Skoči na vsebino

Spet poostritev zakona CPP

Ustvari kratki URL


jures

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 82
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Nisem prebral predloga novega zakona, samo tule se pa pomoje moti?.

 

Ravno letos je bilo v ?urnalu izpostavljeno, da so letos policaji napisali 3x ve? (to?ne ?tevilke ne vem, si jo pa lahko vsak sam poi??e) kazni za kolesarje, ki so vozili po kolesarski stezi po napa?ni strani ceste.

 

Ko smo delali v O? izpit za kolo, so nas nau?ili, da ?e se vozi? na kolesarski stezi po levi strani ceste, se pa? dr?i desne strani kolesarske steze, ker na tak na?in se komot sre?ata 2 kolesarja. Lahko da se je zakon spremenil med tem, samo zdrava pamet se pa? ni.

 

Zaradi takega sre?evanja kolesarjev na kolesarski stezi ni bilo nobenih smrtnih ?rtev, ni neka huda nevarnost in ?e ?tevilo nesre? je bilo verjetno minimalno. Policaji so kolesarje oglobili izklju?no zaradi polnjenja dr?avnega prora?una, inkasanti kot so. V takem primeru bi bilo opozorilo ve? kot dovolj. Pa recimo po prvem opozorilu naslednji? kazen, za trmoglavce.

 

Glede same nujnosti ?elade zaradi varovanja glave je pa ?e Labi lepo napisal - potrebujejo jo izklju?no cestni kolesarji na specialkah, ki se vozijo izven mest (ti jih ?e imajo) in pa gorski, pa ?e ti samo pri spustu v dolino (tudi gorci jih v veliki ve?ini imajo).

 

V mestu, kjer so hitrosti nizke in je promet umirjen, je pa ?elada popolnoma odve?. Kdor ?uti potrebo po njej, naj jo nosi, samo to vsiljevat nekomu, ki se z biciklom zapelje do nekaj sto metrov oddaljene trgovine po kruh, je pa neumnost. In tu se bo podobno kot pri vo?nji po kolesarski stezi namesto opozoril pisalo kazni, inkasantsko polnjenje dr?avnega prora?una kot smo ga ?e vajeni.

 

To je tako, kot bi pri hoji po mestu zahtevali, da ima ?lovek na sebi kolenske in komolske ??itnike, ker lahko pade. Butasto do amena.

 

Nasplo?no policija pri nas veliko manj opozarja kot v tujini in ?lovek ima ob?utek, da so prisotni le zato, da pobirajo kazni, in to na mestih, kjer je to najla?je delat, ne pa na resni?nih "?rnih" to?kah.

Sicer pa Boss, bi me ?e razo?aral, ?e ne bi bil (ponovno :D ) Pahor?kov odvetnik... :P

 

Nimam pojma kaj ma klele Pahor zraven - k bi me vsaj obto?il, da sem Kresalkin odvetnik, saj je ona namre? obljubljala spremembo zakona ?e na za?etku mandata in od takrat se je vedelo, da bodo zaostrili kazni za alkohol in najte?je prekr?ke. Ampak pa? ker si slabo informiran tega ne ve? in tudi predloga zakona povrh sploh nisi prebral, ker ?e bi, bi vedel, da denarna kazen brez ?elade sploh ni bila predvidena in ker ne spremlja? teko?ega dogajanja tudi ne ve?, da je obvezno no?enje ?elade za odrasle ?e izlo?eno iz novega ZVCP. Vidim pa da tudi CPP-ja ne obvlada? in ti ne bi ni? ?kodilo, ?e ga malo obnovi? bi pa res rad vedel na kater O? si hodu, kjer so ti prodajali take neumnosti.

 

Ve? tole kar ti nerazgledano pisari? je na nivoju gostilni?kega nabijanja brez realnih podatkov samo, da je ?im bolj kalimerovsko bombasti?no.

 

Ne razumem niti zakaj je kaznovanje kolesarjev sporno, ?e kr?ijo predpise. :ne vem: Kolesarji so tudi udele?enci v prometu, ki precej kr?ijo predpise in s tem kr?enjem sicer najbolj ogro?ajo same sebe ampak vseeno ker lahko naredijo veliko sranje tudi drugim - ?e obstajajo pravila in jih kr?i? ter te ujamejo pa? pla?aj.

 

Nih?e te namre? ne sili, da mora? kr?iti predpise, samo ne pol jokat k te dobijo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, glej, da ne bo pomote, ne menim , da je kazen za vo?njo v napa?no smer po avtocesti previsoka. Izrazil sem samo dvom, da bo zvi?anje kazni kaj pripomoglo k zni?anju ?tevila takih slu?ajev. Kazen ne more vplivat na pijane, zadrogirane, samomorilce ali kretene.

 

Kar se ti?e pomot pa, ko nekdo tik pred seboj zagleda tisto tablo z dlanjo s stop znakom na flourescentni podlagi, je zanj ?e mnogo mnogo prepozno, ker takrat nastopi panika. V paniki pa zdrav razum pri ve?ini ljudi ne deluje najbolje.

 

 

Sam a ve?, da to, da za vsako stvar uj?kamo ljudi, da je krivda za njihovo neumnost v ne?em drugem, samo delamo dru?bo debilov, ki jim bo treba, na ?alce kave limat, nalepke z napisom "pozor, kava je vro?a in se lahko ope?ete".

 

Kaj ho?em re?i, logi?no je da vseh primerkov vklju?no s polkro?nimi obra?alci ne moremo prepre?iti ampak ?e se vsaj tistih re?imo, ki stavijo kolk si upajo je ?e veliko. Pri ostalih je pa pa? tako, da se jim izpit vzame zato, da tega ne bi ponovili oziroma, da se posku?a ugotoviti kaj je z njimi narobe in da jim doktorji in psihiatri pa? ne dajo ve? zdravstvenega potrdila kot osnovo za pridobitev vozni?kega dovoljenja. Zdaj namre? to ni bilo niti mo?no sej je bila kazen nizka in tudi to?k je bilo za eno prgi??e oz. dale? od 18-ih za odvzem.

