Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni foruma?i!

 

Zanima me ?e ima tudi kdo od vas s senzorjem za de? enake izku?nje na MAZDI 6 let. 2008

 

Moti me ker senzor slabo zaznava de? in vklopi brisalce ?ele ko je vidljivost skozi vetrobransko steklo zelo sllaba. ?e intenzivnost na ro?ici spreminjam ni nobene spremembe tako da sploh ne vem ali je bolje na tistem mestu kjer je ozka ?rtica ali tam kjer je ?ir?a. Me zanima ali pri va?ih vozilih to deluje bolje.

 

Sem enkrat vozil ford mondeo je to delovalo fenomenalno, ko sem na avtocesti prehiteval so brisalci delovali zelo hitro potem pa so se vrnili na po?asi potem izmeni?no in na koncu stop.

 

Pri mazdi pa imam ob?utek da bi bilo potrebno senzorju pove?at ob?utljivost saj vse deluje le de?ja je na vetrobranskem steklu je skoz preve?.

Pozdrav

Napisano

Se da nastaviti sem najdel enkrat na enem tujem forumu, samo je iber komplicirano, sem tud jaz popizdeval, ker je ne samo ta senzor neodziven.....tudi drugi so bili (kot na primer lu?ka za ESP 5 sekund kasneje)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozdravljeni foruma?i!

 

Zanima me ?e ima tudi kdo od vas s senzorjem za de? enake izku?nje na MAZDI 6 let. 2008

 

Moti me ker senzor slabo zaznava de? in vklopi brisalce ?ele ko je vidljivost skozi vetrobransko steklo zelo sllaba. ?e intenzivnost na ro?ici spreminjam ni nobene spremembe tako da sploh ne vem ali je bolje na tistem mestu kjer je ozka ?rtica ali tam kjer je ?ir?a. Me zanima ali pri va?ih vozilih to deluje bolje.

 

Sem enkrat vozil ford mondeo je to delovalo fenomenalno, ko sem na avtocesti prehiteval so brisalci delovali zelo hitro potem pa so se vrnili na po?asi potem izmeni?no in na koncu stop.

 

Pri mazdi pa imam ob?utek da bi bilo potrebno senzorju pove?at ob?utljivost saj vse deluje le de?ja je na vetrobranskem steklu je skoz preve?.

 

jst imam isti letnik pa ne opa?am teh problemov, ubistvu ravno obratno, u?asih se mi ?e prehitro vklaplajo
Napisano

Hvala "MIHE", to je dobra informacija, se pravi da je treba to popravit, saj je avto ?e v garanciji.

 

Pri meni tudi delujejo popolnoma normalno. A si slu?ajno s ?im mazal ?ipo, recimo kak?en nano premaz pa si namazal preko dela ?ipe kjer je senzor, ker tak premaz lahko precej zmede delovanje senzorja in je to tudi kot opozorilo napisano v samih navodilih.

33112_1.png

Napisano

Avto sem kupil v za?etku junija in je bil ful spoliran in namazan s vsemi "?aubami" pa mo?no, da je bla tudi ?ipa s ?im premazana. Samo mislim da bi se v petih mescih to tudi moglo ?e zdrgniti. Pa bom vseeno p?istil tisti del ?ipe k je senzor.

 

A uporabim alkohol-?pirit al bencin ali mogo?e kaj drugega??

 

Pa ?e to me zamima Boss a pri tvoji mazdi tisti potenciometer za odzivnost senzorja deluje? ?e je razlika o?itna ali ga zasuka? v eno ali drugo stran in katera pove?a intenzivnost tista z kraj?o al tista z dal?o ?rtico??

Pozdrav

Napisano

Meni tudi senzor deluje tako, kot bi pricakoval... Edino vcasih, ko je mocno sonce, se zgodi, da se mu zbluzi in kar vklopi brisalce :) ...

 

Tisti obricek na rocici pa se mi zdi,d a nima nobene funkcije... in je pomoje pri vseh montiran, deluje pa le pri tistih, ki nimajo senzoraj in je zsa uravnavanje dolzine intervala pri intervalnem brisanju ... Jaz nisem opazil, da se kaj spremeni, ce ga vrtim v eno ali drugo skrajno pozicijo ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja pri mo?nem soncu pa kak?en treslaj ga tudi v?asih zmoti, da pobri?e ?ipo. Sam to ni tak pogosto.

