Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No sej, jaz imam nekaj megasela ?e doma. Pred menjavo olja naredim z njim ene 2 tanka mal mo?nej?e koncentracije, potem pa menjava olja in kalibriranje ?ob. Zaenkrat mi v nizkih obratih ne potrese ve?.

Zdej al je to zaradi tega ali ne ne vem. Sem pa kakih 3000km nazaj uporabil par tankov ta megasel.

  • Odgovori 56
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Ok, kaj pa ?e je umazanija tolk 'mejhna' da gre mim filtra? A to je tut mo?no?

 

To pomeni, da bo ?la tudi skozi ?obo in zgorela, ali pa tudi ne v cilindru. Po mojem ni sporna faza vbrizga, sporen je proces po eksploziji, ko se na stene izgorevalne komore in tudi po delu injektorja, ki ?trli v njo postopoma lepijo ostanki izgorevanja.

post-483-1292600722_thumb.jpg

Tako nekako izgleda vbrizg. Na stenah in tudi le?i??ih ventilov se lepijo ostanki izgorevanja. Na 100.000 km se porabi okoli 6500 litrov dizla, ?e to podelimo na injektorje, pripada vsakemu cca. 1625 litrorv dizla. Torej obstaja velika verjetnost, da motor ne deluje ve? optimalno. Nekaj na ra?un saj na batnih obro?kih, nekaj na ra?un sede?ev ventilov in nekaj na ra?un pravilnega razpr?evanja injektorja. Zakaj torej ne bi te ostanke o?istili v zadovoljivem obsegu (idealno bi bilo mehani?no ?i??enje, vendar ni ekonomi?no) z nekim dodatkom za gorivo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

To pomeni, da bo ?la tudi skozi ?obo in zgorela, ali pa tudi ne v cilindru. Po mojem ni sporna faza vbrizga, sporen je proces po eksploziji, ko se na stene izgorevalne komore in tudi po delu injektorja, ki ?trli v njo postopoma lepijo ostanki izgorevanja.

post-483-1292600722_thumb.jpg

Tako nekako izgleda vbrizg. Na stenah in tudi le?i??ih ventilov se lepijo ostanki izgorevanja. Na 100.000 km se porabi okoli 6500 litrov dizla, ?e to podelimo na injektorje, pripada vsakemu cca. 1625 litrorv dizla. Torej obstaja velika verjetnost, da motor ne deluje ve? optimalno. Nekaj na ra?un saj na batnih obro?kih, nekaj na ra?un sede?ev ventilov in nekaj na ra?un pravilnega razpr?evanja injektorja. Zakaj torej ne bi te ostanke o?istili v zadovoljivem obsegu (idealno bi bilo mehani?no ?i??enje, vendar ni ekonomi?no) z nekim dodatkom za gorivo.

 

 

Ja seveda pri teh prevo?enih km se lahko zgodi marsikaj, ?al pa meni avto cukne pri cca 1800 obratih v tretji prestavi ali ?etrti in to mi dela ?e od prvega dne. Sprva je bil zgodba da se mora avto malo ute?i. Skratka sranje! Govoril sem ?e z dvem lastnikom enakega motorja in imasta podobne te?ave, tako da je to o?itno bolezen tega motorja vgrajeneg v 6-ke..

Napisano

Ja seveda pri teh prevo?enih km se lahko zgodi marsikaj, ?al pa meni avto cukne pri cca 1800 obratih v tretji prestavi ali ?etrti in to mi dela ?e od prvega dne. Sprva je bil zgodba da se mora avto malo ute?i. Skratka sranje! Govoril sem ?e z dvem lastnikom enakega motorja in imasta podobne te?ave, tako da je to o?itno bolezen tega motorja vgrajeneg v 6-ke..

 

Huh, glej jaz mam tak motor in na za?eku sem imel te?ave tudi s cukanjem a so se na gami zelo potrudili okrog tega najprej z novim SW-jem poleg tega pa ?e z ro?nim u?enjem vbrizgalnih ?ob. Tu je bilo kar nekaj odstopanja in po u?enju je bilo normalno. :bravo:

 

Poleg tega vsak drugi tank dam ?e dva zama?ka aditiva Megasel kot preventivo.