 

 

Kar pa se tega ti?e, da je slaba oznaka AC-jev oziroma izhodov iz AC-jev pa ne vem, ?e sem prava oseba za ocenjevat, ker imam za sabo v svojem vozni?kem sta?u ?e preko 600.000 prevo?enih km pa se mi ?e nikoli ni zgodilo, da bi se zmedel in vsaj nameraval zaviti al v enosmerno ali kam drugam kamor ne smem. Zato se mi zdi, da za ljudi, ki imajo s tem te?ave in se jim to zgodi ali dogaja ne bo ni? narobe, ?e se ji ?e 1x omogo?i obnavljanje CPP in vozni?kega znanja. O?itno so veliko pozabili ali pa jih je treba strezniti, da takrat, ko so na cesti je z mislimi treba biti pri vo?nji in ne drugod - ne gre se samo za njihovo varnost ampak za varnost nas vseh.

 

Sorry ampak tukaj resno ne mislim odstopati od tega sploh po tem ne, ker sem od nekdaj zagovarjal (tudi na tem forumu ?e pred leti) to?no to kar se ti?e vo?nje v nasprotno smer in zaostrovanje kaznovanja za alkohol za volanom. Sicer sem pa zadovoljen, ker o?itno se je spla?alo tudi pisarit na ministrstva glede sprememb ZVCP in to?no ti dve zadevi sem izpostavil kot najbolj pere?i.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Katera O? pa u?i take neumnosti? Kolesarske steze sicer so lahko dvopasovne/dvosmerne, vendar sta potem pasova jasno ozna?ena in lo?ena s sredinsko ?rto, druga?e so vse kolesarske steze enosmerne.

 

Kar pa se kazni ti?e, za te najte?je prekr?ke, so pa po mojem mnenju ?e vedno prenizke. Pa ne razumem kako se nekdo razburja ?ez vi?ino kazni, ?e pa vsak sam zase odlo?a ali jo bo dobil ali ne. Jah, ?e pa kdo tako rad prekr?ke dela, pa naj pla?uje. Jaz ne bom ?isto ni? trpel zaradi tega, sem pa lahko ogro?en na cesti zaradi prekr?karjeve vo?nje. Sam kazni pa? ne pla?ujem oz. jih ne dobivam, ker se trudim ne delati prekr?kov.

 

@Boss: :rispekt:

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, jaz o izbolj?avah prometne signalizacije na na?in da bi zmanj?ali mo?nost napa?ne interpretacije, ti pa o tem, da se to in to tebi ne more zgoditi. ?e bi se na tak na?in samo za procent zmanj?alo ?tevilo tovrstnih dogodkov, bi se spla?alo.

 

Od osamosvojitve naprej so imeli narodnjaki zakupljen resor prometnega ministrstva in bili so prava mala naravna katastrofa. Sedaj ko je resor prevzel g. podlepotec se na podro?ju prometne politike (promet ni samo cestni!) pri nas ?e vedno ni ni? kaj dosti spremenilo.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In kak?en je torej tvoj predlog? Kaj bi torej morali narest, ?e 10 tabel ni dovolj in ?e se nekdo odlo?i, da polkro?no zavije ?e na sami AC?

 

Res me zanima kak?na bi bila ustrezna re?itev, ker niti v Italiji, Avstriji in na Hrva?kem nisem opazil, da bi bilo karkoli dodatno ozna?eno ali za??iteno.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

....Res me zanima kak?na bi bila ustrezna re?itev....

 

Montirat avtomatske brzostrelke in raketometalce na vsak kandelaber na AC, da takoj eleiminirajo in zradirajo z AC takega loleka. :hohoho:

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

GPS ki ve kje se nahaja in ve v katero stran vozi, GPS sporo?i policiji....oz opozarja - a spet kdor to namerno naredi se mu fu?ka za opozorila - tako kot nepripet pas.

 

GPS = oviranje osebne svobode

GPS = denar

Sistem za sporo?anje = denar...

 

 

Pa sem spet na za?etku.....dokler pa v glavah ne spremenimo tega je vse ostalo brez veze.

 

O?itno smo mi tako temperamentni vozniki, nismo slabi ampak temperamentni, jaz se popenil od ?entilja do Graza 40km vo?nje vsi Avstrijci en 80 na desnem, drugi 81 na levem, in s to hitrostjo bo prehitel vse vozila nadesnem ki jih vidi 2km naprej. Ampak vsi tako vozijo in se ne ovirajo, potem pa pride en balkanc s temperamentom, ki bi rad vozil hitreje (znotraj omejitev) in je ?tala :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O?itno smo mi tako temperamentni vozniki, nismo slabi ampak temperamentni, jaz se popenil od ?entilja do Graza 40km vo?nje vsi Avstrijci en 80 na desnem, drugi 81 na levem, in s to hitrostjo bo prehitel vse vozila nadesnem ki jih vidi 2km naprej. Ampak vsi tako vozijo in se ne ovirajo, potem pa pride en balkanc s temperamentom, ki bi rad vozil hitreje (znotraj omejitev) in je ?tala :bravo:

 

jaz bi pustil kar "slabi" :)

avstrijci so pa tud obup pa se kreteni povrh vsega

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bravo, Jures. Dokler v glavah ne spremenimo, je vse ostalo brez veze.

 

In ne, Boss, nisem za to, da se zvi?ajo te in zni?ajo tiste kazni. Sem pa mnenja, da samo kazni, ?e tako visoke, ne bodo dovolj hitro dosegle dovolj velik oz. ?eljeni u?inek.

 

In mimogrede bi dodal ?e "lastno" izku?njo: sodelavec je vsak dan videl, kak?ne ponesre?ence so nam vozili v bolnico in kaj vse so povzro?ili vinjeni vozniki. ?empeterska bolnica ima tudi oddelek za invalidno mladino in tam jih je tudi nekaj. Vse to je videl. A enostavno je bil vedno bolj odvisen od alkohola. In se ni mogel premagati, enostavno je moral dobiti alkohol. In avto je bil pa? prevoz, da je ?el do gostilne. Pa je to?no vedel, kam vse to vodi in da se bo v gostilni napil in da bo ?el pijan domov. Ampak je enostavno moral po alkohol in to ?imprej. In kljub temu, da je vse to vedel in kljub temu, da je videl, kaj alkohol naredi (ne le v prometu, tudi ledvica, jetra,...), je s tem nadaljeval. In vseeno mu je bilo za kazni - ko se je za?el trest, je moral do gostilne. In ker avtobusa naslednje pol ure ni bilo, je ?el pa? z avtom. Ne glede na kazni in na mo?nost, da se lahko ubije ali postane invalid. No, zdaj je ?al ?e pokojni.

