Skoči na vsebino

Ajvar TDI

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A si nor, kdo pa ?e zdej polno tanka :D Moja ?e ve? kot eno leto ni videla polhnega tanka :P

 

Js samo v sakerju II nisem tankal benza na polno, ker je neumno vozit sabo 60 litrov benza, vozit pa se na LPG.

Druga?e pa VEDNO tankam polno, tudi zdej. :glare:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • Odgovori 88
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

 

Druga?e pa VEDNO tankam polno, tudi zdej. :glare:

 

Da loh sploh dam pride? :rolleyes:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dobr si kupu, zdej pa ?imprej LPG in?talacijo notr rukn! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sam jo bom montiral in to bo to.

Samo 1X septembra - oktobra. :(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sam jo bom montiral in to bo to.

Samo 1X septembra - oktobra. :(

 

To bo nekaj tak?nega kot pri CX-7, ko pri vi?jih obratih dodaja ?e nekaj bencina? Ne spoznam se ampak a ni bila debata, da pri teh avtih rabi? ?e kar dosti plina/bencina in zato ne deluje ?isto samostojno? Sicer pa ti kar zmontiraj sam, potem pa lahko za?ne? ?e to fu?at. ?e bo? pa ?e homolomo zrihtal pa ni vrag, da ti ne bi posel cvetel. :bravo:B)
Napisano

To bo nekaj tak?nega kot pri CX-7, ko pri vi?jih obratih dodaja ?e nekaj bencina? Ne spoznam se ampak a ni bila debata, da pri teh avtih rabi? ?e kar dosti plina/bencina in zato ne deluje ?isto samostojno? Sicer pa ti kar zmontiraj sam, potem pa lahko za?ne? ?e to fu?at. ?e bo? pa ?e homolomo zrihtal pa ni vrag, da ti ne bi posel cvetel. :bravo:B)

 

CX-7 na plin dela v obmo?ju 1300-cca5200 rpm always, po tem ko se uplinja? segreje, ostalo je benz

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

CX-7 na plin dela v obmo?ju 1300-cca5200 rpm always, po tem ko se uplinja? segreje, ostalo je benz

 

A ko je topel tudi pod 1300 dela samo benz ? torej ne more? kruzat v 6 in 1200 rpm :vskalo:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

A ko je topel tudi pod 1300 dela samo benz ? torej ne more? kruzat v 6 in 1200 rpm :vskalo:

 

Verjemi da s CX7 ne mores kruzat pod 1200...to ni navornik.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Modeli motor od CX-7 in MPS, je drug sistem kot "navadni" motorji, saj ima vbrizg goriva direktno v cilinder in ne pred sesalne ventile kot ostali"navadni" motorji.

Zato mora vedno delovati v kombinaciji z benzom, saj bi druga?e stopilo ?obe za bencin, ko pa vsak 13 obrat ?pricne bencin skozi pa jih ohladi in je mo?nost topljenja-odpovedi onemogo?ena.

Da pa deluje nad 5500 rpm sam na benz pa je normalno, takrat tud trga tolk da te?ko diha?. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sestavljajo ga 3 ?rke, in sicer MPS. :punk:

 

:jupiii::jupiii::jupiii: dabest!

 

?estitke! Sre?no vo?njo ?elim! :bravo:

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.