 

Zaenkrat sem zadovoljen glede tega se je pa treba zavedat ne?esa - tile motorji so nastavljeni zelo na meji, da bi dosegli ?im ve?je var?evanje tako, da malo ni prava me?anice oziroma ni ?ist optimalno delovanje lahko pocuka.

33112_1.png

Napisano

Huh, glej jaz mam tak motor in na za?eku sem imel te?ave tudi s cukanjem a so se na gami zelo potrudili okrog tega najprej z novim SW-jem poleg tega pa ?e z ro?nim u?enjem vbrizgalnih ?ob. Tu je bilo kar nekaj odstopanja in po u?enju je bilo normalno. :bravo:

 

Poleg tega vsak drugi tank dam ?e dva zama?ka aditiva Megasel kot preventivo.

 

Zaenkrat sem zadovoljen glede tega se je pa treba zavedat ne?esa - tile motorji so nastavljeni zelo na meji, da bi dosegli ?im ve?je var?evanje tako, da malo ni prava me?anice oziroma ni ?ist optimalno delovanje lahko pocuka.

 

To da je vse na meji zaradi optimiziranja verjamem, verjetno je tukaj kak?na komponenta celo ?ez mejo in zato se pojavljajo te?ave, ker so prilagajali star motor na nova pravila glede ekologije in ko so to ugotovili so zamenjali motorje in tako sedaj v mazdi 6 ni ve? v prodaji motor 2.0 ampak je samo novi 2.2.

 

Zanimivo je da imamo pri hi?i ?e R Clio 1,5 dci letnik 2004, glede na porabo, ki jo ta avto ima, bi rekel da je tudi tu vse precej na meji, pa avto do sedaj ( naredili smo 175 000 km) ni ?e niti enkrat pocukal.

 

 

Aditivov si ne upam noter to?it, ker verjetno s tem izgubim garancijo. In glede na to, da ne mislim kar pobo?no v nedogled prena?a da mi tega ne zrihtajo in da bom z njimi zapel tudi po pravni poti ?e bo treba delam samo tisto kar je po navodilih proizvajalca oziroma serviserja.

Napisano

Jaz imam sicer staro ?estko, ampak tudi prej sem imel dci cliota. Nobenih simptomov cukanja. Tukaj pa so..bili. Trenutno je ok. Nekaj tankov sem zvozil z megaselom, sedaj je bolje. ?eprav meni je potresavalo pri zelo nizkih obratih 1200 cirka...na za?ketu ko sem jo dobil pa tam okoli 2000. Po nalaganju novega SW, in po u?enju ?ob je bilo pa ok. Sedaj pa vsak servis cirka 12-13000km dam nau?it ?obe in je ok. Tankam pa na petrolu.

Napisano

Imam isti avto, isti letnik z malo manj kilometri in tudi sam ob?asno zaznam, da mi avto pocuka pri omenjenih obratih.

Res, da se to ne zgodi vedno in da cukanje ni izrazito, vendar zna biti vseeno mote?e.

Tankam povsod, tako da po moje ni problem v nafti.

Na naslednjem servisu bom pa sigurno omenil problem, pa da vidimo kaj bodo zrihtali.

Napisano

Mogo?e bo mal neumesna ampak ali bi lahko bilo kaj z EGR ventilom? Jaz sem namre? imel podoben problem s cukanjem med 1.600 in 2.000 obrati pri ProCeed-u 2.0 dizel in razlog je ti?al ravno v omenjenem ventilu in to tudi skoraj od novega. Pod garancijo so ga spucal (razlaga je bila, da je bil malenkost rjast, ker je avto pred prevzemom nekaj ?asa stal na mrazu in vlagi), poleg tega so odsvetovali konstantno vo?njo pri prenizkih obratih, s ?imer sem ga verjetno ?e dodatno zabasal - nasvet sem upo?teval, zadeva se ni ponovila in avto sedaj ?e skoraj 2 leti dela bp. :bravo: Samo verjetno pri Mazdi ne bo to to... :ne vem:

12360_1.png
Napisano

Samo ?e en lon?ek. Zadeva se pojavlja pri ve?ini 2.0 CD140 motorjev, prakti?no od novega. Tudi pri avtih, ki imajo prevo?enih manj kot 1000 km. Ni je mogo?e vedno napovedat, gre za kombinacijo obremenitve, trenutnega tlaka v turbopolnilniku, ogretosti motorja, stanja injektorjev, celo goriva in predvsem pozicije stopalke za plin. Redko cuka pri "polnem" pospe?evanju, skoraj vedno pri delnem plinu ali enakomerni vo?nji med 1200 - 2000 /min.

