iz ebaya in dalinca isto ga dal izrezat za 7? in pali ko urca ze kr neki cajta brez problema!

Napisano

@Hotko090 , si ?e u?timu klju?, pa je use okej al so kake komplikacije? :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@Hotko090 , si ?e u?timu klju?, pa je use okej al so kake komplikacije? :P

 

ne nisem ?e... zadnju dnevi decembra pa ni bilo ?asa ... :D javim ko bom u?timal in sprobal

Napisano

MX 3 NIMA kodiranega klju?a !

 

Hm :whatever: , meni z rezervnim (narejenim pri klju?avni?arju) ne v?e :angry:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Mo?no da ga ni pravilno vrezal, al ti vrata pa normalno odklepa in vergla avto? <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mo?no da ga ni pravilno vrezal, al ti vrata pa normalno odklepa in vergla avto? <_<

 

Vergla, vergla sam ne v?ge! Lahko, da facelift ima kodiran klju? :ne vem:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

evo danes sem dobil klju? ker ga je klu?avni?ar naro?il in je isti kot ta sam da nima znaka od mazde gor. klju? dela :danzoman::jupiii: za klju? sem pa dal 4,7 ? :D zdaj ve? nimam tak?nega straha da ga bom izgubil :jupiii:

Napisano

Ker me je zmeraj strah,da bom zgubil klju? recimo na dopustu ponavadi vzamem s seboj ?e rezervnega.

Pri mazdi je to fajn re?eno in si lahko sam sprogramira? novega :punk: brez,da bi te na servisu olupili.

To je potrebno naredit preden zgubi? en original,?e ne mora? na servis.

Klju? za 9.39$ sem naro?il tukaj:

 

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16640

 

Nesel sema ga vrezat in tip mi re?e to je pa kar brezpla?no ?zmeden? nimam kaj ra?unat za minuto dela,no najlep?e hvala.

Postopek za program je pa naslednji:

1.Vtakne? original klju?,da? kontakt 3 sekunde vzame? ven

2.Takoj za tem vzame? drugi original zopet kontakt 3 sekunde in spet ven

3.Takoj za tem vtakne? kopijo da? kontakt 3 sekunde in ven z njim

Klju? je sedaj sprogramiran.

In zdaj mam 3 klu?e :vesel:

Daljinca pa dobi? na ebayu za 40? in ga prav tako sam sprogramira?.Sam tega nisem ?e probal.

Ah bom kar copy/paste:

 

Step 1: Open drivers door and leave open.

 

Step 2: Lock and unlock the driver’s door using the power door lock switch on the door.

 

Step 3: Insert key into the ignition.

 

Step 4: Turn key to on position and return to off position. (IMPORTANT - use ON position NOT ACC position). Do this 3 times within 10 seconds. Leave key in the ignition.

 

Step 5: Open and close the driver’s door 3 times. (Door should be left open after this step).

 

Step 6: ECU should respond by locking and unlocking the doors.

 

Step 7: Press any button on remote #1 twice. ECU responds by locking and unlocking the car doors.

 

Step 8: Press any button on remote #2 (etc.) twice. Each time the ECU will respond by locking & unlocking the doors.

 

Step 9: Remove the key from the ignition and the ECU will respond a final time with a series of door locks and unlocks. You're done!

 

Sem ?el na to spletno stran poiskat klju? za na?ega (Mazda 5 2007), pa ga nisem na?el. Ali je za M6 enak kot za M5.

Hvala

 

lp

Napisano

Mene pa zanima, ?e se da dobiti rezervni daljinec za mazdo 6(razen na servisu, kjer je 300?+)? Pa ?e se ga res da tudi sprogramirat npr. po temu postopku:

 

Step 1: Open drivers door and leave open.

 

Step 2: Lock and unlock the drivers door using the power door lock switch on the door.

 

Step 3: Insert key into the ignition.

 

Step 4: Turn key to on position and return to off position. (IMPORTANT - use ON position NOT ACC position). Do this 3 times within 10 seconds. Leave key in the ignition.

 

Step 5: Open and close the drivers door 3 times. (Door should be left open after this step). *Instead of opening/closing door 3 times, you can press the button in door jam. The car will think you're opening and closing door but much easier!

 

Step 6: ECU should respond by locking and unlocking the doors.

 

Step 7: Press any button on remote #1 twice. ECU responds by locking and unlocking the car doors.

 

Step 8: Press any button on remote #2 twice (etc.) Each time the ECU will respond by locking & unlocking the doors.

 

Step 9: Remove the key from the ignition and the ECU will respond a final time with a series of door locks and unlocks. You're done!

 

Read more: http://wiki.answers.com/Q/How_do_you_progr...e#ixzz1ApUsFQa2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.