Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes zjutraj sem opazil,da mi desna xenonka sveti full vijola barve ,leva pa normalno.

No,in prej sem opazil,da mi ne sveti sploh. :(

Najbr? je riknila in bo potrebno zamenjati obe. :ne vem:

 

So pa druga?e stare 5 let.

 

 

Napisano

Danes zjutraj sem opazil,da mi desna xenonka sveti full vijola barve ,leva pa normalno.

No,in prej sem opazil,da mi ne sveti sploh. :(

Najbr? je riknila in bo potrebno zamenjati obe. :ne vem:

 

So pa druga?e stare 5 let.

 

:bravo::bravo:

Sam sem tudi ?e zamenjal obe-razlika o?itna ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

:bravo::bravo:

Sam sem tudi ?e zamenjal obe-razlika o?itna ;)

 

Kak?ne si dal gor,kje si jih nabavil in kolik?na je bila kaj cena?

 

 

Napisano

dal sem 6000 zrihtal pa jih je vsemogo?ni ayvar ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

dal sem 6000 zrihtal pa jih je vsemogo?ni ayvar ;)

 

Pa je svetloba v redu?Je dovolj bela ali je bolj modrikasta?

 

 

Napisano

Pa je svetloba v redu?Je dovolj bela ali je bolj modrikasta?

 

Je malenkost modrikastega efekta (za moje pojme je lih prava) Ni pa tok o?itne barve kot pri BMW ali novi M6 ali kak?ni TOYOTI

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Kul, a original je pa 4700?

 

Ne,original je 4100 K.Od Philipsa so model za na?e M6- D2S 85122 ,35W. Baje,da ko so nove svetijo precej rumenkasto a po kak?nih 100 urah delovanja so ?e ?isto bele. :bravo: Takrat naj bi svetile z barvo 4800-5000K.To je barvni spekter,da se razumemo in ne svetilnost ?arnice,ki se meri v lumnih.

 

Pa?ejo pa tudi Philips D2S Xenon 85122+ 35W,ki so 4300 K.Te naj bi svetile vedno enako,tudi ko se ?e ulaufajo.Prednost teh zadnjih je,da z leti ne zgubljajo mo?i in ko gredo h koncu,ne "vr?ejo" na vijola barvo.

So pa seveda nekaj dra?je od navadnih.

 

No,potem so tukaj ?e Philips D2S Color Match 85122CM 5000 K. No,kot lahko vidite imajo te 5000K kar naj bi ustrezalo ?e ulaufanim 85122.?e po imenu je takoj jasno,da naj bi te kupili,?e nam ena ?e skoraj nova 85122 crkne ali se kakorkoli razbije in naj bi svetila kot ta druga ?e rabljena.Moje skromno mnenje je,da naj se vedno menja obe v paru in ne samo ene.

 

No,naslednja je Philips D2S Ultra Blue 85122 UB 6000K 35W.Ta je ?e dra?ja in sveti malo bolj plavkasto-bolj "premiumsko". :P Slabost-nekoliko manj svetilnosti.

Seveda imamo tudi ?arnice od Osram in pa ?e razne kitajske.

 

Kaj vse sem se "nau?il" od v?eraj. sramezljiv

 

 

Napisano

Mene pa ob tej priliki zanima mnenje mojstra glede roka menjave. Ne vem kje, a zasledil sem, da se zaradi obremenjevanja balastov, ki so btw bistveno dra?ji od ?arnic, priporo?a menjava ?arnic na 3 leta.

 

Je kaj resnice na tem?

 

Aja, xenon uporabljam zgolj na dalj?e vo?nje (vasj 50km), sicer se ?lepam z meglenkami, pa ?e ?trom imam vezan tako, da ne v?iga lu?i skup z motorjem.

 

LP

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

kot vsaka ?arnica polnena s plinom(neon,xenon,..) se 1x izgori in s tem izgubi na svetilnosti.

Zato se pa? zamenja zadevo.Pri meni je bilo tako da svetilo je ?e vedno kot xenon ?arnica,ampak ni bilo ve? tiste ostrine in odsevnosti cestnih ?rt in znakov.In pa seveda po ob?utku se se mi zdele ?voh.

In res vse je bilo upravi?eno-zamenjal sem jih verjetno po vsaj 3 leta uporabe.

Zdaj sveti veliko bolje ,in primerava med mojimi novimi in Gregatovimi ?arnicami ve? kot o?itna :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

 

Zdaj sveti veliko bolje ,in primerava med mojimi novimi in Gregatovimi ?arnicami ve? kot o?itna :bravo:

 

Tako je, in v tem primeru se vidi da tudi xenon z leti zgublja na svetilnosti, razlika je o?itna tako tudi moja trojka kmalu vidi nove ?arnice :) ,?eprav ?e vedno normalno delajo, vidi se dokaj vredu ampak me ?e kar nekaj ?asa moti da ni ve? tak?nega snop?a kot bi moral biti tako da to ni ve? to kar bi moral xenon biti.