 

Baje Japonci niso drezali v te?avo, ker je bil 2.0 CD140 ?e tako na koncu razvojnega cikla, zato tudi programske posodobitve zadeve ne morejo dokon?no re?iti. Dalo bi se zni?ati polnilni tlak, spremeniti nastavitve za injektorje, vgradit manj?i turbopolnilnik in takega z manj inercije, dalo bi se hecat s kompresijo, odmi?nimi gredmi, ?e marsi?em, a vse to odpravi 2.2 CD129, 163, 185.

 

Kaj je nauk zgodbe? To je trenutno stanje tehnologije, bolj ali manj. ?e koga preve? moti naj kupi 2.2. Mogo?e bo celo kdaj pri?el update, ki vse re?i ali pa ne. Pa saj ni Mazda edina s podobnimi te?avami, samo spomnimo se prvih Renaultovih 1.2 16V s pokanjem iz izpuha in cukanjem, BMW-jevih 335i z ropotajo?imi lopaticami na obeh turbinah ,...

Napisano

meni ob?asno cuka pri moji ki ima 120 konjev. ?e dr?im gas, tam med 1800-2000 vtljaji, in ko dodam malo plin, cukne in potem normalno pospe?i..

Napisano

js nimam teh tezv s cukanjem..ko pospesim,pospesim odlocno to se pravi gas do konca in gremo..ne vozim se kot dedek..ce sem na avtocesti ko se mi ne da glih vozit dam na tempomat pri 130km/h..to je to..z dizlom se pospesuje od 2000 rpm do 4000 rpm...to je moje osebno mnenje..

www.trziskisladoled.si

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

js nimam teh tezv s cukanjem..ko pospesim,pospesim odlocno to se pravi gas do konca in gremo..ne vozim se kot dedek..ce sem na avtocesti ko se mi ne da glih vozit dam na tempomat pri 130km/h..to je to..z dizlom se pospesuje od 2000 rpm do 4000 rpm...to je moje osebno mnenje..

 

hm... ?e vozi? po mestu v koloni, nima? kaj dosti odlo?no pospe?evat, ali se strinja?? Pa? dr?i? enakomerno gas, cca.1800 obratov, ho?e? rahlo pospe?it ker si itak v koloni, rahlo doda? plin in cukne, potem povle?e.. to pa ne zmeraj

Napisano

Samo ?e en lon?ek. Zadeva se pojavlja pri ve?ini 2.0 CD140 motorjev, prakti?no od novega. Tudi pri avtih, ki imajo prevo?enih manj kot 1000 km. Ni je mogo?e vedno napovedat, gre za kombinacijo obremenitve, trenutnega tlaka v turbopolnilniku, ogretosti motorja, stanja injektorjev, celo goriva in predvsem pozicije stopalke za plin. Redko cuka pri "polnem" pospe?evanju, skoraj vedno pri delnem plinu ali enakomerni vo?nji med 1200 - 2000 /min.

 

Baje Japonci niso drezali v te?avo, ker je bil 2.0 CD140 ?e tako na koncu razvojnega cikla, zato tudi programske posodobitve zadeve ne morejo dokon?no re?iti. Dalo bi se zni?ati polnilni tlak, spremeniti nastavitve za injektorje, vgradit manj?i turbopolnilnik in takega z manj inercije, dalo bi se hecat s kompresijo, odmi?nimi gredmi, ?e marsi?em, a vse to odpravi 2.2 CD129, 163, 185.

 

Kaj je nauk zgodbe? To je trenutno stanje tehnologije, bolj ali manj. ?e koga preve? moti naj kupi 2.2. Mogo?e bo celo kdaj pri?el update, ki vse re?i ali pa ne. Pa saj ni Mazda edina s podobnimi te?avami, samo spomnimo se prvih Renaultovih 1.2 16V s pokanjem iz izpuha in cukanjem, BMW-jevih 335i z ropotajo?imi lopaticami na obeh turbinah ,...