 

Dokler se v glavah ne spremeni, ne bodo pomagale ?e tako visoke kazni.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In kaj predlaga? Slivka? A da drasti?no zvi?amo malenkostne prekr?ke in zni?amo najhuj?e, ker tam visoke kazni nimajo efekta :blink: :ne vem:

 

Glej ?e enkrat, pa vem da se ponavljam kot papagaj ampak o?itno noben ne bere. Denarne kazni niso pomembne, pomembno je to, da vzamejo izpit in TO TAKOJ in ga ne dobi? nazaj. ?e bi ?elel ga ponovno narest mora? iti ?ez program psiho testov in zdravni?kih pregledov - tako imenovan idiotentest, ki ga imajo Nemci.

 

To je bistvo - norce, pijance je treba spraviti s cest, ker pa? zlepa ni ?lo bo ?lo pa malo bolj zgrda. Vem, da zdele razmi?lja?, da me bo? zajebal s trditvijo, da ?e nekomu vzame? izpit se bo vozil brez. Morebiti samo, ko ga bodo ujeli brez bo kazen po novem lahko tudi zapor.

 

Izjave, dokler se v glavah ne spremeni so bolj ?elje tistih, ki si ne ?elijo sprememb in so kar zadovoljni s trenutnim stanjem, ki roko na srce sploh ni ve? tako katastrofalno kot pred parimi leti. Ampak ?e vedno so problem v statistiki ravno ti najhuj?i prekr?ki, ki jih ne more? odpraviti s ?arobno pali?ico in tudi z govorjenjem, da se mora nekaj v glavah spremeniti, ne.

 

Samo se ne bo in to?no tak primer kot si ga navedel je tipi?en, da je vseeno a je kazen, nizka al pa visoka in da ga pogled na vse tragedije sploh ni ganil je edini na?in da te ljudi spravimo s cest. Odvzem izpita, zapor itd - jebat ga tudi jaz bi rad ?ivel in moja dru?ina tudi in ne morem si dovoliti da mi je vseeno a taki osebki svobodno harajo naokrog.

 

Mi je pa zanimivo kako ste nekateri sko?il v bran tem najhuj?im prekr?kanjem, ki si ne zaslu?ijo milosti - ne vem, kr malo sumljivo mi je to in sr?no upam, da sami niste med njimi in vas je zaradi tega strah. Normalnega ?loveka nima bit kej strah, ker ta zakon se ga tudi ob novih povi?anih kaznih sploh ne bo dotaknil tako da res ne vem :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss se strinjam s tabo, mene je recimo edino strah kazni za prehitro vo?njo, za napa?no parkiranje,ipd. tudi malo me ni pa recimo strah za vo?njo pod vplivom alkohola, mi ni problem ne pit ?e vem da bom vozil. Moje mnenje je, da se vse, ki se jim zasledi ponavljanje teh huj?ih prekr?kov kaznuje prvo z odvzemom izpita, potem z odvzemom vozila in nato z odvzemom prostosti (?e se vozi pa brez izpita bi pa odvzem avta in prostosti kar zdru?il).Morda se sli?i grozno a ve? kot o?itno je, da denarne kazni ne zale?ejo, ?e posebej ?e se ne pla?ajo. Sem ?e omenil, da bi dr?ava lahko lepo zaslu?ila z licitacijo vozil, ali pa bi jih lahko uporabili v lastne namene (vojska, policija, slu?bena vozila javnih uslu?bencev...) Potem se bo pa marsikaj tudi v glavah za?elo premikati, kar predstavljaj si da prijatelju posodi? avto, ta se napije in mu policija avto vzame, kljub temu da ni on lastnik (to jih ne bi smelo zanimati), ti ostane? zaradi njegovega idiotizma brez avta, seveda bi nas ve?ina tega osebka obglavila, a tu morajo postaviti zakon, da ga lahko ti civilno to?i? in mu npr. vzame? hi?o oz. ga prisil? v prodajo le ta z namenom odpla?ila dolga za tvoj avto na licitaciji. Avtomobili bi se kmalu ne posojali takim, ki jim ne gre zaupati in tako bi se tudi marsikaj spremenilo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In kak?en je torej tvoj predlog? Kaj bi torej morali narest

Ja, tud meni se kdaj zgodi, da slabo preberem post na katerega odgovarjam.

Da ponovim: dokler bodo na dovoznih cestah ki pravokotno pre?kajo avtocesto obstajale oznake s pu??ico v smeri izvoza!z avtoceste, dotedaj bo obstajala mo?nost, da bo tja kdo tudi zavil. Kot sem ?e tudi napisal, odgovor predstavnice z ministrstva za promet na predloge za izbolj?anje signalizacije v oddaji na TV je bil, da je pri nas kar se ti?e oznak vse v najlep?em redu in da je po standardih. Ko se je par let nazaj ob dograditvi avtocestnega obro?a na delu zo?anaja nekdo odpotoval v ve?na lovi??a in je bilo govora o slabi ozna?itvi, so odgovorni pravtako trdili, da so oznake vzorne. Par mesecev po dogodku so iz evrope (mislim da ADAC nisem siguren) ocenjevali ona?enost cestnih gradbi?? v razli?nih evropskih dr?avah in pri nas ugotovili katastrofalno stanje.

