Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja, avto lep?e te?e, to je res. ?eprav danes, je spet malce cukal, pa klenkanje je blo sli?at..Mogo?e ga pa sprememba vremena zajebava :P

  • Odgovori 56
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

To pomeni, da tudi motorji novej?e generacije(2.2) cukajo in jim ropotajo ?obe kot starim motorjem? ?e je govora o zadnjem modelu ali?

Napisano

Sem govoril z enim mehanikom in pravi, da je najbr? te?ava (vsaj pri meni) s tem cukanjem ravno EGR ventil.

Pri meni sem opazil, da mi nikoli ni cukal pozimi , ko so ni?je temperature. Vsaj tako kot poleti ne. Zdele spomladi, ga je za?el spet bolj biksat. Vedno ?e cuka, cuka ko je topel, se pravi mrzel avto prede ko urca.

 

Re?eno je bilo, da naj bi v?asih EGR zabluzil, in odpiral al zapiral (ne vem to?no) tudi ko je topel motor in to naj bi ga zmedlo. Zadevo se najbr? da re?it z blindiranje EGR, ali pa menjavo. MEnjava je draga. To vemo :-)-

 

Kak?ne so pa lahko posledice, ?e blindira? EGR? Motorje z DPF-jem naj ne bi bilo priporo?ljivo blindirat EGR? A kdo kaj ve?

Napisano

Ewo iz BTC-ja pripeljal mazdo. Podlo?en EGR, naj bi to tudi bil vzrok za cukanje. Sicer pa prva ?oba ima vrednost 160, kar je ?e kar slabo. Najbr? cuka zaradi tega v nizkih vrtljajih. Par tankov probam z aditivom, ?e bo kaj bolje, ?e ne bo pa potrebno dat obnovit. 1 in 2 ?obo. Ostali dve sta ok.

 

Tle blizu je Servis Burja v Radomljah, ima kdo z njimi izku?nje?

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ewo iz BTC-ja pripeljal mazdo. Podlo?en EGR, naj bi to tudi bil vzrok za cukanje. Sicer pa prva ?oba ima vrednost 160, kar je ?e kar slabo. Najbr? cuka zaradi tega v nizkih vrtljajih. Par tankov probam z aditivom, ?e bo kaj bolje, ?e ne bo pa potrebno dat obnovit. 1 in 2 ?obo. Ostali dve sta ok.

 

Tle blizu je Servis Burja v Radomljah, ima kdo z njimi izku?nje?

 

 

Da nadaljujem od tukaj. Naredil par tankov z aditivom, med drugim tudi z megaselom, danes priklopim avto na tester, za prvo ?obo ka?e malce pod nulo. prej?nji? 160?? :) Tut mehaniku ni? jasno, kako so taka odstopanja. Mogo?e tudi testerji niso vsemogo?ni.

No kakorkoli, ta prva ?oba, za katero je sedaj tester kazal, da naj bi bila ok, je bla zelo slaba. Ko si pri?gal klimo, je za?ela ornk tol?t, pri speljevanju isto...

Zdej sem jo zamenjal in je much much better. Kupil ralbjeno na ebayu za 45 funtov. Pa je v dobrem stanju :)

  • 3 meseci kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti....
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
    • Trenutno je tam koruza, za oba vpletena...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.