Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdrav!

 

ugotovil sem, da se vali za mano ?rn dim... Avto gre normalno, kadi se pa, ko pohodim plin npr. pri 2000 obratih, kadi se v vseh prestavah. Avto deluje popolnoma brez problemov. Res je, da je avto zdaj bolj kot ne pol leta stal, ali je mo?no da je to od tega? Gre pa za dizla s 136 konji, leto 2003.

 

Hvala za pomo? ?e vnaprej!

Napisano

Naredi en po?ten krog po avtocesti in spihaj zadevo. Po?akaj kak?en tank ali dva in tankaj ?imbolj praznega. Lahko se je nafta malo usedla, ali kaj takega. Pomojem ne bo huj?ega.

 

Poro?aj kaj si re?il.

LP

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

kadi lahko, ?e si se veliko vozil kratke ture, z nizkimi obrati, in se je nabralo polno saj,

 

kadi lahko tudi, ?e ?obe ne delujejo pravilno...

 

kadi lahko, ?e si tankal slabo kvaliteto nafte....

 

dizel pa?... :)

 

dokler kadi ?RNO, ni neke hude panike, ko bo pa kadil sivo, bo pa problem...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

kadi lahko, ?e si se veliko vozil kratke ture, z nizkimi obrati, in se je nabralo polno saj,

 

kadi lahko tudi, ?e ?obe ne delujejo pravilno...

 

kadi lahko, ?e si tankal slabo kvaliteto nafte....

 

dizel pa?... :)

 

dokler kadi ?RNO, ni neke hude panike, ko bo pa kadil sivo, bo pa problem...

 

 

problem bo ko sploh ne bo kadil

bit podgurc je luksuz!

ni ga vitamina ?ez liter vina!

Napisano

?e dela avto normalno se ne sekiraj... moja ?estka (isti letnik 120 KM dela isto), od takrat ko smo motor dali na chiptunning pa ?e malo bolj. zdaj ima 265k km in dela kot da bi v?eraj pri?la iz fabrike :bravo:

tej letniki ?e nimajo DPFja notr (se mi zdi) tk da vse kar skuri? gre ven, kar je za zdravje ma?ine dobro, za okolje pa malo manj :)

 

p.s. zadeva je zelo uporabna kadar ti kdo sili v rit-takrat mu spusti? eno po?teno dimno bombo (preverjeno :D )

Napisano

?e dela avto normalno se ne sekiraj... moja ?estka (isti letnik 120 KM dela isto), od takrat ko smo motor dali na chiptunning pa ?e malo bolj. zdaj ima 265k km in dela kot da bi v?eraj pri?la iz fabrike :bravo:

tej letniki ?e nimajo DPFja notr (se mi zdi) tk da vse kar skuri? gre ven, kar je za zdravje ma?ine dobro, za okolje pa malo manj :)

 

p.s. zadeva je zelo uporabna kadar ti kdo sili v rit-takrat mu spusti? eno po?teno dimno bombo (preverjeno :D )

 

Jap tudi pri men se to dogaja da spustim dimno zaveso, pol me pa folk spra?uje kaj je narobe z avtom :P

 

P.S. To glede konj po tunningu si se verjetno zmotil, verjetno si mislil 165 KM :closedeyes:

Napisano

?e dela avto normalno se ne sekiraj... moja ?estka (isti letnik 120 KM dela isto), od takrat ko smo motor dali na chiptunning pa ?e malo bolj. zdaj ima 265k km in dela kot da bi v?eraj pri?la iz fabrike :bravo:

tej letniki ?e nimajo DPFja notr (se mi zdi) tk da vse kar skuri? gre ven, kar je za zdravje ma?ine dobro, za okolje pa malo manj :)

 

p.s. zadeva je zelo uporabna kadar ti kdo sili v rit-takrat mu spusti? eno po?teno dimno bombo (preverjeno :D )

 

hehe.. mene malo skrbi, ker ta dim ni tako nedol?en oz. je prava dimna zavesa :D a na tehni?nem pregledu tut ne bom imel problemov??? oz. a jih ti nisi imel? Mislim da se lahko tudi jaz brez problemov znebim tistih, ki radi silijo v rit...sem sam tudi ?e poizkusil-u bistvu uporabna zadeva. :bravo:

 

ker sem bil pri mehaniku pa je rekel, da ni ni? narobe z avtom, je predlagal edino preventivne menjave(filtri), samo sem razmi?ljal da ne bom kaj menjal ?e naredim tehni?nega :P

 

ma ?e kdo isti problem???