 

Evo svaka ?ast! Iz zelo dobrih lastnih izku?enj lahko 100% potrdim to izjavo! Kar nekaj vas je na tem forumu ki se ?e spomnite naslova MEHANIK CUKANJE! Smo testirali vse ?ivo! Kontakt s servisi po Avstriji Nem?iji... Sicer pa ne bi preve? podrobnosti okrog tega.

Da ne na?tejem kaj vse smo zamenjali:injektorske ?obe, EGR ventil, MAP senzor, ro?no nastavljali ventile, upgrade SW ne?tetokrat, lambda sonda, filtri razni, aditivi, pa verjetno ?e kaj, ampak vsega si pa? nisem zapomnil! PA MAZDA 6 CD 143 ?E VEDNO CUKA POD DELNIM GASOM OKROG 2000 OBRATOV. STANJE SE RAHLO IZBOLJ?A SAMO TAKOJ PO REDNEM SERVISU SE PRAVI MENJAVA OLJA, FILTROV, UPGRADE SW...

NASVET!!!!!: ne izpla?a se menjat ?esarkoli dokler vam CUKA samo okrog 2000 obratov ker se boste po nepotrebnem znebili kar zajetnega kup?ka denarja(vsaka stvar od 500 eur dalje,?e to ni uradni servis,uradni pa bog ne daj!!!!!),AMPAK POPOLNOMA BREZ U?INKA!!!!?e te to cukanje preve? moti si raje kupi drug avto

ISKREN NASVET ZA VSE PA ?E ?IVCE SI BOSTE PRI?PARAL!

l.p.

Napisano

David, kaj pa ta senzor stopalke za plin? A so ti to tut menjali?

 

Jah to pa ?e ne.Pa tud ga ?e ni nobeden omenjal! Tko al tko mam ?e 1000 do vel. servisa. Morm mehanika poklicat, pa ga bom ?e to vpra?al. Pa ?e od v?eri mi sveti lu?ka KEY ko dam kontakt. Morm vpra?at kaj se dogaja!

Napisano

Jah to pa ?e ne.Pa tud ga ?e ni nobeden omenjal! Tko al tko mam ?e 1000 do vel. servisa. Morm mehanika poklicat, pa ga bom ?e to vpra?al. Pa ?e od v?eri mi sveti lu?ka KEY ko dam kontakt. Morm vpra?at kaj se dogaja!

 

Verjetno ima? keyless - Baterija v kartici je slaba, pa tud v navodilih pi?e kaj katera lu?ka pomeni.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Verjetno ima? keyless - Baterija v kartici je slaba, pa tud v navodilih pi?e kaj katera lu?ka pomeni.

 

Jah tud to mi je najprej padl na pamet! Ampak bat. sme ?e enkrat menjal, pa takrat utripa rde?a in zel. Zdaj pa rde?a sveti takoj od trenutka ko pritisne? klju?avnico v kontakt! V navodilih pi?e takoj ustavi in kontaktiraj servis, ko stalno gori rde. key lu?ka? Kaj bo tester pokazal?

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Ja, tole cukanje je res zanimivo. Sad ga ima, sad ga nema.

Jaz opa?am, da ?e ?e cuka , potem cuka pri ogretem motorju, nikoli pri mrzlem. To cukanje se pri meni ob?asno pojavlja. En dan je ?isto ok, ko ga naslenji? v?gem, cuka pri konstantnem gasu..recimo tam okoli 1500, 1700 obratov...

 

Na podlagi tega bi lahko sklepal, oz. sumil na kak senzor. ali pa?? Zdej bom spet dodal v nafto megasel, pa da vidmo.

Po servisu in u?enju ?ob je bilo skoraj 10.000km vse ok. Potem pa spet..

Napisano

Verjetno ima? keyless - Baterija v kartici je slaba, pa tud v navodilih pi?e kaj katera lu?ka pomeni.

 

 

Upam da bo pri tebi bolj?a diagnoza kot pri meni. Zgodilo se mi je isto key gori rde?e in vse dela normalno. Na servisu avto priklju?i na ra?unalnik, kjer ni mogel ugotoviti kje je te?ava, zato je vzel ven varovalko in s tem resetiral zadevo, kar je povzro?ilo da sem se odpeljal na mali klju?ek ki je v kartici. Diagnoza okvara modula za kartico, k sre?i re?eno na garancijo saj je cena novega cca 800?. kolikor mi je znano je bilo s tem kar precej te?av zato nova mazda tega ve? nima....