 

Re?i ho?em, da je na podro?ju varnosti v cestnem prometu ?e veliko rezerv tudi, ali pa predvsem pri ribji glavi. Npr, gro?nja z zaporom bo postala u?inkovita ?ele, ko bo Slovenija postala pravna dr?ava in bo kdo ?el tudi sedet, polcaji pa se ne bodo bali lokalnih va?kih mafijcev in jih raje spu??ali naprej. Tudi cestna infrastruktura bo varnej?e neko?, ko bodo na?i politiki z namenom odvra?anja pozornosti od njihove odgovornosti nehali folku s prstom kazat na ?arovnice ala Zidar, ki so krivi samo toliko, da so zelo dobro izkoristili kar jim je bilo ponujeno, namesto da bi za jajca tistega dr?avnega uradnika, sekretarja, ministra, ki je npr. podpisal prevzem.

 

?e smo ?e pri tem kdo je tukaj na tem forumu sumljiv pa, meni se poraja sum da so tisti, ki zagovarjajo slabo sposoben dr?avni aparat mogo?e del le tega :ne vem:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tu se pa ?isto strinjam, da ?e je nekaj po EU standardih ?e ne pomeni, da se ne da izbolj?ati. Tisto zoo?anje takrat je bilo katastrofalno in samo tisti vikend sta bili 2 oreng nesre?i. In nedolgo po tem je neka raziskava v okviru EU tudi pokazala, da imamo zelo slabo urejena gradbi??a. :vskalo: Odgovarja pa itak nih?e.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo se ne bo in to?no tak primer kot si ga navedel je tipi?en, da je vseeno a je kazen, nizka al pa visoka in da ga pogled na vse tragedije sploh ni ganil je edini na?in da te ljudi spravimo s cest. Odvzem izpita, zapor itd - jebat ga tudi jaz bi rad ?ivel in moja dru?ina tudi in ne morem si dovoliti da mi je vseeno a taki osebki svobodno harajo naokrog.

 

Ma... problemi na slovenskih cestah so vecplastni - milo receno.

 

Sem ?e enkrat pisal pa bom ?e enkrat:

razdeliti naselja na POSELJENE in na NEPOSELJENE odseke...

Industrijska cona naselja v nedeljo ob 3eh popoldan je manj obljudena kot avtocesta.

 

druga stvar, progresivne kazni.

povej mi, kaj je nekomu ki prekora?i 50km/h z ganz neu BMW7 teh 1000e?

jeben pljunek v morje iz njegove jahte.

ne seri, taki zakoni ?e vedno podpirajo naprej tiste ki majo, pa lupijo tiste ki nimajo.

Se ni ?e nobenemu tle zgodilo da bi peljal ?ez 50km/h v naselju kjer ?ive du?e ni?

 

kazen je 50% dvomese?ne pla?e, pa ?ao... pa lahko jo pla?a? na obroke.

 

fiksna kazen za prekr?karje brez dohodkov (dijaki, ?tudentarija, brezposelni), oz se kazen obra?una po star?ih/skrbnikih. .da se ne bodo potem sin?ki od ljudi z BMW7kami preve? jajcali okrog.

 

Jaz sem mel eno nesre?o ker se je pred mano vozil pozimi ?lovek ki ni imel nobene zadnje lu?i - pono?i. Po tem sem sre?al ?e ene 5 takih...

Sem ?e marsikdaj videl kako so se ljudje brez lu?i vozili mimo policajev, ki pa se jim ni zdelo pomembno da jih ustavijo. What is up with that?

 

Prometni minister Patrick Vla?i? je v razpravi izrazil prepri?anje, da bo zakon o pravilih cestnega prometa izbolj?al statistiko, ki zaznava upadanje nesre? s smrtnim izidom. Poslanske skupine, razen SDS-a, ki meni, da bo stro?ji zakon prizadel predvsem socialno ?ibke, zakonu ne nasprotujejo, a menijo, da ga je treba ?e dodelati.

evo, to je pa tipi?na slovenska politi?na glupost. zakaj bi prizadel socialno ?ibke ?e itak NE SME? DELAT PREKR?KOV?! Ali je slaba gramatika ali pa samo pljuvajo, ?e bi jaz bil v politiki bi to ?isto druga?e fraziral.

 

In ne-nazadnje, spet re?ujejo stvari na papirju!

Spet ve?je kazni, pa policaji ki jih bodo pobirali na mestih ki so najbolj dobi?konosna, ne pa najbolj kriti?na.

 

policaji v velenju stojijo kro?i??u... na levi/desni strani ni nobenega plo?nika, pe? pot je za eno veliko fizi?no gomilo, v kro?i??e ne mor? pripeljat ve? kot 60 ker te ven odnese, nikoli pa ne stojijo naprej od kro?i??a kjer je nakupovalni center in se za?ne pe? pot... kjer je dejansko nevarno da koga rukne?...

 

stojijo pri OMVju mimo industrijske cone in tam merijo hitrost, v centru mesta pa ponavadi izvajajo samo kontrolo :):whatever:

 

poleg tega, poznam ?e kar nekaj primerov, ki so pa? peljali 100 mimo njih in jih "obvozili" in se tako izognili kazni (true story, iz prve roke).

 

pobirajo posameznike iz kolone, ko cela kolona vozi v eni vasi 60. (fasu 3 pike na ta na?in, pa ker sem bil ?iv?n sm ?el ven iz avta in potem sli?al, kako je po policijskem radiu kar nizal avta enega za drugim, policaj mu je pa potem rekel "nimam placa, bom ustavil hmmmm ibizo pa polota"

 

IN-TAKO-NAPREJ.

 

Vse se ?e vedno dela samo kurativno, da bi pa kdo krepko posegel v delovanje avto ?ole to pa ne... ve?ina avto?ol je ?e vedno na horuk, sploh v kakem SGju (pa brez zamere) in podobnih vasicah.

 

In kak?en je torej tvoj predlog? Kaj bi torej morali narest, ?e 10 tabel ni dovolj in ?e se nekdo odlo?i, da polkro?no zavije ?e na sami AC?

 

Res me zanima kak?na bi bila ustrezna re?itev, ker niti v Italiji, Avstriji in na Hrva?kem nisem opazil, da bi bilo karkoli dodatno ozna?eno ali za??iteno.

 

Spike strip.