Napisano

Jap tudi pri men se to dogaja da spustim dimno zaveso, pol me pa folk spra?uje kaj je narobe z avtom :P

 

P.S. To glede konj po tunningu si se verjetno zmotil, verjetno si mislil 165 KM :closedeyes:

 

Mislim, da je napisal da ima 265000 kilometrov in ne konj, s ?ipanjem dobi? nekje 145KM.., sicer pa vsak dizl kar konkretno zakadi ?e pohodi? plin naenkrat do konca... tudi VW, BMW, Audi... posku?aj malo manj agresivno saj konec koncev ni dirkalnik... :P
Napisano

Mislim, da je napisal da ima 265000 kilometrov in ne konj, s ?ipanjem dobi? nekje 145KM.., sicer pa vsak dizl kar konkretno zakadi ?e pohodi? plin naenkrat do konca... tudi VW, BMW, Audi... posku?aj malo manj agresivno saj konec koncev ni dirkalnik... :P

 

Jap verjetno je moja napaka, druga?e s ?ipanjem (136 konjske) pride? na pribli?no 165 KM :P

Napisano

Jap verjetno je moja napaka, druga?e s ?ipanjem (136 konjske) pride? na pribli?no 165 KM :P

 

Ja, OK samo Mercurio govori o svoji 120 konjski + ?ip..... ;)

 

?e dela avto normalno se ne sekiraj... moja ?estka (isti letnik 120 KM dela isto), od takrat ko smo motor dali na chiptunning pa ?e malo bolj. zdaj ima 265k km in dela kot da bi v?eraj pri?la iz fabrike :bravo:

tej letniki ?e nimajo DPFja notr (se mi zdi) tk da vse kar skuri? gre ven, kar je za zdravje ma?ine dobro, za okolje pa malo manj :)

 

p.s. zadeva je zelo uporabna kadar ti kdo sili v rit-takrat mu spusti? eno po?teno dimno bombo (preverjeno :D )

 

Napisano

ja zdaj vidim da sm malo "?torasto" napisal... avto ima 120 konjev + ?ip in 265000 prevo?enih kilometrov

 

A si mogo?e iz kamni?kega konca? K dostikrat naletim na ?rno M6 combi z zatemnjenimi okni, k res kadi ko turk :blink: ?

 

ne ne doma sem bolj na gori?kem
Napisano

A si mogo?e iz kamni?kega konca? K dostikrat naletim na ?rno M6 combi z zatemnjenimi okni, k res kadi ko turk :blink: ?

 

nism, sem s koro?kega konca :D mene tudi malo ?udno gledajo vsi...sam OK, grem ta teden mehanika vpra?at, pa da mi test za pline naredi, pa bom vidu kaj bo rekel... kadi pa popolnoma ?rno...pa avto gre ?ist u redu. U bistvu sem sedaj za?el malo opazovat zadevo, pa vidi? dim tudi za nemci ja (audi, bmw, vw). Mo?no upam da ni kaj narobe, ker nebi ravno rad imel kak?nih ve?jih stro?kov...

 

ka pa ?obe...kolk pridejo nove?

Napisano

nism, sem s koro?kega konca :D mene tudi malo ?udno gledajo vsi...sam OK, grem ta teden mehanika vpra?at, pa da mi test za pline naredi, pa bom vidu kaj bo rekel... kadi pa popolnoma ?rno...pa avto gre ?ist u redu. U bistvu sem sedaj za?el malo opazovat zadevo, pa vidi? dim tudi za nemci ja (audi, bmw, vw). Mo?no upam da ni kaj narobe, ker nebi ravno rad imel kak?nih ve?jih stro?kov...

 

ka pa ?obe...kolk pridejo nove?

 

Napisano

ker nebi ravno rad imel kak?nih ve?jih stro?kov...

 

noben si jih ne ?eli, a nede?

 

ka pa ?obe? kolk pridejo nove?