 

Jures, ?e pa se bo? mogo?e spomnu kako se to nastavi pa sporo?i.

Pozdrav

Napisano

Meni senzor deluje tako kot mora, tudi na potenciometer deluje glede na to kako je nastavljen (se opazi, ?e je na zelo ob?utljivo nastavljen, da pobri?e ?e pri nekaj kapljicah in na malo ob?utljivo, ko se lahko precej kapljic nabere, ter vse vmes).

 

Je pa sicer M6 I.gen.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

"The sensitivity of the rain sensor can be adjusted by turning the switch on the

wiper lever. From the center position (normal), turn the switch towards (+) for higher

sensitivity (faster response) or turn the switch towards (_) for less sensitivity

(slower response)."

 

Also:

 

<quote>

 

NOTE

- Switching the auto-wiper lever from the OFF to the AUTO position while driving at

a vehicle speed of 4 km/h (2 mph) or higher (or after driving the vehicle) activates the

windshield wipers once, after which they operate according to the rainfall amount.

- The auto-wiper control may not operate when the rain sensor temperature is about

_10 °C(14 °F) or lower, or about 85 °C (185 °F) or higher.

- If the windshield is coated with water repellent, the rain sensor may not be able to

sense the amount of rainfall correctly and auto-wiper control may not operate

properly.

- If dirt or foreign matter (e.g. ice or matter containing salt water) adheres to the

windshield above the rain sensor or if the windshield is iced, it could cause the wipers

to move automatically. However, if the wipers cannot remove this ice, dirt or

foreign matter, the auto-wiper control will stop operation. In this case, pull the wiper

lever to the 1 or 2 position for manual operation, or remove the ice, dirt or foreign

matter by hand to restore the auto-wiper operation.

 

Nekaj sem na?el, spomnim pa se da je nekje pisalo da ?e vklopi? na AUTO med vo?njo pri ?eljeni koli?ini de?ja za avtivacijo da se tako postavi v nulto to?ko..... :ne vem:

 

No pa tudi to o stopinjah je va?no!!!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

vem da sem offtopic, ampak bog pomagaj kam gre avto svet...

senzor za dez....

 

Danes avtomobili ze sami parkirajo.... :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

vem da sem offtopic, ampak bog pomagaj kam gre avto svet...

senzor za dez....

 

Je kar prakti?na zadeva ?e deluje, se je hitro navadi? kot na tempomat.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

ja sej vsakic, ko peljem en tak avto (skoda superb recimo, avto parkiranje, brisalci, luci, dsg avtomatik, tempomat z radarjem, pogosto peljem ko sem v pristini) me mine veselje do voznje, in komi cakam, da bo konc voznje...

 

vem, da sem eden redkih ampak meni so old skool avti bistveno boljsi...imajo car

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Torej ce prav razumem naj bi se obcutljivost senzorja nastavljala z vrtenjem rocke? Zanimivo, bomo sprobal, sem imel nekako obcutek da nima nobene funkcije.

 

Je pa tudi pri meni problem, da senzorji sicer hitro startajo ze pri kaksni kapli dezja, je pa nato hitrost brisanja precej pocasna - ko cakas na drugi interval prakticno nic vec ne vidis ven cez sipo. Torej hitrost brisanja se ne prilagaja dobro kolicini vode na sipi.

Napisano

Torej ce prav razumem naj bi se obcutljivost senzorja nastavljala z vrtenjem rocke? Zanimivo, bomo sprobal, sem imel nekako obcutek da nima nobene funkcije.

 

Je pa tudi pri meni problem, da senzorji sicer hitro startajo ze pri kaksni kapli dezja, je pa nato hitrost brisanja precej pocasna - ko cakas na drugi interval prakticno nic vec ne vidis ven cez sipo. Torej hitrost brisanja se ne prilagaja dobro kolicini vode na sipi.

 

ta knof +/- ni niti v CX7 niti v M5 opravljal funkcije.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz sem pa z delovanjem brisalcev preko senzorja de?ja zelo zadovoljen. :danzoman: Imam ga stalno na poziciji AVTO in le v izjemnih primerih ga prestavim na ro?no-rahle ?kraplje in ve?ja hitrost. Hajbr? vsaka ?kraplja ne zadane senzorja, da bi malce pospe?il brisanje.

