Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo Mazda?i,

vceraj sem bil na tehnicnem pregledu. Lambda sonda mi je kazala cca 1.3.

Kaj mi svetujete? A se mi splaca popravit? ...lahko se pre?vercam...Kaksne so okvirne cene popravila-zamenjave?

Najbolj pa me zanima trenutni vpliv zanic sonde na motor? Imam 323F 1.6i l.90 z cca 250.000 Km. Avto sicer vziga normalno in dela brez problemov, tudi poraba je zmerna 7-7,5.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Vidim ?e 17 ogledov, odgovorov 0 :( . Kaj mi res nih?e ne zna razlo?iti vpliva zani? lambde na motor :ne vem: ?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

tak na pamet pravim, da bi ena univerzalna sonda za tvoj avto stala mogo?e 15-20 jurjev... vpra?aj, pa vidi?, ?e se spla?a menjat, ?e je lambda hin, potem kmalu lahko crkne kat( ki pri 250k km verjetno tudi ni ve? najbolj?i)

 

?e je lambda v okvari, pa lahko to tudi slabo vpliva na motor, saj le-ta ne dobi pravilne me?anice goriva in zraka v dolo?enih obmo?jih delovanja...

 

za kaj ve?, pa ti bojo morali pametnej?i od mene napisati ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Tebi je crknil katalizator in ne sonda. Zamenjaj ga in bo mir.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 495 kg nosilnosti?   A je to kakšen hec? Zapoznela prvoaprilska?   Pa narejen za kitajske gasilce - vsaj po oznakah na zadnjih vratih...      
    • 260Nm navora? Toliko ga imajo 1,5 bencinarji. Tole nekaj ne klapa.
    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.