 

Naslednja stvar so ozna?be gradbi?? na AC. KAJ ZA VRAGA JIM NI JASNO Z TISTIMI BLISKAVICAMI?!

najprej misli? da je radar, potem pa napenja? o?i da vidi? od kje da fak prihajajo.

navadne oran?ne utripajo?e lu?i in en reflektor in to je to...

 

argh. i could go on and on.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa kaj se vsi samo na finan?no plat kazni zgovarjate - to sploh ni point kazni ampak je point zbiranje to?k in posledi?no odvzem vozni?kega dovoljenja. Tukaj smo vsi enakopravni tako en socialc z muzejskim avtom kot nekdo z najnovej?im bimmerjem. Kaj je tukaj sploh narobe? A bi moral tisti z bolj?im avtom pokasirat ve? to?k al kaj, al je problem samo v nevo??ljivosti, da ima nekdo tak avto in ga je treba zato dodatno ?trafat, reve?a pa pustit pri meru, ker je ?e tako ves ubog. :ne vem:

 

Jaz pa pravim tako, da kdor misli kr?it CPP ima o?itno dovolj denarja za pla?evat kazni. Ploki, predlagam pa, da si predlog zakona prebere? in primerja? s trenutnim ZVCP in bo? videl, da kazni za manj?e prekr?ke in manj?e prekora?itve se ne spreminjajo, kar pomeni, da trenutek nepazljivosti ne bo bolj sankcioniran kot je to zdaj. Je pa drasti?na in dobrodo?la sprememba pri samomorilski vo?nji v nasprotno smer in seveda nivoju alkoholiziranosti. :bravo:

 

Kar se pa ti?e progresivnega kaznovanja je pa spet problem, ker to lahko na?eloma ve?e? le na pla?o in spet bodo veselo se izmuznili tisti, ki se ka?ejo naokrog kot skoraj socialni problemi a imajo denarja kot solate in mislim, da je takih v Slo izredno veliko. Pa ?e nastane problem enakopravnosti pred zakonom, kjer je v na?em pravnem redu in tudi v ustavi zapisano, da moramo biti dr?avljani pred zakonom enaki in da za isto kazen ne more? enmu dati ne vem leto zapora, drugemu pa ker je bogat pa tri leta za isto kaznivo dejanje - enako pa velja tudi za finan?no sankcioniranje prekr?kov.

 

Kar se pa ti?e izjave SDS-a pa je logi?no saj je to najbolj hipokritska stranka v parlamentu. V prej?njem mandatu, ko so bili na ablasti so s spremembo ZVCP sami najbolj dvignili zneske prekr?kov in to kar po na?elu uravnilovke brez, da bi lo?ili te?je od manj nevarnih oziroma samo mote?ih prekr?kov. Takrat jih o?itno skrb za socialno ?ibke sploh ni tangirali. Pa? dvoli?nost, kar smo pa v Slo ?e itak navajeni.

 

 

@Mrau?k M?k: Dobro sem brebral sam ?e vedno ne razumem, kaj si hotel napisati. A ho?e? re?i, da ka?e pu??ica v smer izvoza iz AC al kako? A ma? slu?ajno kako slikco kako naj bi to zgledalo al pa da mi pove? kak?no tako lokacijo, da si ob priliki sam pogledam.

 

Ampak kljub temu tak, ki po tvoje, naredi napako in zavije napa?no mora nato narest ?e vsaj deset napak in spregledanih znakov, kar se zdi meni ?isto neverjetno in ?isto nemogo?e, ?e imamo opravka z normalno operativnim osebkom. Take, ki pa so na meji nezavedanja sebe in okolice pa je potrebno NEMUDOMA razlastiti vozni?kega dovoljenja saj so resni?no tempirane bombe in novi zakon to OMOGO?A trenutni pa ?al ne. Trenutno mu da? lahko le 300? in 5 kazenskih to?k - prakti?no to pomeni, da ?ele, ko ga ?etrti? dobijo se mu sme vzeti dovoljenje. Da so ga 4x dobili je moral bohvedi kokrat voziti v nasprotno smer in vsaki? je naredil smrtno nevarno stanje.

 

 

Pa ?e besedica dve o spikih - zadeva zna biti nevarna saj tak osebek, ?e se sploh ne zaveda sebe bo o?itno vozil tudi ob spu??enih gumah po samih feltnah - taskrat je avto ?ele nevodljiv istrelek. Kaj ho?em re?i ?pice avta ne bodo ustavile samo ?e dodatno nevarnost bodo spro?ile, ravno tako pa niso u?inkoviti pri runflat gumah.

 

Bo treba kako bolj?o idejo kako ustavit take paciente - jaz osebno ?al ne poznam nobenega preventivnega ukrepa, ki bi bil enostaven, relativno poceni, u?inkovit in da pri tem niti slu?ajno ne bi oviral pravilno voze?e. ?e ga kdo pozna bi prosil, da me razsvetli, ker ?al mi padejo na pamet samo kurativni ukrepi.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Mrau?k M?k: A ho?e? re?i, da ka?e pu??ica v smer izvoza iz AC al kako? A ma? slu?ajno kako slikco kako naj bi to zgledalo al pa da mi pove? kak?no tako lokacijo, da si ob priliki sam pogledam.

Boss, mogo?e bi bilo pri tistem pisarjenju ministrstvom v zvezi s spremembo ZVCP potrebno predlagat kak?no kazen za neopazovanje prometnih znakov :P

Ljubljanska obvoznica ima cel kup tak?nih lokacij, nisem sicer prepri?an, da je prav na vseh fizi?no mogo?e zapeljat napa?no v izvoz z avtoceste ampak na (pre)mnogih mestih se kar da. Kriti?ni so nadvozi nad avrocesto nad katerimi potekata dva pasova, levi je namenjen za zavijanje na levo na avtocesto takoj za nadvozom. Prva pu??ica nad levim pasom v teh primerih je locirana pred mestom kjer pred nadvozom z leve pripelje izvoz iz avtoceste in ta pu??ica ka?e levo v ta izvoz iz AC. Pustimo to malenkost, da ima pu??ica ?isto spodaj bodisi nek majhen kur?ek z oznako slepa cesta, bodisi ima nek ?e manj?i napis "50m". Dejstvo je, da ponavadi table beremo od zgoraj navzdol in ?e jo ?e moramo zraven ?e recimo pazit na kak?nega voznika ki se ba?e pred (v) tebe, potem je velika mo?nost da table ne preberemo do konca. In dokler bodo na cestah pu??ice kazale napa?no v smer izvoza iz AC, dotedaj bo tista roka na flourescentni podlagi meni ?ist eno malenkost komi?na re?itev.