 

no?e? vedet.... :harhar:

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

?e zelo mo?no ?rno kadi bi lahko bil tudi EGR ventil :ne vem:

 

sem prej meu bmw 320 D, e 46d letnik 2000, je tud kadil pri bolj odlo?nem pritisku na plin. Baje ni problema je pa verjrtno egr ventil ki ne deluje ve? optimalno.
Napisano

ne vem zakaj vsi pritisnete plin do konca... dal bi vam dizla pa DPF... parkrat bi to nardil in bi bil filter zabit... pol pa tko vemo kak je postopek... avtocesta pa 10min nekje med 2-3k rpm konstantne vo?nje da neha pit pa filter ?istit... druga?e je x2 poraba... gas se dodaja postopoma ker kakor ima dizel vi?ek goriva, ki ga ti predozira? ko gas do podna pri 2000rpm zabije? za?ne neekonomi?no izgorevati in od tod te saje... velikrat vidim audije ko majo pol riti ?rne odzad pa babo za volanom ko poznajo pa pri gasu in bremzi samo 0 in 1 pozicijo... vmesne ni... pa taksisiti ko se jim jebe tut kadijo ko budale... sem dobil cliota 1.5 se mi zdi dizla?a v roke... kadil ko marija ?e si teral ko si pa za?el vozit z glavo pa nisi gas do lu?i pornil pa ?ude?no od zadaj zgledalo kot bencinc kar se ti?e izpuha ;) tko da te saje so bolj stil vo?nje kot pa kar koli drugega... ker ?e dizel ekonomi?no izgoreva je ogljik kot stranski produkt v zelo majhnih koli?inah, ko pa veliko goriva izgoreva v majhnem prostoru (predoziranje po ?elji za ve?jo mo?jo) pa nastane stranski produkt ogljik ki se izlo?a v obliki sajastih delcev...

 

in zdej sem se razpisal celotno dana?njo temo na faksu...

If in doubt, flat out... 

Napisano

Teoretiki, ne se napihovat !

 

VSI sodobni dizli in bencinarji imajo elektroniko ki deluje na povratno informacijo, kak?ni so izpu?ni plini in s tem prilagaja porabo in ostale parametre, tako da se tudi dimljenje da regulirat, tako da prosim brez bu?.

 

Pa tud BENCINARJI pokadijo ?rno(ti demonstriram ob prilo?nosti), pa pri katalizatorju ni nobenih te?av, pa je pravtako satje v njem, pa nobene regeneracije - ma?enja in podobnega sranja, pa imam 2 katalizatorja enega za drugim(vsaj zaenkrat :blush: ).

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

"Kajenje" ima lahko ve? vzrokov. Po velikem ?tevilu km se pojavi nepravilno delovanje ?ob, ki namesto, da proizvajajo fino meglo dizelskih kalpjic, vbrizgajo bolj ali manj curek goriva. Z velikim ?t km se pojavi tudi nepravilno delovanje batnih obro?kov, ki jih ovirajo saje v utorih. Posledica je zmanj?ana neenakomerna kompresija. Tudi ventilom ne pa?e preve? saj. Poslab?uje se njihovo leganje na "sede?" in tudi to je vzrok za manj?o kompresijo. Tako imamo v izgorevalni komori ve? goriva kot zraka. Del goriva zgori nepopolno in tvori saje.

EGR ventil dozira ustrezno koli?ino dimnih plinov nazaj v izgorevalno komoro. ?e je njegovo delovanje blokirano v odprtem polo?aju, se v komoro izpusti preve? dimnih plinov, posledi?no je manj kisika za izgorevanje in spet se kadi ?rno iz izpu?ne cevi. Elektronika ne more uravnavati teh zadev, ker ni tako pametna, da bi izvajala vzdr?evalna dela pri "izku?enih" motorjih.

Eger ventil je potrebnno ob?asno o?istiti, ?e odpove pa zamenjati. Za dimnikarske storitve in nadbatno mazanje pa obstaja za to primeren aditiv.

 

Kajenje pri priganjanju (naglo dodajanje gasa) pa je pri ma?inah brez DPF normalno. V takih situacijah elektronika ne more zagotoviti pravilnega razmerja gorivo-zrak. Praviloma je zmes bogatej?a in posledica je "kajenje", ki pa ni trajno.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Skratka ?e ni dima ni pospe?ka, tako kot brez ognja ni dima. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Skratka ?e ni dima ni pospe?ka, tako kot brez ognja ni dima. :D

 

Kratko in jedrnato ... ?e ima? pa DPF pa tud dimljenja ni sam se ti pa intervali med regeneracijami kraj?ajo in poraba pove?uje :(

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.