Napisano

Aha... ok no jaz zaenkrat ?e ne opa?am nekega popu??anja... ko pa bo pa k dr. Ajvarju, kaj ?mo druzga.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Mene pa ob tej priliki zanima mnenje mojstra glede roka menjave. Ne vem kje, a zasledil sem, da se zaradi obremenjevanja balastov, ki so btw bistveno dra?ji od ?arnic, priporo?a menjava ?arnic na 3 leta.

 

Je kaj resnice na tem?

 

Aja, xenon uporabljam zgolj na dalj?e vo?nje (vasj 50km), sicer se ?lepam z meglenkami, pa ?e ?trom imam vezan tako, da ne v?iga lu?i skup z motorjem.

 

LP

 

To na 3 leta dr?i, zate za take kot sem sam ki delamo vsakodnevo 2 X 20 km, pa je rok trajanja kraj?i.

Ni pa nujno-obvezno. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kateri model D2S xenon ?arnic je pa za novo M6? In kak?na je svetilnost?

 

 

Ne,original je 4100 K.Od Philipsa so model za na?e M6- D2S 85122 ,35W. Baje,da ko so nove svetijo precej rumenkasto a po kak?nih 100 urah delovanja so ?e ?isto bele. :bravo: Takrat naj bi svetile z barvo 4800-5000K.To je barvni spekter,da se razumemo in ne svetilnost ?arnice,ki se meri v lumnih.

 

Pa?ejo pa tudi Philips D2S Xenon 85122+ 35W,ki so 4300 K.Te naj bi svetile vedno enako,tudi ko se ?e ulaufajo.Prednost teh zadnjih je,da z leti ne zgubljajo mo?i in ko gredo h koncu,ne "vr?ejo" na vijola barvo.

So pa seveda nekaj dra?je od navadnih.

 

No,potem so tukaj ?e Philips D2S Color Match 85122CM 5000 K. No,kot lahko vidite imajo te 5000K kar naj bi ustrezalo ?e ulaufanim 85122.?e po imenu je takoj jasno,da naj bi te kupili,?e nam ena ?e skoraj nova 85122 crkne ali se kakorkoli razbije in naj bi svetila kot ta druga ?e rabljena.Moje skromno mnenje je,da naj se vedno menja obe v paru in ne samo ene.

 

No,naslednja je Philips D2S Ultra Blue 85122 UB 6000K 35W.Ta je ?e dra?ja in sveti malo bolj plavkasto-bolj "premiumsko". :P Slabost-nekoliko manj svetilnosti.

Seveda imamo tudi ?arnice od Osram in pa ?e razne kitajske.

 

Kaj vse sem se "nau?il" od v?eraj. sramezljiv

 

Napisano

Kateri model D2S xenon ?arnic je pa za novo M6? In kak?na je svetilnost?

 

Model je D2S.

Svetilnost je v lumnih, tebe verjetno zanima barva ki je v K(kelvinih), serijsko je 4300K ali pa 5000K.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja, model vem da je D2S.

Barva me zanima, ja, kajti ko pogledam lu?i od spredaj so precej "modrikaste", ?eprav naj bi originalni xenoni imeli 4200K in bili beli. Ravno zato me zanima kak?na je barva originalnih. verjetno res 5000K

 

Model je D2S.

Svetilnost je v lumnih, tebe verjetno zanima barva ki je v K(kelvinih), serijsko je 4300K ali pa 5000K.

 

Napisano

Ja, model vem da je D2S.

Barva me zanima, ja, kajti ko pogledam lu?i od spredaj so precej "modrikaste", ?eprav naj bi originalni xenoni imeli 4200K in bili beli. Ravno zato me zanima kak?na je barva originalnih. verjetno res 5000K

 

K vrednosti so 4300K,5000K.6000K,8000K(so ?e dovoljene ve? K pa ne)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

zamenjane ?e 2 xenon ?arnici na m3 prav tako 6000 in razlika s5 o?itna med 5let starimi in fri?nimi :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Tako je, ni ve? ?rne luknje spredaj :bravo: desna stran cesti??a je veliko bolje osvetljena :bravo:

 

Ne pozabit ?arnice imajo narejen tudi kre? test. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

zakaj? :) niso bile neposredno udele?eni, ampak ene 2metra bolj zadaj, zapakirane :blush:

 

Aja... se pravi niso bile v trenutku trka v operativnem stanju :blush:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.