Napisano

Na firmi imamo dve mazdi 6 z 140 km (ena je l. 2008 in druga 2009) motorjem in pri obeh je isti problem. Je pa res, da zadevo opazim samo jaz. Z eno se vozim skoraj samo jaz, z drugo pa ve?inoma en sodelavec.

 

Cukanje so na servisu odpravljali ?e 2x z nastavitivijo ?ob. Bilo je OK nekaj ?asa, potem pa spet po starem. Sem pa opazil da se cuklanje vedno pojavi ko spremenim na?in vo?nje. Npr. vozim se na relaciji in ?e ga bolj teram je vedno problem z cukanjem, ko pridem v mesto in se vozim po?asi v koloni.

 

 

 

lp

Napisano

?e cuka ponavadi cuka pri konstantni hitrosti pri okol 1500 obratov.

 

Men se je to dogajalo potem pa so mi po ene parih posegih to odpravili z ro?nim u?enjem ?ob. Zdej mam mir. :bravo:

33112_1.png

Napisano

Ewo par dni nazaj, sem dodal en (zadnji) ?tofl?ek megasela v tank. In avto dela kot da ni? ni bilo. Precej lep?e kot prej..bolj 'mehko', cuka ni?. Zdej, kaj je to zaen magi?en zvarek ne vem. O?itno bo nekaj na temu.

 

Sirius, so ?obe ?e boge, pa megasel mal pomaga? In tut tisti ropot v nizkih vrtljajih je izginil. O?itno ni ?ponar ali kaj drugega, ampak ?obe? swa?ta.

Napisano

Ewo par dni nazaj, sem dodal en (zadnji) ?tofl?ek megasela v tank. In avto dela kot da ni? ni bilo. Precej lep?e kot prej..bolj 'mehko', cuka ni?. Zdej, kaj je to zaen magi?en zvarek ne vem. O?itno bo nekaj na temu.

 

Sirius, so ?obe ?e boge, pa megasel mal pomaga? In tut tisti ropot v nizkih vrtljajih je izginil. O?itno ni ?ponar ali kaj drugega, ampak ?obe? swa?ta.

 

