Skoči na vsebino

H1 ?arnice


mazda6

Priporočeno sporočilo

Kak?ne H1 (blue, white) ?arnice imate v Mazdah?

 

Jaz sem imel phillips blue vision, pa so crknile ?e po devetih mesecih :(

Svetloba pa niti ni bila veliko bolj bela od navadne...

 

?e gre za kratke lu?i se to lepo re?i s xenon-kami :) pa ma? mir (nimajo ?arilne nitke tako da je malo bol odporno na treslaje ipd.)

Sicer imam pa za dolge lu?i neke modrikaste kupljene v A3M pa za 1x ?e delajo.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz imam ze od leta 2003 philips blue vision...

sem probal vse mozne pa so mi najboljse, pri men so kr bele

 

zdaj pa se to: nemske (ko jih kupim v nemciji) trajajo vec kot eno leto, ko jih kupim v slo pa kot pravis manj kot eno leto....

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm, a ni te xenonke prepovedano monitrati? Cene pri kitajcih so izredno nizke, a nebi rad, da me policaj postavi ob cesto.

 

Druga?e pa so tele blue vision ?e predrage.

Sem sedaj nabavil tole

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...e=STRK:MEWNX:IT

 

Bolj?a svetloba od blue vision, bistveno ni?ja cena, 3 dni delivery time, pa upam da bodo trajale vsaj eno leto :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm, a ni te xenonke prepovedano monitrati? Cene pri kitajcih so izredno nizke, a nebi rad, da me policaj postavi ob cesto.

 

Druga?e pa so tele blue vision ?e predrage.

Sem sedaj nabavil tole

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...e=STRK:MEWNX:IT

 

Bolj?a svetloba od blue vision, bistveno ni?ja cena, 3 dni delivery time, pa upam da bodo trajale vsaj eno leto :)

 

Ja xenon kit je prepovedano imeti, ?e nima? urejenega pranja in avtomatske nastavitve lu?i. ?e ne prej ima? probleme na tehni?nem ?e stric opazi. ?e jih pa ?e montira kdo, naj ima pa vsaj lu?i z le?o, ne da sveti vse naokoli :)

 

A pride lepa plava barva od teh?? so res poceni in rabim ene tak komplet za dolge lu?i.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako vam rata, da vam H1 dr?i eno leto? Meni so tanavadne trajale samo pol leta, razni bluvi?ni, silvrstari, +30, +50, ... so trajali maksimum 3 mesece. Rekorderke so bile ene plave ni? kaj poceni kupljene v heiderlandu ki so crknile po 3 (treh) tednih.

 

?ungalunga xenonke so zakon. Edino enkrat se je mili?nik zapi?il vanje in to na meji pri izhodu iz na?e dr?ave, ampak samo zato, ker je bil v dru?bi z luknjo v zakonu, pa se je pred njo hotel postavit kako se spozna. Vseeno me je potem spustil naprej. Ni me pa spustil naprej na AMZ tehni?nih pregledih v Krajnu, sem moral domov, pa navadne H1 not pa nazaj na tehni?nega. Uglavnem, ?e ima? mazdine le?e se spla?a dat not xenon, le izogibat se je ?arnic s temperaturo barve svetlobe 6000K ali ve? - zgledajo zelo kul, svetjo pa slab?e kot navadne halogenke.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako vam rata, da vam H1 dr?i eno leto? Meni so tanavadne trajale samo pol leta, razni bluvi?ni, silvrstari, +30, +50, ... so trajali maksimum 3 mesece. Rekorderke so bile ene plave ni? kaj poceni kupljene v heiderlandu ki so crknile po 3 (treh) tednih.

 

?ungalunga xenonke so zakon. Edino enkrat se je mili?nik zapi?il vanje in to na meji pri izhodu iz na?e dr?ave, ampak samo zato, ker je bil v dru?bi z luknjo v zakonu, pa se je pred njo hotel postavit kako se spozna. Vseeno me je potem spustil naprej. Ni me pa spustil naprej na AMZ tehni?nih pregledih v Krajnu, sem moral domov, pa navadne H1 not pa nazaj na tehni?nega. Uglavnem, ?e ima? mazdine le?e se spla?a dat not xenon, le izogibat se je ?arnic s temperaturo barve svetlobe 6000K ali ve? - zgledajo zelo kul, svetjo pa slab?e kot navadne halogenke.

 

Jaz tudi nikoli na nobenem avtu menjal H1 night breakerce - a ma? luknjaste ceste?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Opa?am, da je to crkovanje H1 ?arnic pogosta praksa.

Pa vedno, ko jo menjujem se ?udim, a niso mogli japonci to narediti enostavneje, ne pa da je vse tako na tesno. :harhar:

 

?e se ti zdi tukile tesno, me zanima kaj bi reku, ko bi za?el citroena ?ravfat :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js mam noter ?e 2 leti neke bluelaserxenon, v dolgih seveda in delajo BP.

Xenon mam pa orođinal pa tud pe nikol nobenih te?av(ok trenutne so izjema iz prahu nastane in v prah se povrne :blush: )

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Piz*a men tud crkujejo 1-2 na leto. Sem mislil, da je to zaradi mo?nej?ega akumulatorja, ki je 70Ah (original mislim 55Ah).

Jaz imam not 100W in svetijo ko ?us (imam le?e). Kupujem pa preko ebay-a po 5? za 4 kose s po?tnino.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Piz*a men tud crkujejo 1-2 na leto. Sem mislil, da je to zaradi mo?nej?ega akumulatorja, ki je 70Ah (original mislim 55Ah).

Jaz imam not 100W in svetijo ko ?us (imam le?e). Kupujem pa preko ebay-a po 5? za 4 kose s po?tnino.

 

Crkujejo ti ker so 100W.....segreva se in ne vzdrzi - 100 procentno

 

Sem jaz dal na MX-5 v le?e to 100W ?udo v enem tednu obe, sedaj pa HB4 55W night breaker dela kot mora

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Piz*a men tud crkujejo 1-2 na leto. Sem mislil, da je to zaradi mo?nej?ega akumulatorja, ki je 70Ah (original mislim 55Ah).

Jaz imam not 100W in svetijo ko ?us (imam le?e). Kupujem pa preko ebay-a po 5? za 4 kose s po?tnino.

 

kake pa te ma? ti lu?i z le?ami?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.