Minili so mi ?asi, ko sem se moral v primeru de?ja stalno vklapljati brisalce. :danzoman:

Napisano

Je kar prakti?na zadeva ?e deluje, se je hitro navadi? kot na tempomat.

 

Res je. Sicer pa ker ga imam na Cliotu lahko tudi jaz potrdim, da je dostikrat te?ava, ?e je kaj ?udno napacano na unem delu. Pa, ?e je ?ipa zamenjana in fu?arji kaj zapacajo/slabo naredijo isto rad nagaja.

?e pa dela je pa zakon. Ko stoji? na mestu komaj kdaj zalaufa, hitreje kot gre? bolj pogosto bri?e, ve?ji kot je naliv bolj pogostoje bri?e ali pa gre na hitro brzino. Se pa rabi ?as, da se ga navadi. Prej je bilo to enakomerno zdaj pa kukr ga prime pa vedno preden se vklopita brisalca se preklopi rele, ki je ?el na za?etka na ?ivce. :unsure:

Napisano

Se zahvaljujem za va?e komentarje.

 

Preikusu bom po navodilih od Juresa, spucou fino ?ipo, pa pri naslednjih padavinah vam povem ?e je kej bol?.

 

O?ino imava s "CRAZY"em enake te?ave ali pa mnenja.

 

Se pa srinjam z vami kadar stvar deluje dobro je res super in se je hitro navadi? pa tudi dobro ti pomaga.

Pozdrav

Napisano

Torej ce prav razumem naj bi se obcutljivost senzorja nastavljala z vrtenjem rocke? Zanimivo, bomo sprobal, sem imel nekako obcutek da nima nobene funkcije.

 

Je pa tudi pri meni problem, da senzorji sicer hitro startajo ze pri kaksni kapli dezja, je pa nato hitrost brisanja precej pocasna - ko cakas na drugi interval prakticno nic vec ne vidis ven cez sipo. Torej hitrost brisanja se ne prilagaja dobro kolicini vode na sipi.

 

 

z vrtenjem ro?ice pove?uje? ob?utljivost in interval brisanja, meni tole ?ist lepo deluje

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Vam moram sporo?it da "vsi" ukrepi niso dali bolj?ih rezultatov. ?i??enje ?ipe , vklaplanje ko je hitrost ve? kot 4km/h, obra?anje obro?ka za intenzivnost v vse smeri.

 

Senzor o?itno ni dobro nastavljen saj je ?e vedno prepozno vklaplja brisalce, saj je vidljivost takrat ?e zelo slaba.

Pozdrav

Napisano

Sem nekaj najdu v zvezi s temi brisalci bom danes testiral pa sporo?im ?e je kaj bolj?e.

 

 

Tips and Tricks for MAZDA 6 (GH) 2.0D MZR-CD (RF-Turbo) 2007 - 09.

 

 

How to reset the auto wipers

 

1. Ignition off - wipers on OFF

2. Turn wipers to AUTO position

3. Turn ignition ON - Within 10 seconds - switch from AUTO to OFF 5 times -

1 second off 1 second auto.

4. The wipers will cycle once to register new initialization

Pozdrav

Napisano

Sem nekaj najdu v zvezi s temi brisalci bom danes testiral pa sporo?im ?e je kaj bolj?e.

Tips and Tricks for MAZDA 6 (GH) 2.0D MZR-CD (RF-Turbo) 2007 - 09.

 

 

How to reset the auto wipers

 

1. Ignition off - wipers on OFF

2. Turn wipers to AUTO position

3. Turn ignition ON - Within 10 seconds - switch from AUTO to OFF 5 times -

1 second off 1 second auto.

4. The wipers will cycle once to register new initialization

 

No to sem mislil, pa nisem na?el...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jures a si ti ?e sprobou po tem navodilu?

 

Ko sem na?el nisem imel ve? mazdo s tako elektronko :blush: mam oldschool MX-5 zdej ro?ka gor, ro?ka dol :), medtem ko 4 stopenjska ob?utljivost senzorja na Seatu deluje BP.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.