?obe imajo zelo stresno "?ivljenje". Nenehno so v pogonu "po?irajo" pa razli?ne vrste kvalitete goriva. Smolasti ostanki izgorevanja in saje ne vplivajo prav ugodno na majhne luknjice ?ob in tudi na os, ki odpira pot gorivu na te luknjice. ?obe niso ni? drugega kot visokofrekventni ventili za ?asovno precizen dovod goriva v komoro izgorevanja. ?e majhne nepravilnosti v delovanju imajo velik vpliv na pravilno delovanje motorja. O?itno ima megasel mo?no ?istilno funkcijo in, ?e dodamo tu ?e metabondov inovativen na?in zmanj?evanja trenja, lahko pri neprevilnem delovanju ?ob dobimo zelo ugodne rezultate. :rulam:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Eh, ne bom o tem, ker žal preveč vem na to temo, prjatu.   Mal se spomni kako so Rašota manipuliral. Ni perspektiven... ma ja lol ja. Kaj pa Gregor Fučka... ma ne mi rečt, da je Tanjević tako dober pogajalec, da ga je zvabil brez blagoslova tega oneta, ki je bil takrat alfa in omega v Olimpiji. Vse odločitve so šle preko njega... sploh finančne narave, kjer je veselo zraven pristavljal svoj piskrček.   Ta tip je preprodajal igralce in ko mu jih je v Sloveniji zmanjkal jih je iskal na Finskem, Gruziji, Makedoniji in še v kakšni eksotični državi. Ne zato, da bi Olimpiji pomagali ampak, da se jih je naprej prodajalo in procente vleklo.   Misliš, da je ta tip zvezda med trenerji. V Olimpiji je šlo, ker je imela podmladek tako v obliki Olimpija mladi kot Slovana in še nekaterih slo klubov. Dolgoročni cilji so bili le prodat te igralce naprej, nikakor pa Olimpijo držat v Euroligi. Potem so celo ukinjali mladinske pogone in začeli iskati igralce drugod, da bi zaslužili kar se je zaslužit dalo in praktično spravili klub na rob likvidnosti. Flikal so luknje s poceni američani, kjer se jim je včasih celo posrečilo kakšno menjavo najt kot recimo Ariela Mcdonalda, ki so ga ob prvi priliki prodali v Macabi.    Nobene perspektive za kljub, nobene vizije, za daljši obstoj, tako da je Olimpija izpadla iz vseh Evropskih pokalov in celo skoraj bankrotirala, če ne bi prišlo do združitve z Zagrebško Cedevito.     Pa nazaj na trenersko vlogo tega tipa. Bini samo poglej kje je Sagadin bil in kej je treniral predvsem pa koliko časa. V vsakem tujem klubu so ga gledali mogoče le leto ali leto in pol predno so mu dali nogo, ko so ugotovili, da je šarlatan in trener, ki ne živi igre ampak ga zanima le pogodba. Če bi res bil taka marka kot nekateri mislite, bi se grebli zanj in mu dajali dolgoročne pogodbe. Tako pa razen Olimpije in Crvene Zvezde (eno leto) je vodil več ali manj obrobne klubo. A ne pa tak strokovnjak.     Svojo nesposobnost občutka igre pa je moral skrivat za grobostjo in terorjem, ker je to bil edini način, da je imel avtoriteto. Najboljši trenerji avtoriteto gradijo na znanju in sposobnostih.   Mogoče še to, pa da neham, ker bi o njem lahko pisal romane.    - visokim igralcem na mestu centra in štirice ni dovolil, meta za tri pa čeprav je Arvydas Sabonis ta element prikazoval kot dejansko top orožje, ki sprosti raketo. Tako so pa Olimpijini centri bili povsem nenevarni z razdalje in tako je nasprotni center zasedel raketo in dejansko preprečeval prodore branilcev v raketo. Kotnik je imel met a mu tip ni dovolil, da ga razvije do konca. Danes se pa vse vrti točno v tem, da bi moral center zadevati za tri, da širi igro. Lahko si pogledaš kako imamo težavo, ker noben od naših centrov ni nevaren iz razdalje in zato recimo Omić ne more pokazati nič, ker ga pokrijejo samo tam pri obraoču in je to dovolj za nevtralizacijo. - njegova krilatica "zavlačuj" je bila nora. Dobesedno vsak od nasprotnikov je vedel, da si igralci olimpije ne bodo dovolili metati več kot 5 sekund pred koncem napada. Tako so stisnili samo na koncu in ne vem koliko napadov je bilo na ta način izgubljenih. Igralci so bili sami pod košem in niso smeli zadeti, če je ta tip rekel, da naj zavlačujejo. Tolk glup je bil v glavi, da ni dojel, da mora nasprotnik potem nadomestiti še ti dve točki in da bo šlo še več časa. Se spomnim tekme, ko je naš napadalec stekel sam pod koš in položil žogo, ta tip je pa skoraj strgal rekelc, ko je od jeze poskušal skočiti iz reklca ven. - igrali so po razdelanih akcijah, brez improvizacije, togo in bili prebrani praktično od vseh nasprotnikov. Le individualna kvaliteta igralcev je reševala situacijo. Nikoli ni znal stopiti iz okvirja neke uravnilovke in zato razen v Olimpiji (pa še tam zaradi ogromnega talenta igralcev) ni nikjer niti približno bil tako uspešen. Zato so se ga pa znebili po dobrem letu in to čisto pri vsakem klubu.   Ok, bo dovolj, se pa strinjam, tistim, ki se na košarko ne spoznajo in ne poznajo zakulisja pa verjamem, da je ta tip fenomenalen.  
    • Možno,da ja, če bo taka kot je ta po velikosti in obliki..... 👍 Razen, če bo kakšna čudna motorizacija... 
    • Ja, odvisno od znamke gume. Jaz sem nazadnje kupil tam zimske Kleberce.... 👍🤗😉
    • Škoda ja, da ni 194KM, cena tud 50k, če še damo 4x4 zraven, šibedah….kr lepa 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.