 

Prometni znaki niso ni? drugega kot na?in komuniciranja z vozniki. Pri komunikacijah v prometu pa obstajajo pravila, ki naj bi prepre?ila napa?no interpretiranje ali zamenjavo. Zakaj zavraga se nebi tista prva pu??ica, ki ka?e napa?no v izvoz z AC ne zamenja s pu??ico naravnost, nad njo pa bi pisalo ime smeri v katero gre avtocesta levo, naslednja pu??ica pa ostane tako kot je sedaj, kjer za nadvozom pravilno levo ka?e na uvoz na AC.

 

Ampak :policaj: so me pa malo razo?arali zadne cajte. Takoj ko jim je zakon o obvezni zimski opremi dovoljeval racijo, so jo tudi izvedli. In to na dan, ko so bile napovedane temperature tudi do 19°C ?zmeden? Zelo mi je ?al ampak ?e spet se ne morem znebiti ob?utka da je vse okoli kao varnosti v cestnem prometu le eden od na?inov polnjenja prora?una. :whatever:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak :policaj: so me pa malo razo?arali zadne cajte. Takoj ko jim je zakon o obvezni zimski opremi dovoljeval racijo, so jo tudi izvedli. In to na dan, ko so bile napovedane temperature tudi do 19°C ?zmeden? Zelo mi je ?al ampak ?e spet se ne morem znebiti ob?utka da je vse okoli kao varnosti v cestnem prometu le eden od na?inov polnjenja prora?una. :whatever:

 

Ma? prav in s tem se samo dajejo v zobe in vle?ejo nase vse nezadovoljstvo voznikov, ker to z varnostjo pa res nima nobene veze ampak je ?isto ZAJEBAVANJE v zdrav mozeg in o?itno so policaji in njihovi ?efi diplomirali iz te kategorije.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Takoj ko jim je zakon o obvezni zimski opremi dovoljeval racijo, so jo tudi izvedli. In to na dan, ko so bile napovedane temperature tudi do 19°C ?zmeden?

Kje? :vskalo: P***a jim materina saj sredi zime, ko bo sneg pa ne bo nih?e gledal idiotov z letnimi gumami (po mo?nosti s profilom na minimumu) kako ?e speljati ne znajo in ustvarjajo kolone.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kje? :vskalo: P***a jim materina saj sredi zime, ko bo sneg pa ne bo nih?e gledal idiotov z letnimi gumami (po mo?nosti s profilom na minimumu) kako ?e speljati ne znajo in ustvarjajo kolone.

 

Da o vzhodnoevropskih kamionarjih sploh ne govorimo - ko so v snegu po celem vrhni?kem klancu razmetani kot, da bi jih tornado razmetal, policije pa vle?ne slu?be pa od nikoder. In ko mora? ?akati uro ali dve z izvrstno zimsko opremo, ki so ti jo predpisali pa si z njo ne more? pomagati ni? je pa s strani policajev vse OK. Va?n da jebejo folk takrat, k ni res nobene potrebe.

 

V?as smo fantje z osebki, ki so brez potrebe jebal druge opravili po hitrem postopku - par bunk pa kak?en plav u? pa jih je hito minilo veselje se it tega ?porta. S policaji pa pa? se tega ne more? it in eni :policaj::policaj::policaj: o?itno prav u?ivajo v tem, da to po?nejo. Sicer pa pregovor vse se vra?a vse se pla?a in ?lehtnoba se hitro vrne tistemu, ki jo trosi naokrog.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V vseh evropskih drzavah je zakon zimskih gum OD - DO, vendar ko so zimske razmere na cesti

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V vseh evropskih drzavah je zakon zimskih gum OD - DO, vendar ko so zimske razmere na cesti

 

Da ne bom ?e enkrat pisal kako je v Evropi citiram moj post, ki sem ga objavil na a.com -u kot repliko na enega, ki je trdil, da imajo tudi druge dr?ave enak re?im kot pri nas glede zimske opreme

 

 

Nima? prav, v Avstriji velja za vozila do 3,5 tone obvezna zimska oprema le v zimskih razmerah, to kar si pa ti napisal pa velja za vozila nad 3,5 tone. Imajo pa paradoks in sicer, da ima? letne plus ketne a se lahko vozi? le po neprekinjenem snegu ali ledu na cesti??u v kolikor je pa brozga pa s ketnami ne sme? z letnimi pa tudi ne saj takoj kr?i? zakon o zimski opremi :twisted:

 

OK, gremo naprej - ?vica: velja podobno kot v Avstriji in sicer obvezna zimska oprema v zimskih razmerah.

 

Nem?ija: zimska oprema samo v zimskih razmerah vendar le zimske gume... letne plus ketne niso dovoljene !!!

 

Mad?arska: samo v primeru zimskih razmer

 

Italija: samo v primeru zimskih razmer z izjemo doline Aosta, kjer je obvezna od 15.10. do 30.4.

