Skoči na vsebino

?portni filter K&N

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

recimo da ja ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

kaksen vlozek?

mislim da ti ne sledim vec

 

Vlo?ek za v orihinalno ohi?je filtra, babe majo manj?e. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

kaksen vlozek?

mislim da ti ne sledim vec

 

Vlo?ni filter je un, ki ga zamenja? z originalnim in ima malenkost bolj?i pretok obenem ga ni treba menjati temve? se ga opere (nikar spiha!!) kar pomeni, da ni treba ve? menjavati. Naj bi se malo poznalo, moja 323C 1,5 je imela izmerjenih 90hp original naj bi jih imela 88 tako, da recimo, da mo?no je. ?e ne drugega je bil to kar dose?ek, da 10 let star avto nameri ve? konjev kot je nazivna vrednost.

 

Objavljena slika

 

CAI kot bi ga naredil jaz na tvojem mestu je pa v koloteku. ?e se boji? svinjarije lahko ?e vedno da? konusni filter v kak?no okroglo ?katlo (magar teglc za ro?e :P ), da je za silo za??iten. Pri Nissanu 2.0 je kar nekaj konjev razlike (so merili prej/potem) je pa res, da se SR20DE (ta motor) zelo dobro odziva na kakr?nekoli predelave, na nekatere motorje lahko vr?e? f*ka in pol pa ne bo razlike. <_<

 

Tale majster je in?enir, ki je svoje ?ase delal za Nismo ter TRD je namre? o?e JDM in Nissan tuning scene v USA in ve kaj govori. B)Dokaz, da ve kaj govori je ?e njegov ?ivljenjepis. :rispekt:

 

V glavnem tule ima? slike kako naredi:

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Tale za??ita pred vro?ino okoli filtra na spodnji sliki JE teglc za ro?e, v tvojem primeru ga pusti? malo ve?jega, da je res iz vseh strani razen ene zaprto in bistveno bolj na varnem in verjemi, da ?e ne bo? zapeljal v potok ti pomoje ne bo vode potegnilo. Sicer glede na to koliko avtov se s takim sistemom vozi bi bili ?e vsi zaribani. ?e ne bo? dal v kolotek je glavno, da je filter stran od vro?ine motorja naprimer za sprednjo lu?jo (tako kot tu, oziroma mogel bi biti tam kjer je akumulator).

 

Objavljena slika

Napisano

tak gre originalna cev v kolotek, morm dol vzet pa pogledat ce je dost prostora za filter..

 

ma, raj bi spodi filter pa CAI ko je se vedno bolj mrzel zrak ceprav res nocem da se mi dere (vsaj do 4k hocem da je tiha ko miska he he) potem od 4 dalje naj se dere.. :)

Napisano

CAI se dere ravno toliko kolikor da? gasa. Pri zaprtem plinu ali pa malo gaasa se ne dere bolj kot ga bo? pohodil bolj se bo avto drl. To je bistvena razlika v primerjavi z avspuhom ko se ti vedno dere, najraje na AC pri kak?nih 120-130km/h, da te za?ne boleti glava. <_<

Napisano

kar se ti?e pri meni ,sem mislil da bo huje ampak ni...........bo? 1x probal ;) seveda ko se vidmo

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Rabi? samo ravne ali tudi krivine? Ravne aluminijaste dobi? v AlCu v kamniku, s koleni zna biti pa problem. Lahko bi rekel A3M ampak jih ne maram pa tudi, ?e nimajo bo? mogo?e ?akal in se na?akal, da dostavijo. <_< Lahko kupi? samo ravne aluminijaste cevi pa kupi? silikonske krivine. Da se marsikaj ustvariti v glavnem.

Napisano

a je ze kdo fejkal za policaje pa reskiral original airbox pa fliknil samo ohisje okrog cevi? :)

 

verjetno bom rabu se kako koleno, cev je kul do airboxa od airboxa naprej je pa original neka tenka plasticna pizdarija v odbijac note.r

Napisano

ok v a3m majo vse na kupu.. grem mogoc kr osebno tja ce bom mel cajt.

 

ubisstvu, edin kar nucam je ena cev od airflow metra do resonator boxa, umaknem resonator box vun pa namesto resonator boxa (ki je pod lucjo, right?) dam gor en sportn filter? :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.