 

Francija: samo v primeru zimskih razmer

 

Danska, Belgija, Luksemburg, Nizozemska: zimska oprema ni obvezna je pa priporo?ljiva

 

Norve?ka in islandija: Verige morajo biti od 15.11, v priboru obvezne opreme - zimske gume niso obvezne :shock:

 

Irska, Velika Britanija, ?panija, Portugalska: ni posebnih dolo?il glede zimske opreme

 

Slova?ka, Poljska, Hrva?ka: le v zimskih razmerah

 

 

Slovenija pa je v dru?bi s ?e?ko, Srbijo, BiH prakti?no edina, kjer imamo tako milo re?eno slaboumno zakonodajo - res smo v dobri dru?bi, ?eprav se bodo na?li osebki, ki bodo trdili, da so te ?tiri dr?ave pametnej?e od vseh ostalih, kjer so zimske razmere ?e precej bolj ostre kot pri nas. Z izjemo ?vedske in Finske seveda, kjer je verjetno razumljivo zakaj imajo tudi oni datumsko dolo?eno obvezno zimsko opremo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

AMZS

 

Se odpravljate v tujino pa ne veste kak?na zimska oprema je obvezna? V Sloveniji je uporaba zimske opreme datumsko dolo?ena od 15.11. do 15.3., ne glede na vremenske razmere. V tujih dr?avah pa so zakoni glede zimske opreme zelo razli?ni. V nekaterih dr?avah je le ta podobno kot v Sloveniji dolo?ena datumsko, v drugih dr?avah je potrebna le v primeru zimskih voznih razmer. V lanskem letu je bilo nekaj novosti predvsem v Avstriji in Nem?iji, kjer so zakon o zimski opremi spremenili.

 

Slovenija

Med 15. 11. in 15. 3. morajo biti vozila opremljena z zimsko opremo, ki jo sestavljajo 4 zimske pnevmatike z oznako M+S z minimalno globino profila 3 mm ali 4 letne pnevmatike z minimalno globino profila 3 mm in ustrezno velike sne?ne verige v priboru. Vozila s ?tirikolesnim pogonom morajo imeti v primeru uporabe letnih pnevmatik sne?ne verige vsaj za stalno vklopljeno os.

Vozila, katerih najve?ja dovoljena masa presega 3,5 t, morajo imeti zimske pnevmatike vsaj na pogonskih kolesih ali na vseh kolesih letne pnevmatike in ustrezne sne?ne verige in lopato v priboru. Na priobalnem obmo?ju, ki se zaklju?i na obmo?ju Kozina ? Kastelec ? Podgorje, je dovoljena uporaba tudi samo letnih pnevmatik z min. globino profila 3 mm.

 

Predpisana kazen za neustrezno zimsko opremo osebnih vozil je 120 EUR, ?e pa je zaradi neustrezne opreme promet oviran, se po zakonu voznik kaznuje s 400 EUR.

 

Avstrija

V Avstriji je obvezna zimska oprema v obdobju od 1. 11. do 15. 4., vendar za vozila do 3,5 t le v ?asu zimskih voznih razmer, za te?ja vozila pa ne glede na vozne razmere.

Za vozila do najve?je dovoljene mase 3,5 t se za zimsko opremo ?teje uporaba zimskih pnevmatik z min. globino profila 4 mm ali letnih pnevmatik z minimalno globino profila 4 mm in sne?nih verig na pogonskih kolesih. Kljub zimskim pnevmatikam, pa so v primeru sne?enja verige obvezne tudi na vseh vi?jele?e?ih cestah, kjer je to posebej ozna?eno s prometnim znakom. Opozoriti velja, da je sicer uporaba sne?nih verig dovoljena le v primeru neprekinjenega zglajenega snega ali ledu na vozi??u, ne pa tudi v primeru sne?ne brozge ali delno zasne?enega vozi??a. V praksi to pomeni, da se vozniku, ki vozi vozilo z letnimi pnevmatikami po vozi??u na katerem je sne?na brozga, lahko izre?e kazen za neustrezno zimsko opremo.

Vozila, katerih najve?ja dovoljena masa presega 3,5 t morajo biti v ?asu od 1. 11. do 15. 4. ne glede na vremenske pogoje opremljena z zimskimi pnevmatikami vsaj na pogonski osi in imeti v priboru primerno velike sne?ne verige za pogonsko os.

Kazen za neupo?tevanje predpisa je 35 EUR, v primeru povzro?itve zastojev pa je lahko tudi do 5.000 EUR.

 

Nem?ija

?e doslej je v Nem?iji veljala le situacijska zimska oprema, ki je opredeljevala, da mora v primeru zimskih voznih razmer vozilo biti opremljeno z ustrezno zimsko opremo. S 6. novembrom 2010 pa je stopil v veljavo nov zakon o zimski opremi, ki nekoliko bolj podrobno opredeljuje obvezno zimsko opremo in razmere v katerih je potrebna. Tako je po novem zimska oprema obvezna v primeru sne?enja, zglajenega snega, sne?ne brozge, poledice, ivja ter v splo?nem ob vseh sne?nih ali ledenih padavinah.

 

Za ustrezno zimsko opremo osebnih vozil se smatrajo ?tiri pnevmatike, ki so namenjene vo?nji v snegu, to pomeni, da morajo biti opremljene z oznako M+S ali simbolom sne?inke. To zajema tako zimske pnevmatike, kot tudi celoletne pnevmatike. Uporaba letnih pnevmatik in sne?nih verig po zakonu ni primerna. Vozila s ?tirikolesnim pogonom niso izjema. Za tovorna vozila nad 3,5 t je predpisana uporaba zimskih pnevmatik le na pogonskih oseh. Kazen za neuporabo zimske opreme je 40 EUR, v primeru oviranja prometa pa minimalno 80 EUR. Predpis velja tako za vozila registrirana v Nem?iji, kot tudi vozila iz drugih dr?av.

 

Italija

Zimska oprema je zakonsko dolo?ena le na obmo?ju doline Aosta, kjer je obvezna od 15. 10. do 30. 4. Na vseh ostalih obmo?jih je uporaba zimske opreme obvezna le v primeru zimskih voznih razmer. Dovoljena je uporaba zimskih pnevmatik ali letnih pnevmatik in sne?nih verig. V primeru ko se odpravljate v alpske doline priporo?amo, da imate vedno v priboru sne?ne verige in lopato.

 

Francija

Vozila morajo biti opremljena z zimsko opremo le v zimskih voznih razmerah oz. kadar je s prometnim znakom ozna?ena obvezna uporaba zimske opreme, kot npr. sne?nih verig.

 

?vica

V ?vici zimska oprema ni ?asovno dolo?ena, je pa obvezna v primeru zimskih voznih razmer (npr. ?e se ob sne?enju sneg oprijemlje cesti??a, ob poledici). Zimska oprema pomeni 4 zimske pnevmatike.

?e prometni znak zahteva uporabo sne?nih verig, potem to velja za vsa vozila, razen za vozila na ?tirikolesni pogon. V primeru prometne nesre?e v zimskih voznih razmerah se lahko krivda prisodi vozniku vozila brez ustrezne zimske opreme. ?tevilni prelazi in vi?jele?e?e ceste so pogosto prevozne le z uporabo sne?nih verig, zato voznikom svetujemo, da jih imajo v zimskem ?asu kot dodatno opremo v vozilu.

 

Hrva?ka

Obvezna uporaba zimske opreme je v primeru, ko so zimske vozne razmere (cesta je zasne?ena oz. poledenela). Zimsko opremo vozil do najve?je dovoljene mase 3,5 t sestavljajo 4 zimske pnevmatike ali 4 letne pnevmatike z minimalno globino profila 4 mm in sne?ne verige. Zimska oprema vozil nad 3,5 t obsega zimske pnevmatike vsaj na pogonskih kolesih ali 4 letne pnevmatike in sne?ne verige na pogonskih kolesih. Kazen za neupo?tevanje zakona je 300 HRK.

 

Bosna in Hercegovina

Zimska oprema je za vsa vozila obvezna od 15. 11. do 15. 4. Vozila morajo biti opremljena najmanj z zimskimi pnevmatikami na pogonskih kolesih ali z letnimi pnevmatikami in primernimi sne?nimi verigami v priboru. Minimalna globina profila pnevmatik je 4 mm. Avtobusi in tovorna vozila morajo imeti v priboru tudi lopato.

 

Srbija

V Srbiji je od 1.11. do 1.4. obvezna uporaba zimske opreme. Za osebna vozila so to zimske pnevmatike na pogonskih kolesih ali letne pnevmatike in obvezne sne?ne verige v priboru vozila. Pnevmatike morajo imeti minimalno globino profila 4 mm. Za tovorna vozila je dodatno obvezna ?e lopata.

S 1.5.2011 se bo zakon o zimski opremi spremenil in bo zahteval 4 zimske pnevmatike min. globine profila 4 mm na vseh kolesih, v primeru sne?enja pa ?e obvezne sne?ne verige, ki jih bo potrebno namestiti na pogonska kolesa ko bo to zahteval prometni znak oz. slabe cestne razmere.

 

Mad?arska

Na Mad?arskem zimska oprema ni zakonsko dolo?ena. V primeru mo?nej?ega sne?enja oz ve?je koli?ine snega je obvezna uporaba sne?nih verig na pogonskih kolesih. V takih primerih se uporaba sne?nih verig zahteva ?e pri prestopu meje.

 

?e?ka

Med 1. 11. in 31. 3. velja obvezna uporaba zimske opreme na cestah, kjer je tako dolo?eno z znakom, ki vsebuje avtomobil in sne?inko. Tako obvezna zimska oprema, ne glede na vremenske razmere, velja na avtocesti D1 Praga -Brno, na odseku od 21 do 186 kilometra (Miro?ovice - Kývalka), ter na ?tevilnih regionalnih in lokalnih cestah.

Zimsko opremo vozil do najve?je dovoljene mase 3,5 t sestavljajo 4 zimske pnevmatike ali letne pnevmatike + sne?ne verige v opremi. Pnevmatike morajo imeti minimalno 4 mm profila. Zimska oprema vozil nad 3,5 t obsega zimske pnevmatike z minimalno globino profila 6 mm na vseh kolesih oz. letne pnevmatike + sne?ne verige. Opozoriti velja ?e, da je uporaba sne?nih verig dovoljena le v primeru, ko je vozi??e popolnoma prekrito s snegom. Kazen za neuporabo zimske opreme je 2000 CZK.

 

Slova?ka

Za osebna vozila so v primeru zimskih voznih razmer obvezne zimske pnevmatike z oznako M+S z minimalno globino profila 3 mm na vseh kolesih. Dovoljena je tudi uporaba letnih pnevmatik + sne?ne verige v dodatni opremi. Za vozila nad 3,5 t je med 15.11. in 31.3., neodvisno od razmer na cestah, obvezna uporaba zimskih pnevmatik z minimalno globino profila 3 mm na vseh kolesih.

 

Ostale dr?ave

V ostalih dr?avah ni ve?jih posebnosti glede uporabe zimske opreme. V nekaterih severnih evropskih dr?avah je zimska oprema dolo?ena datumsko: na Finskem, v Latviji in Estoniji med 1. 12. in 31. 3. ter na ?vedskem med 1. 12. in 31. 3.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • In potem je bil Janša diktator, ker je pri nas uvedel podobne zapore kot so jih povsod po svetu. Tale golobnjak je pa super, ko nam postavlja take pogoje, da kmalu pralnih strojev ne bomo rabili, ker bomo nagi okoli hodili, umivali se bomo pa z mrzlo vodo, da ne bo "šoka", ker bomo živeli v mrzlih stanovanjih. Ampak, kar je res je res, elektrike bomo pa tako malo porabili, da bodo Soške elektrarne zadoščale za celo Slovenijo...
    • Moje dve so šle na SIMBIO.... 🤗😉
    • Ni treba vdirat v stanovanje, se lahko reši z odklopniki. Potem je naenkrat tema, glasba izgine, klime se ustavijo, tuširanje je podobno kot v JLA, ...😁
    • ko si daš kavo delat, zbudiš celo bajto pa še sosede zraven  
    • In kaj, 200€/ na osebo za tuširanje na leto je dosti? Tudi, če bi bilo 500€ se bi še vedno tuširali pri nas doma. In to z toplo vodo iz  120 litrskega bojlerja. Kopalnico segrejem seveda  z električnim radiatorjem (lojtro) In ko pridem v dnevno sobo, me čaka toplota iz klime. In to ne iz ene. Iz treh. Tako v dnevni dobi kot v dveh drugih. In potem lepo vklopim feršterker(ojačevalec) za kitaro  na lampe, ki žre veliko elektrike (elektronke in to). Da ga vidim junaka inšpektorskega, ki bi vstopil v moje stanovanje. In da mi holob prepove kaj od tega.   
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.